Gelukkig dat één van de twee A's van Ajax niet voor Aegon staat, moest er nog eens bijkomen.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 10:26 schreef Zwansen het volgende:
Dan ben ik toch altijd wel blij met Philips als hoofdsponsor.
Dat uitshirt vind ik er overigens heel mooi uitzien zo!quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 10:27 schreef venomsnake het volgende:
Wat designs uit het vorige topic.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
AFC staat toch voor Aegon Football Club?quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 10:29 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Gelukkig dat één van de twee A's van Ajax niet voor Aegon staat, moest er nog eens bijkomen.
Nu weet iedereen waar je werktquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 10:30 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Dat uitshirt vind ik er overigens heel mooi uitzien zo!
Overigens, als mensen interesse hebben in producten van Aegon, PM me.![]()
Ik zie de spotjes al voor me:quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 10:33 schreef Messenga het volgende:
Tsjah, Aegon. Ik zie niet direct de associatie met Ajax, maar voor 10 miljoen per jaar doe je het wel.
Hij is in elk geval gemotiveerd tot op het bot. Deze kans krijgt ie waarschijnlijk nooit van zn leven meer.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 10:37 schreef Sethje het volgende:
Adrie Koster maakte gisteren opzich wel een goede indruk in Holland Sport!
En een jaar lang posten hoe het nieuwe elftal eruit komt te zien aangezien Maduro zijn contract verlopig niet verlengt en dus transfervrij is, Emanuelson in de belangstelling staat van AS Roma, Stam stopt en Heitinga en Huntelaar het Ajax niveau aan het ontgroeien zijn en mogelijk vertrekken (en verder weet ik ook niet wat bijv. Davids en Stekelenburg gaan doen).quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 10:35 schreef Blight het volgende:
Tjongejonge zeg. Nu moeten we een jaar lang gaan posten over wie de nieuwe coach van Ajax wordt, én nog eens een jaar lang posten over hoe het shirt van Ajax er uit komt te zien.
Het is en blijft allemaal koffiedik kijken.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 10:47 schreef Pendri het volgende:
[..]
En een jaar lang posten hoe het nieuwe elftal eruit komt te zien aangezien Maduro zijn contract verlopig niet verlengt en dus transfervrij is, Emanuelson in de belangstelling staat van AS Roma, Stam stopt en Heitinga en Huntelaar het Ajax niveau aan het ontgroeien zijn en mogelijk vertrekken (en verder weet ik ook niet wat bijv. Davids en Stekelenburg gaan doen).
Een mooi speculatiejaar voor alle Ajax- en voetbalfans.
Vet manquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 10:32 schreef Trancelocator het volgende:
Nog wat geexperimenteerd met het thuisshirt. Aegon met een rood randje.
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 10:53 schreef StarGazer het volgende:
Misschien kan Ajax wel gaan schaatsen. Levert misschien wel meer succes op
In principe 4-3-3quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 10:59 schreef Wooldoor het volgende:
Ik had gehoord dat Adrie Koster gister ook gezegd heeft te willen blijven spelen met vleugelspelers in een 4-3-3 klopt dit of heeft hij toch nog een beetje verstand?
Voetbalvisie heeft die man wel, maar ik betwijfel of hij het kan laten donderen in de kleedkamer. En dat laatste is bij Ajax toch meer dan eens nodig geweest..quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 10:37 schreef Sethje het volgende:
Adrie Koster maakte gisteren opzich wel een goede indruk in Holland Sport!
quote:ProtestMarsch; Jaakke & Fonteijn eruit!
Verzamelen vrijdag 12:30 bij het supportershome,waarom vrijdag heeft zo zijn redenen!
Geef het aan iedereen door via alle mogelijke vorm van communicatie,jarenlange wanbeleid,we zijn het zat!
Probeer vrij te krijgen bij je werk en sommige mensen hebben vakantie!
Meer info volgt op de diverse grotere sites!
Ze mogen eerst eens leren spellen. Een zelfstandig naamwoord met 'dt' schrijven is wel heel ernstig. Om nog maar niet te spreken van al die andere idiote grammaticale fouten, foutieve interpunctie en (daardoor) slecht lopende zinnen.quote:
Ik wanbeleid, hij wanbeleidt, wij wanbeleiden?quote:
Gelukkig is Amstel van Heineken.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 11:08 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Daar zou Amstel blij mee geweest zijn
quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 11:11 schreef sjimz het volgende:
[..]
Gelukkig is Amstel van Heineken.
oke ik hap
Voortaan een Thialf sfeertje in de Arena?quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 11:14 schreef PietjePuk007 het volgende:
[ afbeelding ]
We bevinden ons op glad ijs.
Neuh.. doe mij gewoon het voetbalsfeertje maar (KNVB beker sfeer, maar dan 90 min lang!!)quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 11:15 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Voortaan een Thialf sfeertje in de Arena?
Kleintje Pils in de ArenAquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 11:15 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Voortaan een Thialf sfeertje in de Arena?
Strik erom en héél snel weg doen!quote:AS Roma heeft concrete interesse in Emanuelson
16/10/2007 08:22
AS Roma heeft verregaande interesse in Urby Emanuelson. De Italiaanse club meldde zich deze zomer al bij de zaakwaarnemer van de 21-jarige international.
'AS Roma is een prachtige club en dat ze me al een tijdje volgen streelt me zeker. Ik weet dat ze zeer concreet zijn', zegt Emanuelson deze week in Voetbal International.
In tegenstelling tot afgelopen zomer zou Emanuelson na het vertrek van coach Henk ten Cate nu wél open staan voor een transfer. De achtvoudig international heeft in Amsterdam nog een contract tot de zomer van 2011. AS Roma heeft naar verluidt acht miljoen euro over voor de Amsterdammer
quote:
Was toch al een keer geprobeerd in de thuiswedstrijd tegen twente? was geen groot succesquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 11:21 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
en nu allemaal lalalalalaaaaaa
Hebben ze dit afgekochtquote:Overigens had ABN Amro een contract tot de zomer van 2011. Naar verluidt betaalde de bank ongeveer 7 miljoen per jaar, plus bonussen voor prestaties.
Die kunnen we vergeten, denk ik.quote:Jonge Defour nu al onmisbaar voor België
Door een schorsing was de 19-jarige Steven Defour niet van de partij in de EK-kwalificatiewedstrijd tegen Finland. Volgens coach René Vandereycken werd hij node gemist.
"We hebben Steven Defour gemist", vertelde de bondscoach tegen Sporza. "Door zijn wendbaarheid kan hij de andere spelers de tijd geven om hun positie te kiezen, daarnaast heeft hij ook nog een goede voorzet in zijn voeten."
De jonge middenvelder van Standard Luik, die vorig jaar in de belangstelling stond van Ajax, blijft rustig onder alle lofuitingen: "Het is wel leuk om te horen dat je zo belangrijk bent. Maar anderzijds is het ook erg dat andere spelers dat niet kunnen opvangen als ik ontbreek", aldus Defour.
"Aegon, ook verzekerd als het sportief tegenzit".quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 10:35 schreef Damzkieee het volgende:
Ik zie de spotjes al voor me:
Aegon en Ajax, verzekerd van succes.
Kost ze trouwens een bult klanten in Eindhoven en Rotterdam
Zal wel gewoon in overleg zijn beeindigd.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 11:34 schreef PietjePuk007 het volgende:
Hebben ze dit afgekocht. Met een overname is er toch niet direct sprake van contractbreuk
.
Waarom? Ik denk dat Defour een van de weinige is die in de winterstop of begin volgend seizoen voor een normale prijs te halen is. Ajax is netjes met hem omgegaan en heeft ook contact met hem gehouden, dat geeft zo'n jongen toch vertrouwen.quote:
Denk dat het beide partijen goed uitkwam.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 11:34 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Hebben ze dit afgekocht. Met een overname is er toch niet direct sprake van contractbreuk
.
Wordt gewoon horizontaal inderdaad. De verhouding hoogte/breedte leent zich niet echt voor om verticaal te plaatsen (hoewel het op het uitshirt eigenlijk wel okay uitziet).quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 11:38 schreef twi het volgende:
[..]
"Aegon, ook verzekerd als het sportief tegenzit".
Overigens gaat Aegon voor die 10-12 miljoen echt geen genoegen nemen met een ABN-AMRO stijl (verticaal op het shirt). Dat is toch iets wat nu wordt geassocieerd met ABN-AMRO.
De huidige situatie bij Ajax geeft geen enkele speler vertrouwen.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 11:43 schreef Wooldoor het volgende:
dat geeft zo'n jongen toch vertrouwen.
Helemaal eensch.. je moet gewoon minimaal europees spelen wil je aantrekkelijk zijn voor spelers..quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 11:46 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
De huidige situatie bij Ajax geeft geen enkele speler vertrouwen.
Geen vaste trainer.
Geen vast bestuur.
Fans ontevreden.
Geen Europees voetbal.
Zet die leuke voetballers maar uit je hoofd, we moeten aan de lange termijn denken om daar weer te komen.
Tsja, maar dat is toevallig dit seizoen.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 11:46 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Wordt gewoon horizontaal inderdaad. De verhouding hoogte/breedte leent zich niet echt voor om verticaal te plaatsen (hoewel het op het uitshirt eigenlijk wel okay uitziet).
Zondag winnen we van NECquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 11:55 schreef twi het volgende:
[..]
Tsja, maar dat is toevallig dit seizoen.
Vind het wel jammer hoor, ik ken geen andere clubs waar de shirtsponsor verticaal werd gebruikt. Extra geld is natuurlijk prima, maar dit is wederom financieel goed nieuws. Wij zitten allemaal te wachten op sportief nieuws.
zaterdagquote:
quote:Ajax onderhandelt met AEGON
Amsterdam, 16 okt 2007
Ajax is in verregaande onderhandelingen met AEGON over het hoofdsponsorschap van de Amsterdamse club.
Ajax heeft op hoofdlijnen een akkoord bereikt met AEGON als nieuwe hoofdsponsor per 1 juli 2008. Er spelen echter nog enkele factoren waardoor dit akkoord nog niet definitief is. De belangrijkste is dat ABN AMRO nog groen licht moet geven.
Mocht de wisseling van hoofdsponsor niet doorgaan, dan is de toekomst gewaarborgd op basis van het bestaande contract met ABN AMRO dat loopt tot medio 2011. Ajax verwacht op korte termijn de definitieve uitkomst van de onderhandelingen te kunnen melden.
Ajax.nl
Bij het uitshirt ontbreekt (meestal) de verticale baan, dus dan kan je 'Aegon' makkelijk verticaal plaatsen zonder dat het lelijk is. Bij het thuisshirt kan dat gewoon niet.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 11:55 schreef twi het volgende:
[..]
Tsja, maar dat is toevallig dit seizoen.
Vind het wel jammer hoor, ik ken geen andere clubs waar de shirtsponsor verticaal werd gebruikt. Extra geld is natuurlijk prima, maar dit is wederom financieel goed nieuws. Wij zitten allemaal te wachten op sportief nieuws.
Hm ik weet niet waarom een speler als Defour daar echte problemen in moet zien.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 11:46 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
De huidige situatie bij Ajax geeft geen enkele speler vertrouwen.
Geen vaste trainer.
Geen vast bestuur.
Fans ontevreden.
Geen Europees voetbal.
Zet die leuke voetballers maar uit je hoofd, we moeten aan de lange termijn denken om daar weer te komen.
quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 12:12 schreef PietjePuk007 het volgende:
en toen werd je wakker uit je natte droom@pizza.
Nee, ben een teleteksthooligan.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 12:14 schreef snarfbreda het volgende:
He pietje heb jij geen scc?
Keep on Dreamingquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 12:09 schreef Pizzakoppo het volgende:
Graag zie ik Huntelaar volgend jaar zijn europese droom najagen liefst nog een jaartje Ajax maar dat is niet reeël, Furby verkast naar Roma, Heitinga zie ik het liefst nog een flinke tijd blijven maar ik meende dat hij ook aangaf weg te willen volgend jaar, dan stopt Stam, wordt Colin weggegeven en Urzaiz stopt en is het tijd voor een nieuw team.
Hopelijk is de trainer die komt bereid (en wordt hij in de gelegenheid gebracht) om zijn contract uit te dienen en iemand die goed is in het opbouwen van een team jonge jongens, met de 60 miljoen van dit jaar incluis de 25 miljoen van Huntelaar, 10 voor Furby en 10 voor Heitinga (of misschien wel Vermaelen!) komen we toch op een mooi bedrag van rond de 100 miljoen waar imho wel iets mee te doen is!
Nu droom ik wel vooruit maar mocht dit gebeuren en er zowel uit de jeugd jongens als Anita, Donald, Van der Wiel en de Jong doorstromen in combinatie met een aantal gekochte oudgedienden (Seedorf voor 10 á 14 miljoen afkopen bij Milan) en hier en daar een gekocht talentje (Modric, Defour etc.) Dan zie ik nog wel een keer wonderen gebeuren over een aantal jaar. Op dit moment gaat het redelijk met Ajax in het binnenland maar de naam moet wel weer een keer worden grootgemaakt in europa en hoe jammer het ook is dat we nu een zak geld hebben ipv een creatieve middenvelder het is wel verdomde handig voor volgend jaar!
Durf te dromen. Al was dat weer een andere A.quote:
Ja, klopt.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 10:59 schreef S-Two het volgende:
[..]
![]()
Maar ik neem aan dat dit dus Silenus' nieuws was?
Deal!quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 12:19 schreef snarfbreda het volgende:
Ik bied 30 euro als iemand een kaartje voor me koopt van 12,50.![]()
150.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 12:19 schreef snarfbreda het volgende:
Dat kan geregeld worden.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 12:19 schreef snarfbreda het volgende:
quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 12:19 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ja, klopt.Gewoon een dagje later pas uitgebracht dus. En nu ben ik toch vergeten mn foto te maken gisteren
, maargoed. Lekker boeiend.
Het zou al, wat ik zei, geen nieuws zijn waarbij we elkaar juichend in de armen vallen maar gewoon opmerkelijk en toch wel belangrijk nieuws.
Dat Fontein er in deze tijd toch nog 5 miljoen extra weet uit te slepen pleit wel voor 'm, of ie verder nou functioneert of niet.
Nu hopen dat de ledenvergadering vandaag ons ander goed nieuws kan brengen.
Je bent er heel de dag niet en dan kom je precies weer op het juiste moment aankakkenquote:
Bij het zinnetje Urzaiz stopt kon ik het stuk al niet meer serieus nemen.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 12:09 schreef Pizzakoppo het volgende:
Graag zie ik Huntelaar volgend jaar zijn europese droom najagen liefst nog een jaartje Ajax maar dat is niet reeël, Furby verkast naar Roma, Heitinga zie ik het liefst nog een flinke tijd blijven maar ik meende dat hij ook aangaf weg te willen volgend jaar, dan stopt Stam, wordt Colin weggegeven en Urzaiz stopt en is het tijd voor een nieuw team.
Hopelijk is de trainer die komt bereid (en wordt hij in de gelegenheid gebracht) om zijn contract uit te dienen en iemand die goed is in het opbouwen van een team jonge jongens, met de 60 miljoen van dit jaar incluis de 25 miljoen van Huntelaar, 10 voor Furby en 10 voor Heitinga (of misschien wel Vermaelen!) komen we toch op een mooi bedrag van rond de 100 miljoen waar imho wel iets mee te doen is!
Nu droom ik wel vooruit maar mocht dit gebeuren en er zowel uit de jeugd jongens als Anita, Donald, Van der Wiel en de Jong doorstromen in combinatie met een aantal gekochte oudgedienden (Seedorf voor 10 á 14 miljoen afkopen bij Milan) en hier en daar een gekocht talentje (Modric, Defour etc.) Dan zie ik nog wel een keer wonderen gebeuren over een aantal jaar. Op dit moment gaat het redelijk met Ajax in het binnenland maar de naam moet wel weer een keer worden grootgemaakt in europa en hoe jammer het ook is dat we nu een zak geld hebben ipv een creatieve middenvelder het is wel verdomde handig voor volgend jaar!
Precies, Urzaiz stopt niet met voetbal. Voetbal stopt als Urzaiz er niet meer isquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 12:24 schreef sjimz het volgende:
[..]
Bij het zinnetje Urzaiz stopt kon ik het stuk al niet meer serieus nemen.
Haha ja dag, in één dag 300 liter stront van FOK over me heen krijgen, laat mij nu ook even mijn pleziertje hebben.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 12:22 schreef jna het volgende:
[..]
Je bent er heel de dag niet en dan kom je precies weer op het juiste moment aankakken![]()
![]()
maar dat is je eigen schuld vriendquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 12:25 schreef Silenus het volgende:
[..]
Haha ja dag, in één dag 300 liter stront van FOK over me heen krijgen, laat mij nu ook even mijn pleziertje hebben.![]()
Ik kan er vanmiddag 2 halen als je wilt. Kun je dan ophalen in Utrecht of ik stuur ze na betaling op.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 12:22 schreef snarfbreda het volgende:
Ik wil een kaartje voor sparta-nac voor de beker, ben geen hooligan ofzo maar we hadden 2000 kaarten voor die bekerwedstrijd en die zijn gewoon binnen 1 dag weg.![]()
Dus geen ruzie maken maar wie wil dat doen voor me?
Liefst wel een modje dan, heb ik meer vertrouwen in dat het daadwerkelijk ook aankomt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |