quote:
De hele dag een beetje met je piemel spelen terwijl je in KPD lurkt staat niet gelijk aan 'vakantie vieren'.quote:
Ik vergat een lidwoordquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 17:32 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
De hele dag een beetje met je piemel spelen terwijl je in KPD lurkt staat niet gelijk aan 'vakantie vieren'.
Neequote:Op vrijdag 19 oktober 2007 17:34 schreef WurM het volgende:
[..]
Ik vergat een lidwoord
Hihi, ik zei lid
Maar uhh, ik heb geen KPD account
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op al deze posts is de no-homo clausule van toepassing.
The beaver is still fucked up, but fucked up with a yellow-black kind of feeling to it.
Omcircel koosnaam naar keuze: Razzy, Razz, Para, Kaizer Soze, Pablo.
quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 17:36 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
NeeJe mist echt wat. Het aanbod is ongelooflijk en al die Foksters die daar hun body showen. Echt niet meer normaal. Je mist echt wat!!!
WurM heeft geen goedkope Fok-sletten nodig, want hij heeft mijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op vrijdag 6 februari 2009 08:48 schreef ajf het volgende:
Cada día te quiero más que ayer y menos que mañana O+
Vakantie enzooquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 14:53 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
Ja ja sommige mensen hebben nog een studie of een baan enzo.
* Paramnesia voorspelt dat dit topic het meestgevolgde topic in de historie van Fok! wordt.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 18:04 schreef PluisigNijntje het volgende:
[..]
Vakantie enzoo
En Hoi_Piepeloi: Nee
Misschien in een later stadium van deze race
Ik denk van niet.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 18:07 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
* Paramnesia voorspelt dat dit topic het meestgevolgde topic in de historie van Fok! wordt.
homo, niet eens PN dr tieten diggenquote:
Lees het topic eens door, vieze nerd. Je bent te laatquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 18:30 schreef partyyboyy het volgende:
ik ben een lelijke nerd! Ik doe mee
PN is te schattig om haar tieten te laten zienquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 18:30 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
homo, niet eens PN dr tieten diggen![]()
ow balen!quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 19:14 schreef WurM het volgende:
[..]
Lees het topic eens door, vieze nerd. Je bent te laat
Reputatiequote:Op vrijdag 19 oktober 2007 19:14 schreef WurM het volgende:
[..]
Lees het topic eens door, vieze nerd. Je bent te laat
[..]
PN is te schattig om haar tieten te laten zien
Mijn nerd is veel te kjoetquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 23:01 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
ik wou eigenlijk je stiekeme neukertje zijn als je nerd weg is.
helaasch.
Neequote:Op vrijdag 19 oktober 2007 23:03 schreef Noorseviking het volgende:
Moet ik weer opdrachten verzinnen?![]()
Maar die woont in Den Haag!quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 23:15 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
kom ik jou stiekem wel aanranden zodat je meot uithuilen bij je nerd, PN
dan blijf je toch lekker hangen?quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 23:17 schreef PluisigNijntje het volgende:
[..]
Maar die woont in Den Haag!
Moet ik wel een heul eind rijden om uit te huilen
quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 23:18 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
dan blijf je toch lekker hangen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |