quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 14:13 schreef beequeen het volgende:
Naad krijgt geurvreters. Ze stinkt dus niet alleen uit haar muil maar heeft ook zweetvoeten.![]()
die weten hoe het zit ????quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 14:03 schreef noekje het volgende:
Waarom krijgt Dennis geen collect call? Waar zijn z'n vrienden, zijn familie,huisdier, oude leerkracht, de verloskundige die hem gehaald heeft?? Er moet toch wel iemand zijn die hem wil steunen?
Vroeger was ik ook altijd zo blij als ik iets nieuws kreeg.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 14:14 schreef chufi het volgende:
Zo Denise is zo blij als een kind van 5 met zn voetbal outfit
En zijn armen al op zijn rug gebonden.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 14:14 schreef Prospera het volgende:
Hij heb zn gevangenispakje al aan.
[ afbeelding ]
zat meer te denken aan z'n coming out pakjequote:Op dinsdag 16 oktober 2007 14:14 schreef Prospera het volgende:
Hij heb zn gevangenispakje al aan.
[ afbeelding ]
hahahaahhaah ja en uit haar anusssssssssssquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 14:13 schreef beequeen het volgende:
Naad krijgt geurvreters. Ze stinkt dus niet alleen uit haar muil maar heeft ook zweetvoeten.![]()
Dat is zijn nieuwe Don Corleone annex kamper look, strak naar achteren door de gel of wax.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 14:16 schreef Darklight het volgende:
heeft Brain opeens kort haar?
quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 14:05 schreef chufi het volgende:
[..]
Die zijn de beveiling aan het regelen voor vanavond bij de voetbal-training.
quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 14:20 schreef tony38 het volgende:
[..]
hahahaahhaah ja en uit haar anusssssssssss![]()
![]()
Bij dit soort posts moet ik steeds denken aan een scene uit de film "Don't Be a Menace to South Central While Drinking Your Juice in the Hood" Daar komt ook zo'n Nadia typje in voor die uit d'r bek stinkt en zit te ruften.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 14:20 schreef tony38 het volgende:
[..]
![]()
Zo, ze laat er dus geen gras over groeien.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 14:20 schreef avonne het volgende:
Nadia zat net al wel bij Amanda te vissen wanneer ze naar Lucs bed kon verhuizen.
ja, dat krijg je als je sluitspier niet meer werktquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 14:20 schreef tony38 het volgende:
[..]
![]()
JAquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 14:23 schreef T-lex het volgende:
[..]
Bij dit soort posts moet ik steeds denken aan een scene uit de film "Don't Be a Menace to South Central While Drinking Your Juice in the Hood" Daar komt ook zo'n Nadia typje in voor die uit d'r bek stinkt en zit te ruften.Iedereen die de film kent weet wel waar ik het over heb denk ik.
![]()
Van een of ander blad, ze kwamen om Luc te interviewen.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 14:31 schreef Deisyy het volgende:
Wie zijn die mensen eigenlijk?
Eén of ander muziekblad volgens mij.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 14:31 schreef Deisyy het volgende:
Wie zijn die mensen eigenlijk?
quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 14:22 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Is niet genoeg denk ik....de ME zal moeten komen...![]()
bij apwc amersfoort als ik het goed heb/quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 14:37 schreef diedirk het volgende:
Hahha Naida zei dat moest gaan voetballen en gaat hij nu echt voetballen?
Moet je voorstellen die gozer kan zich de komende jaren zich niet meer vertonen op het voetbalveld, alleen maar omdat je aan zo'n programma mee hebt gedaan.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 14:36 schreef beequeen het volgende:
Dennix past zijn nieuwe voetbalkleertjes, mooi wit is niet lelijk.
Bloed valt dan wel extra op natuurlijk.![]()
Lees even het gastenboekquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 14:38 schreef StephanL het volgende:
[..]
bij apwc amersfoort als ik het goed heb/
Het ziet er echt niet uit.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 14:38 schreef petraa het volgende:
Heeft hij nou zijn kousen over zijn trainingsbroek aan ????
Ik heb dat ook nog nooit gezien, dat een voetballer zijn kousen over zijn LANGE trainingsbroek trekt.quote:
Zn broek is te lang zegt Dennix, maar hij heeft gewoon te korte beentjes !!quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 14:43 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik heb dat ook nog nooit gezien, dat een voetballer zijn kousen over zijn LANGE trainingsbroek trekt.
Hij heeft de kousen inmiddels naar benenden gedaan.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 14:44 schreef beequeen het volgende:
José zegt ook dat Dennix er niet uitziet. Ze lachen je allemaal uit zo, je lijkt Zwarte Piet wel.![]()
Ik heb liever dat Dennis en Nadia bij elkaar blijven dan zijn er maar 2 streams om te negeren, en nu wel 4.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 14:47 schreef beequeen het volgende:
Gaat Dennix nu de hele middag met die belachelijke broek lopen en balletje trappen?![]()
Het is bijna niet meer te doen, vreselijk.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 14:50 schreef 2live het volgende:
[..]
Ik heb liever dat Dennis en Nadia bij elkaar blijven dan zijn er maar 2 streams om te negeren, en nu wel 4.![]()
Het is een naaddagquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 14:52 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het is bijna niet meer te doen, vreselijk.![]()
Ik niet !quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 14:53 schreef Prospera het volgende:
Die jongen wordt afgemaakt vanavond![]()
Vind ik best zielig
[ afbeelding ]
Hij vindt het zelf ook zielig zo te zien !!!quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 14:53 schreef Prospera het volgende:
Vind ik best zielig
[ afbeelding ]
Ben je gek, het is zijn eigen schuld. Hij komt met een bloody hoera dat hok binnen en zijn enige actie is geweest dat hij Huub's vinger heeft gebroken.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 14:53 schreef Prospera het volgende:
Vind ik best zielig
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 14:53 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Amanda ging "backpacken" in Leiden ......![]()
Serieus ????quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 14:53 schreef Prospera het volgende:
Vind ik best zielig
[ afbeelding ]
Hij is sneller dan zijn eigen spiegelbeeld?quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 14:49 schreef Prospera het volgende:
Je hebt wat afhangende schouders Dennis
[ afbeelding ]
Dat spiegelbeeld klopt niet![]()
Alweer?quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 14:57 schreef Prospera het volgende:
Nix ziet zichzelf terug in haar exvriend, in de negatieve kant.
Je kan prima backpacken in Leidenquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 14:53 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Amanda ging "backpacken" in Leiden ......![]()
quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 14:58 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Hij is sneller dan zijn eigen spiegelbeeld?![]()
Ik heb liever dat hij gewoon opzout en zich niet laat vernederen.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 14:56 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ben je gek, het is zijn eigen schuld. Hij komt met een bloody hoera dat hok binnen en zijn enige actie is geweest dat hij Huub's vinger heeft gebroken.
Opzouten met die gast.
hahaha het mooie is dat hij nu echt de ex van nadia isquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 14:56 schreef Scandalous het volgende:
Dennis is nu Luc aan het overtuigen van zijn mannelijkheid, en verhalen over "Ik ben eigenlijk net zo als Nadia's ex"
Dennix is een engerd en een stalker. Laat hem maar lekker naar de buitenwereld teruggaan en de ruiten ingooien bij zijn exvriendin.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 15:02 schreef Prospera het volgende:
[..]
Ik heb liever dat hij gewoon opzout en zich niet laat vernederen.
Maar nu zegt hij, dat hij al agressief wordt als iemand tegen hem aanschuurt.
Hij is dus pussy of een agressieve gast. Hij pakt zo een glas om iemand te pakken te nemen.
Hij kent geen middenweg.
Nix mag wel TBS krijgen, een dissociatieve persoonlijkheid.
Nix: ik blame haar
Oy het is een gave stad met kolere fijne kroegenquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 14:59 schreef StephanL het volgende:
[..]
Je kan prima backpacken in LeidenEr is alleen geen reet te doen
Ik vind het ook best zielig. Hij is natuurlijk met een ontzettende grote bek die villa ingekomen, maar heeft geen flauw idee gehad welke gevolgen het zou hebben als hij zijn uitspraken niet waar zou maken, het is gewoon een patserige bluffer. Dennis is een sukkel eerste klas, maar vind het wel sneu dat hij vanavond waarschijnlijk helemaal te kakken wordt gezet en dat terwijl hij denkt dat hij ontzettend popi-jopie is.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 14:53 schreef Prospera het volgende:
Vind ik best zielig
[ afbeelding ]
Je bedoelt deze matties?quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 15:05 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Z'n vrienden, die knokploeg uit Alphen, herkennen Dennix niet meer ......
Was dat off-cam?quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 15:06 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Aha, Dennix bekend het aan Luc. Ook in de villa heeft hij 'n keer de ware Dennix laten zien. Bij de paardenbak heeft hij 'n keer tegen het paaltje getrapt. Dat is de echte Dennix !
Eensquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 15:05 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dennix is een engerd en een stalker. Laat hem maar lekker naar de buitenwereld teruggaan en de ruiten ingooien bij zijn exvriendin.
Ik geloof er eigenlijk geen zak van wat hij allemaal verteld.
Luc is volgens mij ook niet echt onder de indruk.
Je bent lekker op dreefquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 15:07 schreef beequeen het volgende:
[..]
Je bedoelt deze matties?![]()
[ afbeelding ]
Nog maar eentje dan?quote:
Dat zou kunnen. Maar meer waarschijnlijk houden ze die beelden exclusief voor de Dennix special op TV. Een vol uur lange compilatie van alle aggressieve actie's en woeste aanvallen van Dennix.quote:
Mooi, volgende week donderdag ga ik er extra voor zitten.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 15:11 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Dat zou kunnen. Maar meer waarschijnlijk houden ze die beelden exclusief voor de Dennix special op TV. Een vol uur lange compilatie van alle aggressieve actie's en woeste aanvallen van Dennix.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |