Dat zei ik net ookquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 01:38 schreef tipsch het volgende:
[..]
Even voor de simpelen van geest dan maar. Ik had het in mijn eerdere post over "zonde" als in "jammer". Lesbo's en homo's zijn op z'n minst zeer egoïstisch bezig, vanuit mijn perspectief gezien dan he.![]()
YO relax (dejavu) hij maakte een grap voel je toch niet zo aangevallen.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 01:36 schreef Veulen het volgende:
[..]
IK zoen vrouwen, ik ben bi. Ego ik vind het geen zonde als een vrouw lesbisch is, heb met meer dan 1 lesbi heerlijke contacten (shut op ns).
Behalve een vergrootglas om je hersens te zoeken heb je er zeker ook 1 nodig voor de teksten hier?
Misschien moeten Ian en Veulen even samen een drankje drinkenquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 01:40 schreef Pavement het volgende:
[..]
YO relax (dejavu) hij maakte een grap voel je toch niet zo aangevallen.
Een speciaal drankje:quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 01:41 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Misschien moeten Ian tipsch en Veulen even samen een drankje drinken![]()
En jij denkt dat ik dat niet door had? En jij hebt ook niet door hoevaak dat ik die semi-grappige opmerking hoor. En jij hebt geloof ik ook niet door hoe erg vaak mensen dat menen.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 01:38 schreef tipsch het volgende:
Even voor de simpelen van geest dan maar. Ik had het in mijn eerdere post over "zonde" als in "jammer". Lesbo's en homo's zijn op z'n minst zeer egoïstisch bezig, vanuit mijn perspectief gezien dan he.![]()
This better be good.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 01:42 schreef Disana het volgende:
[..]
Een speciaal drankje:
http://www.youtube.com/watch?v=aKSy5I3zsAA
oi lurker it wasnt me, kom ie mn ijsje brengenquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 01:44 schreef Neo_Skorrem het volgende:
Waarom ben ik al ruim een kwartier weg en gaat het nogsteeds over mij?![]()
Waarom nou weer met Ian?quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 01:41 schreef HiDiHo het volgende:
Misschien moeten Ian en Veulen even samen een drankje drinken![]()
Omdat jij ook wat aandacht nodig hebtquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 01:44 schreef Neo_Skorrem het volgende:
Waarom ben ik al ruim een kwartier weg en gaat het nogsteeds over mij?![]()
Die moest ook even relaxt doenquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 01:45 schreef Veulen het volgende:
[..]
Waarom nou weer met Ian?
Ik wil trouwens wel een colaatje... Waar is de ober?
Je bent inmiddels wel zo vervelend dat ik je liever in het ongewis laat of ik nou serieus was of niet. Tis nu helemaal aan jezelf, guppievisje.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 01:43 schreef Veulen het volgende:
[..]
En jij denkt dat ik dat niet door had? En jij hebt ook niet door hoevaak dat ik die semi-grappige opmerking hoor. En jij hebt geloof ik ook niet door hoe erg vaak mensen dat menen.
Jij hebt zeker niet door hoe kwetsend die opmerkingen zijn. Oh en ik geloof er niks van dat dat een grapje van je is. Neeh je bent gewoon een neanderthaler.
Waarom niet met mij, godverdomme.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 01:45 schreef Veulen het volgende:
[..]
Waarom nou weer met Ian?
Ik wil trouwens wel een colaatje... Waar is de ober?
quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 01:48 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
Waarom niet met mij, godverdomme.
Dank uquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 01:46 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Omdat jij ook wat aandacht nodig hebt![]()
Het is mij al lang duidelijk dat je het meent. Serieus mensen als jij zijn de zuurstof op deze aarde niet waard.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 01:47 schreef tipsch het volgende:
Je bent inmiddels wel zo vervelend dat ik je liever in het ongewis laat of ik nou serieus was of niet. Tis nu helemaal aan jezelf, guppievisje.![]()
Op de meetquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 01:48 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
Jij zit zo fokking ver wegquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 01:48 schreef Neo_Skorrem het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |