quote:Op donderdag 18 oktober 2007 11:37 schreef AnTjUh het volgende:
goh waar blijft dennis dan?
nadia zit alleen in de kapsalon
Geen idee, er was niks aan de hand.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 11:38 schreef trettie het volgende:
waar was die stream lock voor weet iemand dat?
Klopt, je zag ze allemaal van achter komen toe Ellen in beeld was.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 11:40 schreef trettie het volgende:
Maar iedereen is naar achter geweest!
maar door de streamlock weet niemand dus wat er aan de hand was..quote:Op donderdag 18 oktober 2007 11:40 schreef trettie het volgende:
Maar iedereen is naar achter geweest!
Ik hoor ze prima!! En het is gewoon oefenen, zodat ze het goed aan jacco kunnen laten horen.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 11:50 schreef trettie het volgende:
erg leuk alleen misschien allebei duidelijker praten anders valt de helft weg
en waar gebruiken ze het dan voor?quote:Op donderdag 18 oktober 2007 11:50 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik hoor ze prima!! En het is gewoon oefenen, zodat ze het goed aan jacco kunnen laten horen.
quote:Op donderdag 18 oktober 2007 11:42 schreef petraa het volgende:
A: En hoe is het nou met jou ?
N: Laten we het een keer over jou hebben, hoe is het met jou???
Ze zijn achter geweest, need I say more?quote:Op donderdag 18 oktober 2007 11:52 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wat krijgen we nu? Nadia wil niet het middelpunt van de belangstelling zijn? Is er iets in dat breintje doorgesijpeld?
Hmz...wie is Jacco nou weer...quote:Op donderdag 18 oktober 2007 11:50 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik hoor ze prima!! En het is gewoon oefenen, zodat ze het goed aan jacco kunnen laten horen.
Die man die Jaap les geeft voor de i-net show.quote:
dankjewelquote:Op donderdag 18 oktober 2007 11:57 schreef petraa het volgende:
[..]
Die man die Jaap les geeft voor de i-net show.
Kan de filmpjes op die site nooit zien (ook al log ik me in). Wat is de tekst??quote:Op donderdag 18 oktober 2007 11:59 schreef beequeen het volgende:
Check DGK site, die tekst bij het filmpje van Dennix.![]()
http://www.tien.tv/degoudenkooi/homepage.html
quote:Op donderdag 18 oktober 2007 12:03 schreef KimiK het volgende:
[..]
Kan de filmpjes op die site nooit zien (ook al log ik me in). Wat is de tekst??
quote:Arme Eric ...
... uh, Dennis...
14.00 uur.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 12:03 schreef Copycat het volgende:
Hoe laat heeft Amanda haar toets?
quote:Op donderdag 18 oktober 2007 12:11 schreef pullup het volgende:
Ik moet Nadia toch complimenteren met haar beroepskeuze als stewardess.
Als je toch al een jetslet bent kun je er net zo goed geld mee verdienen
Ze stond waarschijnlijk 3 jaar ingeschreven op die schoolquote:Op donderdag 18 oktober 2007 12:13 schreef SiRojK het volgende:
Hoe de fuck kan Amanda nu een kappersopleiding hebben gedaan met dat kapsel/haar van haar
yepquote:Op donderdag 18 oktober 2007 12:10 schreef Maria44 het volgende:
Heeft Lieke nog gezegd tegen Huub en Jaap dat ze moest paardrijden? Ze zou om 11 uur aanschuiven in kantoor.
Ik denk ook niet dat Rob Peetoom er blij mee is dat ze zijn naam steeds noemt en zegt dat ze bij hem heeft gewerkt.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 12:13 schreef SiRojK het volgende:
Hoe de fuck kan Amanda nu een kappersopleiding hebben gedaan met dat kapsel/haar van haar
Ze gaat echt niet bij Luc liggen vanavond, ze gaat gewoon naast Dennis liggen.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 12:16 schreef diedirk het volgende:
Vind wel dat ze gewoon volle bak door moeten gaan op Dennis.
Hij deed andersom echt prezies hetzelfde en was toen zelfs de grote aanstichter
Nadia moet voelen dat Dennis niks is en hem dumpen.
Dan komt het spel ook weer beetje in beweging.
De druppel zou vanavond wel ens kunnen zijn als Nadia bij Luc in bed slaapt en dan ouderwetse terror op Dennis
quote:Op donderdag 18 oktober 2007 12:11 schreef pullup het volgende:
Ik moet Nadia toch complimenteren met haar beroepskeuze als stewardess.
Als je toch al een jetslet bent kun je er net zo goed geld mee verdienen
Het is een beetje krom, maar klopt ergens wel. Pas als ze haar beginnersdiploma heeft, kan ze verder met de gevorderdencursus. Niet dat ik dat ooit zie gebeuren.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 12:13 schreef beequeen het volgende:
Naad wrijft het er bij Amanda even in dat het een cursus voor beginners is.
Amanda: Ja, maar ik ben pas gevorderd als ik mijn diploma heb.![]()
Zou zo treurig zijn als ze weer terug gaat naar Dennis.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 12:19 schreef petraa het volgende:
[..]
Ze gaat echt niet bij Luc liggen vanavond, ze gaat gewoon naast Dennis liggen.
quote:Op donderdag 18 oktober 2007 12:24 schreef SiRojK het volgende:
Hahahahha...
Nadia: Ik wil een vet cadeau voor Nix kopen, maar weet echt niet wat
Amanda: Zelfde als wat je voor een vriendinnetje zou kopen
een kingsize stretcher ?quote:Op donderdag 18 oktober 2007 12:26 schreef Dark het volgende:
Dennis is binnenkort jarig en Naad wil iets leuks doen voor hem, een lekker ontbijt en een kok die portugees komt koken.
Ze weet alleen niet wat voor kadoo ze moet kopen. Amanda - Je moet gewoon iets kopen dat je ook voor een vriendin zou kopen, een mooie zonnebril of een horlogie ofzo....
Naad vindt dat geen echt leuke kadoos. Ze wil echt uitpakken met iets bijzonders.
Of een tentje voor in de tuinquote:Op donderdag 18 oktober 2007 12:27 schreef diedirk het volgende:
Een enkeltje naar Alphen lijkt me leuk kado!
Als ze dat nou eens zou doen 3 dagen voor zijn verjaardag, met de wegstemronde!!!!quote:Op donderdag 18 oktober 2007 12:27 schreef diedirk het volgende:
Een enkeltje naar Alphen lijkt me leuk kado!
Is ze nu al bij palma door de mangel gehaald ondertussen ?quote:Op donderdag 18 oktober 2007 12:28 schreef Copycat het volgende:
Wat wil dat maffe wijf nou? Aantrekken en afstoten en afstoten en aantrekken. Gestoorde breedrugkut.
quote:Op donderdag 18 oktober 2007 12:30 schreef pullup het volgende:
[..]
Is ze nu al bij palma door de mangel gehaald ondertussen ?
denk dat de buren een beetje boos op nadje zijnquote:Op donderdag 18 oktober 2007 12:28 schreef Copycat het volgende:
Wat wil dat maffe wijf nou? Aantrekken en afstoten en afstoten en aantrekken. Gestoorde breedrugkut.
quote:Op donderdag 18 oktober 2007 12:28 schreef Copycat het volgende:
quote:Op donderdag 18 oktober 2007 12:28 schreef Copycat het volgende:
Ik heb het idee dat Nadia en Dennis bij sommigen het slechtste naar boven halen.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 12:28 schreef Copycat het volgende:
Ze verschuilt zich zeker. Net zo'n angsthaas als Dennis. Allebei een enkeltje Timboektoe en nooit meer iets over vertellen.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 12:31 schreef petraa het volgende:
Ze is nog niet wezen eten of in de keuken geweest.
Errug hè? Ik zit nu wel weer te grinniken achter mijn bureau, maar net zat ik zo venijnig te tikken dat een collega kwam vragen of het echt wel weer goed met me gingquote:Op donderdag 18 oktober 2007 12:35 schreef 2live het volgende:
Ik heb het idee dat Nadia en Dennis bij sommigen het slechtste naar boven halen.
Ook bij mij.![]()
gestoorde breedrugkutquote:Op donderdag 18 oktober 2007 12:28 schreef Copycat het volgende:
Na wat ik op de streams heb gezien kan ik me niet voorstellen dat hij ooit iets ondernomen heeft.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 12:36 schreef _GdR_ het volgende:
had dit nog niet gezien: http://www.tien.tv/degoudenkooi/homepage.html
daar staat iedereen zn leeftijd relatie en beroep enzo.
dennis is zelfstandig ondernemer. maar waarin dan? weet iemand dat? iemand met zo weinig ballen kan toch nooit voor zn eigen beginnen?
Haha inderdaad, vooral sinds Brian is komen 'assisteren' is de paniek groot.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 12:39 schreef 2live het volgende:
Brian en Nadia zijn echt goed bezig zo vlak voor amanda's examen. Heerlijk voor je zelfvertrouwen.
Zij gaat nevernooitniet slagen als ik het zo hoor.
Alle tien vingers gehad? Herhaal de handeling dan in beide ogen!quote:Op donderdag 18 oktober 2007 12:39 schreef Nomrc2 het volgende:
tip 15
als uw klant nadia is pak een scherp stukje bamboe en steek dat met enige kracht onder een nagel
mocht ze niet hard genoeg schreeuwen, herhaal de handeling bij een andere vinger
Is al meer aan bod geweest...als kleine Nix een halfje wit moest halen voor mammie dan is dat al een zelfstandige onderneming te noemen....quote:Op donderdag 18 oktober 2007 12:38 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Na wat ik op de streams heb gezien kan ik me niet voorstellen dat hij ooit iets ondernomen heeft.![]()
edit: en al helemaal niet zelfstandig.
Het schijnt dat hij een eigen kledinglijn wilde opzetten met een vriend.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 12:36 schreef _GdR_ het volgende:
dennis is zelfstandig ondernemer. maar waarin dan? weet iemand dat? iemand met zo weinig ballen kan toch nooit voor zn eigen beginnen?
quote:Op donderdag 18 oktober 2007 12:41 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Jij slaapt vannacht weer op de grond!![]()
quote:Op donderdag 18 oktober 2007 12:41 schreef Mokum020 het volgende:
Is al meer aan bod geweest...als kleine Nix een halfje wit moest halen voor mammie dan is dat al een zelfstandige onderneming te noemen....![]()
[..]
Is al meer aan bod geweest...als kleine Nix een halfje wit moest halen voor mammie dan is dat al een zelfstandige onderneming te noemen....![]()
Hij heeft samen met een vriend een trui van een Italiaanse ontwerper een beetje veranderd en als eigen ontwerp op de markt proberen te brengen. Daar is nog niks van gekomen.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 12:36 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
De vormpjes zijn kwijt en Brian geeft Lieke de schuld - Die had Lieke toen in de tuin gegooidquote:Op donderdag 18 oktober 2007 12:44 schreef Kaleddis het volgende:
Hoe bestaat het dat ze nu nog alles moeten gaan opzoeken![]()
Dan is het niet erg.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 12:45 schreef Lobasca het volgende:
Lekker. Amanda is weer wezen pissen en heeft niet haar handen gewassen... En weer lekker verder aan de vingers aan de handen van nada...
Ze heeft toch allang weer alles compleet gemaakt met Tilly, heeft Lieke nog een rekening voor gekregen...quote:Op donderdag 18 oktober 2007 12:46 schreef Dark het volgende:
[..]
De vormpjes zijn kwijt en Brian geeft Lieke de schuld - Die had Lieke toen in de tuin gegooid![]()
Op een hekje gezet drie maanden geledenquote:Op donderdag 18 oktober 2007 12:46 schreef Dark het volgende:
[..]
De vormpjes zijn kwijt en Brian geeft Lieke de schuld - Die had Lieke toen in de tuin gegooid![]()
Wat is daar mis mee?quote:Op donderdag 18 oktober 2007 12:45 schreef Lobasca het volgende:
Lekker. Amanda is weer wezen pissen en heeft niet haar handen gewassen... En weer lekker verder aan de vingers aan de handen van nada...
[..]
Ze krijgt 2 1/2 uur de tijd, gaat hem dus niet worden voor Amanda.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 12:52 schreef Dark het volgende:
Amanda doet ongeveer 1 uur over een nagel?
Die is dus pas vanavond laat terug..........
Sorry voor de late reactie, maar bedankt ! Het laatste wat ik hoorde was dat ze om 11 uur zou komen ivm uitslaapdag en ik zag haar net paardrijden vandaar.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 12:17 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
yep
ze hoefde er niet bij te zijn(in het kantoor)
dat waren de afspraken van vanacht
Hoe krijgt ze het voor mekaarquote:
Omdat haar make up verneukt wordt ja.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 12:57 schreef beequeen het volgende:
Paniek......acrylvloeistof in het oog van Amanda.
en als Amanda mijn vriendin was dan had ik haar al die kunstnagels op laten vreten...quote:Op donderdag 18 oktober 2007 12:53 schreef 2live het volgende:
als Brian mijn vriend was had ik hem nu toch ff vakkundig op zijn smoel getimmerd, lekker positief bezig hoor.![]()
Als Amanda slaagt is het dankzij hem.. en als ze zakt heeft het niet aan hem gelegen.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 12:54 schreef kit2u het volgende:
Ik weet zeker dat Brian dat examen in 1 keer goed doet.
Nee dat denk ik ook. Ze moet 4 dingen doen: acrylnagels, gelnagels en twee verschillende nagellakken, enkele kleur en twee kleuren lakken.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 12:54 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ze krijgt 2 1/2 uur de tijd, gaat hem dus niet worden voor Amanda.
Iddquote:Op donderdag 18 oktober 2007 13:01 schreef Meganog het volgende:
Het laatste half uur heeft ze Nadia tot bloedens toe verwondt, een nagel verpest en acrylvloeistof in haar oog gespoten.
Dat gaat wel goedkomen met dat examen.
Zo kom je nooit van die stretcher af.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 12:59 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
en als Amanda mijn vriendin was dan had ik haar al die kunstnagels op laten vreten...![]()
Precies, daarom kwam hij nog even 'helpen'.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 13:00 schreef Clank het volgende:
[..]
Als Amanda slaagt is het dankzij hem.. en als ze zakt heeft het niet aan hem gelegen.![]()
En dat allemaal voor tien vingers?quote:Op donderdag 18 oktober 2007 13:02 schreef Maria44 het volgende:
Nee dat denk ik ook. Ze moet 4 dingen doen: acrylnagels, gelnagels en twee verschillende nagellakken, enkele kleur en twee kleuren lakken.
Ach het is een beginnerscertificaat en als ze die heeft is ze gevorderd...quote:Op donderdag 18 oktober 2007 13:04 schreef kybe het volgende:
Als ik het hier allemaal zo lees lijkt het me onmogelijk dat zij dat diploma gaat halen.
Het is nog niet eens het diploma, het is een (deel)certificaat...quote:Op donderdag 18 oktober 2007 13:04 schreef kybe het volgende:
Als ik het hier allemaal zo lees lijkt het me onmogelijk dat zij dat diploma gaat halen.
Een tangcursus...strak plan!quote:Op donderdag 18 oktober 2007 13:05 schreef Copycat het volgende:
[..]
En dat allemaal voor tien vingers?
Bespaar je de moeite en ga tangen.
Als ze zakt, ligt het aan Liekequote:Op donderdag 18 oktober 2007 13:00 schreef Clank het volgende:
[..]
Als Amanda slaagt is het dankzij hem.. en als ze zakt heeft het niet aan hem gelegen.![]()
Maar Nadia heeft het heel gezellig met Brianquote:Op donderdag 18 oktober 2007 13:06 schreef JEFFreal het volgende:
gaat dennix weer 4x de krant lezen en daarna hope dat nadia wat aandacht wil geven?
Amanda denkt dat zij een expert is op het gebied van uiterlijke verzorging.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 13:06 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Ach het is een beginnerscertificaat en als ze die heeft is ze gevorderd...
aldus haarzelf...![]()
Het zal me inderdaad niets verbazen als ze dit Amanda-loos middagje gebruikt om ook Brian in haar web te weven.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 13:09 schreef Varen het volgende:
Maar Nadia heeft het heel gezellig met Brian![]()
Ze is ook smerig!quote:Op donderdag 18 oktober 2007 13:09 schreef kybe het volgende:
[..]
Amanda denkt dat zij een expert is op het gebied van uiterlijke verzorging.
Hoe zou het toch komen dat zij zo smerig op mij overkomt.![]()
Volgens mij stinkt ze ook enorm hard.. Wast zich amper, smeert te veel van allerlei rotzooi in haar haar en op zichzelfquote:
Nadia en Brian gaan alle spulletjes van Amanda schoonmaken als verassing.quote:
In de kapsalone zijn kop aan het scheren.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 13:15 schreef Copycat het volgende:
Waar is Linke Luc eigenlijk?
Zelfde geldt voor nada, die vindt uiterlijk zo belangrijk, maar uiterlijke voorzorging is toch echt iets anders dan liters make-up op je stinkgiegel smeren...quote:Op donderdag 18 oktober 2007 13:16 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Volgens mij stinkt ze ook enorm hard.. Wast zich amper, smeert te veel van allerlei rotzooi in haar haar en op zichzelf
Was maar een grapje!quote:Op donderdag 18 oktober 2007 13:18 schreef schatje het volgende:
Hij heeft het voor elkaar. Nadia vindt dat Dennis heel begripvol is terwijl ze alleen maar domme dingen doet.
heel eng toch hoe hij elke keer praat, alles 2 keer herhalen, en dan denken dat hij stoer is.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 13:18 schreef Scandalous het volgende:
Dennis meteen weer sneaky tegen Nadia , dat hij wel ziet wat Brian doet. Weer pas zn mond opentrekken als er niemand anders bij is.
Echt een kneusje. Een beetje stoer doen tegen Nadia als ze langsloopt, is hij alweer vergeten dat hij vannacht als een hond op de grond heeft geslapen?quote:Op donderdag 18 oktober 2007 13:21 schreef 2live het volgende:
[..]
heel eng toch hoe hij elke keer praat, alles 2 keer herhalen, en dan denken dat hij stoer is.
En maar ronddrentelen totdat hij weer een kansje ziet.![]()
Kauwen 4 life baby.. Lijkt wel alsof hij de hele dag aan de X zitquote:Op donderdag 18 oktober 2007 13:21 schreef beequeen het volgende:
Dennix blijft Naad maar schatje noemen, sukkel.
Hij kauwt weer op een pepermuntje.![]()
Rustig maar , nog maar een paar maanden en dan is het voorbijquote:Op donderdag 18 oktober 2007 13:19 schreef KimiK het volgende:
Nou zegt Nada weer dat ze nix met Luc wil, nee ze moet maar lekker bij die sukkel van een Nix blijven, please redactie een toneelhaak voor Nada en Nix
![]()
![]()
Jazeker en om het kracht bij te zetten liet hij haar zelfs haar eigen pepermuntje pakken met de woorden " pak het zelf maar, fuck you"quote:Op donderdag 18 oktober 2007 13:20 schreef Nomrc2 het volgende:
was nix nu weer aan het vertellen dat hij boos is
En hoe reageerde Nadia ??quote:Op donderdag 18 oktober 2007 13:16 schreef schatje het volgende:
Dennis zegt dat hij en Nadia zich als twee volwassen mensen moeten gedragen en weer naast elkaar moeten gaan slapen. Fuck de rest zegt ie er ook nog bij.
Nog meer reden voor Nadia om weer te gaan Nixen.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 13:22 schreef Clank het volgende:
Luc nodigt Lieke uit om morgen mee te gaan naar een optreden?
Lieke: Als dat kan?!!
Luc: Alles kan!!
Van wie kwam dit plan af?quote:Op donderdag 18 oktober 2007 13:17 schreef Meganog het volgende:
[..]
Nadia en Brian gaan alle spulletjes van Amanda schoonmaken als verassing.
Zodat ze kunnen het er bij haar kunnen inwrijven wat een viezerik ze is natuurlijk..
quote:Op donderdag 18 oktober 2007 13:19 schreef Scandalous het volgende:
En nu gaat hij haar decollete fixen, "Soms is hij echt te diep schat" FREAK!!
St. Brian en Naad stemde direct in met het plan. Tegen José zei ze dat de spullen van Amanda echt goor zijn.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 13:25 schreef Verida het volgende:
[..]
Van wie kwam dit plan af?
Het lijkt me een rattenstreek van Brian, maar evengoed een rotstreek van Nadia
Dus wie kwam ermee?
als een hond er zo aan toe zou zijn als nixquote:Op donderdag 18 oktober 2007 13:23 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Echt een kneusje. Een beetje stoer doen tegen Nadia als ze langsloopt, is hij alweer vergeten dat hij vannacht als een hond op de grond heeft geslapen?
nowlive ligt platquote:Op donderdag 18 oktober 2007 13:36 schreef Lobasca het volgende:
Iemand al iets gehoord of gelezen van de @ van DOB, die vandaag een verklaring zouden afgeven?
Een verklaring? Waarover? En is die live te zien op de publieke omroep? Het klinkt zo officieel namelijk.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 13:36 schreef Lobasca het volgende:
Iemand al iets gehoord of gelezen van de @ van DOB, die vandaag een verklaring zouden afgeven?
Welk diploma heeft hij daar gehaald?quote:Op donderdag 18 oktober 2007 13:37 schreef beequeen het volgende:
Naad vraagt aan Brian wat hij nog wil doen in dat hok, een cursus of iets waar hij een diploma mee kan behalen.
Brian zegt dat hij al een diploma heeft en hij is erg druk met Thai boksen.![]()
Nou moet je het niet verdraaien hé! Hij vertelde gewoon dat hij Thai Boksen nog had en daarnaast al een diploma heeft, erg druk heb ik hem niet horen zeggenquote:Op donderdag 18 oktober 2007 13:37 schreef beequeen het volgende:
Naad vraagt aan Brian wat hij nog wil doen in dat hok, een cursus of iets waar hij een diploma mee kan behalen.
Brian zegt dat hij al een diploma heeft en hij is erg druk met Thai boksen.![]()
Weer zo'n lulverhaal van Bax....de ontsteking gaat echt niet vanzelf weg...ik kan het weten...quote:Op donderdag 18 oktober 2007 13:37 schreef Dark het volgende:
Huub moet naar de tandarts voor tandsteen en een verstandskies trekken, volgens Palma komt hij niet blij terug.
Dennis zijn verstandskies moet er ook uit, maar volgens hem kan dat niet, omdat hij te ontstoken is?
Dan moet ie er toch juist uit?
Dat doen ze meestal bij Nowlive, maarre die is offlinequote:Op donderdag 18 oktober 2007 13:36 schreef Lobasca het volgende:
Straks een extra breaking news uitzending bij de NOSquote:Op donderdag 18 oktober 2007 13:37 schreef Copycat het volgende:
[..]
Een verklaring? Waarover? En is die live te zien op de publieke omroep? Het klinkt zo officieel namelijk.
Wat krijgen we nou? Dit staat er op de site van Nowlive.quote:
Is eigenlijk wel eens duidelijk geworden welke HBO opleiding Brian nou precies heeft gevolgd?quote:Op donderdag 18 oktober 2007 13:37 schreef beequeen het volgende:
Wie is huubje 1?quote:Op donderdag 18 oktober 2007 13:40 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wat krijgen we nou? Dit staat er op de site van Nowlive.
[Nowlive is gehacked] Nowlive is gehacked door huubje1 .![]()
Daar kwam het wel op neer imo.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 13:39 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Nou moet je het niet verdraaien hé! Hij vertelde gewoon dat hij Thai Boksen nog had en daarnaast al een diploma heeft, erg druk heb ik hem niet horen zeggen
Die Huub toch ,hij krijgt ook altijd de schuld.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 13:40 schreef beequeen het volgende:
[..]
Zo werd het hier gister weergegeven. Ze zouden gekapt zijn met DOB. (let op de woordspeling)quote:Op donderdag 18 oktober 2007 13:37 schreef Copycat het volgende:
[..]
Een verklaring? Waarover? En is die live te zien op de publieke omroep? Het klinkt zo officieel namelijk.
Dat zei ik gisteren ook !!!! En lieke vindt het ook allemaal wel erg prettig volgens mij.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 13:42 schreef Stupidisco het volgende:
ik vind trouwens dat Luc de laatste dagen ook steeds meer met Lieke aan het flirten is. Het is vaak grappig bedoelt...maar ik weet het niet...zou proberen Lieke weg te trekken bij Huub om dat stelletje ook te breken ? of doet ie dat om Nadia jaloers te maken ?
Geen idee, vannacht ging het hier ook al over een hacker. Ik heb nog steeds niet begrepen waar dat precies over gaat.quote:
die eigenaar heeft ruzie met wat frusto's die hem z'n sucses niet gunnenquote:Op donderdag 18 oktober 2007 13:40 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik let op en I likequote:Op donderdag 18 oktober 2007 13:43 schreef Lobasca het volgende:
Zo werd het hier gister weergegeven. Ze zouden gekapt zijn met DOB. (let op de woordspeling)
Als ik het goed begrepen heb, zijn ze zelf opgestapt..quote:Op donderdag 18 oktober 2007 13:45 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik let op en I like.
Ze als in DGK? Geknipt, geschoren en afgeserveerd?
Jah, daarbij allemaal verschillende, 6 keer acryl, 2gel, 2 gel anders ofzoquote:Op donderdag 18 oktober 2007 13:46 schreef petraa het volgende:
Moet Amanda alle 10 de vingers voorzien van een nagel ????? Want dan gaat ze zeker zakken.
Want iemand had weer iets geroepen waardoor Bianca in de stress en tranen schoot? Het is ook zo'n teerhartig meiskequote:Op donderdag 18 oktober 2007 13:46 schreef Lobasca het volgende:
Als ik het goed begrepen heb, zijn ze zelf opgestapt..
Yep, acryl , gel en iets met een vormpje.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 13:46 schreef petraa het volgende:
Moet Amanda alle 10 de vingers voorzien van een nagel ????? Want dan gaat ze zeker zakken.
Dat kan ze dus wel schudden, ze doet een uur over 1 nagel en ze heeft 2,5 uur.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 13:48 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Jah, daarbij allemaal verschillende, 6 keer acryl, 2gel, 2 gel anders ofzo
Wat ik hoorde deed ze juist over alle nagels 1 uur tijd... Volgens Tilly zat het ook wel goed met de tijdquote:Op donderdag 18 oktober 2007 13:49 schreef petraa het volgende:
[..]
Dat kan ze dus wel schudden, ze doet een uur over 1 nagel en ze heeft 2,5 uur.
DOB was er ook niet echt geknipt voor..quote:Op donderdag 18 oktober 2007 13:43 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Zo werd het hier gister weergegeven. Ze zouden gekapt zijn met DOB. (let op de woordspeling)
Dat viel mij ook al eerder op. Lieke vindt het allemaal wel leuk. Maar ik hoop eigenlijk dat hij het doet om Amanda jaloers te maken zodat zij aandacht aan hem gaat schenken en Brian kwaad wordt. Ik gun die twee wel wat druk op de ketel eigenlijk.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 13:42 schreef Stupidisco het volgende:
ik vind trouwens dat Luc de laatste dagen ook steeds meer met Lieke aan het flirten is. Het is vaak grappig bedoelt...maar ik weet het niet...zou proberen Lieke weg te trekken bij Huub om dat stelletje ook te breken ? of doet ie dat om Nadia jaloers te maken ?
Net bij Nadia was ze een uur bezig, met 1 nagel!!quote:Op donderdag 18 oktober 2007 13:51 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Wat ik hoorde deed ze juist over alle nagels 1 uur tijd... Volgens Tilly zat het ook wel goed met de tijd
ze heeft op nowlive gepost en is volkomen afgebrandquote:Op donderdag 18 oktober 2007 13:49 schreef Copycat het volgende:
[..]
Want iemand had weer iets geroepen waardoor Bianca in de stress en tranen schoot? Het is ook zo'n teerhartig meiske.
En dat pretendeert een zakenvrouw te zijn? Sorry hoor, maar een beetje meer olifantenhuid zou haar niet misstaanquote:Op donderdag 18 oktober 2007 13:53 schreef Nomrc2 het volgende:
ze heeft op nowlive gepost en is volkomen afgebrand
denk dat dat er iets mee te maken heeft
Denk niet dat dat zijn bedoeling is. Hij mag Brian en Amanda erg graag dus hij zal daar volgens mij nooit tussen willen stoken.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 13:51 schreef Maria44 het volgende:
[..]
Dat viel mij ook al eerder op. Lieke vindt het allemaal wel leuk. Maar ik hoop eigenlijk dat hij het doet om Amanda jaloers te maken zodat zij aandacht aan hem gaat schenken en Brian kwaad wordt. Ik gun die twee wel wat druk op de ketel eigenlijk.
Past ook beter bij haar omvangquote:Op donderdag 18 oktober 2007 13:55 schreef Copycat het volgende:
[..]
En dat pretendeert een zakenvrouw te zijn? Sorry hoor, maar een beetje meer olifantenhuid zou haar niet misstaan.
echt te triest voor woordenquote:Op donderdag 18 oktober 2007 13:55 schreef Copycat het volgende:
[..]
En dat pretendeert een zakenvrouw te zijn? Sorry hoor, maar een beetje meer olifantenhuid zou haar niet misstaan.
Dat klopt, maar ik zou het zo leuk vinden als die twee het ook eens moeilijk zouden krijgen.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 13:55 schreef Stupidisco het volgende:
[..]
Denk niet dat dat zijn bedoeling is. Hij mag Brian en Amanda erg graag dus hij zal daar volgens mij nooit tussen willen stoken.
Voor zover ik begrepen heb, start het examen om 14:00 uur, A heeft 2,5 uur de tijd, nog even beoordelen, feedback en napraten, dan de terugreis.........ze zal wel om een uur of 6 weer terug zijn.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 13:56 schreef Copycat het volgende:
Hoe laat wordt Amanda terug verwacht? Dan weet ik wanneer ik weer even FOK! moet checken.
quote:Op donderdag 18 oktober 2007 13:51 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
DOB was er ook niet echt geknipt voor..![]()
Hè, dan schuif ik net aan tafel bij mijn broer. En heb ik een hele middag werken voor de boegquote:Op donderdag 18 oktober 2007 13:59 schreef Dark het volgende:
Voor zover ik begrepen heb, start het examen om 14:00 uur, A heeft 2,5 uur de tijd, nog even beoordelen, feedback en napraten, dan de terugreis.........ze zal wel om een uur of 6 weer terug zijn.
Genoeg tijd om een hoop spel informatie toegespeeld te krijgen...quote:Op donderdag 18 oktober 2007 13:59 schreef Dark het volgende:
[..]
Voor zover ik begrepen heb, start het examen om 14:00 uur, A heeft 2,5 uur de tijd, nog even beoordelen, feedback en napraten, dan de terugreis.........ze zal wel om een uur of 6 weer terug zijn.
Die Palma was wel leuk tegen Naad.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 14:17 schreef Scandalous het volgende:
Palma tegen Nadia: Volgens mij verschuil jij je daarachter, na 1 glas zeg je al dat je dronken bent en dat je niet weet wat je doet.
Lieke had even daarvoor de tekst van de sketch uitgeprint en vertelde tegen Jaap dat er geen wachtwoord op zat en zij wist niet hoe dat moest. Ze vroeg Jaap om het even te gaan doen op de pc.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 14:28 schreef beequeen het volgende:
Jaap komt het kantoor binnen, zet de muziek van Dennix uit en begint iets te doen op de PC, Dennix zegt nix.
Jammer, het is de tekst van de act van Huub en Jaap, ik had zijn gezicht wel eens wiilen zien.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 14:31 schreef Maria44 het volgende:
[..]
Lieke had even daarvoor de tekst van de sketch uitgeprint en vertelde tegen Jaap dat er geen wachtwoord op zat en zij wist niet hoe dat moest. Ze vroeg Jaap om het even te gaan doen op de pc.
Volgens mij had Dennix helemaal niet door dat hij dat document even kon lezen.
Hij doet echt helemaal nix, hij let zelfs niet op als het op een presenteerblaadje komt.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 14:33 schreef beequeen het volgende:
[..]
Jammer, het is de tekst van de act van Huub en Jaap, ik had zijn gezicht wel eens wiilen zien.
Ja leuk gedaanquote:Op donderdag 18 oktober 2007 14:35 schreef riri het volgende:
Ik lach met een breuk...prachtig dit
Dat stemmetje van Jaapquote:Op donderdag 18 oktober 2007 14:35 schreef riri het volgende:
Ik lach me een breuk...prachtig dit
Een beetje classy dame was nu opgestapt, maar MataHoeri zit te soppen.. Ik hou me vast aan de gedachte dat Luc dit allemaal opzettelijk doet, bij de woorden "I love you" kijkt hij haar ook niet aan...quote:Op donderdag 18 oktober 2007 14:37 schreef Scandalous het volgende:
Wat een grap dit, Dennis die naar "Hello" zit te luisteren en mee te zingen, en Luc zit het ondertussen dramatisch naar Nadia te zingen
Rozenwater reageert niet.
Ze hebben dus echt een probleem, best lullig.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 14:35 schreef avonne het volgende:
huh.
Ik moest me opnieuw registreren bij nowlive. Alle onderwerpen zijn weg, dus DOB moet daar ook een nieuw topic openen of zo, dus of dat snel gaat gebeuren, weet ik niet.
Streams 1 en 2 zijn een aanrader.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 14:37 schreef Scandalous het volgende:
Wat een grap dit, Dennis die naar "Hello" zit te luisteren en mee te zingen, en Luc zit het ondertussen dramatisch naar Nadia te zingen
Wat een LUL die nix.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 14:37 schreef Scandalous het volgende:
Zoals hij gisteren tegen Lieke zei, doet hij idd alsof.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 14:39 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Een beetje classy dame was nu opgestapt, maar MataHoeri zit te soppen.. Ik hou me vast aan de gedachte dat Luc dit allemaal opzettelijk doet, bij de woorden "I love you" kijkt hij haar ook niet aan...
Hij weet alles toch al. Altijd. Sowieso altijd 100% zeker weten. Echt wel.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 14:57 schreef Meganog het volgende:
N: "Ik weet ook niet meer wat ik moet doen"
D: "Dat weet ik".
Hij kan echt doen alsof iemand dood is. Dat heeft hij vaker gedaan.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 15:00 schreef beequeen het volgende:
Dennix zegt dat als Naad niet normaal tegen hem kan doen en alleen maar flirten met Luc, zij hem maar helemaal moet laten vallen. Dan wil hij niks meer met haar te maken hebben.
Dat klinkt hoopvol.![]()
Edit: Hij wil alleen dat zij hem in het spel houdt.![]()
Dennis kennende: een laatste wanhopige dramatische poging.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 15:01 schreef ruudpuntenel het volgende:
Gaat hij nou "de man" uit hangen en "dreigen" Nadia te negeren.![]()
![]()
![]()
Ja. En ze mag zijn voeten niet eens meer kussen of zijn schoenzoelen aflikken. Jemig, dat is 100% terror !quote:Op donderdag 18 oktober 2007 15:01 schreef ruudpuntenel het volgende:
![]()
![]()
Hij wil natuurlijk eigenlijk aan Nadia vragen waarom zij hem negeert.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 15:01 schreef ruudpuntenel het volgende:
![]()
![]()
Ja, daar heeft hij de wilskracht voor hoor, dan wil hij haar fucking niet meer zien, fucking hell jongen.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 15:01 schreef ruudpuntenel het volgende:
![]()
![]()
quote:Op donderdag 18 oktober 2007 15:01 schreef ruudpuntenel het volgende:
![]()
![]()
Die stap ertussen, het dreigen, is zeker weer jammer. Gewoon doen, toch.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 15:01 schreef ruudpuntenel het volgende:
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |