Is een goed teken toch?quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 20:32 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
Wat een slechte imitatie van een bitch![]()
![]()
![]()
Eensquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 20:32 schreef Paramnesia het volgende:
Wat een slechte imitatie van een bitch![]()
![]()
![]()
pst, jij bent de nerdquote:
Jullie gaan helemaal niet winnen!quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 19:33 schreef WurM het volgende:
[..]
Ja. We gaan winnen
Op IRC en ICQ natuurlijk, dat zei ik toch...?
Ze is bangquote:Op woensdag 17 oktober 2007 09:11 schreef HuHu het volgende:
[..]
Jullie gaan helemaal niet winnen!
Mits mijn wederhelft nog een keer ten tonele verschijnt en we dus niet wegens gebrek aan deelname worden geschrapt.
En jenifuuur danquote:Op woensdag 17 oktober 2007 18:19 schreef Maikuuul het volgende:
Op Fok! zitten toch alleen maar nerds ?
Zij post nooit in de forums....quote:
Jullie zijn de voorbeeld Beauty en de Nerdquote:Op woensdag 17 oktober 2007 18:26 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Zij post nooit in de forums....
Maar ik ben wel een nerd
Niet!quote:Op woensdag 17 oktober 2007 18:43 schreef Paramnesia het volgende:
Jullie zijn de voorbeeld Beauty en de Nerd![]()
ik ben de juryquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 09:32 schreef Ladidadida het volgende:
Trouwens, nog een vraag: wie bepaalt welk koppel er afvalt? Doet Fiets dat alleen, of mogen andere Fokkers stemmen? Of nog iets anders?
winnen WurM en ik dan?quote:
Die van jou was bijna vol en vol met mensen die er niets mee te maken hebben en alleen maar zeiken.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 11:59 schreef Viswijfje het volgende:
Hoezo is dr nou een ander topic voor??? Was de mijne niet goed????
Ladidadida en ik nemen onze tijd...quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 14:02 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Jullie hebben nog 3 dagen he, tot dusver heb ik alleen iets van pluisignijntje ontvangen
Tieten?quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 14:02 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Jullie hebben nog 3 dagen he, tot dusver heb ik alleen iets van pluisignijntje ontvangen
Ja ja sommige mensen hebben nog een studie of een baan enzo.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 14:02 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |