Wat ik hoorde deed ze juist over alle nagels 1 uur tijd... Volgens Tilly zat het ook wel goed met de tijdquote:Op donderdag 18 oktober 2007 13:49 schreef petraa het volgende:
[..]
Dat kan ze dus wel schudden, ze doet een uur over 1 nagel en ze heeft 2,5 uur.
DOB was er ook niet echt geknipt voor..quote:Op donderdag 18 oktober 2007 13:43 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Zo werd het hier gister weergegeven. Ze zouden gekapt zijn met DOB. (let op de woordspeling)
Dat viel mij ook al eerder op. Lieke vindt het allemaal wel leuk. Maar ik hoop eigenlijk dat hij het doet om Amanda jaloers te maken zodat zij aandacht aan hem gaat schenken en Brian kwaad wordt. Ik gun die twee wel wat druk op de ketel eigenlijk.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 13:42 schreef Stupidisco het volgende:
ik vind trouwens dat Luc de laatste dagen ook steeds meer met Lieke aan het flirten is. Het is vaak grappig bedoelt...maar ik weet het niet...zou proberen Lieke weg te trekken bij Huub om dat stelletje ook te breken ? of doet ie dat om Nadia jaloers te maken ?
Net bij Nadia was ze een uur bezig, met 1 nagel!!quote:Op donderdag 18 oktober 2007 13:51 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Wat ik hoorde deed ze juist over alle nagels 1 uur tijd... Volgens Tilly zat het ook wel goed met de tijd
ze heeft op nowlive gepost en is volkomen afgebrandquote:Op donderdag 18 oktober 2007 13:49 schreef Copycat het volgende:
[..]
Want iemand had weer iets geroepen waardoor Bianca in de stress en tranen schoot? Het is ook zo'n teerhartig meiske.
En dat pretendeert een zakenvrouw te zijn? Sorry hoor, maar een beetje meer olifantenhuid zou haar niet misstaanquote:Op donderdag 18 oktober 2007 13:53 schreef Nomrc2 het volgende:
ze heeft op nowlive gepost en is volkomen afgebrand
denk dat dat er iets mee te maken heeft
Denk niet dat dat zijn bedoeling is. Hij mag Brian en Amanda erg graag dus hij zal daar volgens mij nooit tussen willen stoken.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 13:51 schreef Maria44 het volgende:
[..]
Dat viel mij ook al eerder op. Lieke vindt het allemaal wel leuk. Maar ik hoop eigenlijk dat hij het doet om Amanda jaloers te maken zodat zij aandacht aan hem gaat schenken en Brian kwaad wordt. Ik gun die twee wel wat druk op de ketel eigenlijk.
Past ook beter bij haar omvangquote:Op donderdag 18 oktober 2007 13:55 schreef Copycat het volgende:
[..]
En dat pretendeert een zakenvrouw te zijn? Sorry hoor, maar een beetje meer olifantenhuid zou haar niet misstaan.
echt te triest voor woordenquote:Op donderdag 18 oktober 2007 13:55 schreef Copycat het volgende:
[..]
En dat pretendeert een zakenvrouw te zijn? Sorry hoor, maar een beetje meer olifantenhuid zou haar niet misstaan.
Dat klopt, maar ik zou het zo leuk vinden als die twee het ook eens moeilijk zouden krijgen.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 13:55 schreef Stupidisco het volgende:
[..]
Denk niet dat dat zijn bedoeling is. Hij mag Brian en Amanda erg graag dus hij zal daar volgens mij nooit tussen willen stoken.
Voor zover ik begrepen heb, start het examen om 14:00 uur, A heeft 2,5 uur de tijd, nog even beoordelen, feedback en napraten, dan de terugreis.........ze zal wel om een uur of 6 weer terug zijn.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 13:56 schreef Copycat het volgende:
Hoe laat wordt Amanda terug verwacht? Dan weet ik wanneer ik weer even FOK! moet checken.
quote:Op donderdag 18 oktober 2007 13:51 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
DOB was er ook niet echt geknipt voor..![]()
Hè, dan schuif ik net aan tafel bij mijn broer. En heb ik een hele middag werken voor de boegquote:Op donderdag 18 oktober 2007 13:59 schreef Dark het volgende:
Voor zover ik begrepen heb, start het examen om 14:00 uur, A heeft 2,5 uur de tijd, nog even beoordelen, feedback en napraten, dan de terugreis.........ze zal wel om een uur of 6 weer terug zijn.
Genoeg tijd om een hoop spel informatie toegespeeld te krijgen...quote:Op donderdag 18 oktober 2007 13:59 schreef Dark het volgende:
[..]
Voor zover ik begrepen heb, start het examen om 14:00 uur, A heeft 2,5 uur de tijd, nog even beoordelen, feedback en napraten, dan de terugreis.........ze zal wel om een uur of 6 weer terug zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |