Die Palma was wel leuk tegen Naad.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 14:17 schreef Scandalous het volgende:
Palma tegen Nadia: Volgens mij verschuil jij je daarachter, na 1 glas zeg je al dat je dronken bent en dat je niet weet wat je doet.
Lieke had even daarvoor de tekst van de sketch uitgeprint en vertelde tegen Jaap dat er geen wachtwoord op zat en zij wist niet hoe dat moest. Ze vroeg Jaap om het even te gaan doen op de pc.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 14:28 schreef beequeen het volgende:
Jaap komt het kantoor binnen, zet de muziek van Dennix uit en begint iets te doen op de PC, Dennix zegt nix.
Jammer, het is de tekst van de act van Huub en Jaap, ik had zijn gezicht wel eens wiilen zien.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 14:31 schreef Maria44 het volgende:
[..]
Lieke had even daarvoor de tekst van de sketch uitgeprint en vertelde tegen Jaap dat er geen wachtwoord op zat en zij wist niet hoe dat moest. Ze vroeg Jaap om het even te gaan doen op de pc.
Volgens mij had Dennix helemaal niet door dat hij dat document even kon lezen.
Hij doet echt helemaal nix, hij let zelfs niet op als het op een presenteerblaadje komt.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 14:33 schreef beequeen het volgende:
[..]
Jammer, het is de tekst van de act van Huub en Jaap, ik had zijn gezicht wel eens wiilen zien.
Ja leuk gedaanquote:Op donderdag 18 oktober 2007 14:35 schreef riri het volgende:
Ik lach met een breuk...prachtig dit
Dat stemmetje van Jaapquote:Op donderdag 18 oktober 2007 14:35 schreef riri het volgende:
Ik lach me een breuk...prachtig dit
Een beetje classy dame was nu opgestapt, maar MataHoeri zit te soppen.. Ik hou me vast aan de gedachte dat Luc dit allemaal opzettelijk doet, bij de woorden "I love you" kijkt hij haar ook niet aan...quote:Op donderdag 18 oktober 2007 14:37 schreef Scandalous het volgende:
Wat een grap dit, Dennis die naar "Hello" zit te luisteren en mee te zingen, en Luc zit het ondertussen dramatisch naar Nadia te zingen
Rozenwater reageert niet.
Ze hebben dus echt een probleem, best lullig.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 14:35 schreef avonne het volgende:
huh.
Ik moest me opnieuw registreren bij nowlive. Alle onderwerpen zijn weg, dus DOB moet daar ook een nieuw topic openen of zo, dus of dat snel gaat gebeuren, weet ik niet.
Streams 1 en 2 zijn een aanrader.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 14:37 schreef Scandalous het volgende:
Wat een grap dit, Dennis die naar "Hello" zit te luisteren en mee te zingen, en Luc zit het ondertussen dramatisch naar Nadia te zingen
Wat een LUL die nix.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 14:37 schreef Scandalous het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |