quote:Op donderdag 18 oktober 2007 12:24 schreef SiRojK het volgende:
Hahahahha...
Nadia: Ik wil een vet cadeau voor Nix kopen, maar weet echt niet wat
Amanda: Zelfde als wat je voor een vriendinnetje zou kopen
een kingsize stretcher ?quote:Op donderdag 18 oktober 2007 12:26 schreef Dark het volgende:
Dennis is binnenkort jarig en Naad wil iets leuks doen voor hem, een lekker ontbijt en een kok die portugees komt koken.
Ze weet alleen niet wat voor kadoo ze moet kopen. Amanda - Je moet gewoon iets kopen dat je ook voor een vriendin zou kopen, een mooie zonnebril of een horlogie ofzo....
Naad vindt dat geen echt leuke kadoos. Ze wil echt uitpakken met iets bijzonders.
Of een tentje voor in de tuinquote:Op donderdag 18 oktober 2007 12:27 schreef diedirk het volgende:
Een enkeltje naar Alphen lijkt me leuk kado!
Als ze dat nou eens zou doen 3 dagen voor zijn verjaardag, met de wegstemronde!!!!quote:Op donderdag 18 oktober 2007 12:27 schreef diedirk het volgende:
Een enkeltje naar Alphen lijkt me leuk kado!
Is ze nu al bij palma door de mangel gehaald ondertussen ?quote:Op donderdag 18 oktober 2007 12:28 schreef Copycat het volgende:
Wat wil dat maffe wijf nou? Aantrekken en afstoten en afstoten en aantrekken. Gestoorde breedrugkut.
quote:Op donderdag 18 oktober 2007 12:30 schreef pullup het volgende:
[..]
Is ze nu al bij palma door de mangel gehaald ondertussen ?
denk dat de buren een beetje boos op nadje zijnquote:Op donderdag 18 oktober 2007 12:28 schreef Copycat het volgende:
Wat wil dat maffe wijf nou? Aantrekken en afstoten en afstoten en aantrekken. Gestoorde breedrugkut.
quote:Op donderdag 18 oktober 2007 12:28 schreef Copycat het volgende:
quote:Op donderdag 18 oktober 2007 12:28 schreef Copycat het volgende:
Ik heb het idee dat Nadia en Dennis bij sommigen het slechtste naar boven halen.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 12:28 schreef Copycat het volgende:
Ze verschuilt zich zeker. Net zo'n angsthaas als Dennis. Allebei een enkeltje Timboektoe en nooit meer iets over vertellen.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 12:31 schreef petraa het volgende:
Ze is nog niet wezen eten of in de keuken geweest.
Errug hè? Ik zit nu wel weer te grinniken achter mijn bureau, maar net zat ik zo venijnig te tikken dat een collega kwam vragen of het echt wel weer goed met me gingquote:Op donderdag 18 oktober 2007 12:35 schreef 2live het volgende:
Ik heb het idee dat Nadia en Dennis bij sommigen het slechtste naar boven halen.
Ook bij mij.![]()
gestoorde breedrugkutquote:Op donderdag 18 oktober 2007 12:28 schreef Copycat het volgende:
Na wat ik op de streams heb gezien kan ik me niet voorstellen dat hij ooit iets ondernomen heeft.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 12:36 schreef _GdR_ het volgende:
had dit nog niet gezien: http://www.tien.tv/degoudenkooi/homepage.html
daar staat iedereen zn leeftijd relatie en beroep enzo.
dennis is zelfstandig ondernemer. maar waarin dan? weet iemand dat? iemand met zo weinig ballen kan toch nooit voor zn eigen beginnen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |