Doet 't nietquote:Op zondag 14 oktober 2007 18:11 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
klik
Moet alleen registreren om ze groter te zien.
Ga je nu piemels checken op een zondag Ladi.quote:
Ik heb gister m'n zondag gehad?quote:Op zondag 14 oktober 2007 18:18 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
Ga je nu piemels checken op een zondag Ladi.![]()
Ja.quote:
Beter dan WurMquote:Op zondag 14 oktober 2007 18:34 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Ja.
Dus.
Hm.
Moet je daar nou van zeggen.
Niets.quote:Op zondag 14 oktober 2007 18:34 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Ja.
Dus.
Hm.
Moet je daar nou van zeggen.
Waar ben je mee bezig?quote:
Hangt er vanaf hoe je ervaring ziet.quote:Op zondag 14 oktober 2007 18:38 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
Niets.
Tenzij je ervaring hebt qua beroordelen van penis-size.
quote:Op zondag 14 oktober 2007 18:41 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Hangt er vanaf hoe je ervaring ziet.
En hoe gaan we dat fixen met tijd enzo? Want niet iedereen zal op hetzelfde moment/dezelfde dag online zijn om een opdracht te doenquote:Op zondag 14 oktober 2007 18:43 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
lama (geen paarse)
On-Topic.
Wie komt er met opdrachten?![]()
Nou ja het zullen wel opdrachten zijn die in verloop van tijd zijn op te lossen. Dus met tussentijd en apart van elkaar.quote:Op zondag 14 oktober 2007 18:47 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
En hoe gaan we dat fixen met tijd enzo? Want niet iedereen zal op hetzelfde moment/dezelfde dag online zijn om een opdracht te doen
Verder zullen de koppeltjes wel met elkaar al in contact staan denk ik zo.quote:Op zondag 14 oktober 2007 18:50 schreef Dark_Angelus het volgende:
We moeten gewoon een soort sluitingstijd doen. En ik denk de users die zich hiervoor aanmelden dat die toch wel geregeld online zijn. Bijvoorbeeld 1/2 dagen voor een opdracht. MIsschien iets langer
Dat is zeker een priorteit.quote:Op zondag 14 oktober 2007 18:52 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
Verder zullen de koppeltjes wel met elkaar al in contact staan denk ik zo.![]()
Omdat je dom en lelijk bent, dus bij geen van beide categoriën kunt worden ingedeeld. Daarom.quote:Op zondag 14 oktober 2007 18:56 schreef Jekoos het volgende:
ik snap ook niet dat ik er niet bij sta
En hoe wou je dat doen?quote:Op zondag 14 oktober 2007 18:58 schreef Dark_Angelus het volgende:
wie weet wel leuk in de toekomst om er ook echt een IRL soap van te maken
quote:Op zondag 14 oktober 2007 20:22 schreef Paramnesia het volgende:
Ideeen kunnen bij deze worden ingediend.![]()
quote:
Ja iedereen heeft ook een week vrijquote:Op zondag 14 oktober 2007 20:25 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
verkeerde knopje
.
Maar goed, ik heb een idee! Alle koppels gaan een week in een huis wonen en dan gaan Paramnesia en ik de rest pwnen, met z'n allen in 1 huis he btw.
Ook echt goed uit te voeren, ofzo.
/zin om een vrije week zo door te brengenquote:Op zondag 14 oktober 2007 20:27 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
Ja iedereen heeft ook een week vrij![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |