We weten alleen niet of een aanbod het roedehoofd te zoenen ook gewaardeerd gaat worden, dit zal tijdens een date tzt beproefd worden....quote:ei·kel (de ~ (m.), ~s)
1 vrucht van de eikenboom
2 voorste deel de penis => glans, roedehoofd
3 [pej., grof] sukkel, kluns => sufferd
Ik zei dat niet !! dat is mijn kloonquote:
I knowquote:Op maandag 15 oktober 2007 23:38 schreef petraa het volgende:
Ohhh Leandra, dit kost je een BAN op straffe van het gebruiken van de naam van KZ!!!! Ik las het in de FB
Stroopquote:Op maandag 15 oktober 2007 23:43 schreef versabommie het volgende:
jezus....heeft iemand iets ind e server geflikkert ...wat traag ?
hoi?quote:Op maandag 15 oktober 2007 23:43 schreef versabommie het volgende:
jezus....heeft iemand iets ind e server geflikkert ...wat traag ?
Doen ze het weer anaal?quote:Op maandag 15 oktober 2007 23:43 schreef Lobasca het volgende:
mensen, nada en nix worden nu flink te kakken gezet
hey beebquote:
Wil je echt geen mod worden?quote:
quote:
Ik geef je wel even een knuffelquote:
pak ik nog wat rumquote:
Sluit ik me aan in jou kampquote:
zet ik nog evenquote:
Heb een bad hair dayquote:Op maandag 15 oktober 2007 23:54 schreef Leandra het volgende:
[..]
Damn, een spontaan drama om 10 voor middernacht of wat oud zeer wat bovenkomt?
AAAAAAAAAAAAAAAH!!!quote:Op maandag 15 oktober 2007 23:58 schreef kleinzusje het volgende:
[ afbeelding ]
Hey en bay
Trusten allen![]()
![]()
Morgen weer vroeg wat eikels uit het vuur halen
Lea bedankt voor de kut OP + TT![]()
![]()
TR is onderweg![]()
Ola hoe toepasselijkquote:Op maandag 15 oktober 2007 23:58 schreef kleinzusje het volgende:
[ afbeelding ]
Hey en bay
Trusten allen![]()
![]()
![]()
TR is onderweg![]()
Succes morgenochtend en slaap lekkerquote:Op maandag 15 oktober 2007 23:58 schreef kleinzusje het volgende:
[ afbeelding ]
Hey en bay
Trusten allen![]()
![]()
![]()
TR is onderweg![]()
Smoel dicht jijquote:Op maandag 15 oktober 2007 23:56 schreef Neo_Skorrem het volgende:
For teh win.
quote:
Geyle beestachtige nuecqseks?quote:
Oeh... en dat in KLBquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 00:00 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
Naamtopic:
Standaard antwoord NS.
Ben je kaalquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 00:01 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
Geyle beestachtige nuecqseks?
Mijn haar zit goed vandaag. [ afbeelding ]
Ja, ik heb het gezegd en het boeit me niet wie het weet!quote:
Idd... maarre... als je daar een nametopic hebt... dan ben je ook wereldberoemd in heel NL natuurlijkquote:
Iedereen moet wel altijd teringlang op me wachten.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 00:04 schreef Leandra het volgende:
[..]
Idd... maarre... als je daar een nametopic hebt... dan ben je ook wereldberoemd in heel NL natuurlijk![]()
Vooruit betalenquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 00:01 schreef Neo_Skorrem het volgende:
Geyle beestachtige nuecqseks?
Mijn haar zit goed vandaag. [afbeelding]
Klopt helemaal dusquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 00:05 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
Iedereen moet wel altijd teringlang op me wachten.
Dus wat dát betreft...
Zit niet eens een SC inquote:
Hebben we het nog steeds over roedehoofdenquote:
Ik ben ook benieuwd hoe een KLB SC er uit zou zien.....quote:
Lewis Black!quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 00:09 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik ben ook benieuwd hoe een KLB SC er uit zou zien.....![]()
Hans Dorrestein en dan 50 keer gekloond ofzo?![]()
De prijzen zijn gestegen. Tel er maar ongeveer 25% bij op.quote:
WTF!?quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 00:11 schreef Veulen het volgende:
[..]
De prijzen zijn gestegen. Tel er maar ongeveer 25% bij op.
69quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 00:11 schreef Veulen het volgende:
[..]
De prijzen zijn gestegen. Tel er maar ongeveer 25% bij op.
KLB SCquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 00:09 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hans Dorrestijn en dan 50 keer gekloond ofzo?![]()
ik had vandaag een klote dag, me koffie was koud en ik denk dat ik ziek wordtquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 00:09 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hans Dorrestijn en dan 50 keer gekloond ofzo?![]()
quote:
quote:Godverdomme!
quote:Nou inderdaad!
quote:Wat nou inderdaad!?
quote:Mensen die inderdaad zeggen.
quote:Mensen die mensen die inderdaad zeggen zeggen
Ik stem voorquote:
Zorg dat je een ban krijgt, dan word je ook teringberoemd.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 00:00 schreef Neo_Skorrem het volgende:
Omfg, KZ is teringberoemd ineens.
Yep... en dan niet vergeten te melden dat je ook niemand hebt die een soepje voor je kan maken als je morgen idd ziek bent van de koude koffiequote:Op dinsdag 16 oktober 2007 00:13 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
ik had vandaag een klote dag, me koffie was koud en ik denk dat ik ziek wordt![]()
zoiets![]()
Ik heb al een tagje.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 00:14 schreef petraa het volgende:
[..]
Zorg dat je een ban krijgt, dan word je ook teringberoemd.
Wth is een tagje?quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 00:15 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
Ik heb al een tagje.
Dus ik ben al teringberoemd.
Ik ben al genomineerd... ieder ander deed nog lefgozerig door haar naam te noemen, maar ik vind dat je t gelijk goed moet doen... nametopic dusquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 00:14 schreef petraa het volgende:
[..]
Zorg dat je een ban krijgt, dan word je ook teringberoemd.
quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 00:18 schreef Leandra het volgende:
[..]
Spontaan? Of waren ze altijd al raar maar heb je je bril net pas in gebruik genomen??
Hahhahaaa... Nee ze gaan spontaan een kant opquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 00:18 schreef Leandra het volgende:
[..]
Spontaan? Of waren ze altijd al raar maar heb je je bril net pas in gebruik genomen??
quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 00:18 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Zie jij ergens (Schnitzel) staan?![]()
Heb je het koud?? En ehm... kun je het voelen of alleen maar zien?quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 00:19 schreef Soury het volgende:
[..]
Hahhahaaa... Nee ze gaan spontaan een kant opSoort van kramp ..
picsquote:
Hmmz.. vaag... maar je hebt geen last van koude voeten ofzo?quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 00:21 schreef Soury het volgende:
Nee dat voel ik wel degelijk ... Nou laat maar verder ..
![]()
Naar je knieën toebuigen en even zo houden.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 00:21 schreef Soury het volgende:
Nee dat voel ik wel degelijk ... Nou laat maar verder ..
![]()
Zal het onthoudenquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 00:21 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Naar je knieën toebuigen en even zo houden.
Oh ik ga meestal ff lopenquote:
Ik ga ook zo.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 00:25 schreef Leandra het volgende:
Damn, ik ben gruwelijk moe maar ik zie het niet zitten om op te staan om naar bed te gaan....
Zo moe dus
even je arm onder je hoofd leggen voor het toetsenbord werktquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 00:25 schreef Leandra het volgende:
Damn, ik ben gruwelijk moe maar ik zie het niet zitten om op te staan om naar bed te gaan....
Zo moe dus
Ja en dus?? De wetenschap dat jij ook gaat moet mij wel de kracht geven de trap op te klimmen?quote:
Ik kan je niet tillen. maar weet hoe het voelt. Ik MOET ook ...quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 00:25 schreef Leandra het volgende:
Zo moe dus
Moet ik de kid ff sms'en dat hij je moet komen halen?quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 00:28 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja en dus?? De wetenschap dat jij ook gaat moet mij wel de kracht geven de trap op te klimmen?
Volgens mij wordt het gewoon tijd dat ik een laptop krijg.... dan had ik al uren in bed gelegenquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 00:28 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
even je arm onder je hoofd leggen voor het toetsenbord werkt![]()
![]()
quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 00:29 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Moet ik de kid ff sms'en dat hij je moet komen halen?
ouwe
Ja leuk, dan kan ik je wakker buzzenquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 00:29 schreef Leandra het volgende:
[..]
Volgens mij wordt het gewoon tijd dat ik een laptop krijg.... dan had ik al uren in bed gelegen![]()
Neuh... de kid ligt ook al uren in bed nadat hij met het eten al last van z'n maag had.... En nee, ik had niet zelf gekooktquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 00:29 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Moet ik de kid ff sms'en dat hij je moet komen halen?
ouwe
Net op tijdquote:
Muil houwe ouwe.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 00:33 schreef Leandra het volgende:
[..]
Patser... iedereen is moe en bijna naar bed, en dan gaat ie vragen wanneer de rel begint![]()
Tss nog een eikel gevondenquote:
Leer lezen lul, ik had er duidelijk bijgezet dat ik niet zelf gekookt hadquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 00:33 schreef Gert het volgende:
[..]
Muil houwe ouwe.![]()
Beetje je eigen kind vergiftigen met dat waardeloze vreten.![]()
Ah wat fijn voor je, lekker raggen met een roedehoofd.quote:
Zegt meneer kant-en-klaar lasagna.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 00:33 schreef Gert het volgende:
[..]
Muil houwe ouwe.![]()
Beetje je eigen kind vergiftigen met dat waardeloze vreten.![]()
Heel geloofwaardig ja.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 00:35 schreef Leandra het volgende:
[..]
Leer lezen lul, ik had er duidelijk bijgezet dat ik niet zelf gekookt had![]()
Vier alquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 00:36 schreef Gert het volgende:
[..]
Ah wat fijn voor je, lekker raggen met een roedehoofd.![]()
Ik mis weer heel wat.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 00:38 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat lijstje van Veulen gaat helemaal goed komen![]()
Verdeel ze een beetje hè.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 00:42 schreef Soury het volgende:
Mazzel ik ga ff met mijn vier roedenhoofden spelen. Gezellige drukte
![]()
Truste Souryquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 00:42 schreef Soury het volgende:
![]()
quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 00:36 schreef Gert het volgende:
[..]
Ah wat fijn voor je, lekker raggen met een roedehoofd.![]()
Truste toymuisquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 00:42 schreef Soury het volgende:
![]()
Truste Petraaquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 00:47 schreef petraa het volgende:
IK ga pitten, zonder roedehoofd, laterssssssssssssssssss
quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 00:47 schreef petraa het volgende:
IK ga pitten, zonder roedehoofd, laterssssssssssssssssss
Ik zoek eikels, kastanjes en beukennootjes. Maar de eikels die ze me hier aanbieden hoef ik nietquote:
Truste Lquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 00:49 schreef Lobasca het volgende:
[..]
![]()
![]()
ik drink nog ff me choco-light op en ben dan ook vertrokken
quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 00:51 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ik zoek eikels, kastanjes en beukennootjes. Maar de eikels die ze me hier aanbieden hoef ik niet![]()
Ik zal even geen smerige opmerking maken.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 00:51 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ik zoek eikels, kastanjes en beukennootjes. Maar de eikels die ze me hier aanbieden hoef ik niet![]()
Als ik je morgen niet zie posten, bel ik wel even een ambulancequote:Op dinsdag 16 oktober 2007 00:51 schreef Leandra het volgende:
[..]
Truste L![]()
![]()
En ik ga ook eens een poging doen de trap te bestijgen....
Truste all![]()
![]()
Ik ben nog geen volgroeid paard. Dus ik mag dat.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 00:52 schreef Leandra het volgende:
Veulen toch!!
Jij zou toch moeten weten dat je een gegeven paard niet in de bek moet kijken![]()
Ja hoorquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 01:05 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ik ben nog geen volgroeid paard. Dus ik mag dat.
Wil iemand even een marktplaats advertentie voor me controleren?
http://www.marktplaats.nl(...)-gooi-amsterdam.htmlquote:
Ziet er goed uit hoorquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 01:17 schreef Veulen het volgende:
[..]
http://www.marktplaats.nl(...)-gooi-amsterdam.html
Deze dus: hoop dat er niet al te veel hele heftige spelfouten inzitten![]()
quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 01:19 schreef HiDiHo het volgende:
Ziet er goed uit hoor![]()
Leandra weet vast wel iets te vinden![]()
GODVERDOMMEquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 01:21 schreef Disana het volgende:
Jonge ruiter met ruim 15 jaar ervaring biedt zich aan voor het begeleiden van ruiters.
Niet meer dan 1 grammaticafoutje![]()
En waarom is dat een hoofdletter?quote:
In welke eeuw?quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 01:29 schreef HiDiHo het volgende:
En waarom is dat een hoofdletter?
Het is toch, Des ochtends ?
Het waarom zou je moeten opzoekenquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 01:29 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
En waarom is dat een hoofdletter?
Het is toch, Des ochtends ?
Dacht ik![]()
Niet in mijn eeuwquote:
Ik gaf jou eigenlijk wel een jaartje of 200.quote:
quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 01:35 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ik gaf jou eigenlijk wel een jaartje of 200.![]()
Dat staat toch niet aan het begin van de zin?quote:
Precies, aan het begin van de zin is hetquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 01:40 schreef Veulen het volgende:
[..]
Dat staat toch niet aan het begin van de zin?
(toch toch?)
Volgens mij hoort er ook een comma en geen puntquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 01:40 schreef Veulen het volgende:
[..]
Dat staat toch niet aan het begin van de zin?
(toch toch?)
Oh jij miereNneukerquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 01:42 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Volgens mij hoort er ook een comma en geen punt![]()
of ;![]()
Wie wat weerquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 01:42 schreef HiDiHo het volgende:
Volgens mij hoort er ook een comma en geen punt![]()
of ;![]()
Weltruste Veulenquote:
Morguh snoepje, er is koffie zat ...ik zet dubbele potten op dit vage tijdstipquote:
bij jou....quote:
Net dikke stroopquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 17:08 schreef Neo_Skorrem het volgende:
Wat een traagheid.
Dat moet je ook gewoon dagen volhouden, niet een paar uur. Super watjequote:Op dinsdag 16 oktober 2007 17:26 schreef Gert het volgende:
Ik heb net weer een paar uur in het zonnetje in de stad rondgeslenterd KEIHARD GESTAAKT. Maar het heeft niets geholpen.
Je bent nog mild eigenlijk in de keuze van je scheldwoord, gezien de schandalige overtreding die ik heb begaan. Bedankt daarvoor.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 17:36 schreef Veulen het volgende:
[..]
Dat moet je ook gewoon dagen volhouden, niet een paar uur. Super watje![]()
quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 17:41 schreef Gert het volgende:
[..]
Je bent nog mild eigenlijk in de keuze van je scheldwoord, gezien de schandalige overtreding die ik heb begaan. Bedankt daarvoor.![]()
Ik ben te lief voor deze wereldquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 17:41 schreef Gert het volgende:
Je bent nog mild eigenlijk in de keuze van je scheldwoord, gezien de schandalige overtreding die ik heb begaan. Bedankt daarvoor.![]()
Veulertlikkert.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 17:41 schreef Gert het volgende:
[..]
O wow, je hebt een "nieuwe" voor VOL verzonnen.quote:
Oh, vroeg me af wat een stijve ruiter wasquote:
quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 18:11 schreef kleinzusje het volgende:
Oh, vroeg me af wat een stijve ruiter was![]()
Ben even sporten, laterssssssssssssss![]()
Wat leuk, moet ik een aanbevelingsmailtje naar Yvonne sturen?quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 18:25 schreef kleinzusje het volgende:
Ach, valt mee![]()
Ik wil trouwens graag mod worden![]()
quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 18:25 schreef kleinzusje het volgende:
Ach, valt mee![]()
Ik wil trouwens graag mod worden![]()
Doe maar even roken en diep inhaleren.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 19:31 schreef Leandra het volgende:
Ach... laat iedereen alles ook maar in z'n reet steken ook... en het liefst zo diep dat de darmen geperforeerd worden, ik ben er weer ff klaar mee![]()
![]()
quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 19:33 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
Doe maar even roken en diep inhaleren.
Opgewonden standje dat je d'r bent.![]()
Nu weer even niet !quote:
YEPquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 21:58 schreef diedirk het volgende:
Duidelijk dat er script is en Dennis nu weer uit de wind wordt gehouden.
Lief je zit in het verkeerde topic denk ikquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 22:03 schreef diedirk het volgende:
Snap werkelijk niet waarom ze nu niet ff Dennis over het randje duwen?!
Huub en Lieke wat dom om nu ruzie te hebben.
En waarom grijpt Brian niet in en stuurt Dennis weg
Onzin? hier?quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 22:05 schreef Soury het volgende:
[..]
Lief je zit in het verkeerde topic denk ik
[COS # 2660] Ballen voor Dennis![]()
![]()
Maar mocht je je vervelen met onzin ben je welkom hoor
Das fokking kwalijk ....Ik zie liever mezelfquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 22:47 schreef bonbonbon het volgende:
Quoten gaat ook niet echt soepeltjes![]()
Soury ik zie mezelf ook niet, maar wel de jouwe![]()
En Fokking onlinequote:Op dinsdag 16 oktober 2007 22:51 schreef Soury het volgende:
[..]
Das fokking kwalijk ....Ik zie liever mezelf![]()
Fokking hell NOquote:
Je bent zo fokking traagquote:
whahahahahaquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 23:25 schreef Lobasca het volgende:
[..]
in de buitenwereld ben ik verfokte snel anders..![]()
OOOiiieee Veulents[quote:
quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 23:39 schreef tipsch het volgende:
caramba wat staat deze SC lang. TT is nou niet echt dat je zegt van err. creatief.
Olaquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 23:40 schreef petraa het volgende:
Hoi
Duh... Alleen na diverse Belgishe biertjes he ?quote:
oh ja, zo zat het.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 23:46 schreef Soury het volgende:
[..]
Duh... Alleen na diverse Belgishe biertjes he ?![]()
quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 23:39 schreef tipsch het volgende:
caramba wat staat deze SC lang. TT is nou niet echt dat je zegt van err. creatief.
waarmee?quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 23:25 schreef Lobasca het volgende:
[..]
in de buitenwereld ben ik verfokte snel anders..![]()
Krijg trek in een tripletjequote:
Ben ik langzaam gaat FOK snelquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 23:48 schreef bonbonbon het volgende:
[..]
Bepaalde dingen wil ik niet eens weten![]()
Wow wat een snelheid opeens![]()
zwaar bier, hoor.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 23:49 schreef Soury het volgende:
[..]
Krijg trek in een tripletje [ afbeelding ]
lief orakeltje van mequote:Op dinsdag 16 oktober 2007 23:48 schreef Veulen het volgende:
[..]
Alsof het makkelijk is om een topic vol te krijgen als fok net trage stroop is.
Enne als je een betere titel weet dan open je er de volgende keer toch gewoon zelf een wijsneus.
Dat vertel je mijquote:
Ja lekkere zware biertjesquote:
Welnee ze kijken aleen maar naar je kontquote:
En d'r mooie dunne lange stelten.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 23:56 schreef Soury het volgende:
[..]
Welnee ze kijken aleen maar naar je kont![]()
quote:
'K heb het bewijsquote:
Is dat zo duidelijk?quote:Op woensdag 17 oktober 2007 00:05 schreef Veulen het volgende:
[..]
Volgens mij kijk jij stiekem niet naar mij maar naar soury.
Alsof Soury na al dat bier nog op stelten kan lopenquote:Op woensdag 17 oktober 2007 00:05 schreef Veulen het volgende:
[..]
Uhh deze is niet van mijquote:Op woensdag 17 oktober 2007 00:05 schreef Veulen het volgende:
[..]
Je zou er versteld van staanquote:Op woensdag 17 oktober 2007 00:08 schreef bonbonbon het volgende:
[..]
Alsof Soury na al dat bier nog op stelten kan lopen![]()
Wie ben jijquote:Op woensdag 17 oktober 2007 00:08 schreef bonbonbon het volgende:
[..]
Alsof Soury na al dat bier nog op stelten kan lopen![]()
Ja, je kwijlt er zelfs van.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 00:06 schreef tipsch het volgende:
Is dat zo duidelijk?Logisch toch ook?
![]()
Wat een vieze muis ben jij.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 00:24 schreef Soury het volgende:
Ga nog ff knallen Lelalllaalallallaaeee[ afbeelding ]
![]()
quote:
Uh uh. Ik ben een keurig mensquote:Op woensdag 17 oktober 2007 00:25 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ook niet van mij.
Van wie wel is dan de vraag...
*kijkt even naar disana*
Jij !!!!quote:
quote:Op woensdag 17 oktober 2007 00:25 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ook niet van mij.
Van wie wel is dan de vraag...
*kijkt even naar disana*
LoveProfusion in de COS gesignaleerdquote:Op woensdag 17 oktober 2007 00:48 schreef tipsch het volgende:
Nadia bereidt zich al voor op een nieuw lulletje vanavond.
Geloof me, dat ben ik niet.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 00:41 schreef tipsch het volgende:
Die is gewoon van jou Veulen. Geeft het maar toe.
Stiekem ben je natuurlijk gewoon een vent van 80quote:Op woensdag 17 oktober 2007 00:52 schreef Disana het volgende:
Bewijzen kan ik niks natuurlijk...
Ga jij nou maar kastanjes rapen, want van helderzien heb je gelukkig geen kaas gegetenquote:Op woensdag 17 oktober 2007 01:00 schreef Veulen het volgende:
[..]
Stiekem ben je natuurlijk gewoon een vent van 80![]()
Van kastanjes rapen ook nietquote:Op woensdag 17 oktober 2007 01:03 schreef Disana het volgende:
Ga jij nou maar kastanjes rapen, want van helderzien heb je gelukkig geen kaas gegeten![]()
Ach ziel, nou moet ik ook bijna huilen. Heb je al een adres gevonden, of zijn ze allemaal te duur.quote:
quote:Op woensdag 17 oktober 2007 01:07 schreef Disana het volgende:
Ach ziel, nou moet ik ook bijna huilen. Heb je al een adres gevonden, of zijn ze allemaal te duur.
Ik zal voor je duimen dat Nijmegen het doet. Lang niet meer geproefd trouwens, tamme kastanjes.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 01:12 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ik probeer nog iemand uit nijmegen zo gek te krijgen om ze op te sturen... Dat is dan inclusief nog steedds het goedkoopst.
Meeste vragen 1,50 tot 2,50 de kilo
En ik heb wel 10 kilo nodig.
Die is al jaren kapotquote:Op woensdag 17 oktober 2007 01:15 schreef Disana het volgende:
[..]
Vergeet niet je dynamootje af te zetten![]()
Ik ben heel milieubewustquote:Op woensdag 17 oktober 2007 01:24 schreef Disana het volgende:
[..]
Jong toch! Dat verklaart wel die aparte kleurtjes... lampjes op kernenergie, foei.
En dan geven ze die Nobelprijs aan Al Gorequote:Op woensdag 17 oktober 2007 01:26 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ik ben heel milieubewust![]()
0,0 CO2 uitstoot![]()
Als je gaat zoeken neem er ook een paar voor mij meequote:Op woensdag 17 oktober 2007 01:20 schreef Disana het volgende:
Ik zal voor je duimen dat Nijmegen het doet. Lang niet meer geproefd trouwens, tamme kastanjes.
Tamme kastanjes in Groningen... ik zou niet weten waar ik moest zoekenquote:Op woensdag 17 oktober 2007 01:32 schreef Veulen het volgende:
[..]
Als je gaat zoeken neem er ook een paar voor mij mee![]()
Ik leef met je mee.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 01:35 schreef Disana het volgende:
Tamme kastanjes in Groningen... ik zou niet weten waar ik moest zoeken![]()
Crunch crunch crunch... lekkerquote:Op woensdag 17 oktober 2007 01:38 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ik leef met je mee.
Hier neem een walnoot. Daar heb ik er meer dan zat van
Die heb ik niet streams. Heb de cos ook niet open. Geen zin in, het niveau is de laatste tijd zo laag dat ik het gevoel heb dat ik er zonder streams nog wat zinnigers over kan zeggen.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 01:41 schreef Disana het volgende:
Crunch crunch crunch... lekker![]()
Het is me een herrie op de streams zeg.
Weet ik, dat je ze allang niet meer hebt. Bij mij draaien ze meestal op de achtergrond... en 's avonds is het rustig maar nu bepaald nietquote:Op woensdag 17 oktober 2007 01:47 schreef Veulen het volgende:
[..]
Die heb ik niet streams. Heb de cos ook niet open. Geen zin in, het niveau is de laatste tijd zo laag dat ik het gevoel heb dat ik er zonder streams nog wat zinnigers over kan zeggen.
Heb je dat vaker?quote:Op woensdag 17 oktober 2007 02:40 schreef kleinzusje het volgende:
Ik kom net online en had zin in een topic open fetisch![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |