Wat is daar mis mee?quote:Op donderdag 18 oktober 2007 12:45 schreef Lobasca het volgende:
Lekker. Amanda is weer wezen pissen en heeft niet haar handen gewassen... En weer lekker verder aan de vingers aan de handen van nada...
quote:Op donderdag 18 oktober 2007 12:41 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Is al meer aan bod geweest...als kleine Nix een halfje wit moest halen voor mammie dan is dat al een zelfstandige onderneming te noemen....![]()
Ze krijgt 2 1/2 uur de tijd, gaat hem dus niet worden voor Amanda.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 12:52 schreef Dark het volgende:
Amanda doet ongeveer 1 uur over een nagel?
Die is dus pas vanavond laat terug..........
Sorry voor de late reactie, maar bedankt ! Het laatste wat ik hoorde was dat ze om 11 uur zou komen ivm uitslaapdag en ik zag haar net paardrijden vandaar.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 12:17 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
yep
ze hoefde er niet bij te zijn(in het kantoor)
dat waren de afspraken van vanacht
Hoe krijgt ze het voor mekaarquote:
Omdat haar make up verneukt wordt ja.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 12:57 schreef beequeen het volgende:
Paniek......acrylvloeistof in het oog van Amanda.
en als Amanda mijn vriendin was dan had ik haar al die kunstnagels op laten vreten...quote:Op donderdag 18 oktober 2007 12:53 schreef 2live het volgende:
als Brian mijn vriend was had ik hem nu toch ff vakkundig op zijn smoel getimmerd, lekker positief bezig hoor.![]()
Als Amanda slaagt is het dankzij hem.. en als ze zakt heeft het niet aan hem gelegen.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 12:54 schreef kit2u het volgende:
Ik weet zeker dat Brian dat examen in 1 keer goed doet.
Nee dat denk ik ook. Ze moet 4 dingen doen: acrylnagels, gelnagels en twee verschillende nagellakken, enkele kleur en twee kleuren lakken.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 12:54 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ze krijgt 2 1/2 uur de tijd, gaat hem dus niet worden voor Amanda.
Iddquote:Op donderdag 18 oktober 2007 13:01 schreef Meganog het volgende:
Het laatste half uur heeft ze Nadia tot bloedens toe verwondt, een nagel verpest en acrylvloeistof in haar oog gespoten.
Dat gaat wel goedkomen met dat examen.
Zo kom je nooit van die stretcher af.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 12:59 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
en als Amanda mijn vriendin was dan had ik haar al die kunstnagels op laten vreten...![]()
Precies, daarom kwam hij nog even 'helpen'.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 13:00 schreef Clank het volgende:
[..]
Als Amanda slaagt is het dankzij hem.. en als ze zakt heeft het niet aan hem gelegen.![]()
En dat allemaal voor tien vingers?quote:Op donderdag 18 oktober 2007 13:02 schreef Maria44 het volgende:
Nee dat denk ik ook. Ze moet 4 dingen doen: acrylnagels, gelnagels en twee verschillende nagellakken, enkele kleur en twee kleuren lakken.
Ach het is een beginnerscertificaat en als ze die heeft is ze gevorderd...quote:Op donderdag 18 oktober 2007 13:04 schreef kybe het volgende:
Als ik het hier allemaal zo lees lijkt het me onmogelijk dat zij dat diploma gaat halen.
Het is nog niet eens het diploma, het is een (deel)certificaat...quote:Op donderdag 18 oktober 2007 13:04 schreef kybe het volgende:
Als ik het hier allemaal zo lees lijkt het me onmogelijk dat zij dat diploma gaat halen.
Een tangcursus...strak plan!quote:Op donderdag 18 oktober 2007 13:05 schreef Copycat het volgende:
[..]
En dat allemaal voor tien vingers?
Bespaar je de moeite en ga tangen.
Als ze zakt, ligt het aan Liekequote:Op donderdag 18 oktober 2007 13:00 schreef Clank het volgende:
[..]
Als Amanda slaagt is het dankzij hem.. en als ze zakt heeft het niet aan hem gelegen.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |