Zoals hij gisteren tegen Lieke zei, doet hij idd alsof.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 14:39 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Een beetje classy dame was nu opgestapt, maar MataHoeri zit te soppen.. Ik hou me vast aan de gedachte dat Luc dit allemaal opzettelijk doet, bij de woorden "I love you" kijkt hij haar ook niet aan...
Hij weet alles toch al. Altijd. Sowieso altijd 100% zeker weten. Echt wel.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 14:57 schreef Meganog het volgende:
N: "Ik weet ook niet meer wat ik moet doen"
D: "Dat weet ik".
Hij kan echt doen alsof iemand dood is. Dat heeft hij vaker gedaan.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 15:00 schreef beequeen het volgende:
Dennix zegt dat als Naad niet normaal tegen hem kan doen en alleen maar flirten met Luc, zij hem maar helemaal moet laten vallen. Dan wil hij niks meer met haar te maken hebben.
Dat klinkt hoopvol.![]()
Edit: Hij wil alleen dat zij hem in het spel houdt.![]()
Dennis kennende: een laatste wanhopige dramatische poging.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 15:01 schreef ruudpuntenel het volgende:
Gaat hij nou "de man" uit hangen en "dreigen" Nadia te negeren.![]()
![]()
![]()
Ja. En ze mag zijn voeten niet eens meer kussen of zijn schoenzoelen aflikken. Jemig, dat is 100% terror !quote:Op donderdag 18 oktober 2007 15:01 schreef ruudpuntenel het volgende:
![]()
![]()
Hij wil natuurlijk eigenlijk aan Nadia vragen waarom zij hem negeert.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 15:01 schreef ruudpuntenel het volgende:
![]()
![]()
Ja, daar heeft hij de wilskracht voor hoor, dan wil hij haar fucking niet meer zien, fucking hell jongen.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 15:01 schreef ruudpuntenel het volgende:
![]()
![]()
quote:Op donderdag 18 oktober 2007 15:01 schreef ruudpuntenel het volgende:
![]()
![]()
Die stap ertussen, het dreigen, is zeker weer jammer. Gewoon doen, toch.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 15:01 schreef ruudpuntenel het volgende:
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |