Gelukkig dat één van de twee A's van Ajax niet voor Aegon staat, moest er nog eens bijkomen.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 10:26 schreef Zwansen het volgende:
Dan ben ik toch altijd wel blij met Philips als hoofdsponsor.
Dat uitshirt vind ik er overigens heel mooi uitzien zo!quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 10:27 schreef venomsnake het volgende:
Wat designs uit het vorige topic.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
AFC staat toch voor Aegon Football Club?quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 10:29 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Gelukkig dat één van de twee A's van Ajax niet voor Aegon staat, moest er nog eens bijkomen.
Nu weet iedereen waar je werktquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 10:30 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Dat uitshirt vind ik er overigens heel mooi uitzien zo!
Overigens, als mensen interesse hebben in producten van Aegon, PM me.![]()
Ik zie de spotjes al voor me:quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 10:33 schreef Messenga het volgende:
Tsjah, Aegon. Ik zie niet direct de associatie met Ajax, maar voor 10 miljoen per jaar doe je het wel.
Hij is in elk geval gemotiveerd tot op het bot. Deze kans krijgt ie waarschijnlijk nooit van zn leven meer.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 10:37 schreef Sethje het volgende:
Adrie Koster maakte gisteren opzich wel een goede indruk in Holland Sport!
En een jaar lang posten hoe het nieuwe elftal eruit komt te zien aangezien Maduro zijn contract verlopig niet verlengt en dus transfervrij is, Emanuelson in de belangstelling staat van AS Roma, Stam stopt en Heitinga en Huntelaar het Ajax niveau aan het ontgroeien zijn en mogelijk vertrekken (en verder weet ik ook niet wat bijv. Davids en Stekelenburg gaan doen).quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 10:35 schreef Blight het volgende:
Tjongejonge zeg. Nu moeten we een jaar lang gaan posten over wie de nieuwe coach van Ajax wordt, én nog eens een jaar lang posten over hoe het shirt van Ajax er uit komt te zien.
Het is en blijft allemaal koffiedik kijken.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 10:47 schreef Pendri het volgende:
[..]
En een jaar lang posten hoe het nieuwe elftal eruit komt te zien aangezien Maduro zijn contract verlopig niet verlengt en dus transfervrij is, Emanuelson in de belangstelling staat van AS Roma, Stam stopt en Heitinga en Huntelaar het Ajax niveau aan het ontgroeien zijn en mogelijk vertrekken (en verder weet ik ook niet wat bijv. Davids en Stekelenburg gaan doen).
Een mooi speculatiejaar voor alle Ajax- en voetbalfans.
Vet manquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 10:32 schreef Trancelocator het volgende:
Nog wat geexperimenteerd met het thuisshirt. Aegon met een rood randje.
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 10:53 schreef StarGazer het volgende:
Misschien kan Ajax wel gaan schaatsen. Levert misschien wel meer succes op
In principe 4-3-3quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 10:59 schreef Wooldoor het volgende:
Ik had gehoord dat Adrie Koster gister ook gezegd heeft te willen blijven spelen met vleugelspelers in een 4-3-3 klopt dit of heeft hij toch nog een beetje verstand?
Voetbalvisie heeft die man wel, maar ik betwijfel of hij het kan laten donderen in de kleedkamer. En dat laatste is bij Ajax toch meer dan eens nodig geweest..quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 10:37 schreef Sethje het volgende:
Adrie Koster maakte gisteren opzich wel een goede indruk in Holland Sport!
quote:ProtestMarsch; Jaakke & Fonteijn eruit!
Verzamelen vrijdag 12:30 bij het supportershome,waarom vrijdag heeft zo zijn redenen!
Geef het aan iedereen door via alle mogelijke vorm van communicatie,jarenlange wanbeleid,we zijn het zat!
Probeer vrij te krijgen bij je werk en sommige mensen hebben vakantie!
Meer info volgt op de diverse grotere sites!
Ze mogen eerst eens leren spellen. Een zelfstandig naamwoord met 'dt' schrijven is wel heel ernstig. Om nog maar niet te spreken van al die andere idiote grammaticale fouten, foutieve interpunctie en (daardoor) slecht lopende zinnen.quote:
Ik wanbeleid, hij wanbeleidt, wij wanbeleiden?quote:
Gelukkig is Amstel van Heineken.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 11:08 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Daar zou Amstel blij mee geweest zijn
quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 11:11 schreef sjimz het volgende:
[..]
Gelukkig is Amstel van Heineken.
oke ik hap
Voortaan een Thialf sfeertje in de Arena?quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 11:14 schreef PietjePuk007 het volgende:
[ afbeelding ]
We bevinden ons op glad ijs.
Neuh.. doe mij gewoon het voetbalsfeertje maar (KNVB beker sfeer, maar dan 90 min lang!!)quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 11:15 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Voortaan een Thialf sfeertje in de Arena?
Kleintje Pils in de ArenAquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 11:15 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Voortaan een Thialf sfeertje in de Arena?
Strik erom en héél snel weg doen!quote:AS Roma heeft concrete interesse in Emanuelson
16/10/2007 08:22
AS Roma heeft verregaande interesse in Urby Emanuelson. De Italiaanse club meldde zich deze zomer al bij de zaakwaarnemer van de 21-jarige international.
'AS Roma is een prachtige club en dat ze me al een tijdje volgen streelt me zeker. Ik weet dat ze zeer concreet zijn', zegt Emanuelson deze week in Voetbal International.
In tegenstelling tot afgelopen zomer zou Emanuelson na het vertrek van coach Henk ten Cate nu wél open staan voor een transfer. De achtvoudig international heeft in Amsterdam nog een contract tot de zomer van 2011. AS Roma heeft naar verluidt acht miljoen euro over voor de Amsterdammer
quote:
Was toch al een keer geprobeerd in de thuiswedstrijd tegen twente? was geen groot succesquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 11:21 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
en nu allemaal lalalalalaaaaaa
Hebben ze dit afgekochtquote:Overigens had ABN Amro een contract tot de zomer van 2011. Naar verluidt betaalde de bank ongeveer 7 miljoen per jaar, plus bonussen voor prestaties.
Die kunnen we vergeten, denk ik.quote:Jonge Defour nu al onmisbaar voor België
Door een schorsing was de 19-jarige Steven Defour niet van de partij in de EK-kwalificatiewedstrijd tegen Finland. Volgens coach René Vandereycken werd hij node gemist.
"We hebben Steven Defour gemist", vertelde de bondscoach tegen Sporza. "Door zijn wendbaarheid kan hij de andere spelers de tijd geven om hun positie te kiezen, daarnaast heeft hij ook nog een goede voorzet in zijn voeten."
De jonge middenvelder van Standard Luik, die vorig jaar in de belangstelling stond van Ajax, blijft rustig onder alle lofuitingen: "Het is wel leuk om te horen dat je zo belangrijk bent. Maar anderzijds is het ook erg dat andere spelers dat niet kunnen opvangen als ik ontbreek", aldus Defour.
"Aegon, ook verzekerd als het sportief tegenzit".quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 10:35 schreef Damzkieee het volgende:
Ik zie de spotjes al voor me:
Aegon en Ajax, verzekerd van succes.
Kost ze trouwens een bult klanten in Eindhoven en Rotterdam
Zal wel gewoon in overleg zijn beeindigd.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 11:34 schreef PietjePuk007 het volgende:
Hebben ze dit afgekocht. Met een overname is er toch niet direct sprake van contractbreuk
.
Waarom? Ik denk dat Defour een van de weinige is die in de winterstop of begin volgend seizoen voor een normale prijs te halen is. Ajax is netjes met hem omgegaan en heeft ook contact met hem gehouden, dat geeft zo'n jongen toch vertrouwen.quote:
Denk dat het beide partijen goed uitkwam.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 11:34 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Hebben ze dit afgekocht. Met een overname is er toch niet direct sprake van contractbreuk
.
Wordt gewoon horizontaal inderdaad. De verhouding hoogte/breedte leent zich niet echt voor om verticaal te plaatsen (hoewel het op het uitshirt eigenlijk wel okay uitziet).quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 11:38 schreef twi het volgende:
[..]
"Aegon, ook verzekerd als het sportief tegenzit".
Overigens gaat Aegon voor die 10-12 miljoen echt geen genoegen nemen met een ABN-AMRO stijl (verticaal op het shirt). Dat is toch iets wat nu wordt geassocieerd met ABN-AMRO.
De huidige situatie bij Ajax geeft geen enkele speler vertrouwen.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 11:43 schreef Wooldoor het volgende:
dat geeft zo'n jongen toch vertrouwen.
Helemaal eensch.. je moet gewoon minimaal europees spelen wil je aantrekkelijk zijn voor spelers..quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 11:46 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
De huidige situatie bij Ajax geeft geen enkele speler vertrouwen.
Geen vaste trainer.
Geen vast bestuur.
Fans ontevreden.
Geen Europees voetbal.
Zet die leuke voetballers maar uit je hoofd, we moeten aan de lange termijn denken om daar weer te komen.
Tsja, maar dat is toevallig dit seizoen.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 11:46 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Wordt gewoon horizontaal inderdaad. De verhouding hoogte/breedte leent zich niet echt voor om verticaal te plaatsen (hoewel het op het uitshirt eigenlijk wel okay uitziet).
Zondag winnen we van NECquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 11:55 schreef twi het volgende:
[..]
Tsja, maar dat is toevallig dit seizoen.
Vind het wel jammer hoor, ik ken geen andere clubs waar de shirtsponsor verticaal werd gebruikt. Extra geld is natuurlijk prima, maar dit is wederom financieel goed nieuws. Wij zitten allemaal te wachten op sportief nieuws.
zaterdagquote:
quote:Ajax onderhandelt met AEGON
Amsterdam, 16 okt 2007
Ajax is in verregaande onderhandelingen met AEGON over het hoofdsponsorschap van de Amsterdamse club.
Ajax heeft op hoofdlijnen een akkoord bereikt met AEGON als nieuwe hoofdsponsor per 1 juli 2008. Er spelen echter nog enkele factoren waardoor dit akkoord nog niet definitief is. De belangrijkste is dat ABN AMRO nog groen licht moet geven.
Mocht de wisseling van hoofdsponsor niet doorgaan, dan is de toekomst gewaarborgd op basis van het bestaande contract met ABN AMRO dat loopt tot medio 2011. Ajax verwacht op korte termijn de definitieve uitkomst van de onderhandelingen te kunnen melden.
Ajax.nl
Bij het uitshirt ontbreekt (meestal) de verticale baan, dus dan kan je 'Aegon' makkelijk verticaal plaatsen zonder dat het lelijk is. Bij het thuisshirt kan dat gewoon niet.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 11:55 schreef twi het volgende:
[..]
Tsja, maar dat is toevallig dit seizoen.
Vind het wel jammer hoor, ik ken geen andere clubs waar de shirtsponsor verticaal werd gebruikt. Extra geld is natuurlijk prima, maar dit is wederom financieel goed nieuws. Wij zitten allemaal te wachten op sportief nieuws.
Hm ik weet niet waarom een speler als Defour daar echte problemen in moet zien.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 11:46 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
De huidige situatie bij Ajax geeft geen enkele speler vertrouwen.
Geen vaste trainer.
Geen vast bestuur.
Fans ontevreden.
Geen Europees voetbal.
Zet die leuke voetballers maar uit je hoofd, we moeten aan de lange termijn denken om daar weer te komen.
quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 12:12 schreef PietjePuk007 het volgende:
en toen werd je wakker uit je natte droom@pizza.
Nee, ben een teleteksthooligan.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 12:14 schreef snarfbreda het volgende:
He pietje heb jij geen scc?
Keep on Dreamingquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 12:09 schreef Pizzakoppo het volgende:
Graag zie ik Huntelaar volgend jaar zijn europese droom najagen liefst nog een jaartje Ajax maar dat is niet reeël, Furby verkast naar Roma, Heitinga zie ik het liefst nog een flinke tijd blijven maar ik meende dat hij ook aangaf weg te willen volgend jaar, dan stopt Stam, wordt Colin weggegeven en Urzaiz stopt en is het tijd voor een nieuw team.
Hopelijk is de trainer die komt bereid (en wordt hij in de gelegenheid gebracht) om zijn contract uit te dienen en iemand die goed is in het opbouwen van een team jonge jongens, met de 60 miljoen van dit jaar incluis de 25 miljoen van Huntelaar, 10 voor Furby en 10 voor Heitinga (of misschien wel Vermaelen!) komen we toch op een mooi bedrag van rond de 100 miljoen waar imho wel iets mee te doen is!
Nu droom ik wel vooruit maar mocht dit gebeuren en er zowel uit de jeugd jongens als Anita, Donald, Van der Wiel en de Jong doorstromen in combinatie met een aantal gekochte oudgedienden (Seedorf voor 10 á 14 miljoen afkopen bij Milan) en hier en daar een gekocht talentje (Modric, Defour etc.) Dan zie ik nog wel een keer wonderen gebeuren over een aantal jaar. Op dit moment gaat het redelijk met Ajax in het binnenland maar de naam moet wel weer een keer worden grootgemaakt in europa en hoe jammer het ook is dat we nu een zak geld hebben ipv een creatieve middenvelder het is wel verdomde handig voor volgend jaar!
Durf te dromen. Al was dat weer een andere A.quote:
Ja, klopt.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 10:59 schreef S-Two het volgende:
[..]
![]()
Maar ik neem aan dat dit dus Silenus' nieuws was?
Deal!quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 12:19 schreef snarfbreda het volgende:
Ik bied 30 euro als iemand een kaartje voor me koopt van 12,50.![]()
150.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 12:19 schreef snarfbreda het volgende:
Dat kan geregeld worden.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 12:19 schreef snarfbreda het volgende:
quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 12:19 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ja, klopt.Gewoon een dagje later pas uitgebracht dus. En nu ben ik toch vergeten mn foto te maken gisteren
, maargoed. Lekker boeiend.
Het zou al, wat ik zei, geen nieuws zijn waarbij we elkaar juichend in de armen vallen maar gewoon opmerkelijk en toch wel belangrijk nieuws.
Dat Fontein er in deze tijd toch nog 5 miljoen extra weet uit te slepen pleit wel voor 'm, of ie verder nou functioneert of niet.
Nu hopen dat de ledenvergadering vandaag ons ander goed nieuws kan brengen.
Je bent er heel de dag niet en dan kom je precies weer op het juiste moment aankakkenquote:
Bij het zinnetje Urzaiz stopt kon ik het stuk al niet meer serieus nemen.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 12:09 schreef Pizzakoppo het volgende:
Graag zie ik Huntelaar volgend jaar zijn europese droom najagen liefst nog een jaartje Ajax maar dat is niet reeël, Furby verkast naar Roma, Heitinga zie ik het liefst nog een flinke tijd blijven maar ik meende dat hij ook aangaf weg te willen volgend jaar, dan stopt Stam, wordt Colin weggegeven en Urzaiz stopt en is het tijd voor een nieuw team.
Hopelijk is de trainer die komt bereid (en wordt hij in de gelegenheid gebracht) om zijn contract uit te dienen en iemand die goed is in het opbouwen van een team jonge jongens, met de 60 miljoen van dit jaar incluis de 25 miljoen van Huntelaar, 10 voor Furby en 10 voor Heitinga (of misschien wel Vermaelen!) komen we toch op een mooi bedrag van rond de 100 miljoen waar imho wel iets mee te doen is!
Nu droom ik wel vooruit maar mocht dit gebeuren en er zowel uit de jeugd jongens als Anita, Donald, Van der Wiel en de Jong doorstromen in combinatie met een aantal gekochte oudgedienden (Seedorf voor 10 á 14 miljoen afkopen bij Milan) en hier en daar een gekocht talentje (Modric, Defour etc.) Dan zie ik nog wel een keer wonderen gebeuren over een aantal jaar. Op dit moment gaat het redelijk met Ajax in het binnenland maar de naam moet wel weer een keer worden grootgemaakt in europa en hoe jammer het ook is dat we nu een zak geld hebben ipv een creatieve middenvelder het is wel verdomde handig voor volgend jaar!
Precies, Urzaiz stopt niet met voetbal. Voetbal stopt als Urzaiz er niet meer isquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 12:24 schreef sjimz het volgende:
[..]
Bij het zinnetje Urzaiz stopt kon ik het stuk al niet meer serieus nemen.
Haha ja dag, in één dag 300 liter stront van FOK over me heen krijgen, laat mij nu ook even mijn pleziertje hebben.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 12:22 schreef jna het volgende:
[..]
Je bent er heel de dag niet en dan kom je precies weer op het juiste moment aankakken![]()
![]()
maar dat is je eigen schuld vriendquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 12:25 schreef Silenus het volgende:
[..]
Haha ja dag, in één dag 300 liter stront van FOK over me heen krijgen, laat mij nu ook even mijn pleziertje hebben.![]()
Ik kan er vanmiddag 2 halen als je wilt. Kun je dan ophalen in Utrecht of ik stuur ze na betaling op.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 12:22 schreef snarfbreda het volgende:
Ik wil een kaartje voor sparta-nac voor de beker, ben geen hooligan ofzo maar we hadden 2000 kaarten voor die bekerwedstrijd en die zijn gewoon binnen 1 dag weg.![]()
Dus geen ruzie maken maar wie wil dat doen voor me?
Liefst wel een modje dan, heb ik meer vertrouwen in dat het daadwerkelijk ook aankomt.
Volgens mij toch zeker 3 miljoen per jaar. Anders gaat ie ook niet in zo'n tyfusheet land wonen.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 12:29 schreef TerroRobbie het volgende:
Maar verdient ie daar veel geld dan? Zou je niet zeggen als je de omstandigheden (Geen kleedkamers e.d.) daar ziet
quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 12:22 schreef snarfbreda het volgende:
Liefst wel een modje dan, heb ik meer vertrouwen in dat het daadwerkelijk ook aankomt.
Nu nog qua voetbal bij de top 10.quote:"Ajax door Aegon in toptien van Europa"
16 oktober 2007
Het nieuwe sponsorcontract van Ajax met Aegon brengt de club in de toptien van Europa. Dit zegt marketingdeskundige Frank van den Wall Bake over de verbintenis van de Amsterdamse voetbalclub met de financiële dienstverlener.
"Ajax komt op een gedeelde negende plaats met Arsenal en Chelsea en nog voor clubs als Liverpool en Juventus. Dit is een enorme positieve ontwikkeling. Het bevestigt de tendens dat steeds meer grote bedrijven vertrouwen hebben in de sport. Het is een reflectie van de kracht van de sport."
Volgens Van den Wall Bake is de keuze van Aegon voor Ajax ingegeven door de sterke internationale ambities van het bedrijf. "Met schaatsen lukt het niet om in het buitenland naam te maken, maar met Ajax wel. De voetbalclub is wereldwijd bekend en dat geeft Aegon een internationaal platform. Ook andere bespelers van de markt op wereldniveau hebben dat al ingezien, zoals ING dat in de Formule 1 is gestapt."
De verbintenis zal wel voor een scheve verhouding zorgen tussen Ajax en de andere Nederlandse toppers als PSV en Feyenoord. Met premies en bonussen kan Ajax in zeven jaar tijd in totaal zo'n 100 miljoen euro opstrijken. Volgens Van den Wall Bake krijgt PSV per jaar 6,5 miljoen van de shirtsponsor en Feyenoord 6 miljoen.
"Ajax is internationaal altijd meer waard geweest, dus dat de club het meeste geld krijgt is logisch. Maar nu wordt het allemaal wel een beetje krom. PSV en Feyenoord zullen hierdoor ook meer aan hun sponsor gaan vragen", stelt Van den Wall Bake.
De sportmarketinggoeroe verwacht echter niet dat Ajax door de financiële speling veel meer mogelijkheden dan de Nederlandse concurrenten krijgt. "De club werkt al met een begroting van 70 miljoen. Daar komt nu via de shirtsponsor 5 miljoen bij. Dat is prachtig, maar dat zet niet ineens alle deuren open."
Van den Wall Bake vindt dat Aegon wel lef heeft getoond met het aangaan van een langdurige samenwerking met Ajax. De sportieve prestaties van de Amsterdamse club spreken de afgelopen jaren vooral internationaal niet tot de verbeelding. "Maar bij Aegon weten ze ook dat je in sport altijd kunt winnen en verliezen. Een Engels spreekwoord zegt: no guts, no glory. Aegon verdient met zo'n risico ook zeker de glorie."
Van den Wall Bake denkt niet dat het einde van de samenwerking tussen ABN Amro en Ajax te maken heeft met de overname van de bank door een bankentrio. Fortis is een van de nieuwe eigenaars en shirtsponsor van Feyenoord. "Dat is een toevalligheid. Het is een kwestie van de vrije markt, een kwestie van vraag en aanbod. Ajax heeft waarschijnlijk meer geld gevraagd en met Aegon zijn ze er uitgekomen."
Akkoord, ik ga even vragen welk vak en dan moet je ze maar op sturen aangezien ik momenteel geen auto bezit.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 12:30 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ik kan er vanmiddag 2 halen als je wilt. Kun je dan ophalen in Utrecht of ik stuur ze na betaling op.![]()
Prima.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 12:34 schreef snarfbreda het volgende:
[..]
Akkoord, ik ga even vragen welk vak en dan moet je ze maar op sturen aangezien ik momenteel geen auto bezit.
2 voor 40?
Je zit daar niet voor je lol, dus ik denk dat hij wel veel verdient.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 12:29 schreef TerroRobbie het volgende:
Maar verdient ie daar veel geld dan? Zou je niet zeggen als je de omstandigheden (Geen kleedkamers e.d.) daar ziet
Goed nieuws dus toch hoor, dat Aegon.quote:
De sportieve uitdaging weegt ook mee, natuurlijk.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 12:43 schreef BonJovi het volgende:
[..]
Je zit daar niet voor je lol, dus ik denk dat hij wel veel verdient.
inderdaadquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 13:22 schreef dronkeykong het volgende:
Blij dat het geen Fortis is geworden
Vanavond toch?quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 13:36 schreef Nashje het volgende:
Wanneer is die vergadering???
Heb je het filmpje gezien? Hij is blijkbaar wel blij daar en dan niet alleen vanwege het geld.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 12:43 schreef BonJovi het volgende:
[..]
Je zit daar niet voor je lol, dus ik denk dat hij wel veel verdient.
Je vergeet een sterretje. Het is vanaf volgend seizoen he.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 13:45 schreef venomsnake het volgende:
Ik was helemaal die kampioenssterren vergeten..![]()
[ afbeelding ]
Zo..![]()
Wel realistsich blijven he..quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 13:47 schreef Suijk het volgende:
[..]
Je vergeet een sterretje. Het is vanaf volgend seizoen he.
quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 13:47 schreef Suijk het volgende:
[..]
+1000 scherp.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 13:47 schreef Suijk het volgende:
[..]
Prutserquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 13:45 schreef venomsnake het volgende:
[ afbeelding ]
Zo..![]()
Als je idd toch bezig bentquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 13:45 schreef venomsnake het volgende:
[afbeelding]
Zo..![]()
Welk kappa logo? Adidas bedoel je!!quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 14:09 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Als je idd toch bezig bent
- Ster erbij
- Kappa logo weg
[ afbeelding ]
Ik zou zeggen, probeer het zelf eens..quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 14:09 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Als je idd toch bezig bent
- Ster erbij
- Kappa logo weg
[ afbeelding ]
Ik kan het niet.. daarom had ik het ook aan jou gevraagdquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 14:38 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Ik zou zeggen, probeer het zelf eens..Ik heb geen idee hoe het adidas gebeuren in de kraag eruit ziet. (vind het maar een kut merk) Die 3e ster krijg je niet , ik geloof er geen biet van dat Ajax kampioen gaat worden..
Wat kregen wij ook alweer? 20% van alles boven de 5 miljoen geloof ik?quote:Chelsea is bereid om 30 miljoen euro neer te leggen voor Rafael van der Vaart. Door de hoogte van het bedrag lijkt Hamburger SV in de winterstop afscheid te nemen van de aanvoerder. (Diverse Britse tabloids)
Lang leve Chelseaquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 15:13 schreef De_Ananas het volgende:
Voor Ten Cate kregen je 2 miljoen volgens studio voetbal.
Dus zonder voetballers te verkopen krijgen we 7 miljoen?
quote:Kennedy nog niet 'honderd procent'
Amsterdam, 16 okt 2007
Kennedy Bakircioglu werkt zijn loopoefeningen af en werpt tijdens de herstelmomenten vaak een blik op het naastgelegen veld. De geblesseerde Zweed hoopt snel weer een bijdrage te leveren aan de groepstraining.
De aanvaller, die al enige weken kampt met een buikspierblessure, is op de goede weg terug. Kennedy is wat het herstel betreft al ver gevorderd, maar nog niet op de plek van bestemming. Voor de bestemming staat een rentree in Ajax 1. Voordat hij zijn rentree kan maken in een groepstraining moet het hersteltraject voltooid worden. Makkelijk is dat niet. ,,Het gaat elke training weer iets beter, maar ik ben nog niet honderd procent’’, vertelt Kennedy, direct na de hersteltraining. ,,En ik moet me honderd procent voelen om optimaal te kunnen presteren.’’
Maandag werd de Ajacied nog flink op de proef gesteld. De gekwetste spieren werden getest. Een dag later is het resultaat merkbaar. ,,Ik voel een kleine reactie, het zijn wat kleine irritaties’’, worden de pijntjes toegelicht. De hand gaat naar het gebied tussen buik en lies. De blik van de buitenspeler is verre van vrolijk. ,,Geblesseerd zijn is moeilijk. Helemaal omdat ik dit niet gewend ben. Een wedstrijd vanaf de tribune bekijken, is misschien nog wel moeilijker. Langs de kant ben ik nerveuzer dan in het veld. Je voelt je machteloos, zo langs de lijn. Als voetballer wil je maar op een plek zijn: binnen de lijnen.’’
De Ajacieden hebben dinsdag nog een training belegd. De training is binnen en niet toegankelijk voor publiek.
Ajax.nl
Zo hoort het!quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 13:45 schreef venomsnake het volgende:
[ afbeelding ]
Zo..![]()
Ze moeten er wel mee akkoord gaan.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 15:26 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Daar gaat ABN AMRO, wel jammer
Ooijer,quote:Reprimande Ooijer na overtreding op Huntelaar
16 oktober 2007
André Ooijer deelde dinsdagmorgen op de training van het Nederlands elftal een flinke tik uit aan Klaas Jan Huntelaar. Het kwam de verdediger te staan op een reprimande van bondscoach Marco van Basten. Bovendien moest hij het partijspel verlaten om een strafrondje te lopen.
Van Basten: "Het was teveel van het goede. Het is niet professioneel om zoiets te doen, zeker niet op de dag voor de wedstrijd. Maar we hebben natuurlijk wel verloren afgelopen weekeinde, misschien heeft dat er iets mee te maken. Maar het is niet goed te praten. Met zo'n overtreding kun je iemand blesseren en dat is niet professioneel."
Idd, vuige pisvlekquote:
Onzin.. met die vormcrisis waar hij in verkeerde wilde ik ook wel eerst even zien of hij daar wel bovenop zou komen..quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 15:54 schreef F1Bas het volgende:
Jammer van Marduro maar eigen schuld van Ajax, ze hadden veel eerder met een nieuwe aanbieding moeten komen.
Is het VMBO weer uit?quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 15:49 schreef BonJovi het volgende:
Ooierklote mongool, verdedigen doet hij ook maar matig maar op de training wel zijn eigen team maten neerhalen! VERDEDIG DAN GOED WANNEER HET MOET OETLUL
De potentie van Maduro was al wel langer duidelijk natuurlijk. Als je ten tijde van een vormdip toch een voorstel zou doen, zou hij dat misschien juist zien als een positieve aanmoediging, plus dat hij waarschijnlijk akkoord zou zijn gegaan met een lager salaris.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 16:03 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Onzin.. met die vormcrisis waar hij in verkeerde wilde ik ook wel eerst even zien of hij daar wel bovenop zou komen..
Transfervrije spelers? Was een ongeschreven regel volgens mij..quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 16:09 schreef Suijk het volgende:
[..]
De potentie van Maduro was al wel langer duidelijk natuurlijk. Als je ten tijde van een vormdip toch een voorstel zou doen, zou hij dat misschien juist zien als een positieve aanmoediging, plus dat hij waarschijnlijk akkoord zou zijn gegaan met een lager salaris.![]()
Ik vind ook dat ze eigenlijk iets te lang hebben gewacht. Er was toch ooit zo'n regel binnen Ajax (of verzin ik dit nou) dat ze minimaal een jaar voor het contract afloopt moesten bijtekenen, anders verkopen? Kan me zoiets herinneren met dat geneuzel om Grygera toen.
die is gruwelijkquote:Hadden ze maar....
Behalve die straf: een rondje lopen om het veldquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 15:50 schreef Nashje het volgende:
Wel heel goed gezien van Van Basten.
Punt erbij.
quote:Ten Cate: "Perez is een lastige jongen om mee te werken"
Dinsdag 16 oktober 14:43 - Jasper Wiss
Ten Cate: "Perez is een lastige jongen om mee te werken" Eredivisie - Henk ten Cate heeft gisteren wederom van zich doen spreken. In het TV-programma FC Het Gesprek was de coach openhartig over zijn periode bij Ajax. Tijdens het interview kwam ook Kenneth Perez ter sprake. De Deense aanvaller zou niet goed in de groep hebben gelegen bij de Amsterdammers. Tot gisteren ontkende Ten Cate ten stelligste dat dit het geval was.
“Kenneth is een vrij cynische jongen, een lastige jongen om mee te werken. Nee, absoluut geen sociale jongen. Hij verzamelt wat mensen om zich heen en zet zich een beetje af tegen de rest. Ik vond hem een moeilijke jongen en later heb ik daar een nog wat sterkere mening over gevormd”, aldus de veldtrainer van Chelsea in FC Het Gesprek. “Spelers hadden moeite met Perez' cynisme. Een aantal jongens is naar me toegekomen met de vraag: hij eruit of ik eruit. Dat waren bepalende jongens. Dat ontkennen ze nu, maar ik zweer dat ze dat echt tegen me hebben gezegd.”
De Amsterdamse oefenmeester reageert ook op het incident, waarbij Perez assistent-scheidsrechter Nicky Siebert uitschold voor ‘kankerneger’. “Wat ook erg jammer is, is dat er weinig eenduidigheid was binnen de leiding over onze reactie op de uitspattingen van Perez tegen die grensrechter. Naar buiten toe werd dat heel netjes en correct gecommuniceerd met excuses, maar intern waren de meningen over die situatie verdeeld. Zowel in de spelersgroep als in de leiding. Babel zei bijvoorbeeld in de kleedkamer: ‘Ik accepteer je excuses, maar er is wel iets geknapt bij mij.’”
Ten Cate zei gisteren dat in iedere andere situatie hij Perez neergehoekt zou hebben.quote:
Kan gekker hoor, als ik hier enkele van jullie 'Leonardoquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 16:36 schreef BonJovi het volgende:Moet niet gekker worden een Feyenoorder die in een Ajax topic een Ex-Psv'er gaat eren
die was toch alweer beter?quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 16:55 schreef Houniet het volgende:
Heitinga ook geblesseerd, ben benieuwd of hij mee kan doen zaterdag
Alles beter dan de Boeren Leenbankquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 15:26 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Daar gaat ABN AMRO, wel jammer
quote:
quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 17:31 schreef Pizzakoppo het volgende:
Is iemand hier op het forum Leonardo en wil hij dat filmpje niet te bekend laten worden? Zo ja, kom er maar voor uit!
quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 16:14 schreef BonJovi het volgende:
Ik ben mede eigenaar van een eigen zaak, en jij? owh wacht...![]()
Ik had er niet op gerekend dat hij zo snel verwijdert zou worden, ik zag eerst in zijn profiel staan dat hij 2 dagen nog niet online was geweest en toen ineens was hij online en is het filmpje verwijdert, iig de profielbeheerder die dat filmpje op Youtube heeft gezet leest hier mee, dat kan niet anders, dus misschien leo wel!quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 17:34 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
![]()
![]()
shit, had hem ff op je HS gezet![]()
Tis vreselijk, maar ik keek DGK en daar is alles binnen 5 minuten wegquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 17:41 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Ik had er niet op gerekend dat hij zo snel verwijdert zou worden, ik zag eerst in zijn profiel staan dat hij 2 dagen nog niet online was geweest en toen ineens was hij online en is het filmpje verwijdert, iig de profielbeheerder die dat filmpje op Youtube heeft gezet leest hier mee, dat kan niet anders, dus misschien leo wel!
Leo zong een liedje mee, en het leek alsof hij voor een cam op MSN zat. Heel kort, maar zag er prive uit ( soort van niet de bedoeling dat jullie dit zien)quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 17:43 schreef TerroRobbie het volgende:
Kan iemand even vertellen wat er in het filmpje te zien was. Of misschien een reconstructie doen?
Ja ik zag ook dat hij 2 dagen geleden online was geweest en opeens weg ?quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 17:41 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Ik had er niet op gerekend dat hij zo snel verwijdert zou worden, ik zag eerst in zijn profiel staan dat hij 2 dagen nog niet online was geweest en toen ineens was hij online en is het filmpje verwijdert, iig de profielbeheerder die dat filmpje op Youtube heeft gezet leest hier mee, dat kan niet anders, dus misschien leo wel!
Mailibuquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 17:49 schreef Pizzakoppo het volgende:
Nou Leo, maak je bekend hiero!
quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 16:14 schreef BonJovi het volgende:
[..]
Ik ben mede eigenaar van een eigen zaak, en jij? owh wacht...![]()
Vreemd he, dat Ajacieden een speler van Ajax aanbidden. Alleen bij jullie is het zo erg dat jullie meer haat richting Amsterdam hebben dan liefde voor jullie eigen clubquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 16:39 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Kan gekker hoor, als ik hier enkele van jullie 'Leonardo' zag posten
Daar zal nu over gesproken gaan worden. ABN Amro en Ajax zijn natuurlijk wel flink met elkaar verbonden, dus ik denk niet dat ze zullen zeggen "Ja, prima jongens, ga maar lekker met Aegon verder". Maar ik denk dat eventuele consequenties ofwel voor kosten van Aegon zullen zijn, ofwel nihil zijn door de op handen zijnde overname.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 18:28 schreef Prosac het volgende:
ik kan het zo snel niet vinden. Zijn er voor Ajax tov ABN nog consequenties verbonden aan het feit dat zij het contract beeindigen?
quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 18:17 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Vreemd he, dat Ajacieden een speler van Ajax aanbidden. Alleen bij jullie is het zo erg dat jullie meer haat richting Amsterdam hebben dan liefde voor jullie eigen club![]()
Als ze fok geblokt hebben moet je ff andere proxy instellen, extra ===>Internet opties ===>Verbindingen ===>Lan instellingen ===> proxyserver aanvinken en een adres en poort invullen zodat je weer kunt fokken!quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 18:35 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Oh ja, Roma wilde Urby hebben las ik. Voor acht miljoen mag er een mooie strik omheen
Erg irritant, kan niet meer op Fok! op me werk hehe.
Reken er maar niet op.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 18:38 schreef toma het volgende:
Vanavond de algemene ledenraadsvergadering. Hopelijk gaat er een hoop veranderen.
Misschien een hele stomme vraag, maar ik snap geen moer van computersquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 18:40 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Als ze fok geblokt hebben moet je ff andere proxy instellen, extra ===>Internet opties ===>Verbindingen ===>Lan instellingen ===> proxyserver aanvinken en een adres en poort invullen zodat je weer kunt fokken!
www.google.nl zoeken op free proxy
Aldus een belangrijk figuur van 410quote:Vrijdag half 1 Honk. Protestmars tegen Jaakke en Fontein!Zorg dat je er bent en laat t weten aan anderen.Meer info volgt nog op de diverse sites!
Adres en poort vind je bij google als je zoekt op free proxy, http://www.proxy4free.com/page1.html hier bijvoorbeeld een hele lijst waar het ip adres en de poort gewoon aangegeven staan, overigens moet je niet schrikken als er 1tje het niet doet, dan kun je gewoon de proxy weer uitschakelen en een nieuw adres zoeken die het wel doet!quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 18:42 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Misschien een hele stomme vraag, maar ik snap geen moer van computers
Maar uhm, weet je ook welk adres en poort? Of kun je dat niet weten?
Heb toevallig ookal een afspraak, wat is dat voor schijttijd btwquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 18:40 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Reken er maar niet op.
Iedereen die kan, vrijdag 12.30 uur home. Helaas kan ik alleen zelf niet
quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 18:45 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Adres en poort vind je bij google als je zoekt op free proxy, http://www.proxy4free.com/page1.html hier bijvoorbeeld een hele lijst waar het ip adres en de poort gewoon aangegeven staan, overigens moet je niet schrikken als er 1tje 90% het niet doet, dan kun je gewoon de proxy weer uitschakelen en een nieuw adres zoeken die het wel doet!
uit Den Haag. Van een half Rotterdamse bank gaan we naar een Haagse/Friesche verzekeringsmaatschappijquote:Algemeene Friesche, Eerste Nederlandsche, Groot-Noordhollandsche, Olveh en Nillmij.
Dan gaan we er op vooruitquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 19:09 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
uit Den Haag. Van een half Rotterdamse bank gaan we naar een Haagse/Friesche verzekeringsmaatschappij![]()
De sponsor van die Rotterdammers (onze nieuwe sponsor voor dit jaar) is van origine Belgisch-Nederlands en bestaat uit 2 delen Fortis NV Utrecht en Fortis SA/NV Brussel. Troost dat een beetje?quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 19:09 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
uit Den Haag. Van een half Rotterdamse bank gaan we naar een Haagse/Friesche verzekeringsmaatschappij![]()
Volgend jaar toch?quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 19:30 schreef Nashje het volgende:
Zal me echt een kut boeien waar al die sponsors vandaan komen. Zolang ze maar genoeg in Ajax pompen en Ajax kampioen wordt, de CL wint en wereldkampioen wordt vind ik 't best.
quote:
Ik ben behoorlijk op hem afgeknapt, hij speelt al 1,5 jaar ruim ondermaatsquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 20:00 schreef N.i.c.k het volgende:
Op welke wijze zou je voor 8 miljoen meer kwaliteit in huis kunnen halen dan voor Emanueslon? Die jonge heeft wat mindere wedstrijden gespeelt, maar is natuurlijk de ideale opvolger van Davids.
hij staat gewoon op de verkeerde positie. In mijn inziens moet hij op de linksbuiten positie staan. Hij heeft een geweldige voorzet in zn linker, een actie, kan een man passeren maar laat soms nog wel eens zn man uit zn rug lopen. Dat maakt alleen niet zo heel veel meer uit op die positie.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 20:29 schreef MaxC het volgende:
[..]
Ik ben behoorlijk op hem afgeknapt, hij speelt al 1,5 jaar ruim ondermaats
Die meen je niet, Emanuelson vergelijken met Davidsquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 20:00 schreef N.i.c.k het volgende:
Op welke wijze zou je voor 8 miljoen meer kwaliteit in huis kunnen halen dan voor Emanueslon? Die jonge heeft wat mindere wedstrijden gespeelt, maar is natuurlijk de ideale opvolger van Davids.
Als er één iemand is die je ook maar een klein beetje mag vergelijken met Davids dan is dat Heitinga maar absoluut Emanuelson niet. Wat een belediging voor de superklasse van Davidsquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 20:00 schreef N.i.c.k het volgende:
Eensch.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 19:01 schreef De_Ananas het volgende:
Wat een onzin, Fontein doet het prima![]()
Ja omdat Edgar steeds de boel moest oplossen als Urby de bal was kwijtgeraakt tijdens het "opbouwen". En zoals je zelf ook als zegt is Edgar de puinopruimer en Urby is dat totaal niet dus ik snap nog steeds niet hoe je hem als vervanger van Davids kunt zien.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 21:41 schreef N.i.c.k het volgende:
Met Davids voor hem speelde Urby vorig jaar gewoon goed. Er was ook geen enkele kritiek op hem toen.
Beide kunnen het beste uit de voeten als verdedigende middenvelder, waarbij Davids meer puinopruimer is en Urby meer opbouwer. Beiden een goed schot en een actie.
Maargoed, wie stelt hier dan een vervanger van 8 miljoen voor ?
Onzin. Je kunt het puin opruimen noemen, maar Davids en Emanuelson namen gewoon elkaars positie goed over. Emanuelson naar voren, Davids naar linksback. Davids naar voren en Emanuelson bleef achter.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 21:53 schreef jna het volgende:
[..]
Ja omdat Edgar steeds de boel moest oplossen als Urby de bal was kwijtgeraakt tijdens het "opbouwen". En zoals je zelf ook als zegt is Edgar de puinopruimer en Urby is dat totaal niet dus ik snap nog steeds niet hoe je hem als vervanger van Davids kunt zien.
quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 20:38 schreef toma het volgende:
[..]
hij staat gewoon op de verkeerde positie. In mijn inziens moet hij op de linksbuiten positie staan. Hij heeft een geweldige voorzet in zn linker, een actie, kan een man passeren maar laat soms nog wel eens zn man uit zn rug lopen. Dat maakt alleen niet zo heel veel meer uit op die positie.
als we dan toch 4-3-3 spelen:
----------------Stekelenburg-----------------
Ogararu---Stam---vd Wiel----Vertonghen
------------------Heitinga-------------------
------------Gabri-------Schilder----------
Suarez-----------Huntelaar----Emanuelson
quote:Anti-bestuur shop groot succes, nieuwe shirts verkrijgbaar 16 oktober 2007
Jaakke en Fontein ERUIT! De Anti-bestuur shop van Ajax Online blijkt een zeer groot succes. In vier dagen zijn er al meer dan honderd ludieke shirts verkocht. Vooral het shirt met de opdruk 'Ajax is van ONS' is populair, maar ook de shirts over Ajax-voorzitter John Jaakke doen het goed. Bestel een shirt nu het nog kan en doe hem zaterdag aan bij de thuiswedstrijd tegen NEC!
Gisteren kwam de AFCA Supportersclub met een aantal suggesties voor nieuwe shirts. Daar zijn wij uiteraard op ingegaan. Daarom zijn vanaf vandaag ook shirts met de opdruk 'Geef Ajax z'n gezicht terug!' en 'Jaakke en Fontein ERUIT!' verkrijgbaar in de webshop. Hierbij bedanken wij de AFCA Supportersclub voor hun steun en creatieve inbreng.
Ja dat ze elkaars positie overnemen is logisch, en zelfs dan kan je ze niet vergelijken want als Davids een bal verliest gaat ie erachter aan om de bal terug te winnen (iets wat hem nog behoorlijk vaak lukt ook). Als Urby een bal verliest rent ie erachteraan in het tempo waarmee m'n opa van 86 aan het joggen is.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 23:04 schreef twi het volgende:
[..]
Onzin. Je kunt het puin opruimen noemen, maar Davids en Emanuelson namen gewoon elkaars positie goed over. Emanuelson naar voren, Davids naar linksback. Davids naar voren en Emanuelson bleef achter.
Geweldig creatief! Briljant gewoon!quote:Gisteren kwam de AFCA Supportersclub met een aantal suggesties voor nieuwe shirts. Daar zijn wij uiteraard op ingegaan. Daarom zijn vanaf vandaag ook shirts met de opdruk 'Geef Ajax z'n gezicht terug!' en 'Jaakke en Fontein ERUIT!' verkrijgbaar in de webshop. Hierbij bedanken wij de AFCA Supportersclub voor hun steun en creatieve inbreng.
quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 23:52 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Geweldig creatief! Briljant gewoon!
Haha, ik was er al bang voor dat iemand met de beschuldigende vinger naar mij ging wijzen.quote:
Je moet je beter inlezen Twiquote:Op woensdag 17 oktober 2007 00:17 schreef twi het volgende:
Triest inderdaad, maar ironisch dat er commentaar op volgt van een Feyenoorder die jarenlang de voorzitter en de TD (die inmiddels weer heilig is verklaard door de aankopen afgelopen zomer) de zwarte piet heeft toebedeeld.
Die is vet!!!quote:
Een ajax hart is waar je mee geboren bentquote:Op woensdag 17 oktober 2007 02:15 schreef pfaf het volgende:
Wat is het verschil tussen een Ajaxhart en een zakenhart als voorzitter van de RvC, als ik vragen mag?
quote:Op woensdag 17 oktober 2007 02:21 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Een ajax hart is waar je mee geboren bent
Als hij dat echt zegt, is hij een incapabele man, want een met een korte termijn visie. Hij behoort te weten dat CL-voetbal de marktwaarde van spelers verhoogd, op lange termijn veel meer inkomsten genereert en het aankopen van spelers vergemakkelijk, wat weer een positieve spiraal teweeg brengt.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 02:22 schreef twi het volgende:
De balans tussen het sportieve en het financiele presteren is weg bij de belangrijkste persoon die de directie moet controleren. "Het is geen ramp dat we Champions League niet halen, want we hebben net voor 55 miljoen spelers verkocht".
Hij heeft zoiets niet letterlijk gezegd, maar dat doet hij de hele club uitstralen. Dit zijn de woorden van Ten Cate. Maar er gebeurt al 2 jaar vanuit Jaakke helemaal niets na die twee gigantische miskleunen, dus het lijkt alsof hij er niet zo veel om geeft.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 02:34 schreef pfaf het volgende:
[..]
Als hij dat echt zegt, is hij een incapabele man, want een met een korte termijn visie. Hij behoort te weten dat CL-voetbal de marktwaarde van spelers verhoogd, op lange termijn veel meer inkomsten genereert en het aankopen van spelers vergemakkelijk, wat weer een positieve spiraal teweeg brengt.
Ieder gezond bedrijf kijkt op de lange termijn en ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat de Ajax Directie anders doet...
Heeft natuurlijk ook met je omgeving te maken maar je gedachte is primaquote:
Mja, ik heb meer het gevoel dat hij er zo weinig aan kan doen. Zoals iedere poging van de afgelopen 10 jaar om Ajax uit de slop te halen jammerlijk mislukt.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 02:36 schreef twi het volgende:
[..]
Hij heeft zoiets niet letterlijk gezegd, maar dat doet hij de hele club uitstralen. Dit zijn de woorden van Ten Cate. Maar er gebeurt al 2 jaar vanuit Jaakke helemaal niets na die twee gigantische miskleunen, dus het lijkt alsof hij er niet zo veel om geeft.
Heeft geen donder met je omgeving te maken, maar alles met gevoelquote:Op woensdag 17 oktober 2007 02:38 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Heeft natuurlijk ook met je omgeving te maken maar je gedachte is prima
Wellusquote:Op woensdag 17 oktober 2007 02:55 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Heeft geen donder met je omgeving te maken, maar alles met gevoel.
Geboren en getogen in 0118, maar toch echtquote:Op woensdag 17 oktober 2007 03:03 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Wellus![]()
Geboren en getogen in 020![]()
![]()
Is 0118 het buitenland ofzo?quote:Op woensdag 17 oktober 2007 03:17 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Geboren en getogen in 0118, maar toch echtAjacied
.
Hou je kopquote:
Geboren en getogen in 010, maar toch echtquote:Op woensdag 17 oktober 2007 03:17 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Geboren en getogen in 0118, maar toch echtAjacied
.
Ik zou ook liever zien dat er aan oplossingen gewerkt wordt ipv allerlei uitspraken dat heel Ajax weg moet en er mensen met een 'clubhart' aan het roer moeten staan.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 08:32 schreef Dr.Daggla het volgende:
Serieus, waarom moet Jaakke weg?
Wie zit hier zo diep met z'n neus in de materie dat ie dit goed onderbouwd kan stellen waarom Jaakke ontslagen moet worden?
Alsof het met Molenaar opeens goed gaat. Naieve schaapjes..
Dat gevoel heb ik absoluut niet. Ik vind 'm echt overkomen als een laks persoon die nergens iets om geeft. Zou me niets verbazen als het volgens Jaakke allemaal nog steeds kei goed gaat bij Ajax.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 02:39 schreef pfaf het volgende:
[..]
Mja, ik heb meer het gevoel dat hij er zo weinig aan kan doen. Zoals iedere poging van de afgelopen 10 jaar om Ajax uit de slop te halen jammerlijk mislukt.
Sowieso niet met Fortis heb ik gelezen.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 08:50 schreef M0NTANA het volgende:
Is het eigenlijk zo dat Ajax sowieso met ABN/AMRO op de borst blijft spelen of kan het ook zijn dat we (bijvoorbeeld) vanaf 1 januari 2008 met Fortis als hoodsponsor spelen?
En terecht.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 08:51 schreef Damzkieee het volgende:
Laat die gasten eens gaan werken op vrijdag in plaats van een protestmars te lopen
Die Jaakke heeft zo'n dikke nek dat hij echt niet weg gaat om het gehoon van supporters.
Jij zit met je neus diep in de materie?quote:Op woensdag 17 oktober 2007 08:52 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
En terecht.
Dat wat hij moet doen, doet hij goed. Veel mensen lijken te vergeten dat Ajax inmiddels beursgenoteerd is en de macht van Jaakke sowieso niet uitzonderlijk groot is.....
Wat doet hij precies? En wat doet hij goed?quote:Op woensdag 17 oktober 2007 08:52 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
En terecht.
Dat wat hij moet doen, doet hij goed. Veel mensen lijken te vergeten dat Ajax inmiddels beursgenoteerd is en de macht van Jaakke sowieso niet uitzonderlijk groot is.....
Tsja, dan is de relatie tussen club en supporters wel kapot als je dat doet.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 08:54 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Wat doet hij precies? En wat doet hij goed?
Protestmars is inderdaad een beetje kansloos, zo massaal zal het niet gebeuren en het zal daardoor geen indruk maken. Als je hem écht weg wilt hebben, moet je zijn auto vernielen ofzo.
Ik zou z'n kapper's auto vernielenquote:Op woensdag 17 oktober 2007 08:54 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Wat doet hij precies? En wat doet hij goed?
Protestmars is inderdaad een beetje kansloos, zo massaal zal het niet gebeuren en het zal daardoor geen indruk maken. Als je hem écht weg wilt hebben, moet je zijn auto vernielen ofzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |