Hm ik weet niet waarom een speler als Defour daar echte problemen in moet zien.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 11:46 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
De huidige situatie bij Ajax geeft geen enkele speler vertrouwen.
Geen vaste trainer.
Geen vast bestuur.
Fans ontevreden.
Geen Europees voetbal.
Zet die leuke voetballers maar uit je hoofd, we moeten aan de lange termijn denken om daar weer te komen.

quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 12:12 schreef PietjePuk007 het volgende:
en toen werd je wakker uit je natte droom@pizza.

Nee, ben een teleteksthooligan.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 12:14 schreef snarfbreda het volgende:
He pietje heb jij geen scc?

Keep on Dreamingquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 12:09 schreef Pizzakoppo het volgende:
Graag zie ik Huntelaar volgend jaar zijn europese droom najagen liefst nog een jaartje Ajax maar dat is niet reeël, Furby verkast naar Roma, Heitinga zie ik het liefst nog een flinke tijd blijven maar ik meende dat hij ook aangaf weg te willen volgend jaar, dan stopt Stam, wordt Colin weggegeven en Urzaiz stopt en is het tijd voor een nieuw team.
Hopelijk is de trainer die komt bereid (en wordt hij in de gelegenheid gebracht) om zijn contract uit te dienen en iemand die goed is in het opbouwen van een team jonge jongens, met de 60 miljoen van dit jaar incluis de 25 miljoen van Huntelaar, 10 voor Furby en 10 voor Heitinga (of misschien wel Vermaelen!) komen we toch op een mooi bedrag van rond de 100 miljoen waar imho wel iets mee te doen is!
Nu droom ik wel vooruit maar mocht dit gebeuren en er zowel uit de jeugd jongens als Anita, Donald, Van der Wiel en de Jong doorstromen in combinatie met een aantal gekochte oudgedienden (Seedorf voor 10 á 14 miljoen afkopen bij Milan) en hier en daar een gekocht talentje (Modric, Defour etc.) Dan zie ik nog wel een keer wonderen gebeuren over een aantal jaar. Op dit moment gaat het redelijk met Ajax in het binnenland maar de naam moet wel weer een keer worden grootgemaakt in europa en hoe jammer het ook is dat we nu een zak geld hebben ipv een creatieve middenvelder het is wel verdomde handig voor volgend jaar!

Durf te dromen. Al was dat weer een andere A.quote:

Ja, klopt.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 10:59 schreef S-Two het volgende:
[..]
![]()
Maar ik neem aan dat dit dus Silenus' nieuws was?

Deal!quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 12:19 schreef snarfbreda het volgende:
Ik bied 30 euro als iemand een kaartje voor me koopt van 12,50.![]()

150.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 12:19 schreef snarfbreda het volgende:

Dat kan geregeld worden.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 12:19 schreef snarfbreda het volgende:

quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 12:19 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ja, klopt.Gewoon een dagje later pas uitgebracht dus. En nu ben ik toch vergeten mn foto te maken gisteren
, maargoed. Lekker boeiend.
Het zou al, wat ik zei, geen nieuws zijn waarbij we elkaar juichend in de armen vallen maar gewoon opmerkelijk en toch wel belangrijk nieuws.
Dat Fontein er in deze tijd toch nog 5 miljoen extra weet uit te slepen pleit wel voor 'm, of ie verder nou functioneert of niet.
Nu hopen dat de ledenvergadering vandaag ons ander goed nieuws kan brengen.

Je bent er heel de dag niet en dan kom je precies weer op het juiste moment aankakkenquote:

Bij het zinnetje Urzaiz stopt kon ik het stuk al niet meer serieus nemen.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 12:09 schreef Pizzakoppo het volgende:
Graag zie ik Huntelaar volgend jaar zijn europese droom najagen liefst nog een jaartje Ajax maar dat is niet reeël, Furby verkast naar Roma, Heitinga zie ik het liefst nog een flinke tijd blijven maar ik meende dat hij ook aangaf weg te willen volgend jaar, dan stopt Stam, wordt Colin weggegeven en Urzaiz stopt en is het tijd voor een nieuw team.
Hopelijk is de trainer die komt bereid (en wordt hij in de gelegenheid gebracht) om zijn contract uit te dienen en iemand die goed is in het opbouwen van een team jonge jongens, met de 60 miljoen van dit jaar incluis de 25 miljoen van Huntelaar, 10 voor Furby en 10 voor Heitinga (of misschien wel Vermaelen!) komen we toch op een mooi bedrag van rond de 100 miljoen waar imho wel iets mee te doen is!
Nu droom ik wel vooruit maar mocht dit gebeuren en er zowel uit de jeugd jongens als Anita, Donald, Van der Wiel en de Jong doorstromen in combinatie met een aantal gekochte oudgedienden (Seedorf voor 10 á 14 miljoen afkopen bij Milan) en hier en daar een gekocht talentje (Modric, Defour etc.) Dan zie ik nog wel een keer wonderen gebeuren over een aantal jaar. Op dit moment gaat het redelijk met Ajax in het binnenland maar de naam moet wel weer een keer worden grootgemaakt in europa en hoe jammer het ook is dat we nu een zak geld hebben ipv een creatieve middenvelder het is wel verdomde handig voor volgend jaar!

Precies, Urzaiz stopt niet met voetbal. Voetbal stopt als Urzaiz er niet meer isquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 12:24 schreef sjimz het volgende:
[..]
Bij het zinnetje Urzaiz stopt kon ik het stuk al niet meer serieus nemen.

Haha ja dag, in één dag 300 liter stront van FOK over me heen krijgen, laat mij nu ook even mijn pleziertje hebben.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 12:22 schreef jna het volgende:
[..]
Je bent er heel de dag niet en dan kom je precies weer op het juiste moment aankakken![]()
![]()

maar dat is je eigen schuld vriendquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 12:25 schreef Silenus het volgende:
[..]
Haha ja dag, in één dag 300 liter stront van FOK over me heen krijgen, laat mij nu ook even mijn pleziertje hebben.![]()

Ik kan er vanmiddag 2 halen als je wilt. Kun je dan ophalen in Utrecht of ik stuur ze na betaling op.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 12:22 schreef snarfbreda het volgende:
Ik wil een kaartje voor sparta-nac voor de beker, ben geen hooligan ofzo maar we hadden 2000 kaarten voor die bekerwedstrijd en die zijn gewoon binnen 1 dag weg.![]()
Dus geen ruzie maken maar wie wil dat doen voor me?
Liefst wel een modje dan, heb ik meer vertrouwen in dat het daadwerkelijk ook aankomt.

Volgens mij toch zeker 3 miljoen per jaar. Anders gaat ie ook niet in zo'n tyfusheet land wonen.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 12:29 schreef TerroRobbie het volgende:
Maar verdient ie daar veel geld dan? Zou je niet zeggen als je de omstandigheden (Geen kleedkamers e.d.) daar ziet

quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 12:22 schreef snarfbreda het volgende:
Liefst wel een modje dan, heb ik meer vertrouwen in dat het daadwerkelijk ook aankomt.

Nu nog qua voetbal bij de top 10.quote:"Ajax door Aegon in toptien van Europa"
16 oktober 2007
Het nieuwe sponsorcontract van Ajax met Aegon brengt de club in de toptien van Europa. Dit zegt marketingdeskundige Frank van den Wall Bake over de verbintenis van de Amsterdamse voetbalclub met de financiële dienstverlener.
"Ajax komt op een gedeelde negende plaats met Arsenal en Chelsea en nog voor clubs als Liverpool en Juventus. Dit is een enorme positieve ontwikkeling. Het bevestigt de tendens dat steeds meer grote bedrijven vertrouwen hebben in de sport. Het is een reflectie van de kracht van de sport."
Volgens Van den Wall Bake is de keuze van Aegon voor Ajax ingegeven door de sterke internationale ambities van het bedrijf. "Met schaatsen lukt het niet om in het buitenland naam te maken, maar met Ajax wel. De voetbalclub is wereldwijd bekend en dat geeft Aegon een internationaal platform. Ook andere bespelers van de markt op wereldniveau hebben dat al ingezien, zoals ING dat in de Formule 1 is gestapt."
De verbintenis zal wel voor een scheve verhouding zorgen tussen Ajax en de andere Nederlandse toppers als PSV en Feyenoord. Met premies en bonussen kan Ajax in zeven jaar tijd in totaal zo'n 100 miljoen euro opstrijken. Volgens Van den Wall Bake krijgt PSV per jaar 6,5 miljoen van de shirtsponsor en Feyenoord 6 miljoen.
"Ajax is internationaal altijd meer waard geweest, dus dat de club het meeste geld krijgt is logisch. Maar nu wordt het allemaal wel een beetje krom. PSV en Feyenoord zullen hierdoor ook meer aan hun sponsor gaan vragen", stelt Van den Wall Bake.
De sportmarketinggoeroe verwacht echter niet dat Ajax door de financiële speling veel meer mogelijkheden dan de Nederlandse concurrenten krijgt. "De club werkt al met een begroting van 70 miljoen. Daar komt nu via de shirtsponsor 5 miljoen bij. Dat is prachtig, maar dat zet niet ineens alle deuren open."
Van den Wall Bake vindt dat Aegon wel lef heeft getoond met het aangaan van een langdurige samenwerking met Ajax. De sportieve prestaties van de Amsterdamse club spreken de afgelopen jaren vooral internationaal niet tot de verbeelding. "Maar bij Aegon weten ze ook dat je in sport altijd kunt winnen en verliezen. Een Engels spreekwoord zegt: no guts, no glory. Aegon verdient met zo'n risico ook zeker de glorie."
Van den Wall Bake denkt niet dat het einde van de samenwerking tussen ABN Amro en Ajax te maken heeft met de overname van de bank door een bankentrio. Fortis is een van de nieuwe eigenaars en shirtsponsor van Feyenoord. "Dat is een toevalligheid. Het is een kwestie van de vrije markt, een kwestie van vraag en aanbod. Ajax heeft waarschijnlijk meer geld gevraagd en met Aegon zijn ze er uitgekomen."

Akkoord, ik ga even vragen welk vak en dan moet je ze maar op sturen aangezien ik momenteel geen auto bezit.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 12:30 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ik kan er vanmiddag 2 halen als je wilt. Kun je dan ophalen in Utrecht of ik stuur ze na betaling op.![]()

Prima.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 12:34 schreef snarfbreda het volgende:
[..]
Akkoord, ik ga even vragen welk vak en dan moet je ze maar op sturen aangezien ik momenteel geen auto bezit.
2 voor 40?

Je zit daar niet voor je lol, dus ik denk dat hij wel veel verdient.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 12:29 schreef TerroRobbie het volgende:
Maar verdient ie daar veel geld dan? Zou je niet zeggen als je de omstandigheden (Geen kleedkamers e.d.) daar ziet

Goed nieuws dus toch hoor, dat Aegon.quote:

De sportieve uitdaging weegt ook mee, natuurlijk.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 12:43 schreef BonJovi het volgende:
[..]
Je zit daar niet voor je lol, dus ik denk dat hij wel veel verdient.

inderdaadquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 13:22 schreef dronkeykong het volgende:
Blij dat het geen Fortis is geworden

Vanavond toch?quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 13:36 schreef Nashje het volgende:
Wanneer is die vergadering???

Heb je het filmpje gezien? Hij is blijkbaar wel blij daar en dan niet alleen vanwege het geld.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 12:43 schreef BonJovi het volgende:
[..]
Je zit daar niet voor je lol, dus ik denk dat hij wel veel verdient.

Je vergeet een sterretje. Het is vanaf volgend seizoen he.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 13:45 schreef venomsnake het volgende:
Ik was helemaal die kampioenssterren vergeten..![]()
[ afbeelding ]
Zo..![]()

Wel realistsich blijven he..quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 13:47 schreef Suijk het volgende:
[..]
Je vergeet een sterretje. Het is vanaf volgend seizoen he.

quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 13:47 schreef Suijk het volgende:
[..]

+1000 scherp.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 13:47 schreef Suijk het volgende:
[..]

Prutserquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 13:45 schreef venomsnake het volgende:
[ afbeelding ]
Zo..![]()

Als je idd toch bezig bentquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 13:45 schreef venomsnake het volgende:
[afbeelding]
Zo..![]()

Welk kappa logo? Adidas bedoel je!!quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 14:09 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Als je idd toch bezig bent
- Ster erbij
- Kappa logo weg
[ afbeelding ]

Ik zou zeggen, probeer het zelf eens..quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 14:09 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Als je idd toch bezig bent
- Ster erbij
- Kappa logo weg
[ afbeelding ]

Ik kan het niet.. daarom had ik het ook aan jou gevraagdquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 14:38 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Ik zou zeggen, probeer het zelf eens..Ik heb geen idee hoe het adidas gebeuren in de kraag eruit ziet. (vind het maar een kut merk) Die 3e ster krijg je niet , ik geloof er geen biet van dat Ajax kampioen gaat worden..

Wat kregen wij ook alweer? 20% van alles boven de 5 miljoen geloof ik?quote:Chelsea is bereid om 30 miljoen euro neer te leggen voor Rafael van der Vaart. Door de hoogte van het bedrag lijkt Hamburger SV in de winterstop afscheid te nemen van de aanvoerder. (Diverse Britse tabloids)

Lang leve Chelseaquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 15:13 schreef De_Ananas het volgende:
Voor Ten Cate kregen je 2 miljoen volgens studio voetbal.
Dus zonder voetballers te verkopen krijgen we 7 miljoen?

quote:Kennedy nog niet 'honderd procent'
Amsterdam, 16 okt 2007
Kennedy Bakircioglu werkt zijn loopoefeningen af en werpt tijdens de herstelmomenten vaak een blik op het naastgelegen veld. De geblesseerde Zweed hoopt snel weer een bijdrage te leveren aan de groepstraining.
De aanvaller, die al enige weken kampt met een buikspierblessure, is op de goede weg terug. Kennedy is wat het herstel betreft al ver gevorderd, maar nog niet op de plek van bestemming. Voor de bestemming staat een rentree in Ajax 1. Voordat hij zijn rentree kan maken in een groepstraining moet het hersteltraject voltooid worden. Makkelijk is dat niet. ,,Het gaat elke training weer iets beter, maar ik ben nog niet honderd procent’’, vertelt Kennedy, direct na de hersteltraining. ,,En ik moet me honderd procent voelen om optimaal te kunnen presteren.’’
Maandag werd de Ajacied nog flink op de proef gesteld. De gekwetste spieren werden getest. Een dag later is het resultaat merkbaar. ,,Ik voel een kleine reactie, het zijn wat kleine irritaties’’, worden de pijntjes toegelicht. De hand gaat naar het gebied tussen buik en lies. De blik van de buitenspeler is verre van vrolijk. ,,Geblesseerd zijn is moeilijk. Helemaal omdat ik dit niet gewend ben. Een wedstrijd vanaf de tribune bekijken, is misschien nog wel moeilijker. Langs de kant ben ik nerveuzer dan in het veld. Je voelt je machteloos, zo langs de lijn. Als voetballer wil je maar op een plek zijn: binnen de lijnen.’’
De Ajacieden hebben dinsdag nog een training belegd. De training is binnen en niet toegankelijk voor publiek.
Ajax.nl

Zo hoort het!quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 13:45 schreef venomsnake het volgende:
[ afbeelding ]
Zo..![]()

Ze moeten er wel mee akkoord gaan.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 15:26 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Daar gaat ABN AMRO, wel jammer

Ooijer,quote:Reprimande Ooijer na overtreding op Huntelaar
16 oktober 2007
André Ooijer deelde dinsdagmorgen op de training van het Nederlands elftal een flinke tik uit aan Klaas Jan Huntelaar. Het kwam de verdediger te staan op een reprimande van bondscoach Marco van Basten. Bovendien moest hij het partijspel verlaten om een strafrondje te lopen.
Van Basten: "Het was teveel van het goede. Het is niet professioneel om zoiets te doen, zeker niet op de dag voor de wedstrijd. Maar we hebben natuurlijk wel verloren afgelopen weekeinde, misschien heeft dat er iets mee te maken. Maar het is niet goed te praten. Met zo'n overtreding kun je iemand blesseren en dat is niet professioneel."

Idd, vuige pisvlekquote:

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |