Das dan jammer voor ze, ik heb al betaald.quote:Op maandag 15 oktober 2007 22:23 schreef muhahaha het volgende:
Ow het incasso bureau is traag vandaag, morgen komt de rekening alsnog
Dan heb je dat gezeik niet inderdaad, wel karige actie van de NS, dat dan weer wel.quote:Op maandag 15 oktober 2007 22:38 schreef RemcoDelft het volgende:
Koop dan ook een kaartje...
Dacht ik ook al meteen aan bij de eerste zin.quote:Op maandag 15 oktober 2007 22:38 schreef RemcoDelft het volgende:
Het is goedkoper af en toe een boete te krijgen dan stelselmatig kaartjes te kopen als ik heel eerlijk ben.quote:Op maandag 15 oktober 2007 22:38 schreef RemcoDelft het volgende:
Alleen uit die zin al concludeer ik dat mijn leven naar alle waarschijnlijkheid interessanter is dan jou leven.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 00:05 schreef Mopst3r het volgende:
HAD JE MAAR EEN VAK MOETEN LEREN FRITSIE!!!
En daar betaal je dus 5 euro voor.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 00:24 schreef McKillem het volgende:
[..]
Alleen uit die zin al concludeer ik dat mijn leven naar alle waarschijnlijkheid interessanter is dan jou leven.
Dat ik het overbodig een auto te kopen hier in de randstad heeft natuurlijk helemaal geen flikker met opleiding te maken. Met een auto verbruik je hier meer benzine met stilstaan dan wat anders. Niet rendabel dus.
Bovendien ben ik dan een keer zo lang onderweg tijdens de spits.
HAD JE MAAR EEN VAK MOETEN LEREN FRITSIE!!!²quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 00:24 schreef McKillem het volgende:
[..]
Alleen uit die zin al concludeer ik dat mijn leven naar alle waarschijnlijkheid interessanter is dan jou leven.
Dat ik het overbodig een auto te kopen hier in de randstad heeft natuurlijk helemaal geen flikker met opleiding te maken. Met een auto verbruik je hier meer benzine met stilstaan dan wat anders. Niet rendabel dus.
Bovendien ben ik dan een keer zo lang onderweg tijdens de spits.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |