Ach. Dat doe ik wel!quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 09:32 schreef Ladidadida het volgende:
Trouwens, nog een vraag: wie bepaalt welk koppel er afvalt? Doet Fiets dat alleen, of mogen andere Fokkers stemmen? Of nog iets anders?
Neequote:
Moeten we nog even over denkenquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 09:32 schreef Ladidadida het volgende:
Trouwens, nog een vraag: wie bepaalt welk koppel er afvalt? Doet Fiets dat alleen, of mogen andere Fokkers stemmen? Of nog iets anders?
Is een optiequote:Op dinsdag 16 oktober 2007 09:39 schreef Ladidadida het volgende:
Misschien een idee: opdracht uit seizoen 1: Quiz "Hoe goed ken je je partner"
Ik heb gegronde bezwaren tegen het laten stemmen van users.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 11:27 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Moeten we nog even over denken![]()
![]()
Jaquote:Is een optie![]()
![]()
Dat kan Fiets ook doen, en die is in z'n eentje. Maar WurM en ik willen als extra taak ook wel de beoordeling op ons nemen hoor, no probquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 11:34 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Ik heb gegronde bezwaren tegen het laten stemmen van users.
Dan zullen ze eerder stemmen op degene die ze liefst vinden en niet eerlijk beoordelen qua moeite en wie gewoon de beste was.
Dat verwacht ik dan in ieder geval, zelf zou ik het wel doen.
Ik wacht even tot mijn nerd terug is voor overleg. Je moet alles samen doen, het is immers een sociaal experimentquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 11:20 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Lukt het een beetje beauties?![]()
Ik denk dat ik er vandaag nog mee klaar ben!
Je mag niet op jezelf stemmenquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 11:37 schreef Ladidadida het volgende:
Dat kan Fiets ook doen, en die is in z'n eentje. Maar WurM en ik willen als extra taak ook wel de beoordeling op ons nemen hoor, no prob
Uhu, ik heb gisteravond dus ook een groot gedeelte gedaan met behulp van paraquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 11:38 schreef Ladidadida het volgende:
Ik wacht even tot mijn nerd terug is voor overleg. Je moet alles samen doen, het is immers een sociaal experiment
Ik geloof ook wel dat de rest van de Fokkers dat doet.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 11:40 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Je mag niet op jezelf stemmen
Nee ik geloof wel dat S-F wel eerlijk oordeelt.
D_A heeft een vraag bij de PR afdeling van FOK! neer gelegd, we wachten nog even op mogelijkhedenquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 11:53 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Ik geloof ook wel dat de rest van de Fokkers dat doet.
OH EN BAJ DE WEE: wat is de prijs?
Heeeeel misschienquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 12:00 schreef PluisigNijntje het volgende:
Ooh dus er komt een echte prijs![]()
![]()
![]()
Ik pm je mn lijstje alvast ff (Je bent nergens te vinden op ICQ en IRCquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 11:38 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Ik wacht even tot mijn nerd terug is voor overleg. Je moet alles samen doen, het is immers een sociaal experiment
Kun je mij ook helpen?quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 13:08 schreef WurM het volgende:
[..]
Ik pm je mn lijstje alvast ff (Je bent nergens te vinden op ICQ en IRC![]()
)... Het verhaaltje ga ik er nog omheen schrijven
Ja. We gaan winnenquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 14:54 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Kun je mij ook helpen?
Waar ben ik niet te vinden btw?![]()
Tsssjjjj doe normaal jonguh.. As jij nie gewoon tege mij praat, dan ken je beter gewoon je kop houwe joh jongequote:Op dinsdag 16 oktober 2007 19:33 schreef WurM het volgende:
[..]
Ja. We gaan winnen
Op IRC en ICQ natuurlijk, dat zei ik toch...?
Wat een slechte imitatie van een bitchquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 19:37 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Tsssjjjj doe normaal jonguh.. As jij nie gewoon tege mij praat, dan ken je beter gewoon je kop houwe joh jonge[/bitchaccent]
we gaan winnen WurMel![]()
Is een goed teken toch?quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 20:32 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
Wat een slechte imitatie van een bitch![]()
![]()
![]()
Eensquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 20:32 schreef Paramnesia het volgende:
Wat een slechte imitatie van een bitch![]()
![]()
![]()
pst, jij bent de nerdquote:
Jullie gaan helemaal niet winnen!quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 19:33 schreef WurM het volgende:
[..]
Ja. We gaan winnen
Op IRC en ICQ natuurlijk, dat zei ik toch...?
Ze is bangquote:Op woensdag 17 oktober 2007 09:11 schreef HuHu het volgende:
[..]
Jullie gaan helemaal niet winnen!
Mits mijn wederhelft nog een keer ten tonele verschijnt en we dus niet wegens gebrek aan deelname worden geschrapt.
En jenifuuur danquote:Op woensdag 17 oktober 2007 18:19 schreef Maikuuul het volgende:
Op Fok! zitten toch alleen maar nerds ?
Zij post nooit in de forums....quote:
Jullie zijn de voorbeeld Beauty en de Nerdquote:Op woensdag 17 oktober 2007 18:26 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Zij post nooit in de forums....
Maar ik ben wel een nerd
Niet!quote:Op woensdag 17 oktober 2007 18:43 schreef Paramnesia het volgende:
Jullie zijn de voorbeeld Beauty en de Nerd![]()
ik ben de juryquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 09:32 schreef Ladidadida het volgende:
winnen WurM en ik dan?quote:
Die van jou was bijna vol en vol met mensen die er niets mee te maken hebben en alleen maar zeiken.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 11:59 schreef Viswijfje het volgende:
Hoezo is dr nou een ander topic voor??? Was de mijne niet goed????
Ladidadida en ik nemen onze tijd...quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 14:02 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Jullie hebben nog 3 dagen he, tot dusver heb ik alleen iets van pluisignijntje ontvangen
Tieten?quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 14:02 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Jullie hebben nog 3 dagen he, tot dusver heb ik alleen iets van pluisignijntje ontvangen
Ja ja sommige mensen hebben nog een studie of een baan enzo.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 14:02 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |