Gelukkig dat één van de twee A's van Ajax niet voor Aegon staat, moest er nog eens bijkomen.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 10:26 schreef Zwansen het volgende:
Dan ben ik toch altijd wel blij met Philips als hoofdsponsor.
Dat uitshirt vind ik er overigens heel mooi uitzien zo!quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 10:27 schreef venomsnake het volgende:
Wat designs uit het vorige topic.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
AFC staat toch voor Aegon Football Club?quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 10:29 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Gelukkig dat één van de twee A's van Ajax niet voor Aegon staat, moest er nog eens bijkomen.
Nu weet iedereen waar je werktquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 10:30 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Dat uitshirt vind ik er overigens heel mooi uitzien zo!
Overigens, als mensen interesse hebben in producten van Aegon, PM me.![]()
Ik zie de spotjes al voor me:quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 10:33 schreef Messenga het volgende:
Tsjah, Aegon. Ik zie niet direct de associatie met Ajax, maar voor 10 miljoen per jaar doe je het wel.
Hij is in elk geval gemotiveerd tot op het bot. Deze kans krijgt ie waarschijnlijk nooit van zn leven meer.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 10:37 schreef Sethje het volgende:
Adrie Koster maakte gisteren opzich wel een goede indruk in Holland Sport!
En een jaar lang posten hoe het nieuwe elftal eruit komt te zien aangezien Maduro zijn contract verlopig niet verlengt en dus transfervrij is, Emanuelson in de belangstelling staat van AS Roma, Stam stopt en Heitinga en Huntelaar het Ajax niveau aan het ontgroeien zijn en mogelijk vertrekken (en verder weet ik ook niet wat bijv. Davids en Stekelenburg gaan doen).quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 10:35 schreef Blight het volgende:
Tjongejonge zeg. Nu moeten we een jaar lang gaan posten over wie de nieuwe coach van Ajax wordt, én nog eens een jaar lang posten over hoe het shirt van Ajax er uit komt te zien.
Het is en blijft allemaal koffiedik kijken.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 10:47 schreef Pendri het volgende:
[..]
En een jaar lang posten hoe het nieuwe elftal eruit komt te zien aangezien Maduro zijn contract verlopig niet verlengt en dus transfervrij is, Emanuelson in de belangstelling staat van AS Roma, Stam stopt en Heitinga en Huntelaar het Ajax niveau aan het ontgroeien zijn en mogelijk vertrekken (en verder weet ik ook niet wat bijv. Davids en Stekelenburg gaan doen).
Een mooi speculatiejaar voor alle Ajax- en voetbalfans.
Vet manquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 10:32 schreef Trancelocator het volgende:
Nog wat geexperimenteerd met het thuisshirt. Aegon met een rood randje.
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 10:53 schreef StarGazer het volgende:
Misschien kan Ajax wel gaan schaatsen. Levert misschien wel meer succes op
In principe 4-3-3quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 10:59 schreef Wooldoor het volgende:
Ik had gehoord dat Adrie Koster gister ook gezegd heeft te willen blijven spelen met vleugelspelers in een 4-3-3 klopt dit of heeft hij toch nog een beetje verstand?
Voetbalvisie heeft die man wel, maar ik betwijfel of hij het kan laten donderen in de kleedkamer. En dat laatste is bij Ajax toch meer dan eens nodig geweest..quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 10:37 schreef Sethje het volgende:
Adrie Koster maakte gisteren opzich wel een goede indruk in Holland Sport!
quote:ProtestMarsch; Jaakke & Fonteijn eruit!
Verzamelen vrijdag 12:30 bij het supportershome,waarom vrijdag heeft zo zijn redenen!
Geef het aan iedereen door via alle mogelijke vorm van communicatie,jarenlange wanbeleid,we zijn het zat!
Probeer vrij te krijgen bij je werk en sommige mensen hebben vakantie!
Meer info volgt op de diverse grotere sites!
Ze mogen eerst eens leren spellen. Een zelfstandig naamwoord met 'dt' schrijven is wel heel ernstig. Om nog maar niet te spreken van al die andere idiote grammaticale fouten, foutieve interpunctie en (daardoor) slecht lopende zinnen.quote:
Ik wanbeleid, hij wanbeleidt, wij wanbeleiden?quote:
Gelukkig is Amstel van Heineken.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 11:08 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Daar zou Amstel blij mee geweest zijn
quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 11:11 schreef sjimz het volgende:
[..]
Gelukkig is Amstel van Heineken.
oke ik hap
Voortaan een Thialf sfeertje in de Arena?quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 11:14 schreef PietjePuk007 het volgende:
[ afbeelding ]
We bevinden ons op glad ijs.
Neuh.. doe mij gewoon het voetbalsfeertje maar (KNVB beker sfeer, maar dan 90 min lang!!)quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 11:15 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Voortaan een Thialf sfeertje in de Arena?
Kleintje Pils in de ArenAquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 11:15 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Voortaan een Thialf sfeertje in de Arena?
Strik erom en héél snel weg doen!quote:AS Roma heeft concrete interesse in Emanuelson
16/10/2007 08:22
AS Roma heeft verregaande interesse in Urby Emanuelson. De Italiaanse club meldde zich deze zomer al bij de zaakwaarnemer van de 21-jarige international.
'AS Roma is een prachtige club en dat ze me al een tijdje volgen streelt me zeker. Ik weet dat ze zeer concreet zijn', zegt Emanuelson deze week in Voetbal International.
In tegenstelling tot afgelopen zomer zou Emanuelson na het vertrek van coach Henk ten Cate nu wél open staan voor een transfer. De achtvoudig international heeft in Amsterdam nog een contract tot de zomer van 2011. AS Roma heeft naar verluidt acht miljoen euro over voor de Amsterdammer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |