Heb je het koud?? En ehm... kun je het voelen of alleen maar zien?quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 00:19 schreef Soury het volgende:
[..]
Hahhahaaa... Nee ze gaan spontaan een kant opSoort van kramp ..
picsquote:
Hmmz.. vaag... maar je hebt geen last van koude voeten ofzo?quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 00:21 schreef Soury het volgende:
Nee dat voel ik wel degelijk ... Nou laat maar verder ..
![]()
Naar je knieën toebuigen en even zo houden.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 00:21 schreef Soury het volgende:
Nee dat voel ik wel degelijk ... Nou laat maar verder ..
![]()
Zal het onthoudenquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 00:21 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Naar je knieën toebuigen en even zo houden.
Oh ik ga meestal ff lopenquote:
Ik ga ook zo.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 00:25 schreef Leandra het volgende:
Damn, ik ben gruwelijk moe maar ik zie het niet zitten om op te staan om naar bed te gaan....
Zo moe dus
even je arm onder je hoofd leggen voor het toetsenbord werktquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 00:25 schreef Leandra het volgende:
Damn, ik ben gruwelijk moe maar ik zie het niet zitten om op te staan om naar bed te gaan....
Zo moe dus
Ja en dus?? De wetenschap dat jij ook gaat moet mij wel de kracht geven de trap op te klimmen?quote:
Ik kan je niet tillen. maar weet hoe het voelt. Ik MOET ook ...quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 00:25 schreef Leandra het volgende:
Zo moe dus
Moet ik de kid ff sms'en dat hij je moet komen halen?quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 00:28 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja en dus?? De wetenschap dat jij ook gaat moet mij wel de kracht geven de trap op te klimmen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |