quote:Op maandag 15 oktober 2007 12:45 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Dan is dat de oorzaak. Ik weet nog wel wie er topposter was in het begin
soms wel, maar me mama komt toch niet op fokquote:Op maandag 15 oktober 2007 12:46 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
mag jij liegen van je mama?
maar sindsdien is het inderdaad vrij rustig. Geen aardbevingen en vulkaanuitbarstingen en zo he..quote:
quote:Op maandag 15 oktober 2007 12:53 schreef Frutsel het volgende:
[..]
soms wel, maar me mama komt toch niet op fok
denk ik (hoop ik)
beetje weinig wel... wordt weer tijd voor wat aktie in DEquote:Op maandag 15 oktober 2007 12:54 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
maar sindsdien is het inderdaad vrij rustig. Geen aardbevingen en vulkaanuitbarstingen en zo he..
de mijne vond het kookboek heel tofquote:Op maandag 15 oktober 2007 12:53 schreef Frutsel het volgende:
[..]
soms wel, maar me mama komt toch niet op fok
denk ik (hoop ik)
ik zit af te tellen tot een vulkaanuitbarsting van de Kelut. Potentie is er voor een redelijk flinke uitbarsting. Aangezien het op een uurof 6 rijden is probeer ik er zeker heen te gaan als het zo ver is.quote:Op maandag 15 oktober 2007 12:59 schreef Frutsel het volgende:
[..]
beetje weinig wel... wordt weer tijd voor wat aktie in DE
dat weet je zeker?quote:Op maandag 15 oktober 2007 12:59 schreef Muck het volgende:
[..]
de mijne vond het kookboek heel tof
verder komt ze godzijdank niet op fok
mijn moeder.... ooit heeft ze een hele avond achter de computer gezeten (van 7 tot 11) omdat ze niet wist hoe hij uit moestquote:
ga je hem uit pissen ofzo?quote:Op maandag 15 oktober 2007 13:02 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ik zit af te tellen tot een vulkaanuitbarsting van de Kelut. Potentie is er voor een redelijk flinke uitbarsting. Aangezien het op een uurof 6 rijden is probeer ik er zeker heen te gaan als het zo ver is.
haha.. humorquote:Op maandag 15 oktober 2007 13:04 schreef Muck het volgende:
[..]
mijn moeder.... ooit heeft ze een hele avond achter de computer gezeten (van 7 tot 11) omdat ze niet wist hoe hij uit moest![]()
dus ja, ik weet het heel zeker
uitpissen? Er ligt een kratermeer op, en bij een uitbarsting zal dat wellicht leiden tot een flinke lahar. Er wonen 350.000 mensen in een straal van 10 km rond de krater.quote:Op maandag 15 oktober 2007 13:05 schreef Frutsel het volgende:
[..]
ga je hem uit pissen ofzo?
ramptoerist! (tenzij het leuke plaatjes oplevert)
lahar?quote:Op maandag 15 oktober 2007 13:07 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
uitpissen? Er ligt een kratermeer op, en bij een uitbarsting zal dat wellicht leiden tot een flinke lahar. Er wonen 350.000 mensen in een straal van 10 km rond de krater.
Hmm..quote:Op maandag 15 oktober 2007 13:07 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
uitpissen? Er ligt een kratermeer op, en bij een uitbarsting zal dat wellicht leiden tot een flinke lahar. Er wonen 350.000 mensen in een straal van 10 km rond de krater.
Net als dinerploegendienstquote:
observatie is er, activiteit ook, flink wat bevingen waargenomen, stijging temperatuur kratermeer ect..quote:Op maandag 15 oktober 2007 13:15 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Hmm..![]()
kan een flinke zooi veroorzaken dan![]()
eR is dus ook aktieve gang van zaken en observatie?
Woeiquote:Op maandag 15 oktober 2007 13:07 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ah dank jequote:
Yumquote:
ook datquote:
er zijn er al 10.000 in evacuatie.. de rest woont buiten de directe gevarenzone. Die worden niet ge-evacueerd tot er een uitbarsting plaatsvindtquote:
lekkerquote:Op maandag 15 oktober 2007 13:24 schreef sararaats het volgende:
[..]
* sararaats gooit koekjes door het topic.
VANGEN !!!!
* Papierversnipperaar vangt koekje.quote:Op maandag 15 oktober 2007 13:24 schreef sararaats het volgende:
[..]
* sararaats gooit koekjes door het topic.
VANGEN !!!!
ik kende alleen Sahar...quote:
quote:Op maandag 15 oktober 2007 13:27 schreef Muck het volgende:
[..]
ik kende alleen Sahar...
das de Syrische schoonmaakster bij mijn broer op het werk die goddelijke baklava maakt
maar das niet helemaal hetzelfde
zit er nuquote:
ben nu weg....quote:
hahahaquote:Op maandag 15 oktober 2007 13:33 schreef MPG het volgende:
[..]
ben nu weg....docent is al begonnen
![]()
....
Hey dudequote:
Uitslapertquote:
ik ga zo ontbijten!quote:
quote:Op maandag 15 oktober 2007 13:52 schreef OA het volgende:
En ik ben er weer vandoor.![]()
De groeten aan de rest van de KSCers![]()
geef die fiets nou maargewoon terugquote:
ja, zij aan mijquote:
slimquote:Op maandag 15 oktober 2007 14:08 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ja, zij aan mij
Maar volgende week is pas die verkoop.
Ik ga wel naar de a'damse straatweg, daar zit een fietsentent waar je voor 15 euro (waarschijnlijk gejatte) fietsen kan uitzoeken.
Prima, ik ga d'r wel een halen
...aan mij!quote:
tegenwoordig kan je iemand neersteken als ie een pen naar je gooitquote:
alle zwarte users er weer uitgeveegd?quote:Op maandag 15 oktober 2007 14:15 schreef Frutsel het volgende:
* Frutsel bezempje door de ksc haalt
Zow..das weer opgeruimd
Ja, dan moet je eigenlijk een auto pakken en 'm overrijden.quote:Op maandag 15 oktober 2007 14:16 schreef Frutsel het volgende:
[..]
tegenwoordig kan je iemand neersteken als ie een pen naar je gooit
dus als ie je fietst jat... mag dat op zijn minst ook natuurlijk
Heb je de ramen ook gedaan?quote:Op maandag 15 oktober 2007 14:15 schreef Frutsel het volgende:
* Frutsel bezempje door de ksc haalt
Zow..das weer opgeruimd
nee... d'r lagen overal koekjes ofzoquote:Op maandag 15 oktober 2007 14:19 schreef eer-ik het volgende:
[..]
alle zwarte users er weer uitgeveegd?
hehe das met die vrouw geweest, waar ze toch d'r tas van hadden gejat en die haar auto toen in de achteruit zette en die dieven van de scooter reed? Eentje ging er dood toch..quote:Op maandag 15 oktober 2007 14:19 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ja, dan moet je eigenlijk een auto pakken en 'm overrijden.
En achteruit nog een keer eroverheen.
Maar ja, zie ze maar eens te vinden
neej, het gaat regenen vanavondquote:Op maandag 15 oktober 2007 14:22 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Heb je de ramen ook gedaan?
e jaquote:Op maandag 15 oktober 2007 14:25 schreef Frutsel het volgende:
[..]
hehe das met die vrouw geweest, waar ze toch d'r tas van hadden gejat en die haar auto toen in de achteruit zette en die dieven van de scooter reed? Eentje ging er dood toch..
Mocht helaas niet van de nederlandse wetgeving
ik vond het wel een strakke actie eigenlijkquote:Op maandag 15 oktober 2007 14:25 schreef Frutsel het volgende:
[..]
hehe das met die vrouw geweest, waar ze toch d'r tas van hadden gejat en die haar auto toen in de achteruit zette en die dieven van de scooter reed? Eentje ging er dood toch..
Heeft ze straf gehad dan?quote:Op maandag 15 oktober 2007 14:25 schreef Frutsel het volgende:
[..]
ik kan daar ook heel slecht tegen jaquote:Op maandag 15 oktober 2007 14:27 schreef eer-ik het volgende:
di
[..]
e ja
Goeie actie.
Moet je maar afblijven van andermans spullen
Wat denk je zelfquote:Op maandag 15 oktober 2007 14:31 schreef crossover het volgende:
Ik zoek ook nog een fiets voor in Tilburg!
Ik geef er een tientje voor, dan kom je gewoon op de fiets naar TB en zet ik je op de trein terug
idd goede actiequote:Op maandag 15 oktober 2007 14:27 schreef eer-ik het volgende:
di
[..]
e ja
Goeie actie.
Moet je maar afblijven van andermans spullen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |