Ik neem aan (of hoop in ieder geval) dat de verhaallijnen van Hiro en Peter ook nog wel verweven worden in de main story.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 13:49 schreef Tim86 het volgende:
vind het wel echt beter nu er weer een main story line is die de meeste aandacht krijgt ipv al die verhaaltjes met dwaze jappen en dronken ieren..
Ik denk dat het verhaal van Peter iig spannender wordt. Van Hiro verwacht ik nog niet zoveel dan dat hij verliefd is op dat meisje. Maar misschien kon ie nog niet terug omdat er nog "iets" was.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 13:50 schreef Verloren_onschuld het volgende:
Ik wil in het verhaal van Hiro niets meer zien en in het verhaal van Peter Caitlin's ability en haar naakte lichaam.
Verder mogen hiro en peter gewoon weer zinnige dingen gaan doen.
Ik dacht ook al aan Stallonequote:Op woensdag 17 oktober 2007 13:35 schreef sjarreltje het volgende:
[..]
Die misvormde spiegelbeelden zijn verbeeldingen van Sylvester Stallone Peter Petrelli na diens eigen kernbom.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verbaal terrorist
Ze is goed te pruimen in ieder gevalquote:Op woensdag 17 oktober 2007 14:11 schreef Syd het volgende:
die negerin met die vage krachten, die zeg maar alles letterlijk binnen een seconde kan opnemen, is dat niet een dochter van Chris Rock ofzo? Ze lijkt er wel verdomd veel op.
quote:Op woensdag 17 oktober 2007 14:16 schreef desaparacido het volgende:
Hopelijk gaan Nikki & Paolo er snel aan. Hopelijk krijgt Sylar weer snel trek in BRAAAAAINNS.
Nikki & Paoloquote:Op woensdag 17 oktober 2007 14:16 schreef desaparacido het volgende:
Hopelijk gaan Nikki & Paolo er snel aan. Hopelijk krijgt Sylar weer snel trek in BRAAAAAINNS.
Ik had al verwacht dat er minstens één iemand zou zijn die met zo'n antwoord zou komen, want niet iedereen is goed in begrijpend lezen.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 12:47 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ja, stel je voor, kritisch zijn. Brrrrr. Dát moeten we niet hebben hoor. Tief dan lekker zelf op naar www.ikvindheroesgeweldigenjemagheternietmeeoneenszijn.com ofzo. Er is van alles aan te merken op Heroes als geheel, op S2 in het bijzonder en daar mogen we het hier gewoon over hebben. Bevalt het je niet? Pech.
We weten nu wel dat sommigen dit seizoen niet leuk vinden - maar kom 's met wat meer inhoud dan telkens dat gehuil 'als het niet beter wordt dan stop ik met kijken' of 'wat een kloteseizoen'. Stop dan ook met kijken, want als je werkelijk niets positiefs over deze eps weet te vertellen, dan ben je wat mij betreft gewoon geen heroesliefhebber meer. Ik ga ook niet alleen maar nutteloze 'ik vind deze serie kut' posts posten in een topic als ik de serie kut vind. Sterker nog: als ik 't kut vind kijk ik de serie niet eens meer. Maargoed dat moet ieder voor zich weten.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 13:36 schreef Treveo het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat je wat minder kritisch moet zijn, wij weten nu wel dat je het niet leuk meer vindt. Misschien kan je nu ook een maandje pauze nemen en dan 4 afleveringen gaan kijken?
Dat is ook hoe ik denk over zijn verhaal. Heel misschien dat Kensei in de huidige tijd nog leeft... Zou wel leuk zijnquote:Op woensdag 17 oktober 2007 15:06 schreef Syd het volgende:Hiro vond(vind nog steeds wel) ik beste verhaal van hele serie, jammer dat inderdaad nu beetje afgezwakt wordt, maar misschien is zijn verhaal straks wel belangrijk voor rest van verhaal.
Derek had de auto van Claire gejat bij haa rop school en reed ermee rondquote:Op woensdag 17 oktober 2007 15:10 schreef Syd het volgende:
Wat is er met Claire's auto?
quote:Op woensdag 17 oktober 2007 15:55 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Derek had de auto van Claire gejat bij haa rop school en reed ermee rond.
Nu zit Sylar achter het stuur.
Ja, of het moet toevallig twee keer dezelfde auto met op dezelfde plek dezelfde sticker zijn.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 15:58 schreef Syd het volgende:
[..]
Kats, dat meen je niet? of denken jullie dat het zo is ?
Ja, zit nu niet thuis, maar dat was me helemaal niet opgevallen, ga het vanavond eens even checkenquote:Op woensdag 17 oktober 2007 16:05 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Ja, of het moet toevallig twee keer dezelfde auto met op dezelfde plek dezelfde sticker zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |