quote:Op donderdag 18 oktober 2007 11:37 schreef AnTjUh het volgende:
goh waar blijft dennis dan?
nadia zit alleen in de kapsalon
Geen idee, er was niks aan de hand.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 11:38 schreef trettie het volgende:
waar was die stream lock voor weet iemand dat?
Klopt, je zag ze allemaal van achter komen toe Ellen in beeld was.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 11:40 schreef trettie het volgende:
Maar iedereen is naar achter geweest!
maar door de streamlock weet niemand dus wat er aan de hand was..quote:Op donderdag 18 oktober 2007 11:40 schreef trettie het volgende:
Maar iedereen is naar achter geweest!
Ik hoor ze prima!! En het is gewoon oefenen, zodat ze het goed aan jacco kunnen laten horen.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 11:50 schreef trettie het volgende:
erg leuk alleen misschien allebei duidelijker praten anders valt de helft weg
en waar gebruiken ze het dan voor?quote:Op donderdag 18 oktober 2007 11:50 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik hoor ze prima!! En het is gewoon oefenen, zodat ze het goed aan jacco kunnen laten horen.
quote:Op donderdag 18 oktober 2007 11:42 schreef petraa het volgende:
A: En hoe is het nou met jou ?
N: Laten we het een keer over jou hebben, hoe is het met jou???
Ze zijn achter geweest, need I say more?quote:Op donderdag 18 oktober 2007 11:52 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wat krijgen we nu? Nadia wil niet het middelpunt van de belangstelling zijn? Is er iets in dat breintje doorgesijpeld?
Hmz...wie is Jacco nou weer...quote:Op donderdag 18 oktober 2007 11:50 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik hoor ze prima!! En het is gewoon oefenen, zodat ze het goed aan jacco kunnen laten horen.
Die man die Jaap les geeft voor de i-net show.quote:
dankjewelquote:Op donderdag 18 oktober 2007 11:57 schreef petraa het volgende:
[..]
Die man die Jaap les geeft voor de i-net show.
Kan de filmpjes op die site nooit zien (ook al log ik me in). Wat is de tekst??quote:Op donderdag 18 oktober 2007 11:59 schreef beequeen het volgende:
Check DGK site, die tekst bij het filmpje van Dennix.![]()
http://www.tien.tv/degoudenkooi/homepage.html
quote:Op donderdag 18 oktober 2007 12:03 schreef KimiK het volgende:
[..]
Kan de filmpjes op die site nooit zien (ook al log ik me in). Wat is de tekst??
quote:Arme Eric ...
... uh, Dennis...
14.00 uur.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 12:03 schreef Copycat het volgende:
Hoe laat heeft Amanda haar toets?
quote:Op donderdag 18 oktober 2007 12:11 schreef pullup het volgende:
Ik moet Nadia toch complimenteren met haar beroepskeuze als stewardess.
Als je toch al een jetslet bent kun je er net zo goed geld mee verdienen
Ze stond waarschijnlijk 3 jaar ingeschreven op die schoolquote:Op donderdag 18 oktober 2007 12:13 schreef SiRojK het volgende:
Hoe de fuck kan Amanda nu een kappersopleiding hebben gedaan met dat kapsel/haar van haar
yepquote:Op donderdag 18 oktober 2007 12:10 schreef Maria44 het volgende:
Heeft Lieke nog gezegd tegen Huub en Jaap dat ze moest paardrijden? Ze zou om 11 uur aanschuiven in kantoor.
Ik denk ook niet dat Rob Peetoom er blij mee is dat ze zijn naam steeds noemt en zegt dat ze bij hem heeft gewerkt.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 12:13 schreef SiRojK het volgende:
Hoe de fuck kan Amanda nu een kappersopleiding hebben gedaan met dat kapsel/haar van haar
Ze gaat echt niet bij Luc liggen vanavond, ze gaat gewoon naast Dennis liggen.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 12:16 schreef diedirk het volgende:
Vind wel dat ze gewoon volle bak door moeten gaan op Dennis.
Hij deed andersom echt prezies hetzelfde en was toen zelfs de grote aanstichter
Nadia moet voelen dat Dennis niks is en hem dumpen.
Dan komt het spel ook weer beetje in beweging.
De druppel zou vanavond wel ens kunnen zijn als Nadia bij Luc in bed slaapt en dan ouderwetse terror op Dennis
quote:Op donderdag 18 oktober 2007 12:11 schreef pullup het volgende:
Ik moet Nadia toch complimenteren met haar beroepskeuze als stewardess.
Als je toch al een jetslet bent kun je er net zo goed geld mee verdienen
Het is een beetje krom, maar klopt ergens wel. Pas als ze haar beginnersdiploma heeft, kan ze verder met de gevorderdencursus. Niet dat ik dat ooit zie gebeuren.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 12:13 schreef beequeen het volgende:
Naad wrijft het er bij Amanda even in dat het een cursus voor beginners is.
Amanda: Ja, maar ik ben pas gevorderd als ik mijn diploma heb.![]()
Zou zo treurig zijn als ze weer terug gaat naar Dennis.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 12:19 schreef petraa het volgende:
[..]
Ze gaat echt niet bij Luc liggen vanavond, ze gaat gewoon naast Dennis liggen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |