Op het moment dat je een Supra zo gaat tunen dat jij 'm begint te vergelijken met een Veyron of iets dergelijks GAAT DE SUPRA ALLEEN NOG MAAR RECHTDOORquote:Op donderdag 18 oktober 2007 01:30 schreef StefanP het volgende:
Die 968, is dat er zo eentje die een paar zinnen later beschreven wordt als a rival that's slower and more dynamically flawed? Tsja, over keiharde prestaties kun je niet twisten, maar over smaak wel. Als iemand liever in een Porsche rijdt, dan mogen ze dat gerust. Maar dan wens ik niet te horen dat de Supra een 'pauper bak' en een een 'sjonnie bak' is, dat hij na 1km uit elkaar valt en dat hij alleen hard kan in een rechte lijn, want die sprookjes zijn inmiddels wel via tig artikelen en bronnen naar het land der fabeltjes verwezen.
Ok ... anders gezegd dan. Stel je HEBT een Veyron. Sta je dan nu je hart uit te vreten?quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 08:44 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
In dit geval toch terecht?
Die Supra gaat sneller dan de Veyron, Viper en Porsches naar de 367 km/u.
Het valt wel mee. Je moet er wél veel geld in stoppen maar dan kan je best een auto bouwen die vergelijkbare prestaties kán leveren.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 08:47 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Op het moment dat je een Supra zo gaat tunen dat jij 'm begint te vergelijken met een Veyron of iets dergelijks GAAT DE SUPRA ALLEEN NOG MAAR RECHTDOOR
Die vergelijkingen gaan echt nooit op, man! Besef dat nou eensch!
Ik denk dat je dan echt je hart eruit staat te vretenquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 08:48 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Ok ... anders gezegd dan. Stel je HEBT een Veyron. Sta je dan nu je hart uit te vreten?
Or couldn't you care less, really.
Definieer ownenquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 09:08 schreef Tjabbo het volgende:
However in de OP van dit topic -waar de huidige discussie nu niet meer lijkt op de OP- eten inderdaad alle andere auto's hun hart uit. Ja.
En als je dan een auto hebt die over een miljoen euro kost en je wordt nóg geowned? ja dan sta je wél beteuterd te kijken. reken maar van yes.
In de VS, waar die auto destijds voor 3x niks te koop was. In Europa ligt dat anders. De supra was ongeveer 15% goedkoper dan de 911 uit die tijd (de 993).quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 08:39 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
Wat dat betreft is een Supra dus wél wat waard gebleven in tegenstelling tot de meeste 911's.
Ik denk dat die gast met die Veyron zonder enig kreukje in zijn maatshirt rustig naar zijn Gulfstream loopt om daar zijn versgemalen cappuchinootje te verorberen tijdens de reis terug. Hij neemt een eerste slok, rekt zich nog eens uit en ziet vanuit zijn handgemaakte kalfslederen fauteuil StefkeP als een oude man uit zijn tuperwarebolide komen. De Veyronbezitter glimlacht, zoveel vertedering heeft sinds lange tijd niet meer mogen aanschouwen.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 09:17 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Definieer ownen
- sta je dan met je helmet-hair en je race-overall naast je met isolatie-tape beplakte Jap zwaar te ownen.
Zweet druipt in je bilnaad en nog steeds een constante piep in je oren.
Topsnelheid is niet alles.
Dat denk ik niet hoor. Je moet om te beginnen niet goed bij je hoofd zijn om de Veyron als uitgangspunt voor dit soort spielerei voor gemankeerde coureurs te nemen. De Veyron is nl. meer dan alleen snel. Het is de snelste straatauto EN daarnaast een auto met veel luxe die ook nog eens relatief makkelijk te rijden valt. Dat was wat Piëch (familie van...) wilde. En dat hebben ze gemaakt. Daarmee is het een unieke auto. Je ziet dan ook dat de auto's die de Veyron nu willen verslaan op bepaalde kwaliteiten moeten bezuinigen: met name luxe.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 09:08 schreef Tjabbo het volgende:
En als je dan een auto hebt die over een miljoen euro kost en je wordt nóg geowned? ja dan sta je wél beteuterd te kijken. reken maar van yes.
quote:Previews
Gordon Murray, designer of the McLaren F1 (which for many years was the fastest production car ever built) said the following about the Bugatti Veyron in UK auto magazine evo during its development period:
"The most pointless exercise on the planet has got to be this four-wheel-drive 1000 horsepower Bugatti. I think it’s incredibly childish this thing people have about just one element—top speed, standing kilometer or 0-60. It’s about as narrow minded as you can get as a car designer to pick on one element. It’s like saying we’re going to beat the original Mini because we’re going to make a car 10 mph faster on its top speed—but it's two feet longer and 200 kilos heavier. That’s not car designing—that just reeks of a company who are paranoid."
Murray was impressed with the Veyron after he test drove one, but still apprehensive about it in an article he wrote for Road and Track magazine.
Reviews
After the car had reached production, Murray went on to write an article for another UK auto magazine, Top Gear, retracting a lot of his past criticism of the car.
"One really good thing, and I simply never expected this, is that it does change direction. It hardly feels its weight. Driving it on a circuit I expected a sack of cement, but you can really throw it at tight chicanes."
He also declared in the article that: "The braking is phenomenal, the primary ride and body control are good too" and "It's a huge achievement."
iemand die meer dan 5 ton uitgeeft aan een auto flink de pijp laten zien met je jap noem ik wel ownen.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 09:17 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Definieer ownen
- sta je dan met je helmet-hair en je race-overall naast je met isolatie-tape beplakte Jap zwaar te ownen.
Zweet druipt in je bilnaad en nog steeds een constante piep in je oren.
Topsnelheid is niet alles.
Maar er deed volgens mij geen Veyron mee...quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 15:50 schreef Tjabbo het volgende:
iemand die meer dan 5 ton uitgeeft aan een auto flink de pijp laten zien met je jap noem ik wel ownen.
Daarnaast doet natuurlijk iedereen bij zo'n race mee om te winnen. Zo niet, dan kan je er beter mee stoppen.
Toch niet bij een dragracer? Dan zou ik alles wat overbodig is onmiddellijk eruit mikken. Ik neem aan dat die gedachtegang ook bij de deelnemers aan het texas mijltje op komt.quote:btw de 1000+pk supras hebben 'tegenwoordig' ook gewoon full interior en de climat control nog steeds beschikbaar. dus dat zweten zal wel meevallen![]()
Wedden van wel?quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 17:09 schreef Tjabbo het volgende:
over smaak valt niet te twisten ?
Zie ik daar nou VW Caddy koplampen?quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 16:29 schreef Bastardi het volgende:
[ afbeelding ]
En dan durven mensen een Toyota Supra in één zin met een Bugatti Veyron te noemen![]()
Ik zou eerder een Caddy kopen dan een supra...quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 17:22 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
Zie ik daar nou VW Caddy koplampen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
Eigenlijk is die veyron gewoon een kever met een grote motor.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 17:22 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Zie ik daar nou VW Caddy koplampen?
quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 17:31 schreef DS4 het volgende:
[..]
Ik zou eerder een Caddy kopen dan een supra...Een Caddy rijdt nog best goedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat bezorg je eigenlijk?![]()
Dat klinkt goed!quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 17:37 schreef Kill_em_all het volgende:
Eigenlijk is die veyron gewoon een kever met een grote motor.
De laatste bezorgauto die ik kocht was een partner van Peugeot met 1.6 Hdi motor. En in de dorpen rijdt dat voor het soort auto best aardig.quote:
Ikzelf bezorg geregeld hoofdpijn (bij de wederpartij en soms bij mijn wederhelft).quote:Wat bezorg je eigenlijk?
WTF!quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 17:52 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
Jammer alleen dat de kever z'n motor op de verkeerde plek heeft zitten.
Dit kan je niet echt dragraces noemen. In Europa zijn 'echte' dragraces best populair trouwens. Maar zo'n sprintje gaat over 400 meter.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 10:43 schreef DS4 het volgende:
[..]
Afijn, dit allemaal als je je interesseert in dit soort races. De gemiddelde Europeaan couldn't care less... Dragraces zijn hier niet populair. Zelfs al zou dat anders zijn dan nog denk ik niet dat een Veyron bezitter zich hier druk om maakt. Als Renault wereldkampioen F1 wordt en Ferrari verslaat, dan gaat de man met een Enzo ook niet verlekkerd kijken naar een Espace.
Het is toch gewoon een dragrace over langere afstand?quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 18:32 schreef PeeJay1980 het volgende:
Dit kan je niet echt dragraces noemen.
Niet dat ik er een onderzoek naar heb gedaan, maar volgens mij is het in de VS redelijk populair en valt dat in Europa vies tegen. Maakt ook niet uit eigenlijk...quote:In Europa zijn 'echte' dragraces best populair trouwens.
Dat kan niet, de supra is de beste auto ooit.quote:Zet er anders een echte dragster neer en beuk dat record aan gort
Ik vond dit ergens:quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 18:32 schreef PeeJay1980 het volgende:
[..]
Dit kan je niet echt dragraces noemen. In Europa zijn 'echte' dragraces best populair trouwens. Maar zo'n sprintje gaat over 400 meter.
Waar moet een auto in de 'unlimited klasse' aan voldoen bijvoorbeeld? Moet het een kenteken hebben? Waarschijnlijk wel.
Zet er anders een echte dragster neer en beuk dat record aan gort
Dragracen doe je zij aan zij. Eliminations dusquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 18:48 schreef DS4 het volgende:
[..]
Het is toch gewoon een dragrace over langere afstand?
[..]
Niet dat ik er een onderzoek naar heb gedaan, maar volgens mij is het in de VS redelijk populair en valt dat in Europa vies tegen. Maakt ook niet uit eigenlijk...
De texas mijl wordt gemeten in tijd en topsnelheid, niet direct tegen elkaar. Hierdoor zou het eigenlijk een sprintrace zijn.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 18:50 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik vond dit ergens:
Dragrace is een tak van motor- en autosport waarbij twee coureurs vanuit stilstand tegen elkaar rijden over een korte afstand van meestal 1/4 of 1/8 mijl.
De winnaar gaat door naar de volgende ronde. Ontstaan in Amerika uit de zgn. stoplichtsprintjes. Dragrace lijkt op motorsprint. De klassen waarin gereden wordt verschillen per continent en zelfs per land.
Oftewel: dit was gewoon een dragrace.
Nou is een mijl wel langer, maar het principe is hetzelfde toch.
Nee joh..quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 18:07 schreef DS4 het volgende:
[..]
WTF!
Ik dacht dat de motor bij de Kever achterin zat?
quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 19:29 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Nee joh..
Die zit voor de vooras.
bij een kever?quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 19:42 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Dat heeft meneer Porsche destijds zo ge-engineerd om meer beenruimte te creëren.![]()
Ga je mond spoelenquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 19:29 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Nee joh..
Die zit voor de vooras.
Ik begrijp dat de kever 4 achteruit versnelling heeft en slechts één vooruit en dat de heer Porsche daarom maar de stoelen en bedieningselementen achterstevoren heeft geplaatst? Zoiets?quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 19:29 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
Nee joh..
Die zit voor de vooras.
quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 21:20 schreef DS4 het volgende:
[..]
Ik begrijp dat de kever 4 achteruit versnelling heeft en slechts één vooruit en dat de heer Porsche daarom maar de stoelen en bedieningselementen achterstevoren heeft geplaatst? Zoiets?
quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 19:42 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Dat heeft meneer Porsche destijds zo ge-engineerd om meer beenruimte te creëren.![]()
goeie postquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 21:18 schreef StateOfMind het volgende:
Okee ff topic doorgelezen.
Paar dingen vallen mij op:
-Supra is de beste auto ooit volgens StefanP
-StefanP heeft veeeel geld
-Ondanks dat StefanP de Supra de beste auto ooit vind en veeeel geld heeft rijd hij geen Supra maar een 2e hands Corvette Cvijf (cijfertoets doet het niet!) ipv van de nieuwe C6 Z06
-StefanP loopt continue tegenstanders in de discussie uit te schelden, hetgeen genoeg zegt
Sukkel
Net als motoren, vaak zie je van die gastjes een fucking snelle motor rijden maar bochtenwerk is toch wel te eng voor zequote:Op zondag 14 oktober 2007 04:20 schreef gelly het volgende:
Nee, ik vind het gewoon een lelijke bak. Bovendien vind ik een sprintje trekken niet bepaalt het summum van autoracen.
Jij hebt het duidelijk niet begrepenquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 08:47 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Op het moment dat je een Supra zo gaat tunen dat jij 'm begint te vergelijken met een Veyron of iets dergelijks GAAT DE SUPRA ALLEEN NOG MAAR RECHTDOOR
Die vergelijkingen gaan echt nooit op, man! Besef dat nou eensch!
Inderdaad, de beste auto ooit. Kom je met een voorbeeld van een auto die met een enkel model alles beter kan? Wil je harder gaan dan wat dan ook? Wil je op het circuit alle exoten van die tijd, en de meeste van deze tijd, stuk rijden? Wil je 1800pk? Wil je na jarenlang plezier je auto voor dezelfde prijs verkopen die jij destijds betaald hebt? Wil je op de snelweg alles kapot rijden bij sprintjes? Wil je dat alles met een auto doen waar je desondanks probleemloos 400000+km mee rijdt? Ach, ik verdoe mijn tijd, want verder dan een fiets kom je waarschijnlijk toch niet.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 21:18 schreef StateOfMind het volgende:
Okee ff topic doorgelezen.
Paar dingen vallen mij op:
-Supra is de beste auto ooit volgens StefanP
-StefanP heeft veeeel geld
-Ondanks dat StefanP de Supra de beste auto ooit vind en veeeel geld heeft rijd hij geen Supra maar een 2e hands Corvette Cvijf (cijfertoets doet het niet!) ipv van de nieuwe C6 Z06
-StefanP loopt continue tegenstanders in de discussie uit te schelden, hetgeen genoeg zegt
Sukkel
En dat geloof jij? Ik weet dat heleboel mensen dat beweren van hun favo merk maar ik denk dat zelfs Sakichi Toyoda (pa, ja) zelf keihard in z'n graf lacht bij het lezen hiervan.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 04:02 schreef StefanP het volgende:
[..]
Jij hebt het duidelijk niet begrepen
Hint: lees het onderste deel van deze post eens.
Volgens mij is de plaat van gewapend beton voor jouw kop geplaatst hoor...quote:
Ik moest er weer om lachen... Op de kleuterschool vertelde je elkaar dit soort verhalen. Dan is je fantasie nog groot genoeg daarvoor en was er nog iemand te vinden die oeh en aah riep in plaats van rollend van het lachen over de vloer te gaan.quote:Hint: lees het onderste deel van deze post eens.
Erm ... geen voordeel is geldboete toch?quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 08:56 schreef DS4 het volgende:
(ik hoop op Raïkkonen, zeker nadat Hamilton voor de derde keer dit seizoen is weggelopen met een zeer mild oordeel waar een gridstraf zonder meer op zijn plaats was).
Nee hoor. In deze gevallen is een gridpositie straf van 10 plaatsen de te verwachten straf.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 09:06 schreef Googolplexian het volgende:
Erm ... geen voordeel is geldboete toch?
Ook weer waar.quote:nvmAnder topic
Ben ik helemaal met je eens. Het is vermakelijk. Maar als ik gelijk heb met mijn gedachte dat hij een licht-autistisch stoornis heeft, dan is het eigenlijk niet zo netjes om hem op dat zwakke punt aan te vallen om de lol. Dus probeer ik er maar een leermoment van te maken. Ik ben eigenlijk ook gewoon een watje ook...quote:en P.S.: Ik vind de posts van StefanP zelfs geinig ... als je elke vergelijking met andere auto's en sprookjes eruit filtert zijn het zeker interessante stukje om te lezen / zien. Maar daar gaat 't 'm omdie onrealistische vergelijkingen en beweringen.
quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 09:39 schreef DS4 het volgende:
[..]
Nee hoor. In deze gevallen is een gridpositie straf van 10 plaatsen de te verwachten straf.
Of je wel of niet voordeel hebt gehad is niet het enige wat telt bij de beoordeling. In de paddock werd een gridpositiestraf verwacht.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 09:47 schreef Googolplexian het volgende:
Tijdens de vrije training was Lewis op het verkeerde setje banden naar buiten en direct weer naar binnen gegaan... geen voordeel dus![]()
O, dat kan ook. Ik bespeur alleen dat Hamilton makkelijker lijkt weg te komen dan gemiddeld en ik vermoed dus dat er commerciële redenen zijn om hem kampioen te laten worden. Waar zijn commerciële waarde exact ligt laat ik gaarne in het midden.quote:Verders denk ik dat het niets te maken heeft met huidskleur maar het feit dat F1 ineens toegankelijk is voor niet-rijkelui's zoontjes. Bernie heeft met Hamilton 200% van de kijkers en waarschijnlijk beginnen teams nu beter na te denken over het aannemen van talent i.p.v. geld.. [/offtopic]
Was Karthikeyan zo wit dan? Of mis ik iets?quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 10:09 schreef Kill_em_all het volgende:
Tuurlijk zijn er commercieele redenen. Eerste zwarte F1 rijder die in zijn rookie jaar WC word en bij toeval ook nog engels is en voor een engels team rijdt... Bernie hoort die kas van hem al maanden rinkelen en denk maar niet dat ie iets daar tussen wil laten komen.
Ja. Die heeft nooit genoeg punten gehaald om ook maar te mogen denken aan een wereldkampioenschap.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 10:12 schreef Googolplexian het volgende:
Was Karthikeyan zo wit dan? Of mis ik iets?
Maar wel een grote markt achter zich en meer kleurling dan Hamilton. Zou talent er dan toch wel iets mee te maken hebben?quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 11:01 schreef DS4 het volgende:
[..]
Ja. Die heeft nooit genoeg punten gehaald om ook maar te mogen denken aan een wereldkampioenschap.
Natuurlijk kan Hamilton geweldig rijden. Ik zeg niet dat hij punten kado heeft gekregen, alleen dat als het om straffen uitdelen gaat hij erg mild wordt behandeld omdat het de F1 kennelijk goed uitkomt dat hij goed presteert.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 11:02 schreef Googolplexian het volgende:
Maar wel een grote markt achter zich en meer kleurling dan Hamilton. Zou talent er dan toch wel iets mee te maken hebben?![]()
Klopt.quote:We zitten echt in het verkeerde topic hoor![]()
Onzin, een 6 in lijn klinkt altijd goed.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 12:57 schreef Jimmeh het volgende:
Daarnaast snap ik nooit wat er tof is aan een zware sjonnie brom met PSSSSSSSSSH PJEW PSSSSSSH PJEW.
Niet elke 6 in lijn heeft die turbo herriequote:Op zaterdag 20 oktober 2007 19:14 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Onzin, een 6 in lijn klinkt altijd goed.
En je wist dat dit een wedstrijd was waar je alleen pump gas mocht gebruiken?quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 12:57 schreef Jimmeh het volgende:
http://youtube.com/watch?v=ql7pN2dHxT8 (link gejat van Googol)
Drag race (rolling start) van 996 Ruf R Turbo tegen Supra getuned naar 650-750 pk. Dit zijn nou altijd die filmpjes die StefanP nooit laat zien. Daarnaast snap ik nooit wat er tof is aan een zware sjonnie brom met PSSSSSSSSSH PJEW PSSSSSSH PJEW.
Ben je blind? Kun je niet lezen? Heb je alle scans van vergelijkende artikelen in dit topic expres overgeslagen? Want volgens mij staat daar toch echt in dat een stock Supra alles wat er in die tijd beschikbaar was van het circuit veegde, en dat met slechts 330PK. Verdubbel dat maar eens met een 61 of 67mm turbo die het koppel ook veel soepeler levert, gooi er een set coilovers onder en je hebt een auto die 10 seconden op de quarter mile rijdt, een tijd waar zelfs een Carerra GT alleen van kan dromen, en waarmee je op een circuit fantastische tijden rijdt.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 19:59 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Lol ... wedstrijdje slalommen?
Hij is wakkerquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 20:02 schreef StefanP het volgende:
[..]
En je wist dat dit een wedstrijd was waar je alleen pump gas mocht gebruiken?Onwetende ziel. Laat ik nou net de topics over die races maanden geleden al gelezen hebben op dat board en SF.com. Draai de boost in die supra maar eens van 18 naar 35PSI en herhaal die race nog maar eens. Dan is het
Porsche. Echt, jij en je vriendjes kunnen alleen wanhopig googlen zonder ook maar een moment te weten waar je het over hebt.
Schat.. slalom is wat anders dan circuit rijden.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 20:02 schreef StefanP het volgende:
[..]
Ben je blind? Kun je niet lezen? Heb je alle scans van vergelijkende artikelen in dit topic expres overgeslagen? Want volgens mij staat daar toch echt in dat een stock Supra alles wat er in die tijd beschikbaar was van het circuit veegde, en dat met slechts 330PK. Verdubbel dat maar eens met een 61 of 67mm turbo die het koppel ook veel soepeler levert, gooi er een set coilovers onder en je hebt een auto die 10 seconden op de quarter mile rijdt, een tijd waar zelfs een Carerra GT alleen van kan dromen, en waarmee je op een circuit fantastische tijden rijdt.
Ik ken het M5board ja en die 'mega'test was gehouden in Zweden op het testvliegveld van Koenigsegg. En in Zweden kan je prima benzine tanken, niet die Amerikaanse troep dus...quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 20:02 schreef StefanP het volgende:
[..]
En je wist dat dit een wedstrijd was waar je alleen pump gas mocht gebruiken?Onwetende ziel. Laat ik nou net de topics over die races maanden geleden al gelezen hebben op dat board en SF.com. Draai de boost in die supra maar eens van 18 naar 35PSI en herhaal die race nog maar eens. Dan is het
Porsche. Echt, jij en je vriendjes kunnen alleen wanhopig googlen zonder ook maar een moment te weten waar je het over hebt.
Het blijft natuurlijk vreemd dat die auto waarmee je die geweldige tijden rijdt in al die laptimes op de Ring niet tegen komt, op die ene na dan, waar ze het maximale wat in de Supra zat hebben geperst en ze gewoon geen tijd neer hebben gezet die de krantenkoppen heeft gehaald. Wat voor jou misschien een eye-opener is, is dat ze in een eerste poging 750 pk hadden en toen wat teleurstellend rondreden en met 650 pk een betere tijd neer hebben gezet. Ik weet hoe dat kan... Ik hoop dat jij het ooit leert.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 20:02 schreef StefanP het volgende:
waarmee je op een circuit fantastische tijden rijdt.
dan moet je voor de eerlijkheid bij de porsche ook de voost omhoog gooien, dan is het pas weer eerlijkquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 20:02 schreef StefanP het volgende:
[..]
En je wist dat dit een wedstrijd was waar je alleen pump gas mocht gebruiken?Onwetende ziel. Laat ik nou net de topics over die races maanden geleden al gelezen hebben op dat board en SF.com. Draai de boost in die supra maar eens van 18 naar 35PSI en herhaal die race nog maar eens. Dan is het
Porsche. Echt, jij en je vriendjes kunnen alleen wanhopig googlen zonder ook maar een moment te weten waar je het over hebt.
quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 20:26 schreef StefanP het volgende:
Je bedoelt deze slalom?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Goh, die kut Supra kan inderdaad alleen maar rechtdoor.![]()
Moeilijk he, lezen?
Waarom denk jij dat een skidpad jou gaat vertellen hoe snel een auto op het circuit is?quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 20:26 schreef StefanP het volgende:
Goh, die kut Supra kan inderdaad alleen maar rechtdoor.![]()
Moeilijk he, lezen?
Ben je achterlijk?quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 20:29 schreef Jimmeh het volgende:
[..]
Ik ken het M5board ja en die 'mega'test was gehouden in Zweden op het testvliegveld van Koenigsegg. En in Zweden kan je prima benzine tanken, niet die Amerikaanse troep dus...
Nu is het toch 650 pk tegen 650 pk, maar jij wilt het boost op het dubbele, want dan is de race opeens vet veel eerlijker...![]()
Dacht je nou echt dat ik op zulke kolder inging?quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 20:33 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Ga je m'n uitdaging nog aan, meneer de virtuoos? Of lul je er overheen?
Ach ja, ik was het vergeten natuurlijk. Eerst komen jij en je vriendjes hard lachen dat die Supra alleen rechtdoor kan. Vervolgens komt er een half dozijn artikelen van verschillende onafhankelijke bladen waarin die Supra het topmodel Porsche en vele andere exoten vernedert, op de slalom, de g-krachten, het circuit, de remafstand, de prijs, enzovoort. En dan is het volgens jullie ineens het geval dat die artikelen 'gekleurd' zijn.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 20:39 schreef DS4 het volgende:
[..]
Waarom denk jij dat een skidpad jou gaat vertellen hoe snel een auto op het circuit is?
Het is vreemd om te lezen dat de Supra volgens dit blad presteert gelijk Ferrari en de Porsche. De 512TR presteert op het circuit veel minder dan de 911. Dat hebben ze misschien niet ontdekt met hun tests, maar het is wel een feit.
De lakmoesproef is het circuit zelf. Liefst een aantal circuits, omdat een auto toevallig op een bepaald circuit goed kan presteren of nog beter de Nürburgring, omdat deze zoveel variatie heeft dat het gelijk staat aan meerdere circuits (ook vwb lengte). Die tijden zijn er. De Supra was daar niet geweldig. Is daar niet geweldig.
PUNT.
OK ... talloze keren weg-geedit maar:quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 20:59 schreef StefanP het volgende:
[..]
Ben je achterlijk?
1. Je mocht geen andere benzine dan pump gas gebruiken.
2. 'Amerikaanse troep'? Dwaas die je bent. De benzine hier is hetzelfde, en daarnaast kan ik hier een dozijn exotische race benzines halen waar jij in NL alleen maar van kan dromen. Vertel eens, hoeveel moeite moet jij doen om C16 te halen?
3. Nee, want die Supra dyno't maar 450pk o.i.d. op 18PSI.
Je bent gewoon een of ander figuur dat nog nooit verder is gekomen dan z'n Playstation en Google.
Je blijft deze tekst keer op keer gebruiken, maar een aantal teksten van jou in dit draadje geven aan dat JIJ iig ook niet de bakken ervaring hebt waar jij je op voor staat. Met je onzin opmerking over koppel ben je wel heel erg door de mand gevallen en toen ik je daar op wees heb je ook maar heel wijselijk je mond er verder over gehouden.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 20:59 schreef StefanP het volgende:
Je bent gewoon een of ander figuur dat nog nooit verder is gekomen dan z'n Playstation en Google.
Onbenul.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 21:01 schreef Googolplexian het volgende:
"IEDERE SUFKUT KAN ELKE AUTO MET GENOEG GELD TUNEN OM 1 ONDERDEEL TE WINNEN, POEPDOOS"
Nee, dat heb ik niet gezegd. Ik geef alleen aan dat het maar autojournalisten zijn. Ik heb hierboven een stukje AutoVisie geplaatst. Die denken wezenlijk anders over die supra.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 20:59 schreef StefanP het volgende:
En dan is het volgens jullie ineens het geval dat die artikelen 'gekleurd' zijn.
Je hebt je eigen link niet eens gelezen, kerel. Ken je het verschil tussen koppel en PKs, het verschil tussen 300PK bij 4000 toeren en 300PK bij 6000 toeren, het verschil tussen 300PK en 300Nm en 300PK en 600Nm, het belang van de overbrenging, de bakverhoudingen en het differentieel? Zo te zien niet. Maar als je dat opnieuw op wil graven dan kan dat gerust hoor, want de discussie van de afgelopen pagina's heb ik overduidelijk gewonnen omdat jullie nogal heel beteuterd stonden te kijken toen bleek dat de Supra op het circuit, op de slalom, kwa remafstand, kwa laterale Gs e.d. stukken beter was dan je exoten.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 21:08 schreef DS4 het volgende:
[..]
Je blijft deze tekst keer op keer gebruiken, maar een aantal teksten van jou in dit draadje geven aan dat JIJ iig ook niet de bakken ervaring hebt waar jij je op voor staat. Met je onzin opmerking over koppel ben je wel heel erg door de mand gevallen en toen ik je daar op wees heb je ook maar heel wijselijk je mond er verder over gehouden.
Op de circuits van de vele artikelen die ik geplaatst heb anders niet. Je mag van geluk spreken dat Toyota die auto inderdaad niet jarenlang op de ring liet testen want anders kon je zelfs het enige 'argument' dat je nog over hebt -ringtijden- niet eens meer gebruiken. Ik kan me namelijk maar al te veel Best Motoring en dergelijke video's herinneren waar op Japanse circuits de Supra tegen exoten werd getest, en als je wil kan ik die ook op gaan zoeken om je met de neus eventjes op die voor jou pijnlijke resultaten te drukken.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 21:15 schreef DS4 het volgende:
Anders gezegd: the proof of the pudding is in the eating. Leuk dat er een snelle slalomtijd kwam (de 911 is daar natuurlijk niet geweldig in vanwege het pendule-effect), leuk dat de skidpad een mooi resultaat opleverde...
Het is zoiets als een pleintjesvoetballer die een bal op de meest waanzinnige manieren hoog kan houden, die iedereen door de benen speelt, enz. Om te beoordelen of deze ook op het veld mee kan moet je die speler op het veld zetten en dan kijken. Daar vallen de meeste pleintjesvoetballer door de mand. Hé, dat doet de Supra ook op het circuit!
And we don't care...quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 21:09 schreef StefanP het volgende:Voorlopig zie ik een Supra die in 1 mijl 367km/uur gaat.
Poeh hee... Nounou...quote:Voorlopig las ik gisteren nog dat Boostlogic een 1/4 mijl van 7.75 seconden@301 km/u reed.
De Porsche die je had moeten nemen was de 993 Turbo natuurlijk, omdat die nu net met de Supra in hetzelfde tijdvak valt en niet de 964... Maar dit even terzijde. Ook de 964 Turbo was op het circuit gewoon sneller. Is nu ook sneller.quote:Voorlopig zie ik hier een half dozijn artikelen waarin de Supra de beste Porsche van de baan veegt:
Je kan slecht tellen. Zou dat de reden zijn dat je denkt dat die supra zo geweldig is?quote:Voorlopig heb ik twee dozijn links geplaatst van stock Supras die nu meer dan de nieuwprijs kosten.
Jij bent vooral eendimensionaal.quote:terwijl je tientallen exoten lachwekkend eendimensioneel zijn.
Behalve dan natuurlijk met die circuittijden waar de beste auto ter wereld plotseling niet de beste bleek...quote:Met feiten of bronnen komen kun je namelijk niet.
Voorlopig slaat Murray dus de spijker op z'n kop met "It’s about as narrow minded as you can get as a car designer to pick on one element".quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 21:09 schreef StefanP het volgende:
[..]
Onbenul.Voorlopig zie ik een Supra die in 1 mijl 367km/uur gaat. Voorlopig las ik gisteren nog dat Boostlogic een 1/4 mijl van 7.75 seconden@301 km/u reed. Voorlopig zie ik hier een half dozijn artikelen waarin de Supra de beste Porsche van de baan veegt: remafstand, g-krachten, slalomsnelheid, circuit tijden, fun factor en op vele andere gebieden. Voorlopig heb ik twee dozijn links geplaatst van stock Supras die nu meer dan de nieuwprijs kosten. Voorlopig zie talloze Supras met 500-1000rwhp, met uitschieters naar de 1500rwhp, en NUL Porsches e.d. Voorlopig zie ik een auto die 1/3 kost van je Porsches en exoten op elk gebied fantastisch presteren, terwijl je tientallen exoten lachwekkend eendimensioneel zijn. ![]()
quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 21:29 schreef StefanP het volgende:
De enige loser hier ben je zelf. Je krabbelt zelfs gauw terug en geeft toe dat de Supra beter is, maar dat 'imago' veel belangrijker is. Je bent dus gewoon een domme Fanboy die alles over heeft voor een embleempjeVertel eens, geef je ook al het geld van je vakkenvullen uit aan merkkleding die tien keer te duur is? Dan zul je nog lang op je fietsje moeten rijden voordat je genoeg gespaard hebt voor je eigen exoot.
Je bent niet eens in staat om te zien dat je al die prestaties met een Supra kunt behalen, en lult een eind in de rondte dat het 'verschillene auto's zijn'. Ja, DUH! Ben je achterlijk? Het is wel allemaal een Supra. Andere turbo er op, de tune wijzigen, de coilovers iets anders afstellen en je hebt die 'verschillende' auto. Probeer dat maar eens met die prutsexoten die je zo goed 'kent' uit je Playstation spelletjes.
Kijk, dit is grappig. Ik had het verwacht dat je zo dom zou zijn om weer onzin te gaan lopen beweren, waarmee je aantoont dat je het dus NIET begrepen hebt. Ik heb de link niet van voor tot achteren gelezen, maar dat wat ik snel controleerde gaat in tegen wat jij hier zegt over je 300 pk bij 4.000 tpm is anders dan 300 pk bij 6.000 tpm, 300 pk bij 300 Nm en 300 pk bij 600 Nm. 300 pk is echt 300 pk.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 21:18 schreef StefanP het volgende:
Je hebt je eigen link niet eens gelezen, kerel. Ken je het verschil tussen koppel en PKs, het verschil tussen 300PK bij 4000 toeren en 300PK bij 6000 toeren, het verschil tussen 300PK en 300Nm en 300PK en 600Nm, het belang van de overbrenging, de bakverhoudingen en het differentieel? Zo te zien niet.
Dat klopt, want dat had ik inmiddels gedaan en jij was zo dom om EN te happen EN te laten zien dat jij er echt geen donder van begrijpt.quote:Maar als je dat opnieuw op wil graven dan kan dat gerust hoor,
Ik begrijp dat die geweldige circuittijden allemaal in het geheim zijn gemeten en zodoende niemand ze kent... Alleen die Blitz is uitgelekt, maar dat was een stock supra met kapotte turbo, lekke banden, enz.quote:want de discussie van de afgelopen pagina's heb ik overduidelijk gewonnen omdat jullie nogal heel beteuterd stonden te kijken toen bleek dat de Supra op het circuit, op de slalom, kwa remafstand, kwa laterale Gs e.d. stukken beter was dan je exoten.
Huh? Krijg je bij een Toyota supra gratis een Honda?quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 21:27 schreef GizartFRL het volgende:
Met een supra ben je een hondarijder die iets meer geld heeft.
Dan hoef ik geen honda meerquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 21:34 schreef DS4 het volgende:
[..]
Huh? Krijg je bij een Toyota supra gratis een Honda?
Dit KAN niet waar zijn...quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 21:29 schreef StefanP het volgende:
Andere turbo er op, de tune wijzigen, de coilovers iets anders afstellen en je hebt die 'verschillende' auto.
NSX-R is eigenlijk wel een hele prettige auto... Lief zijn voor Honda dus.quote:
Dombo. Grappig dat het zogenaamde advocaatje het beter denkt te weten dan een ingenieur.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 21:32 schreef DS4 het volgende:
[..]
Kijk, dit is grappig. Ik had het verwacht dat je zo dom zou zijn om weer onzin te gaan lopen beweren, waarmee je aantoont dat je het dus NIET begrepen hebt. Ik heb de link niet van voor tot achteren gelezen, maar dat wat ik snel controleerde gaat in tegen wat jij hier zegt over je 300 pk bij 4.000 tpm is anders dan 300 pk bij 6.000 tpm, 300 pk bij 300 Nm en 300 pk bij 600 Nm. 300 pk is echt 300 pk.
Heb er zelf 2quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 21:38 schreef DS4 het volgende:
[..]
NSX-R is eigenlijk wel een hele prettige auto... Lief zijn voor Honda dus.
dit topic ga ik maar eens in de weblog gooien ofzoquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 21:42 schreef StefanP het volgende:
[..]
Dombo. Grappig dat het zogenaamde advocaatje het beter denkt te weten dan een ingenieur.
Het heeft geen enkel nut om clowns zoals jijzelf artikelen, links en andere bewijzen te tonen. Waarschijnlijk ben je nog te dom om die artikelen te kunnen lezen, en kom je daarom terug met bovenstaand soort VMBO-respons. Zeg eens mannetje, wat is je opleiding? Ach laat ook maar, want het zegt genoeg dat je een tiendehands afgeragde CRX rijdt. Maar vanzelfsprekend weet je wel alles over Supras, Vipers, Porsches, Corvettes e.d.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 21:32 schreef Googolplexian het volgende:
[..]omg
Toen jij naar Amerika vertrok verdubbelde in beide landen het gemiddelde IQ.
Dit moet een rel-kloon zijn. Kan-niet-anders-meer!
HBO INSI + luchtverkeersleider AAA systeem, jij?quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 21:45 schreef StefanP het volgende:
[..]
Het heeft geen enkel nut om clowns zoals jijzelf artikelen, links en andere bewijzen te tonen. Waarschijnlijk ben je nog te dom om die artikelen te kunnen lezen, en kom je daarom terug met bovenstaand soort VMBO-respons. Zeg eens mannetje, wat is je opleiding? Ach laat ook maar, want het zegt genoeg dat je een tiendehands afgeragde CRX rijdt. Maar vanzelfsprekend weet je wel alles over Supras, Vipers, Porsches, Corvettes e.d.
Master's in computer science. Owned.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 21:48 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
HBO INSI + luchtverkeersleider AAA systeem, jij?
Verder nog een scheepvaartopleidinkje gedaan (2de stuurman/machinist, zegt jou waarschijnlijk geen hol maar heeft iets te maken met veel leren over motoren en pk's)
Dan kun je inderdaad opgelucht ademhalen, omdat je niet meer hoeft te reageren met ongefundeerde 'imago' kletspraat terwijl de keiharde feiten, links en cijfers je om de oren vliegen. Kom, plaats ook eens een foto van je CRX?quote:Enige lezen waar ik moeite mee heb zijn jouw posts ... nog maar een paar gelukkig en dan is dit topic ook weer vol
jij had je Supra's toch verkocht omdat je er niet in durfde te rijden?quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 21:29 schreef StefanP het volgende:
De enige loser hier ben je zelf. Je krabbelt zelfs gauw terug en geeft toe dat de Supra beter is, maar dat 'imago' veel belangrijker is. Je bent dus gewoon een domme Fanboy die alles over heeft voor een embleempjeVertel eens, geef je ook al het geld van je vakkenvullen uit aan merkkleding die tien keer te duur is? Dan zul je nog lang op je fietsje moeten rijden voordat je genoeg gespaard hebt voor je eigen exoot.
Je bent niet eens in staat om te zien dat je al die prestaties met een Supra kunt behalen, en lult een eind in de rondte dat het 'verschillene auto's zijn'. Ja, DUH! Ben je achterlijk? Het is wel allemaal een Supra. Andere turbo er op, de tune wijzigen, de coilovers iets anders afstellen en je hebt die 'verschillende' auto. Probeer dat maar eens met die prutsexoten die je zo goed 'kent' uit je Playstation spelletjes.
Edit: reed jij niet in een CRX? En je hebt het lef om mijn Supra te beschuldigen van tupperware? *Proest* Loser.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 21:51 schreef StefanP het volgende:
[..]
Master's in computer science. Owned.
Hoeveel links, bronnen en artikelen heb jij hier al geplaatst? NUL. Loser. Ik heb tig artikelen en links ter onderbouwing geplaatst.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 21:54 schreef Googolplexian het volgende:
Totaal ongefundeerde bewering maar dan praten we iig op 1 lijn
Sukkel. Wijs mij even op de rice? Hier heb je de foto's:quote:Ach ... hoef ik jou niet uit te leggen ... weet jij beter dan ik.
Ik heb VWO met natuurkunde gedaan, toen het nog niet verwaterd was tot de onzin die jullie tegenwoordig krijgen. Vertel eens, wat heb jij?quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 21:58 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Alsof een informaticus iets af weet van vermogen, koppel en andere mechanica.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |