Van een of ander blad, ze kwamen om Luc te interviewen.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 14:31 schreef Deisyy het volgende:
Wie zijn die mensen eigenlijk?
Eén of ander muziekblad volgens mij.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 14:31 schreef Deisyy het volgende:
Wie zijn die mensen eigenlijk?
quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 14:22 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Is niet genoeg denk ik....de ME zal moeten komen...![]()
bij apwc amersfoort als ik het goed heb/quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 14:37 schreef diedirk het volgende:
Hahha Naida zei dat moest gaan voetballen en gaat hij nu echt voetballen?
Moet je voorstellen die gozer kan zich de komende jaren zich niet meer vertonen op het voetbalveld, alleen maar omdat je aan zo'n programma mee hebt gedaan.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 14:36 schreef beequeen het volgende:
Dennix past zijn nieuwe voetbalkleertjes, mooi wit is niet lelijk.
Bloed valt dan wel extra op natuurlijk.![]()
Lees even het gastenboekquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 14:38 schreef StephanL het volgende:
[..]
bij apwc amersfoort als ik het goed heb/
Het ziet er echt niet uit.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 14:38 schreef petraa het volgende:
Heeft hij nou zijn kousen over zijn trainingsbroek aan ????
Ik heb dat ook nog nooit gezien, dat een voetballer zijn kousen over zijn LANGE trainingsbroek trekt.quote:
Zn broek is te lang zegt Dennix, maar hij heeft gewoon te korte beentjes !!quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 14:43 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik heb dat ook nog nooit gezien, dat een voetballer zijn kousen over zijn LANGE trainingsbroek trekt.
Hij heeft de kousen inmiddels naar benenden gedaan.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 14:44 schreef beequeen het volgende:
José zegt ook dat Dennix er niet uitziet. Ze lachen je allemaal uit zo, je lijkt Zwarte Piet wel.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |