Ik gaf jou eigenlijk wel een jaartje of 200.quote:
quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 01:35 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ik gaf jou eigenlijk wel een jaartje of 200.![]()
Dat staat toch niet aan het begin van de zin?quote:
Precies, aan het begin van de zin is hetquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 01:40 schreef Veulen het volgende:
[..]
Dat staat toch niet aan het begin van de zin?
(toch toch?)
Volgens mij hoort er ook een comma en geen puntquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 01:40 schreef Veulen het volgende:
[..]
Dat staat toch niet aan het begin van de zin?
(toch toch?)
Oh jij miereNneukerquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 01:42 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Volgens mij hoort er ook een comma en geen punt![]()
of ;![]()
Wie wat weerquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 01:42 schreef HiDiHo het volgende:
Volgens mij hoort er ook een comma en geen punt![]()
of ;![]()
Weltruste Veulenquote:
Morguh snoepje, er is koffie zat ...ik zet dubbele potten op dit vage tijdstipquote:
bij jou....quote:
Net dikke stroopquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 17:08 schreef Neo_Skorrem het volgende:
Wat een traagheid.
Dat moet je ook gewoon dagen volhouden, niet een paar uur. Super watjequote:Op dinsdag 16 oktober 2007 17:26 schreef Gert het volgende:
Ik heb net weer een paar uur in het zonnetje in de stad rondgeslenterd KEIHARD GESTAAKT. Maar het heeft niets geholpen.
Je bent nog mild eigenlijk in de keuze van je scheldwoord, gezien de schandalige overtreding die ik heb begaan. Bedankt daarvoor.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 17:36 schreef Veulen het volgende:
[..]
Dat moet je ook gewoon dagen volhouden, niet een paar uur. Super watje![]()
quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 17:41 schreef Gert het volgende:
[..]
Je bent nog mild eigenlijk in de keuze van je scheldwoord, gezien de schandalige overtreding die ik heb begaan. Bedankt daarvoor.![]()
Ik ben te lief voor deze wereldquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 17:41 schreef Gert het volgende:
Je bent nog mild eigenlijk in de keuze van je scheldwoord, gezien de schandalige overtreding die ik heb begaan. Bedankt daarvoor.![]()
Veulertlikkert.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 17:41 schreef Gert het volgende:
[..]
O wow, je hebt een "nieuwe" voor VOL verzonnen.quote:
Oh, vroeg me af wat een stijve ruiter wasquote:
quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 18:11 schreef kleinzusje het volgende:
Oh, vroeg me af wat een stijve ruiter was![]()
Ben even sporten, laterssssssssssssss![]()
Wat leuk, moet ik een aanbevelingsmailtje naar Yvonne sturen?quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 18:25 schreef kleinzusje het volgende:
Ach, valt mee![]()
Ik wil trouwens graag mod worden![]()
quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 18:25 schreef kleinzusje het volgende:
Ach, valt mee![]()
Ik wil trouwens graag mod worden![]()
Doe maar even roken en diep inhaleren.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 19:31 schreef Leandra het volgende:
Ach... laat iedereen alles ook maar in z'n reet steken ook... en het liefst zo diep dat de darmen geperforeerd worden, ik ben er weer ff klaar mee![]()
![]()
quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 19:33 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
Doe maar even roken en diep inhaleren.
Opgewonden standje dat je d'r bent.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |