Volgens mij wordt het gewoon tijd dat ik een laptop krijg.... dan had ik al uren in bed gelegenquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 00:28 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
even je arm onder je hoofd leggen voor het toetsenbord werkt![]()
![]()
quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 00:29 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Moet ik de kid ff sms'en dat hij je moet komen halen?
ouwe
Ja leuk, dan kan ik je wakker buzzenquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 00:29 schreef Leandra het volgende:
[..]
Volgens mij wordt het gewoon tijd dat ik een laptop krijg.... dan had ik al uren in bed gelegen![]()
Neuh... de kid ligt ook al uren in bed nadat hij met het eten al last van z'n maag had.... En nee, ik had niet zelf gekooktquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 00:29 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Moet ik de kid ff sms'en dat hij je moet komen halen?
ouwe
Net op tijdquote:
Muil houwe ouwe.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 00:33 schreef Leandra het volgende:
[..]
Patser... iedereen is moe en bijna naar bed, en dan gaat ie vragen wanneer de rel begint![]()
Tss nog een eikel gevondenquote:
Leer lezen lul, ik had er duidelijk bijgezet dat ik niet zelf gekookt hadquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 00:33 schreef Gert het volgende:
[..]
Muil houwe ouwe.![]()
Beetje je eigen kind vergiftigen met dat waardeloze vreten.![]()
Ah wat fijn voor je, lekker raggen met een roedehoofd.quote:
Zegt meneer kant-en-klaar lasagna.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 00:33 schreef Gert het volgende:
[..]
Muil houwe ouwe.![]()
Beetje je eigen kind vergiftigen met dat waardeloze vreten.![]()
Heel geloofwaardig ja.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 00:35 schreef Leandra het volgende:
[..]
Leer lezen lul, ik had er duidelijk bijgezet dat ik niet zelf gekookt had![]()
Vier alquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 00:36 schreef Gert het volgende:
[..]
Ah wat fijn voor je, lekker raggen met een roedehoofd.![]()
Ik mis weer heel wat.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 00:38 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat lijstje van Veulen gaat helemaal goed komen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |