Maar Nadia heeft het heel gezellig met Brianquote:Op donderdag 18 oktober 2007 13:06 schreef JEFFreal het volgende:
gaat dennix weer 4x de krant lezen en daarna hope dat nadia wat aandacht wil geven?
Amanda denkt dat zij een expert is op het gebied van uiterlijke verzorging.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 13:06 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Ach het is een beginnerscertificaat en als ze die heeft is ze gevorderd...
aldus haarzelf...![]()
Het zal me inderdaad niets verbazen als ze dit Amanda-loos middagje gebruikt om ook Brian in haar web te weven.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 13:09 schreef Varen het volgende:
Maar Nadia heeft het heel gezellig met Brian![]()
Ze is ook smerig!quote:Op donderdag 18 oktober 2007 13:09 schreef kybe het volgende:
[..]
Amanda denkt dat zij een expert is op het gebied van uiterlijke verzorging.
Hoe zou het toch komen dat zij zo smerig op mij overkomt.![]()
Volgens mij stinkt ze ook enorm hard.. Wast zich amper, smeert te veel van allerlei rotzooi in haar haar en op zichzelfquote:
Nadia en Brian gaan alle spulletjes van Amanda schoonmaken als verassing.quote:
In de kapsalone zijn kop aan het scheren.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 13:15 schreef Copycat het volgende:
Waar is Linke Luc eigenlijk?
Zelfde geldt voor nada, die vindt uiterlijk zo belangrijk, maar uiterlijke voorzorging is toch echt iets anders dan liters make-up op je stinkgiegel smeren...quote:Op donderdag 18 oktober 2007 13:16 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Volgens mij stinkt ze ook enorm hard.. Wast zich amper, smeert te veel van allerlei rotzooi in haar haar en op zichzelf
Was maar een grapje!quote:Op donderdag 18 oktober 2007 13:18 schreef schatje het volgende:
Hij heeft het voor elkaar. Nadia vindt dat Dennis heel begripvol is terwijl ze alleen maar domme dingen doet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |