quote:Op maandag 15 oktober 2007 13:27 schreef Muck het volgende:
[..]
ik kende alleen Sahar...
das de Syrische schoonmaakster bij mijn broer op het werk die goddelijke baklava maakt
maar das niet helemaal hetzelfde
zit er nuquote:
ben nu weg....quote:
hahahaquote:Op maandag 15 oktober 2007 13:33 schreef MPG het volgende:
[..]
ben nu weg....docent is al begonnen
![]()
....
Hey dudequote:
Uitslapertquote:
ik ga zo ontbijten!quote:
quote:Op maandag 15 oktober 2007 13:52 schreef OA het volgende:
En ik ben er weer vandoor.![]()
De groeten aan de rest van de KSCers![]()
geef die fiets nou maargewoon terugquote:
ja, zij aan mijquote:
slimquote:Op maandag 15 oktober 2007 14:08 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ja, zij aan mij
Maar volgende week is pas die verkoop.
Ik ga wel naar de a'damse straatweg, daar zit een fietsentent waar je voor 15 euro (waarschijnlijk gejatte) fietsen kan uitzoeken.
Prima, ik ga d'r wel een halen
...aan mij!quote:
tegenwoordig kan je iemand neersteken als ie een pen naar je gooitquote:
alle zwarte users er weer uitgeveegd?quote:Op maandag 15 oktober 2007 14:15 schreef Frutsel het volgende:
* Frutsel bezempje door de ksc haalt
Zow..das weer opgeruimd
Ja, dan moet je eigenlijk een auto pakken en 'm overrijden.quote:Op maandag 15 oktober 2007 14:16 schreef Frutsel het volgende:
[..]
tegenwoordig kan je iemand neersteken als ie een pen naar je gooit
dus als ie je fietst jat... mag dat op zijn minst ook natuurlijk
Heb je de ramen ook gedaan?quote:Op maandag 15 oktober 2007 14:15 schreef Frutsel het volgende:
* Frutsel bezempje door de ksc haalt
Zow..das weer opgeruimd
nee... d'r lagen overal koekjes ofzoquote:Op maandag 15 oktober 2007 14:19 schreef eer-ik het volgende:
[..]
alle zwarte users er weer uitgeveegd?
hehe das met die vrouw geweest, waar ze toch d'r tas van hadden gejat en die haar auto toen in de achteruit zette en die dieven van de scooter reed? Eentje ging er dood toch..quote:Op maandag 15 oktober 2007 14:19 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ja, dan moet je eigenlijk een auto pakken en 'm overrijden.
En achteruit nog een keer eroverheen.
Maar ja, zie ze maar eens te vinden
neej, het gaat regenen vanavondquote:Op maandag 15 oktober 2007 14:22 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Heb je de ramen ook gedaan?
e jaquote:Op maandag 15 oktober 2007 14:25 schreef Frutsel het volgende:
[..]
hehe das met die vrouw geweest, waar ze toch d'r tas van hadden gejat en die haar auto toen in de achteruit zette en die dieven van de scooter reed? Eentje ging er dood toch..
Mocht helaas niet van de nederlandse wetgeving
ik vond het wel een strakke actie eigenlijkquote:Op maandag 15 oktober 2007 14:25 schreef Frutsel het volgende:
[..]
hehe das met die vrouw geweest, waar ze toch d'r tas van hadden gejat en die haar auto toen in de achteruit zette en die dieven van de scooter reed? Eentje ging er dood toch..
Heeft ze straf gehad dan?quote:Op maandag 15 oktober 2007 14:25 schreef Frutsel het volgende:
[..]
ik kan daar ook heel slecht tegen jaquote:Op maandag 15 oktober 2007 14:27 schreef eer-ik het volgende:
di
[..]
e ja
Goeie actie.
Moet je maar afblijven van andermans spullen
Wat denk je zelfquote:Op maandag 15 oktober 2007 14:31 schreef crossover het volgende:
Ik zoek ook nog een fiets voor in Tilburg!
Ik geef er een tientje voor, dan kom je gewoon op de fiets naar TB en zet ik je op de trein terug
idd goede actiequote:Op maandag 15 oktober 2007 14:27 schreef eer-ik het volgende:
di
[..]
e ja
Goeie actie.
Moet je maar afblijven van andermans spullen
http://www.nu.nl/news/117(...)odreed_vervolgd.htmlquote:Op maandag 15 oktober 2007 14:30 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Heeft ze straf gehad dan?
was ook het eerste wat ik zei! die meid verdient een standbeeld!quote:Op maandag 15 oktober 2007 14:41 schreef Frutsel het volgende:
[..]
http://www.nu.nl/news/117(...)odreed_vervolgd.html
Mjah, zou opzet zijn geweest...
Right..
Je mot gewoon van andermans spullen afblijven... anders de gevolgen maar aanvaarden
Hoorde vanochtend iets dat de PVDA oproep tot een onderzoek of de agente in Amsterdam die die marokkaan neerschoot, wel juist gehandeld heeft. Ik hoop echt niet dat dat waar is. Die griet verdiend een lintje.
"Het was zo'n lieve jongen"...
tuurlijk, zijn ze allemaal
quote:Op maandag 15 oktober 2007 14:46 schreef Muck het volgende:
[..]
was ook het eerste wat ik zei! die meid verdient een standbeeld!
Ieder schietincident word onderzocht. En terecht. Als straks mensen die er niet bij waren gaan roepen dat het wel of niet ok is voel ik me niet meer veilig.quote:Op maandag 15 oktober 2007 14:41 schreef Frutsel het volgende:
[..]
http://www.nu.nl/news/117(...)odreed_vervolgd.html
Mjah, zou opzet zijn geweest...
Right..
Je mot gewoon van andermans spullen afblijven... anders de gevolgen maar aanvaarden
Hoorde vanochtend iets dat de PVDA oproep tot een onderzoek of de agente in Amsterdam die die marokkaan neerschoot, wel juist gehandeld heeft. Ik hoop echt niet dat dat waar is. Die griet verdiend een lintje.
"Het was zo'n lieve jongen"...
tuurlijk, zijn ze allemaal
Hey Lennyquote:Op maandag 15 oktober 2007 14:46 schreef Lenny_Leonard het volgende:
"De familie en ik zijn opgelucht dat de beslissing eindelijk is genomen en dat de zaak niet in de doofpot is gestopt", liet Dekens in een reactie weten. "Dit is wat de familie graag wilde."
Als ik ergens boos om kan worden zijn het wel van deze berichten. Verrekt tyfus Nederland. Sterf kut ali familie
En PvdA die dat aanvraagt? You're kidding right?
quote:Op maandag 15 oktober 2007 14:48 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Leer schieten, scheef wijf.
daar is op zich niets mis mee, maar dat weet de politie zelf ook. Daar hoeven niet gelijk kamervragen over worden gesteld of dat de politiek zich er mee bemoeit.. Dat kan de politie prima zelf...quote:Op maandag 15 oktober 2007 14:48 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ieder schietincident word onderzocht. En terecht. Als straks mensen die er niet bij waren gaan roepen dat het wel of niet ok is voel ik me niet meer veilig.![]()
Owja, dat las ik ook... maar die zou toch nog leven ofzo, want die had in 1986 nog een brief geschreven naar zijn familie. En idd.. een moordcommando van joodse nabestaanden van de Holocaust, waren op nazi-jacht.quote:Op maandag 15 oktober 2007 14:51 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Oh nog zoiets.. las vanmorgen in zo'n paupertreinkrant dat een of andere moordzuchtige nazi in 1982 zou zijn vermoord door nageslacht van zijn vermoorde clienten..Tyf toch op..
![]()
volgens mij ook.quote:Op maandag 15 oktober 2007 14:38 schreef Frutsel het volgende:
[..]
idd goede actie
maar ze is er wel voor veroordeeld dacht ik..
een duo penotti smileyquote:Op maandag 15 oktober 2007 15:01 schreef Houniet het volgende:
frutseltje [ afbeelding ]
Muckkkk [ afbeelding ][ afbeelding ]
Ja, door die agentequote:Op maandag 15 oktober 2007 14:55 schreef eer-ik het volgende:
[..]
volgens mij ook.
Marokkaan dood geschoten?
Lees ik dat goed?
joquote:Op maandag 15 oktober 2007 15:01 schreef Houniet het volgende:
frutseltje [ afbeelding ]
Muckkkk [ afbeelding ][ afbeelding ]
Instellen dat dat mag tegenwoordig.quote:
quote:
haquote:
Ja, heel goedquote:Op maandag 15 oktober 2007 15:10 schreef Houniet het volgende:
[..]
ha
hee eerkan je een geheim bewaren
waar?quote:
Rachel is blijven slapen vannacht alleen ze snurktquote:
Notes, muckquote:
Ohquote:Op maandag 15 oktober 2007 15:17 schreef Houniet het volgende:
[..]
Rachel is blijven slapen vannacht alleen ze snurkt.
Ik ook. Vertel!quote:Op maandag 15 oktober 2007 15:10 schreef Houniet het volgende:
[..]
ha
hee eerkan je een geheim bewaren
zie hierbovenquote:
Sophia komt zo, ze neemt een whopper mee voor mequote:Op maandag 15 oktober 2007 15:19 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Oh
That's a bummer.
Daar heeft ze niks van gezegd, zit nu hier een bakkie te doen
Houniet.quote:
Tofquote:Op maandag 15 oktober 2007 15:23 schreef Houniet het volgende:
[..]
zie hierboven
[..]
Sophia komt zo, ze neemt een whopper mee voor me
koop je je eigen fiets terugquote:Op maandag 15 oktober 2007 14:08 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ja, zij aan mij
Maar volgende week is pas die verkoop.
Ik ga wel naar de a'damse straatweg, daar zit een fietsentent waar je voor 15 euro (waarschijnlijk gejatte) fietsen kan uitzoeken.
Prima, ik ga d'r wel een halen
quote:
ja man, we zijn rond 1900 bij jouquote:Op maandag 15 oktober 2007 15:25 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Tof
Gaat 't eten met z'n vieren nog door vanavond?
dan zou ik heel hard lachen weet je datquote:
ehm, wat vroeg je?quote:Op maandag 15 oktober 2007 15:28 schreef Frutsel het volgende:
niemand dus een idee![]()
dan maar ff naar DIG
stil eens.quote:Op maandag 15 oktober 2007 15:27 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
hoeren
zet er betere chicks in man
met name die 2e
die mokkels uit eer zijn UIquote:
En terechtquote:Op maandag 15 oktober 2007 15:28 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Dan steek ik m'n sleutel in het slot, en fiets er mee weg.
Systeembeheer een godverdommese rotschop verkopenquote:Op maandag 15 oktober 2007 15:35 schreef Frutsel het volgende:
[..]
zie mijn post op deze pagina... over de instellingen van IE...
rechtermuisknop werkt niet meer
Ik ook.quote:Op maandag 15 oktober 2007 15:28 schreef Muck het volgende:
[..]
dan zou ik heel hard lachen weet je dat
tevens: hooooi
ik ben een beetje traag van begrip vandaagquote:
eer zei het zelf ook alquote:Op maandag 15 oktober 2007 15:37 schreef Muck het volgende:
[..]
ik ben een beetje traag van begrip vandaag
oh en fruts, ik zou het niet weeeeeeten
al de standaard instellingen hersteldquote:Op maandag 15 oktober 2007 15:35 schreef Frutsel het volgende:
[..]
zie mijn post op deze pagina... over de instellingen van IE...
rechtermuisknop werkt niet meer
in verband met de routeplanningquote:Op maandag 15 oktober 2007 15:40 schreef Frutsel het volgende:
idd...
maar ja... leg maar eens uit waarom je plaatjes nodig hebt voor je werk
kpd?quote:Op maandag 15 oktober 2007 15:40 schreef Frutsel het volgende:
idd...
maar ja... leg maar eens uit waarom je plaatjes nodig hebt voor je werk
Ehm.. iets lekkers... maar niet teveel zoetquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |