Wordt dat vanavond al neuken? (haal dan maar vast alle glazen uit de kast en verstop ze voor Dennixquote:
Lijkt me stug dat hij haar ooit zonder heeft gezien.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 21:39 schreef Lobasca het volgende:
Luc vindt nada met make-up nie mooi..
Hoe krijg je in godsnaam 50 kilo masacra van je ogen?quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 21:43 schreef 2live het volgende:
[..]
Lijkt me stug dat hij haar ooit zonder heeft gezien.![]()
Ik denk omgekeerd ook. Huub krijgt haar niet onder zijn Oldenzaalse duimpje.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 21:43 schreef schatje het volgende:
Lieke kan het volgens mij niet uitstaan dat ze Huub niet de baas kan zijn.
Met een beitel of zo?quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 21:45 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hoe krijg je in godsnaam 50 kilo masacra van je ogen?
Ja, dat zal oprecht zijn... not!!quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 21:46 schreef ruudpuntenel het volgende:
En opnieuw gaat AMANDA haar troosten.![]()
in opdracht van brian zeker.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 21:46 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik denk omgekeerd ook. Huub krijgt haar niet onder zijn Oldenzaalse duimpje.
En opnieuw gaat AMANDA haar troosten.![]()
Tuurlijk, eindelijk een keertje gelucht die handel.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 21:46 schreef Deisyy het volgende:
Gaan ze straks gewoon onder die koude, natte dekbedden slapen?
alleen zit er meer achterquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 21:47 schreef beequeen het volgende:
Amanda troost Lieke....de wonderen zijn de wereld nog niet uit.![]()
Ik heb het van beide kanten.... ze snappen gewoon niet wat ze bedoelen... ze voelen elkaar niet aan. en daarin vind ik dat Huub te weinig begrip heet dat Lieke eigenlijk niemand heeft om te praten.... Volgens mij gaat het om je te kunnen uiten zonder dat je meteen afgerekend wordt op wat je zegt. Da's soms juist heerlijk .quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 21:43 schreef Vandaag... het volgende:
Ik wordt echt vreselijk agressief van Lieke. Waarschijnlijk omdat ze precies op mijn moeder lijkt dus ik kan niet echt objectief zijn.![]()
Streams van die twee gaan uit.
Dat zeker maar Amanda ondanks al haar slechte kanten is ze toch een genuine lief mens!quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 21:47 schreef Clank het volgende:
[..]
Ja, dat zal oprecht zijn... not!!
Amanda wil natuurlijk wel even weten wat Lieke zo dwars zit.
Het was top, echt top.quote:
Sneller dan een nieuwe FOK!pagina laden.quote:
Fijn hoor, kan hij weer een dag op teren.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 21:55 schreef Disana het volgende:
Meisjes, handtekeningen, foto's maken, veel mensen... Dennis is er helemaal high van, fucking hell. Echt niet normaal.
Ik hoop voor beiden dat zein ieder geval na de kooi snel uit elkaar gaan. Op deze manier worden ze allebei ongelukkig.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 21:50 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik heb het van beide kanten.... ze snappen gewoon niet wat ze bedoelen... ze voelen elkaar niet aan. en daarin vind ik dat Huub te weinig begrip heet dat Lieke eigenlijk niemand heeft om te praten.... Volgens mij gaat het om je te kunnen uiten zonder dat je meteen afgerekend wordt op wat je zegt. Da's soms juist heerlijk .
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |