Goed plan BXquote:Op maandag 15 oktober 2007 00:20 schreef BrandX het volgende:
ik ga het voorbeeld van ons aller frits volgen.... trusten allemaal! [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Ja, dan kan je nu beter maar douchen jaquote:Op maandag 15 oktober 2007 00:26 schreef Houniet het volgende:
ik ga even douchen, morgen weer school
Slaap lekker eerquote:
trustenquote:
en ik ben wakker..quote:Op maandag 15 oktober 2007 04:46 schreef Sander170 het volgende:
Goedenacht allemaal.
Vergeet 1 ding niet het is nog steeds NACHT!!!!
Hier nog eentjequote:Op maandag 15 oktober 2007 04:51 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
ik hoor eigenlijk te slapen, maar het lukt me maar niet
Ik had ook al willen slapen, maar op tijd naar bed gaan lukt bij mij eigenlijk nooit.quote:Op maandag 15 oktober 2007 04:51 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
ik hoor eigenlijk te slapen, maar het lukt me maar niet
nouja, ik was vanmiddag rond 5 uur weer mijn bedje ingerkopen, en dat merk ik nuquote:Op maandag 15 oktober 2007 05:18 schreef indahnesia.com het volgende:
wat is dat toch met niet kunnen slapen? Geen enkel probleem mee
tja, dat werkt ook niet natuurlijkquote:Op maandag 15 oktober 2007 05:33 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
nouja, ik was vanmiddag rond 5 uur weer mijn bedje ingerkopen, en dat merk ik nu
Jij speelt gewoon vals!quote:Op maandag 15 oktober 2007 06:04 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
tja, dat werkt ook niet natuurlijk
Ik lag trouwens 5 uur jou tijd ook in bed, alleen is het hier vijf uur later
werk ze BXquote:Op maandag 15 oktober 2007 07:25 schreef BrandX het volgende:
en hop, ik ga gelijk aan het werk, wellicht tot laterzzzz![]()
![]()
![]()
Van IE niet, dat is afhankelijk van je schermresolutie.quote:Op maandag 15 oktober 2007 08:48 schreef Frutsel het volgende:
hey Indah![]()
![]()
verdikkeme..nieuwe server hier ofzo... alles ziet er alles uit... alle favo's en cookies weg...
wachtwoorden die niet meer werken, beeldinstellingen ruk![]()
Lijkt wel of ik op 640x480 fok ofzo![]()
kan ik ergens de resolutie van IE wijzigen?
Overigens: dat is een systeembeheerders probleem, niet jouwequote:Op maandag 15 oktober 2007 08:49 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Van IE niet, dat is afhankelijk van je schermresolutie.
Idem hier. Druk met studiequote:Op maandag 15 oktober 2007 08:45 schreef Frutsel het volgende:
gaat zijn gangetje en met jou?
Vrijdag was ik er niet, geen idee wat ze gedaan hebbenquote:Op maandag 15 oktober 2007 08:50 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Overigens: dat is een systeembeheerders probleem, niet jouwe.
Als 't vrijdag nog werkte, trek aan de bel.
1024x768quote:Op maandag 15 oktober 2007 08:51 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Vrijdag was ik er niet, geen idee wat ze gedaan hebben![]()
resolutie staat op 1000-zoveel bij 700zoveel, kan het ook niet aanpassen
Systeembeheer hebben we hier nietalthans, niemand specifiek
Yep That's mequote:Op maandag 15 oktober 2007 08:52 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ben jij die Tim die op mijn msn is aangemeldt?
geen idee waar ie op stond... het lijkt grootquote:Op maandag 15 oktober 2007 08:53 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
1024x768
Da's opzich een standaard resolutie; maar als je groter (1280x1024) bent gewend..
Wtf is er allemaal aan de hand joh!quote:Op maandag 15 oktober 2007 08:57 schreef Frutsel het volgende:
mijn muis scrolled ook te snel over de fok pagina's
Whehehe das niet veel. Wel het favo standje van de bejaarde dames hier trouwens.quote:Op maandag 15 oktober 2007 08:51 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Vrijdag was ik er niet, geen idee wat ze gedaan hebben![]()
resolutie staat op 1000-zoveel bij 700zoveel, kan het ook niet aanpassen
Systeembeheer hebben we hier nietalthans, niemand specifiek
quote:Op maandag 15 oktober 2007 08:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Whehehe das niet veel. Wel het favo standje van de bejaarde dames hier trouwens.![]()
Geen idee...ze hebben een nieuwe server geinstalleerd, afgelopen vrijdagquote:Op maandag 15 oktober 2007 08:58 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Wtf is er allemaal aan de hand joh!
mjah... deze resolutie lijkt de kleinst mogelijke.. maar die losers van systeembeheer (wat we dus niet hebben) hebben schijnbaar geblokkeerd dat je een hogere kan instellenquote:Op maandag 15 oktober 2007 08:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Whehehe das niet veel. Wel het favo standje van de bejaarde dames hier trouwens.![]()
Zo hoort het, iedere verandering is een verslechtering.quote:Op maandag 15 oktober 2007 09:12 schreef Frutsel het volgende:
Hey Papier![]()
![]()
[..]
Geen idee...ze hebben een nieuwe server geinstalleerd, afgelopen vrijdag
inlognamen/wachtwoorden werkten niet...
veel is ineens in het engels..
kutlettertypes...
cookies, favorieten, instellingen gewijzigd
printers die niet werken
routeplanner die het niet doet etc etc etc..
muis scrollt te snel![]()
en weet ik wat nog meer![]()
volgens mij ligt het aan het lettertype hier..![]()
kut times roman
Hehe, just kiddin'quote:Op maandag 15 oktober 2007 09:12 schreef Frutsel het volgende:
[..]
nee hoor, had ik gister of eergister al gedaan
Lekkerquote:Op maandag 15 oktober 2007 09:33 schreef DaMart het volgende:
Moggûh!
Zo, eerste kop thee van de werkweek staat voor mijn neus!
Succes ermeequote:Op maandag 15 oktober 2007 09:33 schreef DaMart het volgende:
Moggûh!
Zo, eerste kop thee van de werkweek staat voor mijn neus!
quote:
ja, vrij rustig... lekker dusquote:Op maandag 15 oktober 2007 09:48 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
![]()
![]()
Hoe was je weekend Indah?
Goed bezigquote:Op maandag 15 oktober 2007 10:08 schreef vrolijke-frits het volgende:
Trein gemist, nu maar wachten op de volgende
dat soort geintjes zijn NIET fijnquote:Op maandag 15 oktober 2007 10:06 schreef Frutsel het volgende:
gvd zeg
krijg gewoon koppijn van dat lettertype , instellingen
quote:Op maandag 15 oktober 2007 10:08 schreef vrolijke-frits het volgende:
Trein gemist, nu maar wachten op de volgende
Vandaag voor de "verandering" eens een blauwe top-3, op de voet gevolgd door een zwarte-koffiemodquote:Op maandag 15 oktober 2007 01:00 schreef JeRa het volgende:Dagcijfers van zondag 14 oktober 2007 (0:00 - 23:59)
Positie, aantal posts, user
004. 131 Houniet
006. 125 eer-ik
007. 123 Muck
013. 098 MPG
030. 069 DaMart
054. 048 JortK
086. 036 Papierversnipperaar
129. 027 Lenny_Leonard
141. 026 Sjowhan
149. 025 Kuukske
149. 025 crossover
163. 024 Memento-Mori
177. 022 BrandX
177. 022 indahnesia.com
Deze post is automatisch gegenereerd en geplaatst; stuur me een PM bij fouten of vragen.
Op 30 posts na een blauwe top 4quote:Op maandag 15 oktober 2007 10:27 schreef MPG het volgende:
[..]
Vandaag voor de "verandering" eens een blauwe top-3, op de voet gevolgd door een zwarte-koffiemod![]()
Zoiets....quote:
quote:Op maandag 15 oktober 2007 10:14 schreef indahnesia.com het volgende:
Ik heb ooit eens een half uur moeten wachten op station Eindhoven. Wilde op tijd op Schiphol zijn, maar de trein vertrok pas om 7.08 i.p.v. 6.38. Het was -7 die ochtend en ik had slechts een blouse aan met lange mouwen omdat ik op weg naar Indonesie wasKut zeg.. da's koud.
Werken.quote:Op maandag 15 oktober 2007 11:02 schreef crossover het volgende:
Wie heeft er plannen deze mooie dag?
Naar school en boeken bestellen.quote:Op maandag 15 oktober 2007 11:02 schreef crossover het volgende:
college volgenquote:Op maandag 15 oktober 2007 11:02 schreef crossover het volgende:
kater?quote:
quote:
quote:
quote:
Whehe... ga JIJ spannende dingen doen vandaag dan?quote:Op maandag 15 oktober 2007 11:06 schreef crossover het volgende:
[..]
[..]
[..]Bummer. Ik had op spannende avonturen gehoopt
Nee, ook studerenquote:Op maandag 15 oktober 2007 11:06 schreef MPG het volgende:
[..]
Whehe... ga JIJ spannende dingen doen vandaag dan?
quote:Op maandag 15 oktober 2007 11:09 schreef crossover het volgende:
[..]
Nee, ook studerenDaarom had ik me in willen leven in jullie spannende avonturen
aaaawquote:Op maandag 15 oktober 2007 11:09 schreef crossover het volgende:
[..]
Nee, ook studerenDaarom had ik me in willen leven in jullie spannende avonturen
frutsquote:
wat is loos?quote:
goed hoorquote:Op maandag 15 oktober 2007 11:15 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ja wel zijn gangetje... thx...
en met jou ?
quote:
gefeliciteerdquote:
quote:Op maandag 15 oktober 2007 11:16 schreef Frutsel het volgende:
[..]
ben je naast blauw nu ook al rood?
Ja, pram, inschrijving op die tyfusschool is nog steeds niet helemaal verwerkt, dus ik kan me niet inschrijven voor de tentamensquote:
quote:Op maandag 15 oktober 2007 11:19 schreef eer-ik het volgende:
[..]
[..]
Ja, pram, inschrijving op die tyfusschool is nog steeds niet helemaal verwerkt, dus ik kan me niet inschrijven voor de tentamens![]()
School kopen en het beter regelen.quote:Op maandag 15 oktober 2007 11:23 schreef eer-ik het volgende:
Ja, ik heb het wel een beetje gehad met die school.
quote:Op maandag 15 oktober 2007 11:19 schreef eer-ik het volgende:
[..]
[..]
Ja, pram, inschrijving op die tyfusschool is nog steeds niet helemaal verwerkt, dus ik kan me niet inschrijven voor de tentamens![]()
whehe....quote:
quote:Op maandag 15 oktober 2007 11:23 schreef eer-ik het volgende:
Ja, ik heb het wel een beetje gehad met die school.
Mag ik een paar euro lenen dan?quote:Op maandag 15 oktober 2007 11:28 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
School kopen en het beter regelen.![]()
Mja, dat weet ik niet.quote:Op maandag 15 oktober 2007 11:28 schreef Frutsel het volgende:
[..]
niet verwerkt?
maar het gaat wel door toch?![]()
en hoe lang gaat d at duren dan?
mooie kutzooi
Daar begint het wel op te lijkenquote:Op maandag 15 oktober 2007 11:36 schreef Frutsel het volgende:
Hmm... lees nu dat Houniet ook blauw is...
Is er al een meerderheid hier nu?
Ik denk het wel. Word ik nou gediscrimineerd?quote:Op maandag 15 oktober 2007 11:36 schreef Frutsel het volgende:
Hmm... lees nu dat Houniet ook blauw is...
Is er al een meerderheid hier nu?
Tja.. wij zijn wel zwart hequote:Op maandag 15 oktober 2007 11:44 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik denk het wel. Word ik nou gediscrimineerd?![]()
Word ik dan grootaandeelhouder?quote:
Uiteraardquote:Op maandag 15 oktober 2007 11:48 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Word ik dan grootaandeelhouder?![]()
Soliciteer!quote:Op maandag 15 oktober 2007 11:44 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik denk het wel. Word ik nou gediscrimineerd?![]()
Nog meer blauwen dus, gaan we daar ook de SC volspammenquote:
lekker danquote:Op maandag 15 oktober 2007 11:43 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Mja, dat weet ik niet.
Ga zo maar weer bellen.
quote:
de dag is al bijna voorbijquote:Op maandag 15 oktober 2007 11:02 schreef crossover het volgende:
Wie weet... want:quote:
Daar wil ik ook aan meedoenquote:[..]
Nog meer blauwen dus, gaan we daar ook de SC volspammen
naja, je kan dan ook nog solicitirenquote:Op maandag 15 oktober 2007 12:03 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik moet eerst even afwachten wat mijn volgende baan word. Ik wil wel rustig op mijn werk voor MOD kunnen spelen natuurlijk.
![]()
waar is de tijd gebleven dat jij op de hoogte was van al het DE-nieuwsquote:Op maandag 15 oktober 2007 12:15 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
tja, dat weet ik verder niet
Ik denk dat dat tot zo'n 15 maanden geleden wasquote:Op maandag 15 oktober 2007 12:17 schreef Frutsel het volgende:
[..]
waar is de tijd gebleven dat jij op de hoogte was van al het DE-nieuws
toen bestond DE nog niet eensquote:Op maandag 15 oktober 2007 12:19 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Ik denk dat dat tot zo'n 15 maanden geleden was
aech wel! Want na die tijd ben ik veel minder op Fok. Die datum valt samen met het feit dat ik verhuisd ben zeg maarquote:
aech nie!quote:Op maandag 15 oktober 2007 12:26 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
aech wel! Want na die tijd ben ik veel minder op Fok. Die datum valt samen met het feit dat ik verhuisd ben zeg maar
quote:Op maandag 15 oktober 2007 12:38 schreef Frutsel het volgende:
[..]
aech nie!
DE bestaat pas sinds 1-1 en das geen 15 maand geleden
of gebruik je de indonesische kalender
quote:Op maandag 15 oktober 2007 12:37 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Je hoeft niet te komen hoor... daar ben je vrij in
quote:Op maandag 15 oktober 2007 12:28 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]je loopt achter en het is niet eens grappig
ik heb ook nooit een medje gehadquote:Op maandag 15 oktober 2007 12:39 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]serieus ja? hmzzz... kon er ook al geen topic in MED over vinden
Ik ben al een eind weg, als ik nog verder ga kom ik weer dichterbij Nederland.quote:Op maandag 15 oktober 2007 12:43 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Oke dan tyf ik wel op.
[..]
Tyf jij ook gewoon op.
quote:Op maandag 15 oktober 2007 12:44 schreef Muck het volgende:
lenny, doe eens lief een ander topic opzoeken
quote:Op maandag 15 oktober 2007 12:45 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Dan is dat de oorzaak. Ik weet nog wel wie er topposter was in het begin
soms wel, maar me mama komt toch niet op fokquote:Op maandag 15 oktober 2007 12:46 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
mag jij liegen van je mama?
maar sindsdien is het inderdaad vrij rustig. Geen aardbevingen en vulkaanuitbarstingen en zo he..quote:
quote:Op maandag 15 oktober 2007 12:53 schreef Frutsel het volgende:
[..]
soms wel, maar me mama komt toch niet op fok
denk ik (hoop ik)
beetje weinig wel... wordt weer tijd voor wat aktie in DEquote:Op maandag 15 oktober 2007 12:54 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
maar sindsdien is het inderdaad vrij rustig. Geen aardbevingen en vulkaanuitbarstingen en zo he..
de mijne vond het kookboek heel tofquote:Op maandag 15 oktober 2007 12:53 schreef Frutsel het volgende:
[..]
soms wel, maar me mama komt toch niet op fok
denk ik (hoop ik)
ik zit af te tellen tot een vulkaanuitbarsting van de Kelut. Potentie is er voor een redelijk flinke uitbarsting. Aangezien het op een uurof 6 rijden is probeer ik er zeker heen te gaan als het zo ver is.quote:Op maandag 15 oktober 2007 12:59 schreef Frutsel het volgende:
[..]
beetje weinig wel... wordt weer tijd voor wat aktie in DE
dat weet je zeker?quote:Op maandag 15 oktober 2007 12:59 schreef Muck het volgende:
[..]
de mijne vond het kookboek heel tof
verder komt ze godzijdank niet op fok
mijn moeder.... ooit heeft ze een hele avond achter de computer gezeten (van 7 tot 11) omdat ze niet wist hoe hij uit moestquote:
ga je hem uit pissen ofzo?quote:Op maandag 15 oktober 2007 13:02 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ik zit af te tellen tot een vulkaanuitbarsting van de Kelut. Potentie is er voor een redelijk flinke uitbarsting. Aangezien het op een uurof 6 rijden is probeer ik er zeker heen te gaan als het zo ver is.
haha.. humorquote:Op maandag 15 oktober 2007 13:04 schreef Muck het volgende:
[..]
mijn moeder.... ooit heeft ze een hele avond achter de computer gezeten (van 7 tot 11) omdat ze niet wist hoe hij uit moest![]()
dus ja, ik weet het heel zeker
uitpissen? Er ligt een kratermeer op, en bij een uitbarsting zal dat wellicht leiden tot een flinke lahar. Er wonen 350.000 mensen in een straal van 10 km rond de krater.quote:Op maandag 15 oktober 2007 13:05 schreef Frutsel het volgende:
[..]
ga je hem uit pissen ofzo?
ramptoerist! (tenzij het leuke plaatjes oplevert)
lahar?quote:Op maandag 15 oktober 2007 13:07 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
uitpissen? Er ligt een kratermeer op, en bij een uitbarsting zal dat wellicht leiden tot een flinke lahar. Er wonen 350.000 mensen in een straal van 10 km rond de krater.
Hmm..quote:Op maandag 15 oktober 2007 13:07 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
uitpissen? Er ligt een kratermeer op, en bij een uitbarsting zal dat wellicht leiden tot een flinke lahar. Er wonen 350.000 mensen in een straal van 10 km rond de krater.
Net als dinerploegendienstquote:
observatie is er, activiteit ook, flink wat bevingen waargenomen, stijging temperatuur kratermeer ect..quote:Op maandag 15 oktober 2007 13:15 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Hmm..![]()
kan een flinke zooi veroorzaken dan![]()
eR is dus ook aktieve gang van zaken en observatie?
Woeiquote:Op maandag 15 oktober 2007 13:07 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ah dank jequote:
Yumquote:
ook datquote:
er zijn er al 10.000 in evacuatie.. de rest woont buiten de directe gevarenzone. Die worden niet ge-evacueerd tot er een uitbarsting plaatsvindtquote:
lekkerquote:Op maandag 15 oktober 2007 13:24 schreef sararaats het volgende:
[..]
* sararaats gooit koekjes door het topic.
VANGEN !!!!
* Papierversnipperaar vangt koekje.quote:Op maandag 15 oktober 2007 13:24 schreef sararaats het volgende:
[..]
* sararaats gooit koekjes door het topic.
VANGEN !!!!
ik kende alleen Sahar...quote:
quote:Op maandag 15 oktober 2007 13:27 schreef Muck het volgende:
[..]
ik kende alleen Sahar...
das de Syrische schoonmaakster bij mijn broer op het werk die goddelijke baklava maakt
maar das niet helemaal hetzelfde
zit er nuquote:
ben nu weg....quote:
hahahaquote:Op maandag 15 oktober 2007 13:33 schreef MPG het volgende:
[..]
ben nu weg....docent is al begonnen
![]()
....
Hey dudequote:
Uitslapertquote:
ik ga zo ontbijten!quote:
quote:Op maandag 15 oktober 2007 13:52 schreef OA het volgende:
En ik ben er weer vandoor.![]()
De groeten aan de rest van de KSCers![]()
geef die fiets nou maargewoon terugquote:
ja, zij aan mijquote:
slimquote:Op maandag 15 oktober 2007 14:08 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ja, zij aan mij
Maar volgende week is pas die verkoop.
Ik ga wel naar de a'damse straatweg, daar zit een fietsentent waar je voor 15 euro (waarschijnlijk gejatte) fietsen kan uitzoeken.
Prima, ik ga d'r wel een halen
...aan mij!quote:
tegenwoordig kan je iemand neersteken als ie een pen naar je gooitquote:
alle zwarte users er weer uitgeveegd?quote:Op maandag 15 oktober 2007 14:15 schreef Frutsel het volgende:
* Frutsel bezempje door de ksc haalt
Zow..das weer opgeruimd
Ja, dan moet je eigenlijk een auto pakken en 'm overrijden.quote:Op maandag 15 oktober 2007 14:16 schreef Frutsel het volgende:
[..]
tegenwoordig kan je iemand neersteken als ie een pen naar je gooit
dus als ie je fietst jat... mag dat op zijn minst ook natuurlijk
Heb je de ramen ook gedaan?quote:Op maandag 15 oktober 2007 14:15 schreef Frutsel het volgende:
* Frutsel bezempje door de ksc haalt
Zow..das weer opgeruimd
nee... d'r lagen overal koekjes ofzoquote:Op maandag 15 oktober 2007 14:19 schreef eer-ik het volgende:
[..]
alle zwarte users er weer uitgeveegd?
hehe das met die vrouw geweest, waar ze toch d'r tas van hadden gejat en die haar auto toen in de achteruit zette en die dieven van de scooter reed? Eentje ging er dood toch..quote:Op maandag 15 oktober 2007 14:19 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ja, dan moet je eigenlijk een auto pakken en 'm overrijden.
En achteruit nog een keer eroverheen.
Maar ja, zie ze maar eens te vinden
neej, het gaat regenen vanavondquote:Op maandag 15 oktober 2007 14:22 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Heb je de ramen ook gedaan?
e jaquote:Op maandag 15 oktober 2007 14:25 schreef Frutsel het volgende:
[..]
hehe das met die vrouw geweest, waar ze toch d'r tas van hadden gejat en die haar auto toen in de achteruit zette en die dieven van de scooter reed? Eentje ging er dood toch..
Mocht helaas niet van de nederlandse wetgeving
ik vond het wel een strakke actie eigenlijkquote:Op maandag 15 oktober 2007 14:25 schreef Frutsel het volgende:
[..]
hehe das met die vrouw geweest, waar ze toch d'r tas van hadden gejat en die haar auto toen in de achteruit zette en die dieven van de scooter reed? Eentje ging er dood toch..
Heeft ze straf gehad dan?quote:Op maandag 15 oktober 2007 14:25 schreef Frutsel het volgende:
[..]
ik kan daar ook heel slecht tegen jaquote:Op maandag 15 oktober 2007 14:27 schreef eer-ik het volgende:
di
[..]
e ja
Goeie actie.
Moet je maar afblijven van andermans spullen
Wat denk je zelfquote:Op maandag 15 oktober 2007 14:31 schreef crossover het volgende:
Ik zoek ook nog een fiets voor in Tilburg!
Ik geef er een tientje voor, dan kom je gewoon op de fiets naar TB en zet ik je op de trein terug
idd goede actiequote:Op maandag 15 oktober 2007 14:27 schreef eer-ik het volgende:
di
[..]
e ja
Goeie actie.
Moet je maar afblijven van andermans spullen
http://www.nu.nl/news/117(...)odreed_vervolgd.htmlquote:Op maandag 15 oktober 2007 14:30 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Heeft ze straf gehad dan?
was ook het eerste wat ik zei! die meid verdient een standbeeld!quote:Op maandag 15 oktober 2007 14:41 schreef Frutsel het volgende:
[..]
http://www.nu.nl/news/117(...)odreed_vervolgd.html
Mjah, zou opzet zijn geweest...
Right..
Je mot gewoon van andermans spullen afblijven... anders de gevolgen maar aanvaarden
Hoorde vanochtend iets dat de PVDA oproep tot een onderzoek of de agente in Amsterdam die die marokkaan neerschoot, wel juist gehandeld heeft. Ik hoop echt niet dat dat waar is. Die griet verdiend een lintje.
"Het was zo'n lieve jongen"...
tuurlijk, zijn ze allemaal
quote:Op maandag 15 oktober 2007 14:46 schreef Muck het volgende:
[..]
was ook het eerste wat ik zei! die meid verdient een standbeeld!
Ieder schietincident word onderzocht. En terecht. Als straks mensen die er niet bij waren gaan roepen dat het wel of niet ok is voel ik me niet meer veilig.quote:Op maandag 15 oktober 2007 14:41 schreef Frutsel het volgende:
[..]
http://www.nu.nl/news/117(...)odreed_vervolgd.html
Mjah, zou opzet zijn geweest...
Right..
Je mot gewoon van andermans spullen afblijven... anders de gevolgen maar aanvaarden
Hoorde vanochtend iets dat de PVDA oproep tot een onderzoek of de agente in Amsterdam die die marokkaan neerschoot, wel juist gehandeld heeft. Ik hoop echt niet dat dat waar is. Die griet verdiend een lintje.
"Het was zo'n lieve jongen"...
tuurlijk, zijn ze allemaal
Hey Lennyquote:Op maandag 15 oktober 2007 14:46 schreef Lenny_Leonard het volgende:
"De familie en ik zijn opgelucht dat de beslissing eindelijk is genomen en dat de zaak niet in de doofpot is gestopt", liet Dekens in een reactie weten. "Dit is wat de familie graag wilde."
Als ik ergens boos om kan worden zijn het wel van deze berichten. Verrekt tyfus Nederland. Sterf kut ali familie
En PvdA die dat aanvraagt? You're kidding right?
quote:Op maandag 15 oktober 2007 14:48 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Leer schieten, scheef wijf.
daar is op zich niets mis mee, maar dat weet de politie zelf ook. Daar hoeven niet gelijk kamervragen over worden gesteld of dat de politiek zich er mee bemoeit.. Dat kan de politie prima zelf...quote:Op maandag 15 oktober 2007 14:48 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ieder schietincident word onderzocht. En terecht. Als straks mensen die er niet bij waren gaan roepen dat het wel of niet ok is voel ik me niet meer veilig.![]()
Owja, dat las ik ook... maar die zou toch nog leven ofzo, want die had in 1986 nog een brief geschreven naar zijn familie. En idd.. een moordcommando van joodse nabestaanden van de Holocaust, waren op nazi-jacht.quote:Op maandag 15 oktober 2007 14:51 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Oh nog zoiets.. las vanmorgen in zo'n paupertreinkrant dat een of andere moordzuchtige nazi in 1982 zou zijn vermoord door nageslacht van zijn vermoorde clienten..Tyf toch op..
![]()
volgens mij ook.quote:Op maandag 15 oktober 2007 14:38 schreef Frutsel het volgende:
[..]
idd goede actie
maar ze is er wel voor veroordeeld dacht ik..
een duo penotti smileyquote:Op maandag 15 oktober 2007 15:01 schreef Houniet het volgende:
frutseltje [ afbeelding ]
Muckkkk [ afbeelding ][ afbeelding ]
Ja, door die agentequote:Op maandag 15 oktober 2007 14:55 schreef eer-ik het volgende:
[..]
volgens mij ook.
Marokkaan dood geschoten?
Lees ik dat goed?
joquote:Op maandag 15 oktober 2007 15:01 schreef Houniet het volgende:
frutseltje [ afbeelding ]
Muckkkk [ afbeelding ][ afbeelding ]
Instellen dat dat mag tegenwoordig.quote:
quote:
haquote:
Ja, heel goedquote:Op maandag 15 oktober 2007 15:10 schreef Houniet het volgende:
[..]
ha
hee eerkan je een geheim bewaren
waar?quote:
Rachel is blijven slapen vannacht alleen ze snurktquote:
Notes, muckquote:
Ohquote:Op maandag 15 oktober 2007 15:17 schreef Houniet het volgende:
[..]
Rachel is blijven slapen vannacht alleen ze snurkt.
Ik ook. Vertel!quote:Op maandag 15 oktober 2007 15:10 schreef Houniet het volgende:
[..]
ha
hee eerkan je een geheim bewaren
zie hierbovenquote:
Sophia komt zo, ze neemt een whopper mee voor mequote:Op maandag 15 oktober 2007 15:19 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Oh
That's a bummer.
Daar heeft ze niks van gezegd, zit nu hier een bakkie te doen
Houniet.quote:
Tofquote:Op maandag 15 oktober 2007 15:23 schreef Houniet het volgende:
[..]
zie hierboven
[..]
Sophia komt zo, ze neemt een whopper mee voor me
koop je je eigen fiets terugquote:Op maandag 15 oktober 2007 14:08 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ja, zij aan mij
Maar volgende week is pas die verkoop.
Ik ga wel naar de a'damse straatweg, daar zit een fietsentent waar je voor 15 euro (waarschijnlijk gejatte) fietsen kan uitzoeken.
Prima, ik ga d'r wel een halen
quote:
ja man, we zijn rond 1900 bij jouquote:Op maandag 15 oktober 2007 15:25 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Tof
Gaat 't eten met z'n vieren nog door vanavond?
dan zou ik heel hard lachen weet je datquote:
ehm, wat vroeg je?quote:Op maandag 15 oktober 2007 15:28 schreef Frutsel het volgende:
niemand dus een idee![]()
dan maar ff naar DIG
stil eens.quote:Op maandag 15 oktober 2007 15:27 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
hoeren
zet er betere chicks in man
met name die 2e
die mokkels uit eer zijn UIquote:
En terechtquote:Op maandag 15 oktober 2007 15:28 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Dan steek ik m'n sleutel in het slot, en fiets er mee weg.
Systeembeheer een godverdommese rotschop verkopenquote:Op maandag 15 oktober 2007 15:35 schreef Frutsel het volgende:
[..]
zie mijn post op deze pagina... over de instellingen van IE...
rechtermuisknop werkt niet meer
Ik ook.quote:Op maandag 15 oktober 2007 15:28 schreef Muck het volgende:
[..]
dan zou ik heel hard lachen weet je dat
tevens: hooooi
ik ben een beetje traag van begrip vandaagquote:
eer zei het zelf ook alquote:Op maandag 15 oktober 2007 15:37 schreef Muck het volgende:
[..]
ik ben een beetje traag van begrip vandaag
oh en fruts, ik zou het niet weeeeeeten
al de standaard instellingen hersteldquote:Op maandag 15 oktober 2007 15:35 schreef Frutsel het volgende:
[..]
zie mijn post op deze pagina... over de instellingen van IE...
rechtermuisknop werkt niet meer
in verband met de routeplanningquote:Op maandag 15 oktober 2007 15:40 schreef Frutsel het volgende:
idd...
maar ja... leg maar eens uit waarom je plaatjes nodig hebt voor je werk
kpd?quote:Op maandag 15 oktober 2007 15:40 schreef Frutsel het volgende:
idd...
maar ja... leg maar eens uit waarom je plaatjes nodig hebt voor je werk
Ehm.. iets lekkers... maar niet teveel zoetquote:
fout antwoordquote:Op maandag 15 oktober 2007 15:44 schreef MPG het volgende:
[..]
Ehm.. iets lekkers... maar niet teveel zoet![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |