Ik heb liever dat Dennis en Nadia bij elkaar blijven dan zijn er maar 2 streams om te negeren, en nu wel 4.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 14:47 schreef beequeen het volgende:
Gaat Dennix nu de hele middag met die belachelijke broek lopen en balletje trappen?![]()
Het is bijna niet meer te doen, vreselijk.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 14:50 schreef 2live het volgende:
[..]
Ik heb liever dat Dennis en Nadia bij elkaar blijven dan zijn er maar 2 streams om te negeren, en nu wel 4.![]()
Het is een naaddagquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 14:52 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het is bijna niet meer te doen, vreselijk.![]()
Ik niet !quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 14:53 schreef Prospera het volgende:
Die jongen wordt afgemaakt vanavond![]()
Vind ik best zielig
[ afbeelding ]
Hij vindt het zelf ook zielig zo te zien !!!quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 14:53 schreef Prospera het volgende:
Vind ik best zielig
[ afbeelding ]
Ben je gek, het is zijn eigen schuld. Hij komt met een bloody hoera dat hok binnen en zijn enige actie is geweest dat hij Huub's vinger heeft gebroken.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 14:53 schreef Prospera het volgende:
Vind ik best zielig
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 14:53 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Amanda ging "backpacken" in Leiden ......![]()
Serieus ????quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 14:53 schreef Prospera het volgende:
Vind ik best zielig
[ afbeelding ]
Hij is sneller dan zijn eigen spiegelbeeld?quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 14:49 schreef Prospera het volgende:
Je hebt wat afhangende schouders Dennis
[ afbeelding ]
Dat spiegelbeeld klopt niet![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |