No wayquote:Op zondag 14 oktober 2007 15:19 schreef Ladidadida het volgende:
Ja, WurM en ik dus!Noteer maar alvast bij 'winnaars'
Watch usquote:
Wij zijn hier het koppel met de meeste glamour.quote:
* fobo checktquote:Op zondag 14 oktober 2007 15:22 schreef Edwinuss het volgende:
IK WIL OOK MEE DOEN MAAR DAN ALS BEAUTY
Zeker. Ook wat betreft stijlquote:Op zondag 14 oktober 2007 15:23 schreef Paramnesia het volgende:
Wij zijn hier het koppel met de meeste glamour.![]()
Ja, als nerd. Ik ben het er ook niet mee eens, maar we moeten ons maar aanpassen hequote:Op zondag 14 oktober 2007 15:24 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
gewoonlelijke mensen mogen ook wel een kans maken
![]()
ik heul geen nerdquote:Op zondag 14 oktober 2007 15:25 schreef WurM het volgende:
[..]
Ja, als nerd. Ik ben het er ook niet mee eens, maar we moeten ons maar aanpassen he
Je hebt wel langer haar dan ik mij ikquote:Op zondag 14 oktober 2007 15:22 schreef WurM het volgende:
Wij gaan ook echt wel winnenIk ben de meest verwijfde nerd die je ooit hebt gezien
Daar draait het hier niet om, gaylord.quote:Op zondag 14 oktober 2007 15:23 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
Wij zijn hier het koppel met de meeste glamour.![]()
Klein foutje eruit gehaaldquote:Op zondag 14 oktober 2007 15:28 schreef Ladidadida het volgende:
Daar draait het hier niet om, gaylord.
Ik heb niet langer haar dan mijn vrouwlijke tegenspeler. WurM daarintegenquote:Op zondag 14 oktober 2007 15:28 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Daar draait het hier niet om, gaylord.
Ik maak geen foutjes pop. Wen er maar vast aanquote:
WurM ook nietquote:Op zondag 14 oktober 2007 15:32 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
Ik heb niet langer haar dan mijn vrouwlijke tegenspeler. WurM daarintegen![]()
quote:Op zondag 14 oktober 2007 15:33 schreef Dark_Angelus het volgende:
Saaw ( Nerd )
[ afbeelding ]
&
Dark_Angelus ( Beauty )
[ afbeelding ]
Wij doen mee
Je staat er al in met viswijfjequote:Op zondag 14 oktober 2007 15:35 schreef HuHu het volgende:
Ik doe mee.
ik ben toch een jongetje, en niet echt iemand die homo isquote:Op zondag 14 oktober 2007 15:31 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Kan jij niet ff Edwinuss' nerd zijn?
Spelleider ook goed
Spelleiderquote:Op zondag 14 oktober 2007 15:31 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Kan jij niet ff Edwinuss' nerd zijn?
Spelleider ook goed
Jah, vandaar dequote:Op zondag 14 oktober 2007 15:36 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Je staat er al in met viswijfje![]()
een foto van tieten ofzo.quote:Op zondag 14 oktober 2007 15:46 schreef Martijn_77 het volgende:
Wat gaat de eerste opdracht worden?
Ik heb m'n eigen problemen inmiddels, WurM gaat vreemdquote:
Zullen wij dan ook maar vreemd gaan met elkaarquote:Op zondag 14 oktober 2007 15:47 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Ik heb m'n eigen problemen inmiddels, WurM gaat vreemd![]()
Dat is werk voor de spelleiderquote:Op zondag 14 oktober 2007 15:47 schreef Dark_Angelus het volgende:
Als er nou mensen zijn die vragen gaan verzinnen? Of opdrachten ofzo?
Ja oke maar users mogen ook voorstellen aandragen.quote:Op zondag 14 oktober 2007 15:51 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Dat is werk voor de spelleideren SF wou dat doen?
Dus in principe alleen de deelnemers nietquote:Op zondag 14 oktober 2007 15:52 schreef Paramnesia het volgende:
Ja oke maar users mogen ook voorstellen aandragen.
Ik wil niet iemand die met Viswijfje is geweestquote:Op zondag 14 oktober 2007 15:50 schreef HuHu het volgende:
[..]
Zullen wij dan ook maar vreemd gaan met elkaar?
Mwoah 1 koppeltje erbij zou nog wel leuk zijn. Dan sluit ik de inschrijving wel.quote:Op zondag 14 oktober 2007 15:59 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Hebben we genoeg kandidaten ?
Nog niet!quote:Op zondag 14 oktober 2007 15:59 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Hebben we genoeg kandidaten ?
hieroquote:Op zondag 14 oktober 2007 16:03 schreef HuHu het volgende:
Waar is mijn partner eigenlijk?
Ik ben momenteel ook bezig in Eclipsequote:Op zondag 14 oktober 2007 16:18 schreef Edwinuss het volgende:
[ afbeelding ]
check my een vette nerd zijn
het lukt me maar nietquote:Op zondag 14 oktober 2007 16:21 schreef HuHu het volgende:
[..]
Ik ben momenteel ook bezig in Eclipse.
Maar Viswijfje is dus mijn partner, maar ik zie haar hier niet.
Je ActionListener in de zelfde klasse zettenquote:Op zondag 14 oktober 2007 16:18 schreef Edwinuss het volgende:
[ afbeelding ]
check my een vette nerd zijn
ik ben nog maar een aantal dagen bezig met JAVA, maar wat bedoel je eigenlijkquote:Op zondag 14 oktober 2007 16:29 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
Je ActionListener in de zelfde klasse zetten_!
Doe eens een eigen ActionListner schrijven.
Moeten wij het nu over make-up en kleding gaan hebben? En Brad Pitt?quote:
Normaal gesproken moet je haal je de Listeners weg van de GUI en plaats je ze in de Controller (Dit is maar een vorm of een voorkeur van progameren dus niet verplicht). Maar om de code netjes te maken kun je het beste een eigen Listner schrijven.quote:Op zondag 14 oktober 2007 16:33 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
ik ben nog maar een aantal dagen bezig met JAVA, maar wat bedoel je eigenlijk?
ik begrijp er niet veel van eigenlijk, onze leraar was zo slim om ons deze opdracht te geven voor de vakantie.quote:Op zondag 14 oktober 2007 16:38 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
Normaal gesproken moet je haal je de Listeners weg van de GUI en plaats je ze in de Controller (Dit is maar een vorm of een voorkeur van progameren dus niet verplicht). Maar om de code netjes te maken kun je het beste een eigen Listner schrijven.
MyActionListener() extends ActionListener.
en bij de actie: addActionListner(new MyActionListener())
doe dit ff zonder nakijken in een naslag werk, fouten voorbehouden.
Ik zag eerst zo een naaktfoto van Brad Pittquote:Op zondag 14 oktober 2007 16:33 schreef Ladidadida het volgende:
Moeten wij het nu over make-up en kleding gaan hebben? En Brad Pitt?
Valt 't tegen?quote:Op zondag 14 oktober 2007 16:47 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Ik zag eerst zo een naaktfoto van Brad Pitt, arme Angelina Jolie
.
Angelina schijnt er tegenwoordig ook niet meer zo knap uit te zien. Nogal euhhh... 'mager'.quote:Op zondag 14 oktober 2007 16:47 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Ik zag eerst zo een naaktfoto van Brad Pitt, arme Angelina Jolie
.
Hier hoopte ik al opquote:Op zondag 14 oktober 2007 16:49 schreef paultjuhhh het volgende:
Jojoortje en ik doen mee
Foto?quote:
Wat is de opdrachtquote:Op zondag 14 oktober 2007 16:44 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
ik begrijp er niet veel van eigenlijk, onze leraar was zo slim om ons deze opdracht te geven voor de vakantie.
Die dagen dat we les van hem zouden hebben was hij ziek, dus ik vet balen. En nu moet deze opdracht Maandag af zijn.
Dat gaat me echt nooit lukken, het is echt ingewikkeld als je het eigenlijk niet echt kent..
En bedankt voor de uitleg, kijken of ik wat mee kan..
een tekenprogramma, met 5 standaard figuren, en 10 kleuren..quote:Op zondag 14 oktober 2007 17:12 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
Wat is de opdracht(PM me anders even)
Doet 't nietquote:Op zondag 14 oktober 2007 18:11 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
klik
Moet alleen registreren om ze groter te zien.
Ga je nu piemels checken op een zondag Ladi.quote:
Ik heb gister m'n zondag gehad?quote:Op zondag 14 oktober 2007 18:18 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
Ga je nu piemels checken op een zondag Ladi.![]()
Ja.quote:
Beter dan WurMquote:Op zondag 14 oktober 2007 18:34 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Ja.
Dus.
Hm.
Moet je daar nou van zeggen.
Niets.quote:Op zondag 14 oktober 2007 18:34 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Ja.
Dus.
Hm.
Moet je daar nou van zeggen.
Waar ben je mee bezig?quote:
Hangt er vanaf hoe je ervaring ziet.quote:Op zondag 14 oktober 2007 18:38 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
Niets.
Tenzij je ervaring hebt qua beroordelen van penis-size.
quote:Op zondag 14 oktober 2007 18:41 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Hangt er vanaf hoe je ervaring ziet.
En hoe gaan we dat fixen met tijd enzo? Want niet iedereen zal op hetzelfde moment/dezelfde dag online zijn om een opdracht te doenquote:Op zondag 14 oktober 2007 18:43 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
lama (geen paarse)
On-Topic.
Wie komt er met opdrachten?![]()
Nou ja het zullen wel opdrachten zijn die in verloop van tijd zijn op te lossen. Dus met tussentijd en apart van elkaar.quote:Op zondag 14 oktober 2007 18:47 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
En hoe gaan we dat fixen met tijd enzo? Want niet iedereen zal op hetzelfde moment/dezelfde dag online zijn om een opdracht te doen
Verder zullen de koppeltjes wel met elkaar al in contact staan denk ik zo.quote:Op zondag 14 oktober 2007 18:50 schreef Dark_Angelus het volgende:
We moeten gewoon een soort sluitingstijd doen. En ik denk de users die zich hiervoor aanmelden dat die toch wel geregeld online zijn. Bijvoorbeeld 1/2 dagen voor een opdracht. MIsschien iets langer
Dat is zeker een priorteit.quote:Op zondag 14 oktober 2007 18:52 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
Verder zullen de koppeltjes wel met elkaar al in contact staan denk ik zo.![]()
Omdat je dom en lelijk bent, dus bij geen van beide categoriën kunt worden ingedeeld. Daarom.quote:Op zondag 14 oktober 2007 18:56 schreef Jekoos het volgende:
ik snap ook niet dat ik er niet bij sta
En hoe wou je dat doen?quote:Op zondag 14 oktober 2007 18:58 schreef Dark_Angelus het volgende:
wie weet wel leuk in de toekomst om er ook echt een IRL soap van te maken
quote:Op zondag 14 oktober 2007 20:22 schreef Paramnesia het volgende:
Ideeen kunnen bij deze worden ingediend.![]()
quote:
Ja iedereen heeft ook een week vrijquote:Op zondag 14 oktober 2007 20:25 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
verkeerde knopje
.
Maar goed, ik heb een idee! Alle koppels gaan een week in een huis wonen en dan gaan Paramnesia en ik de rest pwnen, met z'n allen in 1 huis he btw.
Ook echt goed uit te voeren, ofzo.
/zin om een vrije week zo door te brengenquote:Op zondag 14 oktober 2007 20:27 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
Ja iedereen heeft ook een week vrij![]()
Zo, dat ging wel echt heel makkelijk hè. Maar we hebben dan ook hard getraindquote:
Iddquote:Op zondag 14 oktober 2007 20:59 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Zo, dat ging wel echt heel makkelijk hè. Maar we hebben dan ook hard getraind
Ik heb de PR ingeschakeldquote:Op zondag 14 oktober 2007 21:03 schreef Ladidadida het volgende:
Wat is de prijs?
Oh, okee.quote:
Je moet eerst een chick scoren die jouw beauty wil zijnquote:Op zondag 14 oktober 2007 21:34 schreef Tommmm het volgende:
moet je achttien zijn hiervoor?? zoniet dan doe ik mee als nerd
ah eitje joh...iedereen wil mijn beauty zijnquote:Op zondag 14 oktober 2007 21:36 schreef WurM het volgende:
[..]
Je moet eerst een chick scoren die jouw beauty wil zijn
Ik moest lachenquote:Op zondag 14 oktober 2007 21:42 schreef Tommmm het volgende:
[..]
ah eitje joh...iedereen wil mijn beauty zijn
Met beauties in één huis voor een hele week.quote:Op zondag 14 oktober 2007 20:36 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
/zin om een vrije week zo door te brengen
Met beauties èn Viswijfje.quote:Op zondag 14 oktober 2007 21:56 schreef HuHu het volgende:
[..]
Met beauties in één huis voor een hele week.
Waar kan ik me inschrijven? Ow wacht, dan ben ik al.
quote:Op zondag 14 oktober 2007 21:59 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Met beauties èn Viswijfje.
En nerds.
Een viswijf.quote:Op zondag 14 oktober 2007 22:02 schreef Noorseviking het volgende:
[..]
Wat is Viswijfje danals ze geen Beauty is.
Nopequote:Op zondag 14 oktober 2007 22:06 schreef Noorseviking het volgende:
[..]
Maar all Beauties zijn toch viswijven![]()
Doe maar Baaj met iemandquote:Op maandag 15 oktober 2007 12:38 schreef Dark_Angelus het volgende:
Nou nog een koppel en daarna de opdrachten.
Misschien wil PluisigNijntje wel!quote:Op maandag 15 oktober 2007 20:09 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Jij beter als kjoetie ipv beauty of nerd![]()
Maar goed! Iemand?
PN zou perfect zijn.quote:Op maandag 15 oktober 2007 20:16 schreef Huppelei het volgende:
[..]
Misschien wil PluisigNijntje wel!![]()
Ja maar een of andere mod wil nog een stelltje erbij.quote:Op maandag 15 oktober 2007 20:46 schreef Ladidadida het volgende:
wtf.. We waren toch rond qua koppels?
'Spelen' jaquote:Op maandag 15 oktober 2007 21:02 schreef Huppelei het volgende:
[..]
Ja. Met mij!
Speel ik wel de nerd!![]()
Nee!quote:Op maandag 15 oktober 2007 21:08 schreef melanie_the_miss het volgende:
Owh ik wil wel met huppelei!
Ik wil ook meedoen
Ga met Edwinuss!quote:Op maandag 15 oktober 2007 21:08 schreef melanie_the_miss het volgende:
Owh ik wil wel met huppelei!
Ik wil ook meedoen
Inschrijving geslotenquote:
Echt he?quote:Op maandag 15 oktober 2007 21:13 schreef PluisigNijntje het volgende:
Dit zou allemaal een stuk makkelijker zijn als FOK NIET ZO SLOOM WAS!
whehe ben best benieuwd.quote:Op maandag 15 oktober 2007 21:16 schreef Ladidadida het volgende:
Kan niet wachten op de eerste opdracht
Ik ben een nerd enzo, maar ik heb nooit FokIRC aan de praat gekregen.quote:Op maandag 15 oktober 2007 21:17 schreef PluisigNijntje het volgende:
IRC een optie?
Nee hier is niet tijdsgebonden?quote:Op maandag 15 oktober 2007 21:18 schreef Dark_Angelus het volgende:
We zetten de opdrachten hier neer lijkt me, msn is zo 'tijdsgebonden'
True.quote:Op maandag 15 oktober 2007 21:18 schreef Dark_Angelus het volgende:
We zetten de opdrachten hier neer lijkt me, msn is zo 'tijdsgebonden'
Nee tuurlijk nietquote:Op maandag 15 oktober 2007 21:19 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Nee hier is niet tijdsgebonden?Het blijft gewoon maar wie het eerst is, wint.
Jup, lijkt me prima.quote:Op maandag 15 oktober 2007 21:20 schreef PluisigNijntje het volgende:
[..]
True.
Opdracht, ingaanstijd, deadline.
Steeds op vaste tijden
Dus als je niet hebt gekeken is het je eigen schuld.
Agree.quote:Op maandag 15 oktober 2007 21:20 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
Nee tuurlijk niet![]()
Gewoon op kwaliteit. En iedereen moet het kunnen volgen. Lijkt me hier het leukst voor de users.![]()
quote:
Poedelwoepsie is online maar ik durf haar S-F zn hotmail niet te vragen.quote:Op maandag 15 oktober 2007 21:25 schreef PluisigNijntje het volgende:
Ja, S-F is toch speldinges? Hij moet met de vragen komen.
Okeeeequote:
Ik heb 10 minuten gewachtquote:Op maandag 15 oktober 2007 21:41 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Okeeee![]()
Wacht maar even 5 minuten![]()
Dat kan, dan geef ik een beschrijving van hoe je er uit zietquote:Op maandag 15 oktober 2007 22:06 schreef PluisigNijntje het volgende:
Hee Fiets, ik ga je een foto sturen maar ik wil niet dat die op het forum komt, Kan dat?
Zo! Dan is die vast wel erg goed!quote:Op maandag 15 oktober 2007 22:06 schreef PluisigNijntje het volgende:
Hee Fiets, ik ga je een foto sturen maar ik wil niet dat die op het forum komt, Kan dat?
quote:Op maandag 15 oktober 2007 22:06 schreef PluisigNijntje het volgende:
Ik zie m nog niet...?quote:Op maandag 15 oktober 2007 22:36 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Ontvange, ik stuur de andere kandidaten een pm met de opdracht
Kusje van de kolonelquote:Op maandag 15 oktober 2007 22:49 schreef PluisigNijntje het volgende:
Mensen, ik duik mn nest in. Ajuus!
Huppelei
S-F
Anderen
Geef ook eens deadlines aan sunchasertquote:Op maandag 15 oktober 2007 22:44 schreef PluisigNijntje het volgende:
Oja, laten we even een duidelijke deadline stellen: maandag 22-10 om 21:00u
Om verder gezeik te voorkomen.
Ach. Dat doe ik wel!quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 09:32 schreef Ladidadida het volgende:
Trouwens, nog een vraag: wie bepaalt welk koppel er afvalt? Doet Fiets dat alleen, of mogen andere Fokkers stemmen? Of nog iets anders?
Neequote:
Moeten we nog even over denkenquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 09:32 schreef Ladidadida het volgende:
Trouwens, nog een vraag: wie bepaalt welk koppel er afvalt? Doet Fiets dat alleen, of mogen andere Fokkers stemmen? Of nog iets anders?
Is een optiequote:Op dinsdag 16 oktober 2007 09:39 schreef Ladidadida het volgende:
Misschien een idee: opdracht uit seizoen 1: Quiz "Hoe goed ken je je partner"
Ik heb gegronde bezwaren tegen het laten stemmen van users.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 11:27 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Moeten we nog even over denken![]()
![]()
Jaquote:Is een optie![]()
![]()
Dat kan Fiets ook doen, en die is in z'n eentje. Maar WurM en ik willen als extra taak ook wel de beoordeling op ons nemen hoor, no probquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 11:34 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Ik heb gegronde bezwaren tegen het laten stemmen van users.
Dan zullen ze eerder stemmen op degene die ze liefst vinden en niet eerlijk beoordelen qua moeite en wie gewoon de beste was.
Dat verwacht ik dan in ieder geval, zelf zou ik het wel doen.
Ik wacht even tot mijn nerd terug is voor overleg. Je moet alles samen doen, het is immers een sociaal experimentquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 11:20 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Lukt het een beetje beauties?![]()
Ik denk dat ik er vandaag nog mee klaar ben!
Je mag niet op jezelf stemmenquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 11:37 schreef Ladidadida het volgende:
Dat kan Fiets ook doen, en die is in z'n eentje. Maar WurM en ik willen als extra taak ook wel de beoordeling op ons nemen hoor, no prob
Uhu, ik heb gisteravond dus ook een groot gedeelte gedaan met behulp van paraquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 11:38 schreef Ladidadida het volgende:
Ik wacht even tot mijn nerd terug is voor overleg. Je moet alles samen doen, het is immers een sociaal experiment
Ik geloof ook wel dat de rest van de Fokkers dat doet.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 11:40 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Je mag niet op jezelf stemmen
Nee ik geloof wel dat S-F wel eerlijk oordeelt.
D_A heeft een vraag bij de PR afdeling van FOK! neer gelegd, we wachten nog even op mogelijkhedenquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 11:53 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Ik geloof ook wel dat de rest van de Fokkers dat doet.
OH EN BAJ DE WEE: wat is de prijs?
Heeeeel misschienquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 12:00 schreef PluisigNijntje het volgende:
Ooh dus er komt een echte prijs![]()
![]()
![]()
Ik pm je mn lijstje alvast ff (Je bent nergens te vinden op ICQ en IRCquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 11:38 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Ik wacht even tot mijn nerd terug is voor overleg. Je moet alles samen doen, het is immers een sociaal experiment
Kun je mij ook helpen?quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 13:08 schreef WurM het volgende:
[..]
Ik pm je mn lijstje alvast ff (Je bent nergens te vinden op ICQ en IRC![]()
)... Het verhaaltje ga ik er nog omheen schrijven
Ja. We gaan winnenquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 14:54 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Kun je mij ook helpen?
Waar ben ik niet te vinden btw?![]()
Tsssjjjj doe normaal jonguh.. As jij nie gewoon tege mij praat, dan ken je beter gewoon je kop houwe joh jongequote:Op dinsdag 16 oktober 2007 19:33 schreef WurM het volgende:
[..]
Ja. We gaan winnen
Op IRC en ICQ natuurlijk, dat zei ik toch...?
Wat een slechte imitatie van een bitchquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 19:37 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Tsssjjjj doe normaal jonguh.. As jij nie gewoon tege mij praat, dan ken je beter gewoon je kop houwe joh jonge[/bitchaccent]
we gaan winnen WurMel![]()
Is een goed teken toch?quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 20:32 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
Wat een slechte imitatie van een bitch![]()
![]()
![]()
Eensquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 20:32 schreef Paramnesia het volgende:
Wat een slechte imitatie van een bitch![]()
![]()
![]()
pst, jij bent de nerdquote:
Jullie gaan helemaal niet winnen!quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 19:33 schreef WurM het volgende:
[..]
Ja. We gaan winnen
Op IRC en ICQ natuurlijk, dat zei ik toch...?
Ze is bangquote:Op woensdag 17 oktober 2007 09:11 schreef HuHu het volgende:
[..]
Jullie gaan helemaal niet winnen!
Mits mijn wederhelft nog een keer ten tonele verschijnt en we dus niet wegens gebrek aan deelname worden geschrapt.
En jenifuuur danquote:Op woensdag 17 oktober 2007 18:19 schreef Maikuuul het volgende:
Op Fok! zitten toch alleen maar nerds ?
Zij post nooit in de forums....quote:
Jullie zijn de voorbeeld Beauty en de Nerdquote:Op woensdag 17 oktober 2007 18:26 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Zij post nooit in de forums....
Maar ik ben wel een nerd
Niet!quote:Op woensdag 17 oktober 2007 18:43 schreef Paramnesia het volgende:
Jullie zijn de voorbeeld Beauty en de Nerd![]()
ik ben de juryquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 09:32 schreef Ladidadida het volgende:
winnen WurM en ik dan?quote:
Die van jou was bijna vol en vol met mensen die er niets mee te maken hebben en alleen maar zeiken.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 11:59 schreef Viswijfje het volgende:
Hoezo is dr nou een ander topic voor??? Was de mijne niet goed????
Ladidadida en ik nemen onze tijd...quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 14:02 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Jullie hebben nog 3 dagen he, tot dusver heb ik alleen iets van pluisignijntje ontvangen
Tieten?quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 14:02 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Jullie hebben nog 3 dagen he, tot dusver heb ik alleen iets van pluisignijntje ontvangen
Ja ja sommige mensen hebben nog een studie of een baan enzo.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 14:02 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
quote:
De hele dag een beetje met je piemel spelen terwijl je in KPD lurkt staat niet gelijk aan 'vakantie vieren'.quote:
Ik vergat een lidwoordquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 17:32 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
De hele dag een beetje met je piemel spelen terwijl je in KPD lurkt staat niet gelijk aan 'vakantie vieren'.
Neequote:Op vrijdag 19 oktober 2007 17:34 schreef WurM het volgende:
[..]
Ik vergat een lidwoord
Hihi, ik zei lid
Maar uhh, ik heb geen KPD account
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op al deze posts is de no-homo clausule van toepassing.
The beaver is still fucked up, but fucked up with a yellow-black kind of feeling to it.
Omcircel koosnaam naar keuze: Razzy, Razz, Para, Kaizer Soze, Pablo.
quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 17:36 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
NeeJe mist echt wat. Het aanbod is ongelooflijk en al die Foksters die daar hun body showen. Echt niet meer normaal. Je mist echt wat!!!
WurM heeft geen goedkope Fok-sletten nodig, want hij heeft mijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op vrijdag 6 februari 2009 08:48 schreef ajf het volgende:
Cada día te quiero más que ayer y menos que mañana O+
Vakantie enzooquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 14:53 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
Ja ja sommige mensen hebben nog een studie of een baan enzo.
* Paramnesia voorspelt dat dit topic het meestgevolgde topic in de historie van Fok! wordt.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 18:04 schreef PluisigNijntje het volgende:
[..]
Vakantie enzoo
En Hoi_Piepeloi: Nee
Misschien in een later stadium van deze race
Ik denk van niet.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 18:07 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
* Paramnesia voorspelt dat dit topic het meestgevolgde topic in de historie van Fok! wordt.
homo, niet eens PN dr tieten diggenquote:
Lees het topic eens door, vieze nerd. Je bent te laatquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 18:30 schreef partyyboyy het volgende:
ik ben een lelijke nerd! Ik doe mee
PN is te schattig om haar tieten te laten zienquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 18:30 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
homo, niet eens PN dr tieten diggen![]()
ow balen!quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 19:14 schreef WurM het volgende:
[..]
Lees het topic eens door, vieze nerd. Je bent te laat
Reputatiequote:Op vrijdag 19 oktober 2007 19:14 schreef WurM het volgende:
[..]
Lees het topic eens door, vieze nerd. Je bent te laat
[..]
PN is te schattig om haar tieten te laten zien
Mijn nerd is veel te kjoetquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 23:01 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
ik wou eigenlijk je stiekeme neukertje zijn als je nerd weg is.
helaasch.
Neequote:Op vrijdag 19 oktober 2007 23:03 schreef Noorseviking het volgende:
Moet ik weer opdrachten verzinnen?![]()
Maar die woont in Den Haag!quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 23:15 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
kom ik jou stiekem wel aanranden zodat je meot uithuilen bij je nerd, PN
dan blijf je toch lekker hangen?quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 23:17 schreef PluisigNijntje het volgende:
[..]
Maar die woont in Den Haag!
Moet ik wel een heul eind rijden om uit te huilen
quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 23:18 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
dan blijf je toch lekker hangen?
euhm..quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 23:22 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Is het weer niet goed.
ik rand je aan, lach je daarna uit, jat je linkerschoen en boek em dan kénkerhard op de fiets![]()
![]()
Kun je indienen bij Fiets, volgens mij.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 23:03 schreef Noorseviking het volgende:
Moet ik weer opdrachten verzinnen?![]()
Opsturen naar S-F domme hoer en niet hier posten.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 12:57 schreef Viswijfje het volgende:
Hier is me inzending uit het andere topic!!!
Ik doe nog mee hoor
![]()
[..]
De sfeer onderling is geweldigquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 13:02 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
Opsturen naar S-F domme hoer en niet hier posten.
Goed idee welquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 16:34 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Of laat hun tieten posten en de nerds oordelen
Viswijfje doet dat niet en PN heeft ze niet.
Maar wel één die niet op internet komtquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 16:37 schreef WurM het volgende:
[..]
Goed idee welLadidadida heeft een enorme boezem
![]()
Nouja zegquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 16:34 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Of laat hun tieten posten en de nerds oordelen
Viswijfje doet dat niet en PN heeft ze niet.
Dit vraagt om foto's ter bewijs.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 18:41 schreef PluisigNijntje het volgende:
[..]
Nouja zeg![]()
![]()
Wat weet jij daar nou weer van
quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 19:07 schreef Dark_Angelus het volgende:
Kan dat andere topic niet dicht?
Ik moet nogquote:
maar heb je ze wel gelezen nou dan???quote:
Ik ookquote:
PM het nou maar gewoon naar S-Fquote:Op zondag 21 oktober 2007 00:15 schreef Viswijfje het volgende:
maar heb je ze wel gelezen nou dan???
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |