en toch deed hij toen ook geen flikker hoor. Hij deed niks uit zichzelf. Jaap moest het opstarten of Natasia (hoerrrr) en hij sloot dan aan. Uit zichzelf heeft hij niks gedaan dus ongeschikt voor het programma.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 13:11 schreef itsme het volgende:
[..]
Ik heb geen medelijden met hem. Hij blijft ontkennen en hoe hij in de eerste maanden tegen H en L heeft gedaan.
Hoe vaak hebben ze Lieke alleen gebasht? Ontelbaar!quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 13:19 schreef itsme het volgende:
dennis vind dat niemand het zo erg heeft meegemaakt in het huis als hij. H en L hadden elkaar.
quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 13:21 schreef itsme het volgende:
amanda komt nadia halen. maar dennis wil haar nog niet loslaten.
tegen dellie, mag ik nog 5 minuten met haar praten?
OMG![]()
O daar ben ik het helemaal mee eens.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 13:20 schreef noekje het volgende:
[..]
en toch deed hij toen ook geen flikker hoor. Hij deed niks uit zichzelf. Jaap moest het opstarten of Natasia (hoerrrr) en hij sloot dan aan. Uit zichzelf heeft hij niks gedaan dus ongeschikt voor het programma.
[ -- ] geschikt
[ X ] ongeschikt
Nadia en Dennis!quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 13:21 schreef HiDiHo het volgende:
Wie heeft er een kort verslagje voor de OP?![]()
Oh ja, voor wie waren we daar toen?quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 13:10 schreef noekje het volgende:
[..]
Weet je nog toen wij aan de hekken aan het schreeuwen waren en onze buikjes lieten zien? Zullen we Dennis ophalen? Ik weet de weg nog wel!
Ik heb een teer zieltje.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 13:22 schreef itsme het volgende:
[..]
O daar ben ik het helemaal mee eens.
Maar medelijden heb ik dus niet.
Pics alleen kunnen ookquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 13:21 schreef HiDiHo het volgende:
Wie heeft er een kort verslagje voor de OP?![]()
quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 13:23 schreef pullup het volgende:
Eindelijk, eindelijk heeft de redactie het ook gehad met die twee![]()
![]()
Volgens mij voor Nadia toch? Parkeerplaats hoeft nog niet eens. Gewoon buiten de hekken eruit gooien, bedankt voor het spelen! Kunnen zijn matties hem ophalen. Alhoewel die denk ik geen rijbewijs hebben.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 13:23 schreef 2live het volgende:
[..]
Oh ja, voor wie waren we daar toen?
Maar als we hem opgehaald hebben zet ik 'm wel bij de eerste parkeerplaats uit de auto hoor.![]()
Juist welquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 13:22 schreef STAP01 het volgende:
http://dennis-bax.hyves.nl/
Niet zulke leuke berichtjes voor Dennix
Dennis is gewoon een miet. Doet geen flikker, maakt niks waar wat hij zegt. Dat maakt hem voor mij nog geen kwaadaardig persoon. Nadia wel trouwens. Die reken ik wel veel aan. Als ik iemand vuil vind dan is het Nadia en dat vind ik van Dennis niet. Dennis die rozenblaadjes wil strooien met een grande finale van een dode kikker..dat is achterlijk maar niet evil. Dat is Nadia wel. Dennis eruit want gewoon niet geschikt voor dit programma en Nadia mag er met een rotschop uit.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 13:25 schreef Nomrc2 het volgende:
der beginnen nu mensen medelijden met nix te krijgen ?
sorry hoor maar is dat niet wat misplaatst ?
of is men vergeten hoe aardig hij voor lieke was ?
wat hij nu meemaakt is niks vergeleken met wat andere bewoners hebben meegemaakt
z'n imago probleem is zo op te lossen
hij komt gewoon uit de kast(maakt niet uit of hij homo is of niet)
De Febo heeft vast wel een parkeerplaats, en dgk_fan heeft een Puch om mee naar Alphen te rijden.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 13:26 schreef noekje het volgende:
[..]
Volgens mij voor Nadia toch? Parkeerplaats hoeft nog niet eens. Gewoon buiten de hekken eruit gooien, bedankt voor het spelen! Kunnen zijn matties hem ophalen. Alhoewel die denk ik geen rijbewijs hebben.![]()
Kunnen ze teruglopen naar Alphen.
Ordinaire toneelhaak is het volgens mij en terecht ook. Komt alleen 3 maanden te laat.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 13:31 schreef beequeen het volgende:
Huub en Jaap zijn er van overtuigd dat de ontslagronde van Dennix een succes gaat worden.
Ze willen nu met z'n allen een ontslagronde voor Dennix aan gaan vragen.
Tot vanavond! Ik neem mijn screammasker en stoepkrijt mee! Heb er zin an!quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 13:30 schreef 2live het volgende:
[..]
De Febo heeft vast wel een parkeerplaats, en dgk_fan heeft een Puch om mee naar Alphen te rijden.
Probleem opgelost.![]()
Ik zie je vanavond!
in het groepje liep hij altijd "voorop" als er wat te treiteren vielquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 13:30 schreef noekje het volgende:
[..]
Dennis is gewoon een miet. Doet geen flikker, maakt niks waar wat hij zegt. Dat maakt hem voor mij nog geen kwaadaardig persoon. Nadia wel trouwens. Die reken ik wel veel aan. Als ik iemand vuil vind dan is het Nadia en dat vind ik van Dennis niet. Dennis die rozenblaadjes wil strooien met een grande finale van een dode kikker..dat is achterlijk maar niet evil. Dat is Nadia wel. Dennis eruit want gewoon niet geschikt voor dit programma en Nadia mag er met een rotschop uit.
quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 13:33 schreef noekje het volgende:
[..]
Tot vanavond! Ik neem mijn screammasker en stoepkrijt mee! Heb er zin an!![]()
![]()
![]()
Brian heeft vannacht al zijn momentje gepakt door een ontslagronde voor Dennis aan te vragen.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 13:31 schreef beequeen het volgende:
Huub en Jaap zijn er van overtuigd dat de ontslagronde van Dennix een succes gaat worden.
Ze willen nu met z'n allen een ontslagronde voor Dennix aan gaan vragen.
Voorop lopen heeft hij nooit maar dan ook echt nooit gedaan. Had hij het maar gedaan dan had hij zich nu nog kunnen vertonen. Juist dat maakt hem zo'n miet en daarom loopt iedereen over hem heen.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 13:34 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
in het groepje liep hij altijd "voorop" als er wat te treiteren viel
erstig geval van een meeloper
mag je dat iemand kwalijk nemen ?
ja
hij heeft een te grote bek gehad en moet nu de prijs betalen
eigen schuld dikke bult
maar ik ben het stiekum wel met je eensquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 13:37 schreef noekje het volgende:
[..]
Voorop lopen heeft hij nooit maar dan ook echt nooit gedaan. Had hij het maar gedaan dan had hij zich nu nog kunnen vertonen. Juist dat maakt hem zo'n miet en daarom loopt iedereen over hem heen.
Het is ook eigen schuld hoor, dat beweer ik ook niet.
Hij heeft 1 keer eigen iniatief getoond en dat was met zijn kikker imitatie tijdens de ontslagronde van Huub, dat drama is niemand ooit nog te boven gekomen.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 13:37 schreef noekje het volgende:
[..]
Voorop lopen heeft hij nooit maar dan ook echt nooit gedaan. Had hij het maar gedaan dan had hij zich nu nog kunnen vertonen. Juist dat maakt hem zo'n miet en daarom loopt iedereen over hem heen.
Het is ook eigen schuld hoor, dat beweer ik ook niet.
Het is vast dweilen met de kraan open voor zussie om alle negatieve berichten te verwijderen....quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 13:22 schreef STAP01 het volgende:
http://dennis-bax.hyves.nl/
Niet zulke leuke berichtjes voor Dennix
Echt, zelfs mijn kat zat hier met een wtf uitdrukking op zijn snuitje.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 13:44 schreef 2live het volgende:
[..]
Hij heeft 1 keer eigen iniatief getoond en dat was met zijn kikker imitatie tijdens de ontslagronde van Huub, dat drama is niemand ooit nog te boven gekomen.![]()
Helemaal mee eensquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 13:30 schreef noekje het volgende:
[..]
Dennis is gewoon een miet. Doet geen flikker, maakt niks waar wat hij zegt. Dat maakt hem voor mij nog geen kwaadaardig persoon. Nadia wel trouwens. Die reken ik wel veel aan. Als ik iemand vuil vind dan is het Nadia en dat vind ik van Dennis niet. Dennis die rozenblaadjes wil strooien met een grande finale van een dode kikker..dat is achterlijk maar niet evil. Dat is Nadia wel. Dennis eruit want gewoon niet geschikt voor dit programma en Nadia mag er met een rotschop uit.
Brian vertrouwt Nadia niet. Brian kan zich nog wel vies tegen Nadia gaan keren als Dennis eruit is. Amanda kiest altijd voor Brian dus de kans is er. Niet zo heel groot maar die is er wel.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 13:51 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Helemaal mee eens![]()
Liever had ik er nog eerder Nadia uit met haar nepgedrag en kutstem dan Dennis maar dat gaat niet lukken door Amoebe, Nadia zal er wel uitgewerkt worden doordat ze op Brian duikt als Dennis en Luc weg zijn![]()
Ik ben het er ook helemaal mee eens maar toch moet zijn arrogante kop er afgehakt worden, verbaal danquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 13:51 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Helemaal mee eens![]()
Liever had ik er nog eerder Nadia uit met haar nepgedrag en kutstem dan Dennis maar dat gaat niet lukken door Amoebe, Nadia zal er wel uitgewerkt worden doordat ze op Brian duikt als Dennis en Luc weg zijn![]()
quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 13:59 schreef Clank het volgende:
Huub met een hoog stemmetje: Bescherm me Nadia ze zitten te schaken bij het bed.
Daar ben ik het dan ook weer helemaal mee eensquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 13:57 schreef Borga het volgende:
[..]
Ik ben het er ook helemaal mee eens maar toch moet zijn arrogante kop er afgehakt worden, verbaal dan![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 14:01 schreef Clank het volgende:
Brian: Halen we de ontslagronde wel?
Brian is er ook niet vies van zo te zien.quote:
Neequote:Op dinsdag 16 oktober 2007 14:03 schreef noekje het volgende:
Waarom krijgt Dennis geen collect call? Waar zijn z'n vrienden, zijn familie,huisdier, oude leerkracht, de verloskundige die hem gehaald heeft?? Er moet toch wel iemand zijn die hem wil steunen?
Die zijn de beveiling aan het regelen voor vanavond bij de voetbal-training.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 14:03 schreef noekje het volgende:
Waarom krijgt Dennis geen collect call? Waar zijn z'n vrienden, zijn familie,huisdier, oude leerkracht, de verloskundige die hem gehaald heeft?? Er moet toch wel iemand zijn die hem wil steunen?
Dennis staat op de juiste plek, zo kan hij makkelijk van de foto afgeknipt wordenquote:
Buiken inhoudenquote:
quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 14:07 schreef beequeen het volgende:
Amanda: Ik drink ook met Luc lammetjesthee.
Goed voor zijn rap imago.![]()
nou vooruit dan maarquote:
quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 14:13 schreef beequeen het volgende:
Naad krijgt geurvreters. Ze stinkt dus niet alleen uit haar muil maar heeft ook zweetvoeten.![]()
die weten hoe het zit ????quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 14:03 schreef noekje het volgende:
Vroeger was ik ook altijd zo blij als ik iets nieuws kreeg.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 14:14 schreef chufi het volgende:
Zo Denise is zo blij als een kind van 5 met zn voetbal outfit
En zijn armen al op zijn rug gebonden.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 14:14 schreef Prospera het volgende:
Hij heb zn gevangenispakje al aan.
[ afbeelding ]
zat meer te denken aan z'n coming out pakjequote:Op dinsdag 16 oktober 2007 14:14 schreef Prospera het volgende:
Hij heb zn gevangenispakje al aan.
[ afbeelding ]
hahahaahhaah ja en uit haar anusssssssssssquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 14:13 schreef beequeen het volgende:
Naad krijgt geurvreters. Ze stinkt dus niet alleen uit haar muil maar heeft ook zweetvoeten.![]()
Dat is zijn nieuwe Don Corleone annex kamper look, strak naar achteren door de gel of wax.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 14:16 schreef Darklight het volgende:
heeft Brain opeens kort haar?
quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 14:05 schreef chufi het volgende:
[..]
Die zijn de beveiling aan het regelen voor vanavond bij de voetbal-training.
quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 14:20 schreef tony38 het volgende:
[..]
hahahaahhaah ja en uit haar anusssssssssss![]()
![]()
Bij dit soort posts moet ik steeds denken aan een scene uit de film "Don't Be a Menace to South Central While Drinking Your Juice in the Hood" Daar komt ook zo'n Nadia typje in voor die uit d'r bek stinkt en zit te ruften.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 14:20 schreef tony38 het volgende:
[..]
![]()
Zo, ze laat er dus geen gras over groeien.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 14:20 schreef avonne het volgende:
Nadia zat net al wel bij Amanda te vissen wanneer ze naar Lucs bed kon verhuizen.
ja, dat krijg je als je sluitspier niet meer werktquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 14:20 schreef tony38 het volgende:
[..]
![]()
JAquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 14:23 schreef T-lex het volgende:
[..]
Bij dit soort posts moet ik steeds denken aan een scene uit de film "Don't Be a Menace to South Central While Drinking Your Juice in the Hood" Daar komt ook zo'n Nadia typje in voor die uit d'r bek stinkt en zit te ruften.Iedereen die de film kent weet wel waar ik het over heb denk ik.
![]()
Van een of ander blad, ze kwamen om Luc te interviewen.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 14:31 schreef Deisyy het volgende:
Wie zijn die mensen eigenlijk?
Eén of ander muziekblad volgens mij.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 14:31 schreef Deisyy het volgende:
Wie zijn die mensen eigenlijk?
quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 14:22 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Is niet genoeg denk ik....de ME zal moeten komen...![]()
bij apwc amersfoort als ik het goed heb/quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 14:37 schreef diedirk het volgende:
Hahha Naida zei dat moest gaan voetballen en gaat hij nu echt voetballen?
Moet je voorstellen die gozer kan zich de komende jaren zich niet meer vertonen op het voetbalveld, alleen maar omdat je aan zo'n programma mee hebt gedaan.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 14:36 schreef beequeen het volgende:
Dennix past zijn nieuwe voetbalkleertjes, mooi wit is niet lelijk.
Bloed valt dan wel extra op natuurlijk.![]()
Lees even het gastenboekquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 14:38 schreef StephanL het volgende:
[..]
bij apwc amersfoort als ik het goed heb/
Het ziet er echt niet uit.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 14:38 schreef petraa het volgende:
Heeft hij nou zijn kousen over zijn trainingsbroek aan ????
Ik heb dat ook nog nooit gezien, dat een voetballer zijn kousen over zijn LANGE trainingsbroek trekt.quote:
Zn broek is te lang zegt Dennix, maar hij heeft gewoon te korte beentjes !!quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 14:43 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik heb dat ook nog nooit gezien, dat een voetballer zijn kousen over zijn LANGE trainingsbroek trekt.
Hij heeft de kousen inmiddels naar benenden gedaan.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 14:44 schreef beequeen het volgende:
José zegt ook dat Dennix er niet uitziet. Ze lachen je allemaal uit zo, je lijkt Zwarte Piet wel.![]()
Ik heb liever dat Dennis en Nadia bij elkaar blijven dan zijn er maar 2 streams om te negeren, en nu wel 4.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 14:47 schreef beequeen het volgende:
Gaat Dennix nu de hele middag met die belachelijke broek lopen en balletje trappen?![]()
Het is bijna niet meer te doen, vreselijk.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 14:50 schreef 2live het volgende:
[..]
Ik heb liever dat Dennis en Nadia bij elkaar blijven dan zijn er maar 2 streams om te negeren, en nu wel 4.![]()
Het is een naaddagquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 14:52 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het is bijna niet meer te doen, vreselijk.![]()
Ik niet !quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 14:53 schreef Prospera het volgende:
Die jongen wordt afgemaakt vanavond![]()
Vind ik best zielig
[ afbeelding ]
Hij vindt het zelf ook zielig zo te zien !!!quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 14:53 schreef Prospera het volgende:
Vind ik best zielig
[ afbeelding ]
Ben je gek, het is zijn eigen schuld. Hij komt met een bloody hoera dat hok binnen en zijn enige actie is geweest dat hij Huub's vinger heeft gebroken.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 14:53 schreef Prospera het volgende:
Vind ik best zielig
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 14:53 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Amanda ging "backpacken" in Leiden ......![]()
Serieus ????quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 14:53 schreef Prospera het volgende:
Vind ik best zielig
[ afbeelding ]
Hij is sneller dan zijn eigen spiegelbeeld?quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 14:49 schreef Prospera het volgende:
Je hebt wat afhangende schouders Dennis
[ afbeelding ]
Dat spiegelbeeld klopt niet![]()
Alweer?quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 14:57 schreef Prospera het volgende:
Nix ziet zichzelf terug in haar exvriend, in de negatieve kant.
Je kan prima backpacken in Leidenquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 14:53 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Amanda ging "backpacken" in Leiden ......![]()
quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 14:58 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Hij is sneller dan zijn eigen spiegelbeeld?![]()
Ik heb liever dat hij gewoon opzout en zich niet laat vernederen.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 14:56 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ben je gek, het is zijn eigen schuld. Hij komt met een bloody hoera dat hok binnen en zijn enige actie is geweest dat hij Huub's vinger heeft gebroken.
Opzouten met die gast.
hahaha het mooie is dat hij nu echt de ex van nadia isquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 14:56 schreef Scandalous het volgende:
Dennis is nu Luc aan het overtuigen van zijn mannelijkheid, en verhalen over "Ik ben eigenlijk net zo als Nadia's ex"
Dennix is een engerd en een stalker. Laat hem maar lekker naar de buitenwereld teruggaan en de ruiten ingooien bij zijn exvriendin.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 15:02 schreef Prospera het volgende:
[..]
Ik heb liever dat hij gewoon opzout en zich niet laat vernederen.
Maar nu zegt hij, dat hij al agressief wordt als iemand tegen hem aanschuurt.
Hij is dus pussy of een agressieve gast. Hij pakt zo een glas om iemand te pakken te nemen.
Hij kent geen middenweg.
Nix mag wel TBS krijgen, een dissociatieve persoonlijkheid.
Nix: ik blame haar
Oy het is een gave stad met kolere fijne kroegenquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 14:59 schreef StephanL het volgende:
[..]
Je kan prima backpacken in LeidenEr is alleen geen reet te doen
Ik vind het ook best zielig. Hij is natuurlijk met een ontzettende grote bek die villa ingekomen, maar heeft geen flauw idee gehad welke gevolgen het zou hebben als hij zijn uitspraken niet waar zou maken, het is gewoon een patserige bluffer. Dennis is een sukkel eerste klas, maar vind het wel sneu dat hij vanavond waarschijnlijk helemaal te kakken wordt gezet en dat terwijl hij denkt dat hij ontzettend popi-jopie is.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 14:53 schreef Prospera het volgende:
Vind ik best zielig
[ afbeelding ]
Je bedoelt deze matties?quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 15:05 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Z'n vrienden, die knokploeg uit Alphen, herkennen Dennix niet meer ......
Was dat off-cam?quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 15:06 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Aha, Dennix bekend het aan Luc. Ook in de villa heeft hij 'n keer de ware Dennix laten zien. Bij de paardenbak heeft hij 'n keer tegen het paaltje getrapt. Dat is de echte Dennix !
Eensquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 15:05 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dennix is een engerd en een stalker. Laat hem maar lekker naar de buitenwereld teruggaan en de ruiten ingooien bij zijn exvriendin.
Ik geloof er eigenlijk geen zak van wat hij allemaal verteld.
Luc is volgens mij ook niet echt onder de indruk.
Je bent lekker op dreefquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 15:07 schreef beequeen het volgende:
[..]
Je bedoelt deze matties?![]()
[ afbeelding ]
Nog maar eentje dan?quote:
Dat zou kunnen. Maar meer waarschijnlijk houden ze die beelden exclusief voor de Dennix special op TV. Een vol uur lange compilatie van alle aggressieve actie's en woeste aanvallen van Dennix.quote:
Mooi, volgende week donderdag ga ik er extra voor zitten.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 15:11 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Dat zou kunnen. Maar meer waarschijnlijk houden ze die beelden exclusief voor de Dennix special op TV. Een vol uur lange compilatie van alle aggressieve actie's en woeste aanvallen van Dennix.
Ik had ooit hyves maar toen kreeg ik zo'n Bax achter me aan dus ben prompt gestopt daarmee. Kun je dus niet even wat plaatsen hier?quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 15:20 schreef beequeen het volgende:
Leuke reacties op de Hyves van Dennix.![]()
http://dennis-bax.hyves.nl/?&pageid=62C3UJ1G4JGG848O0
Wat wilde die bax doen dan? je bashen? achter je aanlopen en roepen: Pussy pussy pussy?quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 15:25 schreef noekje het volgende:
[..]
Ik had ooit hyves maar toen kreeg ik zo'n Bax achter me aan dus ben prompt gestopt daarmee. Kun je dus niet even wat plaatsen hier?
Ik snap die site nietquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 15:20 schreef beequeen het volgende:
Leuke reacties op de Hyves van Dennix.![]()
http://dennis-bax.hyves.nl/?&pageid=62C3UJ1G4JGG848O0
Kut kloptgeestenquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 15:28 schreef petraa het volgende:
Het enige wat ik van dennis hoort is KLOPT, KLOPT, KLOPTKLOPT, KLOPT, KLOPTKLOPT, KLOPT, KLOPTKLOPT, KLOPT, KLOPTKLOPT, KLOPT, KLOPTKLOPT, KLOPT, KLOPTKLOPT, KLOPT, KLOPTKLOPT, KLOPT, KLOPTKLOPT, KLOPT, KLOPTKLOPT, KLOPT, KLOPTKLOPT, KLOPT, KLOPTKLOPT, KLOPT, KLOPTKLOPT, KLOPT, KLOPTKLOPT, KLOPT, KLOPTKLOPT, KLOPT, KLOPTKLOPT, KLOPT, KLOPTKLOPT, KLOPT, KLOPT
Ik kan GVD geen Klopt meer horen.
Arme toch, zal ik een berichtje voor je achterlaten op de Hyves van Dennix?quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 15:25 schreef noekje het volgende:
[..]
Ik had ooit hyves maar toen kreeg ik zo'n Bax achter me aan dus ben prompt gestopt daarmee. Kun je dus niet even wat plaatsen hier?
Wat snap je niet?quote:
Ik zie alleen maar pics van Nix, dat blokkeert en ik zie nix andersquote:
OMG wat is het toch een loser, Naad laat hem volgende week gewoon vallen bij de ontslagronde.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 15:32 schreef Varen het volgende:
Dennis zegt dat hij in teamverband nog steeds met Nadia samen is.
Een wijs man ziet de gevarenquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 15:34 schreef Varen het volgende:
Luc: vrouwen zijn gevaarlijk Dennis.
Nou, hij was zo'n spook uit het verleden die ipv ruiten ingooien bij het raam bleef staan. Niet beige maar stalken. Hij stond langer voor de spiegel dan ik en hield van shoppen. Hij zou groots worden in de voetbalwereld totdat hij iets met zijn knie kreeg. Hij zou me nog weleens pakken zei hij. Morgen ofzo..100%!quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 15:27 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Wat wilde die bax doen dan? je bashen? achter je aanlopen en roepen: Pussy pussy pussy?
quote:Dennis, ik vind je top! Je laat je niet gek maken door die stink Huub en domme Lieke! Jij bent op zich al een winnaar!
quote:Hoi Dennis,
Je doet het geweldig, hou vol!!!
Liefs,
quote:DENNIS IS DE LEUKSTE VAN DE GOUDENKOOOI!
quote:eej dennis..
jj gaat goewd in de gouden kooi volhoude hew zo
wel jmmr dak jj niet meer zie v0etballe bij Voorschoten'97 maja doe jj best
doei
Heeft ze dat gezegd??quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 15:34 schreef beequeen het volgende:
[..]
OMG wat is het toch een loser, Naad laat hem volgende week gewoon vallen bij de ontslagronde.
Naad slaapt vannacht bij Amanda en vanaf morgen bij Luc.![]()
En toen zei je "BOEH" en wassie weg?!quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 15:34 schreef noekje het volgende:
[..]
Nou, hij was zo'n spook uit het verleden die ipv ruiten ingooien bij het raam bleef staan. Niet beige maar stalken. Hij stond langer voor de spiegel dan ik en hield van shoppen. Hij zou groots worden in de voetbalwereld totdat hij iets met zijn knie kreeg. Hij zou me nog weleens pakken zei hij. Morgen ofzo..100%!
Jij hebt vast geen hyves, net als ik, dan zie je geen rukquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 15:33 schreef Prospera het volgende:
[..]
Ik zie alleen maar pics van Nix, dat blokkeert en ik zie nix anders![]()
Waar zie je de reacties dan?
Kun je zelf inloggen op Hyves, dit is mijn ingelogde Hyves, ik weet niet of dat bij een ander ook werkt.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 15:33 schreef Prospera het volgende:
[..]
Ik zie alleen maar pics van Nix, dat blokkeert en ik zie nix anders![]()
Waar zie je de reacties dan?
Yep, zei ze net tegen Amanda en Brian.quote:
Ik vind het zo sneu voor je wat er allemaal gebeurt in de kooi. Je hoort thuis te zijn bij mensen die van je houden en om je geven. De kooi is niet geschikt voor je. Hopelijk mag je snel naar huis!quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 15:30 schreef beequeen het volgende:
[..]
Arme toch, zal ik een berichtje voor je achterlaten op de Hyves van Dennix?
Kom maar op met je tekst.![]()
dacht meer aanquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 15:33 schreef toneelhaak1 het volgende:
Denis is zichzelf aan het overtuigen. Go Home Dennis and get a life![]()
Dat zijn wrs berichtjes van zijn zusje Kelly.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 15:35 schreef liefkleinmeisjuh het volgende:
Sta juist verbaasd dat er nog berichten tussen staan met dit soort teksten:
quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 15:38 schreef beequeen het volgende:
[..]
Yep, zei ze net tegen Amanda en Brian.
Nee, heb mijn broers gebeld en die kunnen heel goed bashen.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 15:37 schreef STAP01 het volgende:
[..]
En toen zei je "BOEH" en wassie weg?!
Donequote:Op dinsdag 16 oktober 2007 15:39 schreef noekje het volgende:
[..]
Ik vind het zo sneu voor je wat er allemaal gebeurt in de kooi. Je hoort thuis te zijn bij mensen die van je houden en om je geven. De kooi is niet geschikt voor je. Hopelijk mag je snel naar huis!![]()
xxx
Misschien laat ze die wel staan. Natuurlijk meen ik er geen flikker van.
Oww dat is hetquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 15:37 schreef mootie het volgende:
[..]
Jij hebt vast geen hyves, net als ik, dan zie je geen ruk![]()
Noek bedankt voor het filmpje, volgens mij wijst 'ie naar d'r buik... en dus een eventueel kindje van hem...hij heeft het later ook over samenwonen enzo...quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 15:34 schreef noekje het volgende:
[..]
Nou, hij was zo'n spook uit het verleden die ipv ruiten ingooien bij het raam bleef staan. Niet beige maar stalken. Hij stond langer voor de spiegel dan ik en hield van shoppen. Hij zou groots worden in de voetbalwereld totdat hij iets met zijn knie kreeg. Hij zou me nog weleens pakken zei hij. Morgen ofzo..100%!
Blubblubblubberdieblubquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 15:46 schreef noekje het volgende:
[..]
Thanks babe!
Ik voel de liefde! Laten we samen zingen.![]()
10 kleine visjes....
quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 15:45 schreef beequeen het volgende:
[..]
Done![]()
Jouw tekst:
Ik vind het zo sneu voor je wat er allemaal gebeurt in de kooi. Je hoort thuis te zijn bij mensen die van je houden en om je geven. De kooi is niet geschikt voor je. Hopelijk mag je snel naar huis!
Groetjes en kusjes,
noekje van FOK.
Mijn tekst:
Dennix, laat je zeepje niet vallen vanavond als je na de voetbaltraining een douche pakt.
Je kan het (niet).
Groetjes, beequeen van FOK.
Waarschijnlijk met pijn in zijn poepgaatje?quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 15:50 schreef riri het volgende:
ben benieuwd hou hij vanavond terug komt van die voetbaltraining
Nee, meer óf hij nog terugkomt na de trainingquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 15:50 schreef riri het volgende:
Ben benieuwd of tie durft te gaanquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 15:50 schreef riri het volgende:
Ja...ik heb een touringcar geregeld met wat "vrienden".....quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 15:53 schreef Varen het volgende:
[..]
Ben benieuwd of tie durft te gaan![]()
Gaat er nog iemand kijken van Fok, bij die training? Zou leuk zijn als daar een verslagje met foto's van op het Fok komt
Door zijn lieve zusje Kelly.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 15:56 schreef mootie het volgende:
Wat een gruwelijke lay-out van die hyves van Dennis, is die door een 9-jarige gemaakt?
Doe je toch een bivakmuts opquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 15:55 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Ja...ik heb een touringcar geregeld met wat "vrienden".....![]()
we willen alleen niet op de foto of film....
Wel flink beige hoor a la F- sidequote:Op dinsdag 16 oktober 2007 15:55 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Hub Nix, Hub Nixquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 15:55 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Brian gaat naar Tandartsquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 15:56 schreef mootie het volgende:
Wat een gruwelijke lay-out van die hyves van Dennis, is die door een 9-jarige gemaakt?
Ik vind het top om Peet te zijn!quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 16:04 schreef petraa het volgende:
[..]
Brian gaat naar Tandarts
Moots, je kan het gebruiken, wanneer je maar wilt.
Brian ging toch slapie doen?quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 16:04 schreef petraa het volgende:
[..]
Brian gaat naar Tandarts
Moots, je kan het gebruiken, wanneer je maar wilt.
Als Moots ben je prima, waarom ruilen?quote:
Ahahahaha! Wat is dat mormel toch dom!quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 16:07 schreef Lobasca het volgende:
Amanda denkt dat Marijke Helwegen 36 is...
Hij spoelt met alcohol tegen de kiespijn.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 16:07 schreef mootie het volgende:
[..]
Brian ging toch slapie doen?
Amanda: Je ruikte helemaal naar alcohol!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |