Ik ben momenteel ook bezig in Eclipsequote:Op zondag 14 oktober 2007 16:18 schreef Edwinuss het volgende:
[ afbeelding ]
check my een vette nerd zijn
het lukt me maar nietquote:Op zondag 14 oktober 2007 16:21 schreef HuHu het volgende:
[..]
Ik ben momenteel ook bezig in Eclipse.
Maar Viswijfje is dus mijn partner, maar ik zie haar hier niet.
Je ActionListener in de zelfde klasse zettenquote:Op zondag 14 oktober 2007 16:18 schreef Edwinuss het volgende:
[ afbeelding ]
check my een vette nerd zijn
ik ben nog maar een aantal dagen bezig met JAVA, maar wat bedoel je eigenlijkquote:Op zondag 14 oktober 2007 16:29 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
Je ActionListener in de zelfde klasse zetten_!
Doe eens een eigen ActionListner schrijven.
Moeten wij het nu over make-up en kleding gaan hebben? En Brad Pitt?quote:
Normaal gesproken moet je haal je de Listeners weg van de GUI en plaats je ze in de Controller (Dit is maar een vorm of een voorkeur van progameren dus niet verplicht). Maar om de code netjes te maken kun je het beste een eigen Listner schrijven.quote:Op zondag 14 oktober 2007 16:33 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
ik ben nog maar een aantal dagen bezig met JAVA, maar wat bedoel je eigenlijk?
ik begrijp er niet veel van eigenlijk, onze leraar was zo slim om ons deze opdracht te geven voor de vakantie.quote:Op zondag 14 oktober 2007 16:38 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
Normaal gesproken moet je haal je de Listeners weg van de GUI en plaats je ze in de Controller (Dit is maar een vorm of een voorkeur van progameren dus niet verplicht). Maar om de code netjes te maken kun je het beste een eigen Listner schrijven.
MyActionListener() extends ActionListener.
en bij de actie: addActionListner(new MyActionListener())
doe dit ff zonder nakijken in een naslag werk, fouten voorbehouden.
Ik zag eerst zo een naaktfoto van Brad Pittquote:Op zondag 14 oktober 2007 16:33 schreef Ladidadida het volgende:
Moeten wij het nu over make-up en kleding gaan hebben? En Brad Pitt?
Valt 't tegen?quote:Op zondag 14 oktober 2007 16:47 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Ik zag eerst zo een naaktfoto van Brad Pitt, arme Angelina Jolie
.
Angelina schijnt er tegenwoordig ook niet meer zo knap uit te zien. Nogal euhhh... 'mager'.quote:Op zondag 14 oktober 2007 16:47 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Ik zag eerst zo een naaktfoto van Brad Pitt, arme Angelina Jolie
.
Hier hoopte ik al opquote:Op zondag 14 oktober 2007 16:49 schreef paultjuhhh het volgende:
Jojoortje en ik doen mee
Foto?quote:
Wat is de opdrachtquote:Op zondag 14 oktober 2007 16:44 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
ik begrijp er niet veel van eigenlijk, onze leraar was zo slim om ons deze opdracht te geven voor de vakantie.
Die dagen dat we les van hem zouden hebben was hij ziek, dus ik vet balen. En nu moet deze opdracht Maandag af zijn.
Dat gaat me echt nooit lukken, het is echt ingewikkeld als je het eigenlijk niet echt kent..
En bedankt voor de uitleg, kijken of ik wat mee kan..
een tekenprogramma, met 5 standaard figuren, en 10 kleuren..quote:Op zondag 14 oktober 2007 17:12 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
Wat is de opdracht(PM me anders even)
Doet 't nietquote:Op zondag 14 oktober 2007 18:11 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
klik
Moet alleen registreren om ze groter te zien.
Ga je nu piemels checken op een zondag Ladi.quote:
Ik heb gister m'n zondag gehad?quote:Op zondag 14 oktober 2007 18:18 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
Ga je nu piemels checken op een zondag Ladi.![]()
Ja.quote:
Beter dan WurMquote:Op zondag 14 oktober 2007 18:34 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Ja.
Dus.
Hm.
Moet je daar nou van zeggen.
Niets.quote:Op zondag 14 oktober 2007 18:34 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Ja.
Dus.
Hm.
Moet je daar nou van zeggen.
Waar ben je mee bezig?quote:
Hangt er vanaf hoe je ervaring ziet.quote:Op zondag 14 oktober 2007 18:38 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
Niets.
Tenzij je ervaring hebt qua beroordelen van penis-size.
quote:Op zondag 14 oktober 2007 18:41 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Hangt er vanaf hoe je ervaring ziet.
En hoe gaan we dat fixen met tijd enzo? Want niet iedereen zal op hetzelfde moment/dezelfde dag online zijn om een opdracht te doenquote:Op zondag 14 oktober 2007 18:43 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
lama (geen paarse)
On-Topic.
Wie komt er met opdrachten?![]()
Nou ja het zullen wel opdrachten zijn die in verloop van tijd zijn op te lossen. Dus met tussentijd en apart van elkaar.quote:Op zondag 14 oktober 2007 18:47 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
En hoe gaan we dat fixen met tijd enzo? Want niet iedereen zal op hetzelfde moment/dezelfde dag online zijn om een opdracht te doen
Verder zullen de koppeltjes wel met elkaar al in contact staan denk ik zo.quote:Op zondag 14 oktober 2007 18:50 schreef Dark_Angelus het volgende:
We moeten gewoon een soort sluitingstijd doen. En ik denk de users die zich hiervoor aanmelden dat die toch wel geregeld online zijn. Bijvoorbeeld 1/2 dagen voor een opdracht. MIsschien iets langer
Dat is zeker een priorteit.quote:Op zondag 14 oktober 2007 18:52 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
Verder zullen de koppeltjes wel met elkaar al in contact staan denk ik zo.![]()
Omdat je dom en lelijk bent, dus bij geen van beide categoriën kunt worden ingedeeld. Daarom.quote:Op zondag 14 oktober 2007 18:56 schreef Jekoos het volgende:
ik snap ook niet dat ik er niet bij sta
En hoe wou je dat doen?quote:Op zondag 14 oktober 2007 18:58 schreef Dark_Angelus het volgende:
wie weet wel leuk in de toekomst om er ook echt een IRL soap van te maken
quote:Op zondag 14 oktober 2007 20:22 schreef Paramnesia het volgende:
Ideeen kunnen bij deze worden ingediend.![]()
quote:
Ja iedereen heeft ook een week vrijquote:Op zondag 14 oktober 2007 20:25 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
verkeerde knopje
.
Maar goed, ik heb een idee! Alle koppels gaan een week in een huis wonen en dan gaan Paramnesia en ik de rest pwnen, met z'n allen in 1 huis he btw.
Ook echt goed uit te voeren, ofzo.
/zin om een vrije week zo door te brengenquote:Op zondag 14 oktober 2007 20:27 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
Ja iedereen heeft ook een week vrij![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |