Ik ben momenteel ook bezig in Eclipsequote:Op zondag 14 oktober 2007 16:18 schreef Edwinuss het volgende:
[ afbeelding ]
check my een vette nerd zijn
het lukt me maar nietquote:Op zondag 14 oktober 2007 16:21 schreef HuHu het volgende:
[..]
Ik ben momenteel ook bezig in Eclipse.
Maar Viswijfje is dus mijn partner, maar ik zie haar hier niet.
Je ActionListener in de zelfde klasse zettenquote:Op zondag 14 oktober 2007 16:18 schreef Edwinuss het volgende:
[ afbeelding ]
check my een vette nerd zijn
ik ben nog maar een aantal dagen bezig met JAVA, maar wat bedoel je eigenlijkquote:Op zondag 14 oktober 2007 16:29 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
Je ActionListener in de zelfde klasse zetten_!
Doe eens een eigen ActionListner schrijven.
Moeten wij het nu over make-up en kleding gaan hebben? En Brad Pitt?quote:
Normaal gesproken moet je haal je de Listeners weg van de GUI en plaats je ze in de Controller (Dit is maar een vorm of een voorkeur van progameren dus niet verplicht). Maar om de code netjes te maken kun je het beste een eigen Listner schrijven.quote:Op zondag 14 oktober 2007 16:33 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
ik ben nog maar een aantal dagen bezig met JAVA, maar wat bedoel je eigenlijk?
ik begrijp er niet veel van eigenlijk, onze leraar was zo slim om ons deze opdracht te geven voor de vakantie.quote:Op zondag 14 oktober 2007 16:38 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
Normaal gesproken moet je haal je de Listeners weg van de GUI en plaats je ze in de Controller (Dit is maar een vorm of een voorkeur van progameren dus niet verplicht). Maar om de code netjes te maken kun je het beste een eigen Listner schrijven.
MyActionListener() extends ActionListener.
en bij de actie: addActionListner(new MyActionListener())
doe dit ff zonder nakijken in een naslag werk, fouten voorbehouden.
Ik zag eerst zo een naaktfoto van Brad Pittquote:Op zondag 14 oktober 2007 16:33 schreef Ladidadida het volgende:
Moeten wij het nu over make-up en kleding gaan hebben? En Brad Pitt?
Valt 't tegen?quote:Op zondag 14 oktober 2007 16:47 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Ik zag eerst zo een naaktfoto van Brad Pitt, arme Angelina Jolie
.
Angelina schijnt er tegenwoordig ook niet meer zo knap uit te zien. Nogal euhhh... 'mager'.quote:Op zondag 14 oktober 2007 16:47 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Ik zag eerst zo een naaktfoto van Brad Pitt, arme Angelina Jolie
.
Hier hoopte ik al opquote:Op zondag 14 oktober 2007 16:49 schreef paultjuhhh het volgende:
Jojoortje en ik doen mee
Foto?quote:
Wat is de opdrachtquote:Op zondag 14 oktober 2007 16:44 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
ik begrijp er niet veel van eigenlijk, onze leraar was zo slim om ons deze opdracht te geven voor de vakantie.
Die dagen dat we les van hem zouden hebben was hij ziek, dus ik vet balen. En nu moet deze opdracht Maandag af zijn.
Dat gaat me echt nooit lukken, het is echt ingewikkeld als je het eigenlijk niet echt kent..
En bedankt voor de uitleg, kijken of ik wat mee kan..
een tekenprogramma, met 5 standaard figuren, en 10 kleuren..quote:Op zondag 14 oktober 2007 17:12 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
Wat is de opdracht(PM me anders even)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |