Het is vast dweilen met de kraan open voor zussie om alle negatieve berichten te verwijderen....quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 13:22 schreef STAP01 het volgende:
http://dennis-bax.hyves.nl/
Niet zulke leuke berichtjes voor Dennix
Echt, zelfs mijn kat zat hier met een wtf uitdrukking op zijn snuitje.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 13:44 schreef 2live het volgende:
[..]
Hij heeft 1 keer eigen iniatief getoond en dat was met zijn kikker imitatie tijdens de ontslagronde van Huub, dat drama is niemand ooit nog te boven gekomen.![]()
Helemaal mee eensquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 13:30 schreef noekje het volgende:
[..]
Dennis is gewoon een miet. Doet geen flikker, maakt niks waar wat hij zegt. Dat maakt hem voor mij nog geen kwaadaardig persoon. Nadia wel trouwens. Die reken ik wel veel aan. Als ik iemand vuil vind dan is het Nadia en dat vind ik van Dennis niet. Dennis die rozenblaadjes wil strooien met een grande finale van een dode kikker..dat is achterlijk maar niet evil. Dat is Nadia wel. Dennis eruit want gewoon niet geschikt voor dit programma en Nadia mag er met een rotschop uit.
Brian vertrouwt Nadia niet. Brian kan zich nog wel vies tegen Nadia gaan keren als Dennis eruit is. Amanda kiest altijd voor Brian dus de kans is er. Niet zo heel groot maar die is er wel.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 13:51 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Helemaal mee eens![]()
Liever had ik er nog eerder Nadia uit met haar nepgedrag en kutstem dan Dennis maar dat gaat niet lukken door Amoebe, Nadia zal er wel uitgewerkt worden doordat ze op Brian duikt als Dennis en Luc weg zijn![]()
Ik ben het er ook helemaal mee eens maar toch moet zijn arrogante kop er afgehakt worden, verbaal danquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 13:51 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Helemaal mee eens![]()
Liever had ik er nog eerder Nadia uit met haar nepgedrag en kutstem dan Dennis maar dat gaat niet lukken door Amoebe, Nadia zal er wel uitgewerkt worden doordat ze op Brian duikt als Dennis en Luc weg zijn![]()
quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 13:59 schreef Clank het volgende:
Huub met een hoog stemmetje: Bescherm me Nadia ze zitten te schaken bij het bed.
Daar ben ik het dan ook weer helemaal mee eensquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 13:57 schreef Borga het volgende:
[..]
Ik ben het er ook helemaal mee eens maar toch moet zijn arrogante kop er afgehakt worden, verbaal dan![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 14:01 schreef Clank het volgende:
Brian: Halen we de ontslagronde wel?
Brian is er ook niet vies van zo te zien.quote:
Neequote:Op dinsdag 16 oktober 2007 14:03 schreef noekje het volgende:
Waarom krijgt Dennis geen collect call? Waar zijn z'n vrienden, zijn familie,huisdier, oude leerkracht, de verloskundige die hem gehaald heeft?? Er moet toch wel iemand zijn die hem wil steunen?
Die zijn de beveiling aan het regelen voor vanavond bij de voetbal-training.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 14:03 schreef noekje het volgende:
Waarom krijgt Dennis geen collect call? Waar zijn z'n vrienden, zijn familie,huisdier, oude leerkracht, de verloskundige die hem gehaald heeft?? Er moet toch wel iemand zijn die hem wil steunen?
Dennis staat op de juiste plek, zo kan hij makkelijk van de foto afgeknipt wordenquote:
Buiken inhoudenquote:
quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 14:07 schreef beequeen het volgende:
Amanda: Ik drink ook met Luc lammetjesthee.
Goed voor zijn rap imago.![]()
nou vooruit dan maarquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |