Alleen maar fans, jongen. Voor mij!quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 21:56 schreef 2live het volgende:
[..]
Fijn hoor, kan hij weer een dag op teren.![]()
Op dit moment loopt het weer redelijk.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 21:55 schreef Copycat het volgende:
[..]
Sneller dan een nieuwe FOK!pagina laden.
Overdrijven? Dat doet hij anders noooit.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 21:58 schreef mootie het volgende:
Op VOL was iemand er geweest, en er waren wel een paar tienermeisjes, maar wat Dennis nu zegt is buitengewoon overdreven.
Luc wordt er zelfs stil vanquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 21:55 schreef Disana het volgende:
Meisjes, handtekeningen, foto's maken, veel mensen... Dennis is er helemaal high van, fucking hell. Echt niet normaal.
dennix zit gewoon te liegen.....dat hebben z'n vrienden gezegd dat ie dat moet zeggen....om te proberen nadia jaloers te makenquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 21:58 schreef mootie het volgende:
Op VOL was iemand er geweest, en er waren wel een paar tienermeisjes, maar wat Dennis nu zegt is buitengewoon overdreven.
Jij hebt Dennix door zoals iedereen hier.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 21:59 schreef riri het volgende:
[..]
dennix zit gewoon te liegen.....dat hebben z'n vrienden gezegd dat ie dat moet zeggen....om te proberen nadia jaloers te maken
Hij maakt zichzelf wat wijs. Hij is gewoon opgelucht omdat hij het ergste vreesde, denk ik.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 22:00 schreef Deisyy het volgende:
Zijn wij hier nou allemaal gek of zit Niks keihard te liegen?
Stel dat één op de 1000 kijkers idolaat is van Dennis, en dat van die groep één op de vijf naar het voetballen is geweest. Dan heb je nog steeds 100 stakkers.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 22:00 schreef Deisyy het volgende:
Zijn wij hier nou allemaal gek of zit Niks keihard te liegen?
pullup, het is echt een drama. Als ikwil reageren op een post duurt het bijna vijf minuten vordat ik mijn eigen antwoord terug zie.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 21:58 schreef pullup het volgende:
Zodra ik FOK open gaat ook de rest van mijn internet verbinding ook superlangzaam op dit moment is het zelfs ongeveer kiezen tussen de streams of FOKHebben meer mensen daar last van ?
waarom blijf je steeds beige/beigen zeggen in plaats van bashen ?quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 22:03 schreef beequeen het volgende:
Brian loopt heel stoer naar buiten en zegt dat hij Dennix gaat beigen.........ik hoor nix.![]()
Goh wat is Amanda oprecht.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 22:06 schreef Disana het volgende:
Amanda vertelt dat ze een arm om Lieke heensloeg en haar aaide. Jij bent ook helemaal nep he, roept Nadia. Hoezo, zegt Amanda, ik wil gewoon miljonaire worden.
Helemaal verzonnen, op VOL zijn er mensen geweest en er waren ongeveer 40 mensen en echt heel rustig.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 21:55 schreef Disana het volgende:
Meisjes, handtekeningen, foto's maken, veel mensen... Dennis is er helemaal high van, fucking hell. Echt niet normaal.
Ja, eenmaal aangekomen bij het vuurtje ziet hij ook wel dat die sukkel daar weer "op uitnodiging van" Nadia zit.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 22:03 schreef beequeen het volgende:
Brian loopt heel stoer naar buiten en zegt dat hij Dennix gaat beigen.........ik hoor nix.![]()
Heb je dat niet al eerder gevraagd?quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 22:06 schreef Stupidisco het volgende:
[..]
waarom blijf je steeds beige/beigen zeggen in plaats van bashen ?
quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 22:03 schreef Gert het volgende:
[..]
Stel dat één op de 1000 kijkers idolaat is van Dennis, en dat van die groep één op de vijf naar het voetballen is geweest. Dan heb je nog steeds 100 stakkers.
Brian doet nooit niks.Die kan weer mooi mee profiteren en de heilige boon uithangen.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 22:06 schreef diedirk het volgende:
Snap werkelijk niet waarom ze nu niet ff Dennis over het randje duwen?!
Huub en Lieke wat dom om nu ruzie te hebben.
En waarom grijpt Brian niet in en stuurt Dennis weg
quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 22:03 schreef Gert het volgende:
[..]
Stel dat één op de 1000 kijkers idolaat is van Dennis, en dat van die groep één op de vijf naar het voetballen is geweest. Dan heb je nog steeds 100 stakkers.
quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 22:11 schreef Deisyy het volgende:
Klote-Fok, als ik wil posten word ik er gewoon afgeknald![]()
Ik geef het op![]()
Boem boem!quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 22:04 schreef b.a.s. het volgende:
Dennis zit vol met adrenaline pfoeh! (dat wordt binnenkort weer knallen...)
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 22:08 schreef diedirk het volgende:
[..]
Helemaal verzonnen, op VOL zijn er mensen geweest en er waren ongeveer 40 mensen en echt heel rustig.
Puur nieuw script voor Dennis dus, hij zal zo wel Nadia jaloers moeten maken.
Kom ik klaar, kom jij klaar, hoe doe jij het , hoe doet wie dan ook het.quote:
quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 22:11 schreef Deisyy het volgende:
Klote-Fok, als ik wil posten word ik er gewoon afgeknald![]()
Ik geef het op![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |