Hij heeft zoiets niet letterlijk gezegd, maar dat doet hij de hele club uitstralen. Dit zijn de woorden van Ten Cate. Maar er gebeurt al 2 jaar vanuit Jaakke helemaal niets na die twee gigantische miskleunen, dus het lijkt alsof hij er niet zo veel om geeft.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 02:34 schreef pfaf het volgende:
[..]
Als hij dat echt zegt, is hij een incapabele man, want een met een korte termijn visie. Hij behoort te weten dat CL-voetbal de marktwaarde van spelers verhoogd, op lange termijn veel meer inkomsten genereert en het aankopen van spelers vergemakkelijk, wat weer een positieve spiraal teweeg brengt.
Ieder gezond bedrijf kijkt op de lange termijn en ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat de Ajax Directie anders doet...
Heeft natuurlijk ook met je omgeving te maken maar je gedachte is primaquote:
Mja, ik heb meer het gevoel dat hij er zo weinig aan kan doen. Zoals iedere poging van de afgelopen 10 jaar om Ajax uit de slop te halen jammerlijk mislukt.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 02:36 schreef twi het volgende:
[..]
Hij heeft zoiets niet letterlijk gezegd, maar dat doet hij de hele club uitstralen. Dit zijn de woorden van Ten Cate. Maar er gebeurt al 2 jaar vanuit Jaakke helemaal niets na die twee gigantische miskleunen, dus het lijkt alsof hij er niet zo veel om geeft.
Heeft geen donder met je omgeving te maken, maar alles met gevoelquote:Op woensdag 17 oktober 2007 02:38 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Heeft natuurlijk ook met je omgeving te maken maar je gedachte is prima
Wellusquote:Op woensdag 17 oktober 2007 02:55 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Heeft geen donder met je omgeving te maken, maar alles met gevoel.
Geboren en getogen in 0118, maar toch echtquote:Op woensdag 17 oktober 2007 03:03 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Wellus![]()
Geboren en getogen in 020![]()
![]()
Is 0118 het buitenland ofzo?quote:Op woensdag 17 oktober 2007 03:17 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Geboren en getogen in 0118, maar toch echtAjacied
.
Hou je kopquote:
Geboren en getogen in 010, maar toch echtquote:Op woensdag 17 oktober 2007 03:17 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Geboren en getogen in 0118, maar toch echtAjacied
.
Ik zou ook liever zien dat er aan oplossingen gewerkt wordt ipv allerlei uitspraken dat heel Ajax weg moet en er mensen met een 'clubhart' aan het roer moeten staan.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 08:32 schreef Dr.Daggla het volgende:
Serieus, waarom moet Jaakke weg?
Wie zit hier zo diep met z'n neus in de materie dat ie dit goed onderbouwd kan stellen waarom Jaakke ontslagen moet worden?
Alsof het met Molenaar opeens goed gaat. Naieve schaapjes..
Dat gevoel heb ik absoluut niet. Ik vind 'm echt overkomen als een laks persoon die nergens iets om geeft. Zou me niets verbazen als het volgens Jaakke allemaal nog steeds kei goed gaat bij Ajax.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 02:39 schreef pfaf het volgende:
[..]
Mja, ik heb meer het gevoel dat hij er zo weinig aan kan doen. Zoals iedere poging van de afgelopen 10 jaar om Ajax uit de slop te halen jammerlijk mislukt.
Sowieso niet met Fortis heb ik gelezen.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 08:50 schreef M0NTANA het volgende:
Is het eigenlijk zo dat Ajax sowieso met ABN/AMRO op de borst blijft spelen of kan het ook zijn dat we (bijvoorbeeld) vanaf 1 januari 2008 met Fortis als hoodsponsor spelen?
En terecht.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 08:51 schreef Damzkieee het volgende:
Laat die gasten eens gaan werken op vrijdag in plaats van een protestmars te lopen
Die Jaakke heeft zo'n dikke nek dat hij echt niet weg gaat om het gehoon van supporters.
Jij zit met je neus diep in de materie?quote:Op woensdag 17 oktober 2007 08:52 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
En terecht.
Dat wat hij moet doen, doet hij goed. Veel mensen lijken te vergeten dat Ajax inmiddels beursgenoteerd is en de macht van Jaakke sowieso niet uitzonderlijk groot is.....
Wat doet hij precies? En wat doet hij goed?quote:Op woensdag 17 oktober 2007 08:52 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
En terecht.
Dat wat hij moet doen, doet hij goed. Veel mensen lijken te vergeten dat Ajax inmiddels beursgenoteerd is en de macht van Jaakke sowieso niet uitzonderlijk groot is.....
Tsja, dan is de relatie tussen club en supporters wel kapot als je dat doet.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 08:54 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Wat doet hij precies? En wat doet hij goed?
Protestmars is inderdaad een beetje kansloos, zo massaal zal het niet gebeuren en het zal daardoor geen indruk maken. Als je hem écht weg wilt hebben, moet je zijn auto vernielen ofzo.
Ik zou z'n kapper's auto vernielenquote:Op woensdag 17 oktober 2007 08:54 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Wat doet hij precies? En wat doet hij goed?
Protestmars is inderdaad een beetje kansloos, zo massaal zal het niet gebeuren en het zal daardoor geen indruk maken. Als je hem écht weg wilt hebben, moet je zijn auto vernielen ofzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |