Wie ben jijquote:Op woensdag 17 oktober 2007 00:08 schreef bonbonbon het volgende:
[..]
Alsof Soury na al dat bier nog op stelten kan lopen![]()
Ja, je kwijlt er zelfs van.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 00:06 schreef tipsch het volgende:
Is dat zo duidelijk?Logisch toch ook?
![]()
Wat een vieze muis ben jij.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 00:24 schreef Soury het volgende:
Ga nog ff knallen Lelalllaalallallaaeee[ afbeelding ]
![]()
quote:
Uh uh. Ik ben een keurig mensquote:Op woensdag 17 oktober 2007 00:25 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ook niet van mij.
Van wie wel is dan de vraag...
*kijkt even naar disana*
Jij !!!!quote:
quote:Op woensdag 17 oktober 2007 00:25 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ook niet van mij.
Van wie wel is dan de vraag...
*kijkt even naar disana*
LoveProfusion in de COS gesignaleerdquote:Op woensdag 17 oktober 2007 00:48 schreef tipsch het volgende:
Nadia bereidt zich al voor op een nieuw lulletje vanavond.
Geloof me, dat ben ik niet.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 00:41 schreef tipsch het volgende:
Die is gewoon van jou Veulen. Geeft het maar toe.
Stiekem ben je natuurlijk gewoon een vent van 80quote:Op woensdag 17 oktober 2007 00:52 schreef Disana het volgende:
Bewijzen kan ik niks natuurlijk...
Ga jij nou maar kastanjes rapen, want van helderzien heb je gelukkig geen kaas gegetenquote:Op woensdag 17 oktober 2007 01:00 schreef Veulen het volgende:
[..]
Stiekem ben je natuurlijk gewoon een vent van 80![]()
Van kastanjes rapen ook nietquote:Op woensdag 17 oktober 2007 01:03 schreef Disana het volgende:
Ga jij nou maar kastanjes rapen, want van helderzien heb je gelukkig geen kaas gegeten![]()
Ach ziel, nou moet ik ook bijna huilen. Heb je al een adres gevonden, of zijn ze allemaal te duur.quote:
quote:Op woensdag 17 oktober 2007 01:07 schreef Disana het volgende:
Ach ziel, nou moet ik ook bijna huilen. Heb je al een adres gevonden, of zijn ze allemaal te duur.
Ik zal voor je duimen dat Nijmegen het doet. Lang niet meer geproefd trouwens, tamme kastanjes.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 01:12 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ik probeer nog iemand uit nijmegen zo gek te krijgen om ze op te sturen... Dat is dan inclusief nog steedds het goedkoopst.
Meeste vragen 1,50 tot 2,50 de kilo
En ik heb wel 10 kilo nodig.
Die is al jaren kapotquote:Op woensdag 17 oktober 2007 01:15 schreef Disana het volgende:
[..]
Vergeet niet je dynamootje af te zetten![]()
Ik ben heel milieubewustquote:Op woensdag 17 oktober 2007 01:24 schreef Disana het volgende:
[..]
Jong toch! Dat verklaart wel die aparte kleurtjes... lampjes op kernenergie, foei.
En dan geven ze die Nobelprijs aan Al Gorequote:Op woensdag 17 oktober 2007 01:26 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ik ben heel milieubewust![]()
0,0 CO2 uitstoot![]()
Als je gaat zoeken neem er ook een paar voor mij meequote:Op woensdag 17 oktober 2007 01:20 schreef Disana het volgende:
Ik zal voor je duimen dat Nijmegen het doet. Lang niet meer geproefd trouwens, tamme kastanjes.
Tamme kastanjes in Groningen... ik zou niet weten waar ik moest zoekenquote:Op woensdag 17 oktober 2007 01:32 schreef Veulen het volgende:
[..]
Als je gaat zoeken neem er ook een paar voor mij mee![]()
Ik leef met je mee.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 01:35 schreef Disana het volgende:
Tamme kastanjes in Groningen... ik zou niet weten waar ik moest zoeken![]()
Crunch crunch crunch... lekkerquote:Op woensdag 17 oktober 2007 01:38 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ik leef met je mee.
Hier neem een walnoot. Daar heb ik er meer dan zat van
Die heb ik niet streams. Heb de cos ook niet open. Geen zin in, het niveau is de laatste tijd zo laag dat ik het gevoel heb dat ik er zonder streams nog wat zinnigers over kan zeggen.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 01:41 schreef Disana het volgende:
Crunch crunch crunch... lekker![]()
Het is me een herrie op de streams zeg.
Weet ik, dat je ze allang niet meer hebt. Bij mij draaien ze meestal op de achtergrond... en 's avonds is het rustig maar nu bepaald nietquote:Op woensdag 17 oktober 2007 01:47 schreef Veulen het volgende:
[..]
Die heb ik niet streams. Heb de cos ook niet open. Geen zin in, het niveau is de laatste tijd zo laag dat ik het gevoel heb dat ik er zonder streams nog wat zinnigers over kan zeggen.
Heb je dat vaker?quote:Op woensdag 17 oktober 2007 02:40 schreef kleinzusje het volgende:
Ik kom net online en had zin in een topic open fetisch![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |