abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_54026221
quote:
Op donderdag 18 oktober 2007 01:30 schreef StefanP het volgende:
Die 968, is dat er zo eentje die een paar zinnen later beschreven wordt als a rival that's slower and more dynamically flawed? Tsja, over keiharde prestaties kun je niet twisten, maar over smaak wel. Als iemand liever in een Porsche rijdt, dan mogen ze dat gerust. Maar dan wens ik niet te horen dat de Supra een 'pauper bak' en een een 'sjonnie bak' is, dat hij na 1km uit elkaar valt en dat hij alleen hard kan in een rechte lijn, want die sprookjes zijn inmiddels wel via tig artikelen en bronnen naar het land der fabeltjes verwezen.
Op het moment dat je een Supra zo gaat tunen dat jij 'm begint te vergelijken met een Veyron of iets dergelijks GAAT DE SUPRA ALLEEN NOG MAAR RECHTDOOR

Die vergelijkingen gaan echt nooit op, man! Besef dat nou eensch!
Calm down, please!
pi_54026229
quote:
Op vrijdag 19 oktober 2007 08:44 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:

[..]

In dit geval toch terecht?
Die Supra gaat sneller dan de Veyron, Viper en Porsches naar de 367 km/u.
Ok ... anders gezegd dan. Stel je HEBT een Veyron. Sta je dan nu je hart uit te vreten?
Or couldn't you care less, really.
Calm down, please!
  vrijdag 19 oktober 2007 @ 09:08:40 #203
26458 Tjabbo
2.5 TwinTurbo
pi_54026457
quote:
Op vrijdag 19 oktober 2007 08:47 schreef Googolplexian het volgende:

[..]

Op het moment dat je een Supra zo gaat tunen dat jij 'm begint te vergelijken met een Veyron of iets dergelijks GAAT DE SUPRA ALLEEN NOG MAAR RECHTDOOR

Die vergelijkingen gaan echt nooit op, man! Besef dat nou eensch!
Het valt wel mee. Je moet er wél veel geld in stoppen maar dan kan je best een auto bouwen die vergelijkbare prestaties kán leveren.

Het grote verschil is dat je in een supra -of welke auto dan ook- constant op je klokjes aan het kijken bent of er niets kapot gaat na lang en veel misbruik achter elkaar. (ik noem maar iets als een rondje of 30 rond een circuit en dan voluit gaan) De veyron is gemaakt om dat soort dingen 'all day long' te doen incl garantie van de fabriek.

However in de OP van dit topic -waar de huidige discussie nu niet meer lijkt op de OP- eten inderdaad alle andere auto's hun hart uit. Ja.
En als je dan een auto hebt die over een miljoen euro kost en je wordt nóg geowned? ja dan sta je wél beteuterd te kijken. reken maar van yes.
pi_54026481
quote:
Op vrijdag 19 oktober 2007 08:48 schreef Googolplexian het volgende:

[..]

Ok ... anders gezegd dan. Stel je HEBT een Veyron. Sta je dan nu je hart uit te vreten?
Or couldn't you care less, really.
Ik denk dat je dan echt je hart eruit staat te vreten
pi_54026577
quote:
Op vrijdag 19 oktober 2007 09:08 schreef Tjabbo het volgende:
However in de OP van dit topic -waar de huidige discussie nu niet meer lijkt op de OP- eten inderdaad alle andere auto's hun hart uit. Ja.
En als je dan een auto hebt die over een miljoen euro kost en je wordt nóg geowned? ja dan sta je wél beteuterd te kijken. reken maar van yes.
Definieer ownen

- sta je dan met je helmet-hair en je race-overall naast je met isolatie-tape beplakte Jap zwaar te ownen.
Zweet druipt in je bilnaad en nog steeds een constante piep in je oren.

Topsnelheid is niet alles.
Calm down, please!
pi_54027666
quote:
Op vrijdag 19 oktober 2007 08:39 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
Wat dat betreft is een Supra dus wél wat waard gebleven in tegenstelling tot de meeste 911's.
In de VS, waar die auto destijds voor 3x niks te koop was. In Europa ligt dat anders. De supra was ongeveer 15% goedkoper dan de 911 uit die tijd (de 993).

Zelfs als de supra in Europa thans nog 30K waard is, dan nog is de waardevermindering groter, want de 993 zit gemiddeld op 40K. En de S versies hebben relatief gezien nog veel minder verloren.

Dat het in de VS wat anders ligt zal mij boeien. Amerikanen hebben nooit verstand van auto's gehad (een Amerikaan denkt dat er geen gevoel in het stuur hoort te zitten, de vering een bootje op de zee na moet doen, dat wegligging onbelangrijk is, dat een automaat zelfs als je 16 bent (bij 61 kan ik het mij voorstellen) een goed idee is, dat een pick-up truck stoer is, enz.), dus ik neem het niet als maatstaf.

Dan de Britten. Echte autoliefhebbers. Daar verkocht deze week iemand voor 6.600 euro een supra mk IV turbo. In het VK betaal je je echter blauw voor een goede 911.

In zijn algemeenheid is een 911 zonder meer waardevaster dan een supra.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_54028058
quote:
Op vrijdag 19 oktober 2007 09:17 schreef Googolplexian het volgende:

[..]

Definieer ownen

- sta je dan met je helmet-hair en je race-overall naast je met isolatie-tape beplakte Jap zwaar te ownen.
Zweet druipt in je bilnaad en nog steeds een constante piep in je oren.

Topsnelheid is niet alles.
Ik denk dat die gast met die Veyron zonder enig kreukje in zijn maatshirt rustig naar zijn Gulfstream loopt om daar zijn versgemalen cappuchinootje te verorberen tijdens de reis terug. Hij neemt een eerste slok, rekt zich nog eens uit en ziet vanuit zijn handgemaakte kalfslederen fauteuil StefkeP als een oude man uit zijn tuperwarebolide komen. De Veyronbezitter glimlacht, zoveel vertedering heeft sinds lange tijd niet meer mogen aanschouwen.

Maar hé, je hebt wel gewonnen

[ Bericht 1% gewijzigd door Bastardi op 19-10-2007 10:49:39 ]
pi_54028167
quote:
Op vrijdag 19 oktober 2007 09:08 schreef Tjabbo het volgende:

En als je dan een auto hebt die over een miljoen euro kost en je wordt nóg geowned? ja dan sta je wél beteuterd te kijken. reken maar van yes.
Dat denk ik niet hoor. Je moet om te beginnen niet goed bij je hoofd zijn om de Veyron als uitgangspunt voor dit soort spielerei voor gemankeerde coureurs te nemen. De Veyron is nl. meer dan alleen snel. Het is de snelste straatauto EN daarnaast een auto met veel luxe die ook nog eens relatief makkelijk te rijden valt. Dat was wat Piëch (familie van...) wilde. En dat hebben ze gemaakt. Daarmee is het een unieke auto. Je ziet dan ook dat de auto's die de Veyron nu willen verslaan op bepaalde kwaliteiten moeten bezuinigen: met name luxe.

Het is nu eenmaal moeilijker (en veel duurder) om die Veyron terug te toveren tot een lichte auto (hetgeen voor acceleratie vrij prettig is) dan om een auto die van nature minder weegt gewoon meer vermogen te geven. Zeker als je slechts kortstondig dat vermogen nodig hebt. Op die website kan ik ook geen verwijzing naar een Veyron vinden, dus ik neem aan dat er geen Veyron meedeed (overigens kwam ik meer resultaten niet tegen, in een resultatenlijst kwam ik maar twee supra's tegen, waarvan een vrij pover had gepresteerd in verhouding tot de ander, zal dus wel minder aan zijn gesleuteld).

Nou is de supra ook niet licht van nature (verre van), maar het is een auto waar je voor relatief weinig geld veel vermogen uit kan halen. Dus een aardige start. Eigenlijk maakt het ook niet uit waarmee je begint, als je wil winnen, zul je de auto fiks moeten verbouwen. Ik begreep dat Camaro's ook jarenlang super presteerden in dit soort stukjes rechtuit en de Camaro was niet bepaald een voorbeeld van hoe je een sportauto moet bouwen.

Afijn, dit allemaal als je je interesseert in dit soort races. De gemiddelde Europeaan couldn't care less... Dragraces zijn hier niet populair. Zelfs al zou dat anders zijn dan nog denk ik niet dat een Veyron bezitter zich hier druk om maakt. Als Renault wereldkampioen F1 wordt en Ferrari verslaat, dan gaat de man met een Enzo ook niet verlekkerd kijken naar een Espace.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_54028547
leuke quotes over de Veyron en over topsnelheid
quote:
Previews
Gordon Murray, designer of the McLaren F1 (which for many years was the fastest production car ever built) said the following about the Bugatti Veyron in UK auto magazine evo during its development period:

"The most pointless exercise on the planet has got to be this four-wheel-drive 1000 horsepower Bugatti. I think it’s incredibly childish this thing people have about just one element—top speed, standing kilometer or 0-60. It’s about as narrow minded as you can get as a car designer to pick on one element. It’s like saying we’re going to beat the original Mini because we’re going to make a car 10 mph faster on its top speed—but it's two feet longer and 200 kilos heavier. That’s not car designing—that just reeks of a company who are paranoid."

Murray was impressed with the Veyron after he test drove one, but still apprehensive about it in an article he wrote for Road and Track magazine.

Reviews
After the car had reached production, Murray went on to write an article for another UK auto magazine, Top Gear, retracting a lot of his past criticism of the car.

"One really good thing, and I simply never expected this, is that it does change direction. It hardly feels its weight. Driving it on a circuit I expected a sack of cement, but you can really throw it at tight chicanes."

He also declared in the article that: "The braking is phenomenal, the primary ride and body control are good too" and "It's a huge achievement."
Calm down, please!
pi_54029445
Tss maar dat kan een Supra toch ook allemaal wel
Op zondag 21 oktober 2007 20:47 schreef StefanP het volgende:
300PK is in de autowereld geen 300PK. Klaar.
  vrijdag 19 oktober 2007 @ 14:21:14 #211
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_54032133
Dat stelt niks voor tegenover een Supra..


Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  vrijdag 19 oktober 2007 @ 15:50:33 #212
26458 Tjabbo
2.5 TwinTurbo
pi_54033777
quote:
Op vrijdag 19 oktober 2007 09:17 schreef Googolplexian het volgende:

[..]

Definieer ownen

- sta je dan met je helmet-hair en je race-overall naast je met isolatie-tape beplakte Jap zwaar te ownen.
Zweet druipt in je bilnaad en nog steeds een constante piep in je oren.

Topsnelheid is niet alles.
iemand die meer dan 5 ton uitgeeft aan een auto flink de pijp laten zien met je jap noem ik wel ownen.
Daarnaast doet natuurlijk iedereen bij zo'n race mee om te winnen. Zo niet, dan kan je er beter mee stoppen.

btw de 1000+pk supras hebben 'tegenwoordig' ook gewoon full interior en de climat control nog steeds beschikbaar. dus dat zweten zal wel meevallen
De herrie, jeah die zal ws wel meer zijn. Héérlijk.
pi_54034325
quote:
Op vrijdag 19 oktober 2007 15:50 schreef Tjabbo het volgende:

iemand die meer dan 5 ton uitgeeft aan een auto flink de pijp laten zien met je jap noem ik wel ownen.
Daarnaast doet natuurlijk iedereen bij zo'n race mee om te winnen. Zo niet, dan kan je er beter mee stoppen.
Maar er deed volgens mij geen Veyron mee...

Het is natuurlijk ook maar de vraag of de supra die gewonnen heeft uiteindelijk niet net zoveel of meer heeft gekost dan de Veyron. Tunen is ook geen goedkope hobby.
quote:
btw de 1000+pk supras hebben 'tegenwoordig' ook gewoon full interior en de climat control nog steeds beschikbaar. dus dat zweten zal wel meevallen
Toch niet bij een dragracer? Dan zou ik alles wat overbodig is onmiddellijk eruit mikken. Ik neem aan dat die gedachtegang ook bij de deelnemers aan het texas mijltje op komt.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_54034351


En dan durven mensen een Toyota Supra in één zin met een Bugatti Veyron te noemen
  vrijdag 19 oktober 2007 @ 17:08:01 #215
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_54034918
Een Supra is natuurlijk 10x mooier...


Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  vrijdag 19 oktober 2007 @ 17:09:43 #216
26458 Tjabbo
2.5 TwinTurbo
pi_54034947
over smaak valt niet te twisten ?
  vrijdag 19 oktober 2007 @ 17:13:08 #217
128033 eer-ik
Koning. Ja, nog steeds.
pi_54034999
Is dit nog een kwestie van smaak dan?
Signature.
pi_54035031
quote:
Op vrijdag 19 oktober 2007 17:09 schreef Tjabbo het volgende:
over smaak valt niet te twisten ?
Wedden van wel?
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_54035048
hoe lang kan deze discussie echt doorgaan
pi_54035182
quote:
Op vrijdag 19 oktober 2007 16:29 schreef Bastardi het volgende:
[ afbeelding ]

En dan durven mensen een Toyota Supra in één zin met een Bugatti Veyron te noemen
Zie ik daar nou VW Caddy koplampen?
pi_54035333
quote:
Op vrijdag 19 oktober 2007 17:22 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:

Zie ik daar nou VW Caddy koplampen?
Ik zou eerder een Caddy kopen dan een supra...
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_54035410
quote:
Op vrijdag 19 oktober 2007 17:22 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:

[..]

Zie ik daar nou VW Caddy koplampen?
Eigenlijk is die veyron gewoon een kever met een grote motor.
Op zondag 21 oktober 2007 20:47 schreef StefanP het volgende:
300PK is in de autowereld geen 300PK. Klaar.
pi_54035446
quote:
Op vrijdag 19 oktober 2007 17:31 schreef DS4 het volgende:

[..]

Ik zou eerder een Caddy kopen dan een supra...
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een Caddy rijdt nog best goed
Wat bezorg je eigenlijk?
pi_54035590
quote:
Op vrijdag 19 oktober 2007 17:37 schreef Kill_em_all het volgende:

Eigenlijk is die veyron gewoon een kever met een grote motor.
Dat klinkt goed!
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_54035645
quote:
Op vrijdag 19 oktober 2007 17:39 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
Een Caddy rijdt nog best goed
De laatste bezorgauto die ik kocht was een partner van Peugeot met 1.6 Hdi motor. En in de dorpen rijdt dat voor het soort auto best aardig.
quote:
Wat bezorg je eigenlijk?
Ikzelf bezorg geregeld hoofdpijn (bij de wederpartij en soms bij mijn wederhelft).

De bezorgers zijn strikt genomen de bezorgers van mijn vrouw, ik ben alleen degene die de bezorgauto koopt, althans, ik regel dat en dan komt zij op het laatst teken omdat ik niet tekenbevoegd ben. En dat houdt dus in dat er medicijnen worden bezorgd.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_54035664
quote:
Op vrijdag 19 oktober 2007 17:48 schreef DS4 het volgende:

[..]

Dat klinkt goed!
Jammer alleen dat de kever z'n motor op de verkeerde plek heeft zitten.
pi_54035913
quote:
Op vrijdag 19 oktober 2007 17:52 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:

Jammer alleen dat de kever z'n motor op de verkeerde plek heeft zitten.
WTF!

Ik dacht dat de motor bij de Kever achterin zat?
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_54036451
quote:
Op vrijdag 19 oktober 2007 10:43 schreef DS4 het volgende:

[..]

Afijn, dit allemaal als je je interesseert in dit soort races. De gemiddelde Europeaan couldn't care less... Dragraces zijn hier niet populair. Zelfs al zou dat anders zijn dan nog denk ik niet dat een Veyron bezitter zich hier druk om maakt. Als Renault wereldkampioen F1 wordt en Ferrari verslaat, dan gaat de man met een Enzo ook niet verlekkerd kijken naar een Espace.
Dit kan je niet echt dragraces noemen. In Europa zijn 'echte' dragraces best populair trouwens. Maar zo'n sprintje gaat over 400 meter.
Waar moet een auto in de 'unlimited klasse' aan voldoen bijvoorbeeld? Moet het een kenteken hebben? Waarschijnlijk wel.
Zet er anders een echte dragster neer en beuk dat record aan gort
Van ongelukken op de achterbank komen kinderen. Van kinderen op de achterbank komen ongelukken.
pi_54036824
quote:
Op vrijdag 19 oktober 2007 18:32 schreef PeeJay1980 het volgende:

Dit kan je niet echt dragraces noemen.
Het is toch gewoon een dragrace over langere afstand?
quote:
In Europa zijn 'echte' dragraces best populair trouwens.
Niet dat ik er een onderzoek naar heb gedaan, maar volgens mij is het in de VS redelijk populair en valt dat in Europa vies tegen. Maakt ook niet uit eigenlijk...
quote:
Zet er anders een echte dragster neer en beuk dat record aan gort
Dat kan niet, de supra is de beste auto ooit.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
  vrijdag 19 oktober 2007 @ 18:50:29 #230
128033 eer-ik
Koning. Ja, nog steeds.
pi_54036866
quote:
Op vrijdag 19 oktober 2007 18:32 schreef PeeJay1980 het volgende:

[..]

Dit kan je niet echt dragraces noemen. In Europa zijn 'echte' dragraces best populair trouwens. Maar zo'n sprintje gaat over 400 meter.
Waar moet een auto in de 'unlimited klasse' aan voldoen bijvoorbeeld? Moet het een kenteken hebben? Waarschijnlijk wel.
Zet er anders een echte dragster neer en beuk dat record aan gort
Ik vond dit ergens:

Dragrace is een tak van motor- en autosport waarbij twee coureurs vanuit stilstand tegen elkaar rijden over een korte afstand van meestal 1/4 of 1/8 mijl.
De winnaar gaat door naar de volgende ronde. Ontstaan in Amerika uit de zgn. stoplichtsprintjes. Dragrace lijkt op motorsprint. De klassen waarin gereden wordt verschillen per continent en zelfs per land.

Oftewel: dit was gewoon een dragrace.
Nou is een mijl wel langer, maar het principe is hetzelfde toch.
Signature.
pi_54037505
quote:
Op vrijdag 19 oktober 2007 18:48 schreef DS4 het volgende:

[..]

Het is toch gewoon een dragrace over langere afstand?
[..]

Niet dat ik er een onderzoek naar heb gedaan, maar volgens mij is het in de VS redelijk populair en valt dat in Europa vies tegen. Maakt ook niet uit eigenlijk...
Dragracen doe je zij aan zij. Eliminations dus
Zijn voldoende Europese teams die met de wereldtop meegaan.
In de dragracewereld heeft/had Nederland een goede naam
Nu dé dragstrip naar de kloten is, begint dat wat te verschuiven
quote:
Op vrijdag 19 oktober 2007 18:50 schreef eer-ik het volgende:

[..]

Ik vond dit ergens:

Dragrace is een tak van motor- en autosport waarbij twee coureurs vanuit stilstand tegen elkaar rijden over een korte afstand van meestal 1/4 of 1/8 mijl.
De winnaar gaat door naar de volgende ronde. Ontstaan in Amerika uit de zgn. stoplichtsprintjes. Dragrace lijkt op motorsprint. De klassen waarin gereden wordt verschillen per continent en zelfs per land.

Oftewel: dit was gewoon een dragrace.
Nou is een mijl wel langer, maar het principe is hetzelfde toch.
De texas mijl wordt gemeten in tijd en topsnelheid, niet direct tegen elkaar. Hierdoor zou het eigenlijk een sprintrace zijn.
En dan nog...een echte dragster haalt 376km/h in 400 meter

Blijft het een erorme prestatie voor een 'straatauto' natuurlijk...petje af voor die Supra
Van ongelukken op de achterbank komen kinderen. Van kinderen op de achterbank komen ongelukken.
pi_54037648
quote:
Op vrijdag 19 oktober 2007 18:07 schreef DS4 het volgende:

[..]

WTF!

Ik dacht dat de motor bij de Kever achterin zat?
Nee joh..
Die zit voor de vooras.
  vrijdag 19 oktober 2007 @ 19:34:41 #233
128033 eer-ik
Koning. Ja, nog steeds.
pi_54037760
quote:
Op vrijdag 19 oktober 2007 19:29 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:

[..]

Nee joh..
Die zit voor de vooras.

sure.
Signature.
pi_54037920
quote:
Op vrijdag 19 oktober 2007 19:34 schreef eer-ik het volgende:

[..]


sure.
Dat heeft meneer Porsche destijds zo ge-engineerd om meer beenruimte te creëren.
  vrijdag 19 oktober 2007 @ 19:47:17 #235
128033 eer-ik
Koning. Ja, nog steeds.
pi_54038039
quote:
Op vrijdag 19 oktober 2007 19:42 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:

[..]

Dat heeft meneer Porsche destijds zo ge-engineerd om meer beenruimte te creëren.
bij een kever?
De motor voor de vooras?
VW kever?

Je zit te grollen.
Signature.
  vrijdag 19 oktober 2007 @ 21:11:21 #236
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_54039897
quote:
Op vrijdag 19 oktober 2007 19:29 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:

[..]

Nee joh..
Die zit voor de vooras.
Ga je mond spoelen
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_54040053
Okee ff topic doorgelezen.

Paar dingen vallen mij op:

-Supra is de beste auto ooit volgens StefanP
-StefanP heeft veeeel geld
-Ondanks dat StefanP de Supra de beste auto ooit vind en veeeel geld heeft rijd hij geen Supra maar een 2e hands Corvette Cvijf (cijfertoets doet het niet!) ipv van de nieuwe C6 Z06
-StefanP loopt continue tegenstanders in de discussie uit te schelden, hetgeen genoeg zegt

Sukkel
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  vrijdag 19 oktober 2007 @ 21:19:13 #238
162670 DoimeN
Nee, het boeit me niets!
pi_54040084
Iedereen weet dat supra's alles ownen, als je namelijk op de rode knop op je stuur drukt ga je sneller dan het licht.
--------------------------------------------------------------------------------------------
Als je gewoon je bek dicht houdt, is er niets aan de hand!
pi_54040119
quote:
Op vrijdag 19 oktober 2007 19:29 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:

Nee joh..
Die zit voor de vooras.
Ik begrijp dat de kever 4 achteruit versnelling heeft en slechts één vooruit en dat de heer Porsche daarom maar de stoelen en bedieningselementen achterstevoren heeft geplaatst? Zoiets?
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_54040356
quote:
Op vrijdag 19 oktober 2007 21:20 schreef DS4 het volgende:

[..]

Ik begrijp dat de kever 4 achteruit versnelling heeft en slechts één vooruit en dat de heer Porsche daarom maar de stoelen en bedieningselementen achterstevoren heeft geplaatst? Zoiets?
quote:
Op vrijdag 19 oktober 2007 19:42 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:

[..]

Dat heeft meneer Porsche destijds zo ge-engineerd om meer beenruimte te creëren.
  vrijdag 19 oktober 2007 @ 21:30:41 #241
128033 eer-ik
Koning. Ja, nog steeds.
pi_54040380
quote:
Op vrijdag 19 oktober 2007 21:18 schreef StateOfMind het volgende:
Okee ff topic doorgelezen.

Paar dingen vallen mij op:

-Supra is de beste auto ooit volgens StefanP
-StefanP heeft veeeel geld
-Ondanks dat StefanP de Supra de beste auto ooit vind en veeeel geld heeft rijd hij geen Supra maar een 2e hands Corvette Cvijf (cijfertoets doet het niet!) ipv van de nieuwe C6 Z06
-StefanP loopt continue tegenstanders in de discussie uit te schelden, hetgeen genoeg zegt

Sukkel
goeie post
Signature.
  vrijdag 19 oktober 2007 @ 21:31:30 #242
128033 eer-ik
Koning. Ja, nog steeds.
pi_54040399
quote:
Op vrijdag 19 oktober 2007 21:29 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:

[..]


[..]
ik schrok al
Signature.
  vrijdag 19 oktober 2007 @ 23:03:45 #243
155158 Pascal86
Volvo for life
pi_54042556
quote:
Op zondag 14 oktober 2007 04:20 schreef gelly het volgende:
Nee, ik vind het gewoon een lelijke bak. Bovendien vind ik een sprintje trekken niet bepaalt het summum van autoracen.
Net als motoren, vaak zie je van die gastjes een fucking snelle motor rijden maar bochtenwerk is toch wel te eng voor ze
Because they will last that long.
pi_54047036
Ik vind dit echt een knappe prestatie van de Supra, dat vooropgesteld!
Maar een (super)sportauto is toch puur emotie. Al zou de supra 10x beter zijn dan een Ferrari, dan ga ik toch 100x eerder voor de Ferrari. Puur omdat het voor MIJ een geweldige auto is.
Jeff Buckley - All Flowers in Time bend Towards the Sun
http://youtube.com/watch?v=chZbxlbGkMU&mode=user&search=
Jeff Buckley - I Woke up in a Strange Place
http://youtube.com/watch?v=jfy_vnWWN0s
pi_54047328
quote:
Op vrijdag 19 oktober 2007 08:47 schreef Googolplexian het volgende:

[..]

Op het moment dat je een Supra zo gaat tunen dat jij 'm begint te vergelijken met een Veyron of iets dergelijks GAAT DE SUPRA ALLEEN NOG MAAR RECHTDOOR

Die vergelijkingen gaan echt nooit op, man! Besef dat nou eensch!
Jij hebt het duidelijk niet begrepen

Hint: lees het onderste deel van deze post eens.
"Welfare culture is bad not just because, as in Europe, it's bankrupting the state, but because it enfeebles the citizenry, it erodes self-reliance and resourcefulness."
-Mark Steyn
pi_54047356
quote:
Op vrijdag 19 oktober 2007 21:18 schreef StateOfMind het volgende:
Okee ff topic doorgelezen.

Paar dingen vallen mij op:

-Supra is de beste auto ooit volgens StefanP
-StefanP heeft veeeel geld
-Ondanks dat StefanP de Supra de beste auto ooit vind en veeeel geld heeft rijd hij geen Supra maar een 2e hands Corvette Cvijf (cijfertoets doet het niet!) ipv van de nieuwe C6 Z06
-StefanP loopt continue tegenstanders in de discussie uit te schelden, hetgeen genoeg zegt

Sukkel
Inderdaad, de beste auto ooit. Kom je met een voorbeeld van een auto die met een enkel model alles beter kan? Wil je harder gaan dan wat dan ook? Wil je op het circuit alle exoten van die tijd, en de meeste van deze tijd, stuk rijden? Wil je 1800pk? Wil je na jarenlang plezier je auto voor dezelfde prijs verkopen die jij destijds betaald hebt? Wil je op de snelweg alles kapot rijden bij sprintjes? Wil je dat alles met een auto doen waar je desondanks probleemloos 400000+km mee rijdt? Ach, ik verdoe mijn tijd, want verder dan een fiets kom je waarschijnlijk toch niet.

Ik rijd een C5Z06 omdat dat het mooiste model Corvette is. Zeggen de woorden supercharger of turbokit je trouwens iets? Waarschijnljik heeft jouw fiets er trouwens meer km op zitten dan deze Corvette.

[ Bericht 9% gewijzigd door StefanP op 20-10-2007 04:14:46 ]
"Welfare culture is bad not just because, as in Europe, it's bankrupting the state, but because it enfeebles the citizenry, it erodes self-reliance and resourcefulness."
-Mark Steyn
pi_54047626
quote:
Op zaterdag 20 oktober 2007 04:02 schreef StefanP het volgende:

[..]

Jij hebt het duidelijk niet begrepen

Hint: lees het onderste deel van deze post eens.
En dat geloof jij? Ik weet dat heleboel mensen dat beweren van hun favo merk maar ik denk dat zelfs Sakichi Toyoda (pa, ja) zelf keihard in z'n graf lacht bij het lezen hiervan.

Maar ik daag je uit...
- Eén Supra (Je hebt toch geld zat. Qua investering ben je door je MEGA-uurloon veel minder geld kwijt door het ons te laten zien dan jaren op fora ons te proberen te overtuigen).
- Jij tuned 'm dattie recordje rijdt op de Nur of Seca (daar maar mee beginnen),
- Recordje rijdt op de 400, 800 en 1600 meter,
- Porsches en ander mindere auto's eruit rijdt en remt ... (ik zou zeggen; mik op die Veyron),
- Nog comfortabel is voor twee personen op een lange rit,
- De uiteindelijke waarde hoger is dan het geld dat jij erin hebt gestopt (een auto meer waard maken dan nieuwprijs is niet moeilijk he... gewoon geld in blijven douwen, dus doen we het zo).
- Je niet ongeloveloos voor lul rijdt (moeilijkste onderdeel).

Je kunt beginnen met je eigen Supra (onduidelijk of je die nog hebt naast de Vette) al is het mij een raadsel dat je dat met jouw astronomische inkomen en kennis nog neit hebt gedaan. Isse siempel.

ow P.S.: Alles met 1 auto, natuurlijk ... en niet 2 maanden verbouwen tussendoor maar gewoon 1 keer tunen en daarna alle onderdelen winnen. Da's namelijk het toppe van een Supra hoor ik zo.

[ Bericht 1% gewijzigd door Googolplexian op 20-10-2007 09:14:06 ]
Calm down, please!
pi_54047724
quote:
Op zaterdag 20 oktober 2007 04:02 schreef StefanP het volgende:

Jij hebt het duidelijk niet begrepen
Volgens mij is de plaat van gewapend beton voor jouw kop geplaatst hoor...
quote:
Hint: lees het onderste deel van deze post eens.
Ik moest er weer om lachen... Op de kleuterschool vertelde je elkaar dit soort verhalen. Dan is je fantasie nog groot genoeg daarvoor en was er nog iemand te vinden die oeh en aah riep in plaats van rollend van het lachen over de vloer te gaan.

1.800 pk en dat ruim 400.000 km heel houden... Echt, het pleidooi dat de paashaas bestaat klinkt reëler. Je overdrijft zo enorm dat geen hond je serieus neemt. Als je daar op aangesproken wordt ga je gewoon door, sterker nog: je zoekt de overtreffende trap op. Het bijzondere is dat jij op jouw leeftijd denkt dat je daarmee zieltjes gaat winnen, terwijl op die manier juist mensen afhaken. Je hebt kennelijk zo weinig benul van hoe e.e.a. overkomt op anderen dat ik een licht-autistische stoornis vermoed (no pun intended: mijn broer is autistisch, dus ik ben de laatste om er grappen over te maken).

Stefan: als jij eens wat normaler gaat doen, dan zul je de wind veel minder van voren krijgen. Kun je nagaan: een autoliefhebber, iemand die van snelle sportauto's houdt ook nog, iemand die op economisch gebied in dezelfde basisbeginselen gelooft als ik, iemand die net als ik de VS nog steeds wel een prima land vindt, iemand met een beta achtergrond (ik ben van nature ook een beta, maar heb een compleet andere studierichting gekozen)... en desondanks botst het op alle fronten vwb meningen. En de reden ligt compleet in hoe jij het brengt (en natuurlijk ook in hoe ik daar op reageer, waar twee kijven enz.). Alles in het overdrevene, alles op het scherpe, alles zo dat je mij verliest terwijl je als je reëel blijft wij het voor een groot deel met elkaar eens zouden zijn. Is dat nou niet doodzonde?

Gewoon een tip: lees dit nog eens een keer goed door, besef dat deze post niet bedoeld is om het bloed onder je nagels vandaan te halen, maar gewoon serieus is bedoeld. En doe er dan iets mee. Want ik denk dat er onder al die poeha interessante dingen zitten die we juist door die poeha niet kunnen zien.

Goed weekend gewenst. Er staat iig een spannende ontknoping in de F1 op stapel (ik hoop op Raïkkonen, zeker nadat Hamilton voor de derde keer dit seizoen is weggelopen met een zeer mild oordeel waar een gridstraf zonder meer op zijn plaats was).
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_54047769
quote:
Op zaterdag 20 oktober 2007 08:56 schreef DS4 het volgende:
(ik hoop op Raïkkonen, zeker nadat Hamilton voor de derde keer dit seizoen is weggelopen met een zeer mild oordeel waar een gridstraf zonder meer op zijn plaats was).
Erm ... geen voordeel is geldboete toch?

nvm Ander topic

en P.S.: Ik vind de posts van StefanP zelfs geinig ... als je elke vergelijking met andere auto's en sprookjes eruit filtert zijn het zeker interessante stukje om te lezen / zien. Maar daar gaat 't 'm om die onrealistische vergelijkingen en beweringen.
Calm down, please!
pi_54047979
quote:
Op zaterdag 20 oktober 2007 09:06 schreef Googolplexian het volgende:

Erm ... geen voordeel is geldboete toch?
Nee hoor. In deze gevallen is een gridpositie straf van 10 plaatsen de te verwachten straf.

In de spionagezaak was het ook vreemd. Een fikse straf voor McLaren omdat men bewezen acht dat de stukken bij meerdere personen zijn rond gegaan. Denk nog even terug aan hoe snel McLaren zich verbeterde in het begin van het seizoen (eerste race nog fiks minder dan Ferrari, daarna een voorsprong). Het is onwaarschijnlijk dat men de info had en er geen voordeel uit heeft gehaald. Daarom ook een straf voor McLaren. Maar geen straf voor de rijders... die toch ook meer punten halen als de renstal voordeel heeft gehad.

En dan het akkefietje in de regen. Een topcoureur doet geen gekke dingen zonder reden. Toch werd niets bewezen geacht... Nou had ik dat wel verwacht, Coulthard werd indertijd ook niet gestraft toen hij Schumacher bij hem achterop liet knallen (en ook daar deed Coulthard ongewoon "zonder reden").

Hoe dan ook vind ik dat Hamilton wel erg de hand boven het hoofd wordt gehouden. Kennelijk is het commercieel interessant om een zwarte F1 kampioen te hebben. Of is een nieuwe held nodig. Of whatever. Ik weet echter wel dat toen Schumacher met overmacht zijn eerste kampioenschap binnenhaalde hij juist keer op keer een fikse straf kreeg om de boel spannend te houden... Nee, wat dat betreft lijkt het nergens op.
quote:
nvm Ander topic
Ook weer waar.
quote:
en P.S.: Ik vind de posts van StefanP zelfs geinig ... als je elke vergelijking met andere auto's en sprookjes eruit filtert zijn het zeker interessante stukje om te lezen / zien. Maar daar gaat 't 'm om die onrealistische vergelijkingen en beweringen.
Ben ik helemaal met je eens. Het is vermakelijk. Maar als ik gelijk heb met mijn gedachte dat hij een licht-autistisch stoornis heeft, dan is het eigenlijk niet zo netjes om hem op dat zwakke punt aan te vallen om de lol. Dus probeer ik er maar een leermoment van te maken. Ik ben eigenlijk ook gewoon een watje ook...
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_54048025
quote:
Op zaterdag 20 oktober 2007 09:39 schreef DS4 het volgende:

[..]

Nee hoor. In deze gevallen is een gridpositie straf van 10 plaatsen de te verwachten straf.


[offtopic]
Speeding in pitlane during FP = geldboete
Speeding in pitlane during race = tijdstraf.

Tijdens de vrije training was Lewis op het verkeerde setje banden naar buiten en direct weer naar binnen gegaan... geen voordeel dus

Verders denk ik dat het niets te maken heeft met huidskleur maar het feit dat F1 ineens toegankelijk is voor niet-rijkelui's zoontjes. Bernie heeft met Hamilton 200% van de kijkers en waarschijnlijk beginnen teams nu beter na te denken over het aannemen van talent i.p.v. geld.. [/offtopic]

moest effe
Calm down, please!
pi_54048167
quote:
Op zaterdag 20 oktober 2007 09:47 schreef Googolplexian het volgende:

Tijdens de vrije training was Lewis op het verkeerde setje banden naar buiten en direct weer naar binnen gegaan... geen voordeel dus
Of je wel of niet voordeel hebt gehad is niet het enige wat telt bij de beoordeling. In de paddock werd een gridpositiestraf verwacht.
quote:
Verders denk ik dat het niets te maken heeft met huidskleur maar het feit dat F1 ineens toegankelijk is voor niet-rijkelui's zoontjes. Bernie heeft met Hamilton 200% van de kijkers en waarschijnlijk beginnen teams nu beter na te denken over het aannemen van talent i.p.v. geld.. [/offtopic]
O, dat kan ook. Ik bespeur alleen dat Hamilton makkelijker lijkt weg te komen dan gemiddeld en ik vermoed dus dat er commerciële redenen zijn om hem kampioen te laten worden. Waar zijn commerciële waarde exact ligt laat ik gaarne in het midden.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_54048226
Tuurlijk zijn er commercieele redenen. Eerste zwarte F1 rijder die in zijn rookie jaar WC word en bij toeval ook nog engels is en voor een engels team rijdt... Bernie hoort die kas van hem al maanden rinkelen en denk maar niet dat ie iets daar tussen wil laten komen.
Op zondag 21 oktober 2007 20:47 schreef StefanP het volgende:
300PK is in de autowereld geen 300PK. Klaar.
pi_54048260
quote:
Op zaterdag 20 oktober 2007 10:09 schreef Kill_em_all het volgende:
Tuurlijk zijn er commercieele redenen. Eerste zwarte F1 rijder die in zijn rookie jaar WC word en bij toeval ook nog engels is en voor een engels team rijdt... Bernie hoort die kas van hem al maanden rinkelen en denk maar niet dat ie iets daar tussen wil laten komen.
Was Karthikeyan zo wit dan? Of mis ik iets?
Calm down, please!
pi_54048769
quote:
Op zaterdag 20 oktober 2007 10:12 schreef Googolplexian het volgende:
Was Karthikeyan zo wit dan? Of mis ik iets?
Ja. Die heeft nooit genoeg punten gehaald om ook maar te mogen denken aan een wereldkampioenschap.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_54048788
quote:
Op zaterdag 20 oktober 2007 11:01 schreef DS4 het volgende:

[..]

Ja. Die heeft nooit genoeg punten gehaald om ook maar te mogen denken aan een wereldkampioenschap.
Maar wel een grote markt achter zich en meer kleurling dan Hamilton. Zou talent er dan toch wel iets mee te maken hebben?

We zitten echt in het verkeerde topic hoor
Calm down, please!
pi_54050093
quote:
Op zaterdag 20 oktober 2007 11:02 schreef Googolplexian het volgende:

Maar wel een grote markt achter zich en meer kleurling dan Hamilton. Zou talent er dan toch wel iets mee te maken hebben?
Natuurlijk kan Hamilton geweldig rijden. Ik zeg niet dat hij punten kado heeft gekregen, alleen dat als het om straffen uitdelen gaat hij erg mild wordt behandeld omdat het de F1 kennelijk goed uitkomt dat hij goed presteert.
quote:
We zitten echt in het verkeerde topic hoor
Klopt.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_54050192
http://youtube.com/watch?v=ql7pN2dHxT8 (link gejat van Googol)

Drag race (rolling start) van 996 Ruf R Turbo tegen Supra getuned naar 650-750 pk. Dit zijn nou altijd die filmpjes die StefanP nooit laat zien. Daarnaast snap ik nooit wat er tof is aan een zware sjonnie brom met PSSSSSSSSSH PJEW PSSSSSSH PJEW.

[ Bericht 3% gewijzigd door Jimmie op 20-10-2007 13:06:28 ]
pi_54055786
quote:
Op zaterdag 20 oktober 2007 12:57 schreef Jimmeh het volgende:


Daarnaast snap ik nooit wat er tof is aan een zware sjonnie brom met PSSSSSSSSSH PJEW PSSSSSSH PJEW.
Onzin, een 6 in lijn klinkt altijd goed.
  zaterdag 20 oktober 2007 @ 19:16:21 #260
128033 eer-ik
Koning. Ja, nog steeds.
pi_54055825
quote:
Op zaterdag 20 oktober 2007 19:14 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:

[..]

Onzin, een 6 in lijn klinkt altijd goed.
Niet elke 6 in lijn heeft die turbo herrie
Signature.
pi_54056002
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_54056716
quote:
Op zaterdag 20 oktober 2007 19:24 schreef StateOfMind het volgende:
Supra filmpje
Lol ... wedstrijdje slalommen?
Calm down, please!
pi_54056788
quote:
Op zaterdag 20 oktober 2007 12:57 schreef Jimmeh het volgende:
http://youtube.com/watch?v=ql7pN2dHxT8 (link gejat van Googol)

Drag race (rolling start) van 996 Ruf R Turbo tegen Supra getuned naar 650-750 pk. Dit zijn nou altijd die filmpjes die StefanP nooit laat zien. Daarnaast snap ik nooit wat er tof is aan een zware sjonnie brom met PSSSSSSSSSH PJEW PSSSSSSH PJEW.
En je wist dat dit een wedstrijd was waar je alleen pump gas mocht gebruiken? Onwetende ziel. Laat ik nou net de topics over die races maanden geleden al gelezen hebben op dat board en SF.com. Draai de boost in die supra maar eens van 18 naar 35PSI en herhaal die race nog maar eens. Dan is het Porsche. Echt, jij en je vriendjes kunnen alleen wanhopig googlen zonder ook maar een moment te weten waar je het over hebt.
quote:
Op zaterdag 20 oktober 2007 19:59 schreef Googolplexian het volgende:

[..]

Lol ... wedstrijdje slalommen?
Ben je blind? Kun je niet lezen? Heb je alle scans van vergelijkende artikelen in dit topic expres overgeslagen? Want volgens mij staat daar toch echt in dat een stock Supra alles wat er in die tijd beschikbaar was van het circuit veegde, en dat met slechts 330PK. Verdubbel dat maar eens met een 61 of 67mm turbo die het koppel ook veel soepeler levert, gooi er een set coilovers onder en je hebt een auto die 10 seconden op de quarter mile rijdt, een tijd waar zelfs een Carerra GT alleen van kan dromen, en waarmee je op een circuit fantastische tijden rijdt.
"Welfare culture is bad not just because, as in Europe, it's bankrupting the state, but because it enfeebles the citizenry, it erodes self-reliance and resourcefulness."
-Mark Steyn
pi_54056922
quote:
Op zaterdag 20 oktober 2007 20:02 schreef StefanP het volgende:

[..]

En je wist dat dit een wedstrijd was waar je alleen pump gas mocht gebruiken? Onwetende ziel. Laat ik nou net de topics over die races maanden geleden al gelezen hebben op dat board en SF.com. Draai de boost in die supra maar eens van 18 naar 35PSI en herhaal die race nog maar eens. Dan is het Porsche. Echt, jij en je vriendjes kunnen alleen wanhopig googlen zonder ook maar een moment te weten waar je het over hebt.
Hij is wakker en daar gaan we weer

Draai het stuur van die Supra maar eens van recht naar 1 kwart en dan is het met de Supra

En zie jij wel hoeveel moeite die Supra heeft om recht te blijven ... of oog ook kapot?
Calm down, please!
  zaterdag 20 oktober 2007 @ 20:15:03 #265
159709 Spamblik
Eet smakelijk...
pi_54057186
quote:
Op zaterdag 20 oktober 2007 20:02 schreef StefanP het volgende:

[..]

Ben je blind? Kun je niet lezen? Heb je alle scans van vergelijkende artikelen in dit topic expres overgeslagen? Want volgens mij staat daar toch echt in dat een stock Supra alles wat er in die tijd beschikbaar was van het circuit veegde, en dat met slechts 330PK. Verdubbel dat maar eens met een 61 of 67mm turbo die het koppel ook veel soepeler levert, gooi er een set coilovers onder en je hebt een auto die 10 seconden op de quarter mile rijdt, een tijd waar zelfs een Carerra GT alleen van kan dromen, en waarmee je op een circuit fantastische tijden rijdt.
Schat.. slalom is wat anders dan circuit rijden.
De inhoud van mijn blik is meer dan de motor van jouw auto!
pi_54057431


[ Bericht 100% gewijzigd door StefanP op 20-10-2007 20:56:46 ]
"Welfare culture is bad not just because, as in Europe, it's bankrupting the state, but because it enfeebles the citizenry, it erodes self-reliance and resourcefulness."
-Mark Steyn
pi_54057451
Je bedoelt deze slalom?





Goh, die kut Supra kan inderdaad alleen maar rechtdoor. Moeilijk he, lezen?
"Welfare culture is bad not just because, as in Europe, it's bankrupting the state, but because it enfeebles the citizenry, it erodes self-reliance and resourcefulness."
-Mark Steyn
pi_54057525
quote:
Op zaterdag 20 oktober 2007 20:02 schreef StefanP het volgende:

[..]

En je wist dat dit een wedstrijd was waar je alleen pump gas mocht gebruiken? Onwetende ziel. Laat ik nou net de topics over die races maanden geleden al gelezen hebben op dat board en SF.com. Draai de boost in die supra maar eens van 18 naar 35PSI en herhaal die race nog maar eens. Dan is het Porsche. Echt, jij en je vriendjes kunnen alleen wanhopig googlen zonder ook maar een moment te weten waar je het over hebt.
Ik ken het M5board ja en die 'mega'test was gehouden in Zweden op het testvliegveld van Koenigsegg. En in Zweden kan je prima benzine tanken, niet die Amerikaanse troep dus...

Nu is het toch 650 pk tegen 650 pk, maar jij wilt het boost op het dubbele, want dan is de race opeens vet veel eerlijker...
pi_54057531
quote:
Op zaterdag 20 oktober 2007 20:02 schreef StefanP het volgende:
waarmee je op een circuit fantastische tijden rijdt.
Het blijft natuurlijk vreemd dat die auto waarmee je die geweldige tijden rijdt in al die laptimes op de Ring niet tegen komt, op die ene na dan, waar ze het maximale wat in de Supra zat hebben geperst en ze gewoon geen tijd neer hebben gezet die de krantenkoppen heeft gehaald. Wat voor jou misschien een eye-opener is, is dat ze in een eerste poging 750 pk hadden en toen wat teleurstellend rondreden en met 650 pk een betere tijd neer hebben gezet. Ik weet hoe dat kan... Ik hoop dat jij het ooit leert.

Nou zou je kunnen zeggen: "ja, de Ring, ook maar een circuit, op andere circuits doet de supra het wel goed". Kan. Alleen op Hockenheim zie je de supra ook nooit terug bij de toptijden.

Zou dat op Oschersleben anders zijn?

Zeiten und Durchschnittsgeschwindigkeiten im Vergleich (Platz 1 bis 50)
Rang Typ Rundenzeit in Minuten Durchschnitt in km/h
1. Koro 4.6 RM S (getunter Porsche GT3) 1.39,65 132,41
2. Manthey-Racing Porsche 996 GT-MR 1.41,79 129,69
3. TechArt Porsche turbo 1.43,59 127,44
4. HKT Seven GTS 1.43,78 127,20
5. Mercedes CLK DTM AMG 1.44,10 126,81
6. AC Schnitzer V8 Topster 1.44,40 126,45
7. 9ff 9f-T1 (getunter Porsche 996 turbo) 1.44,45 126,39
8. Komo-Tec Lotus Elise 220R 1.44,66 126,13
9. Imola Racing Ferrari 360 GT Evoluzione 1.44,70 126,10
10. Lamborghini Gallardo 1.45,20 125,50
11. Audi Sport quattro 1.45,50 125,13
12. Limited Cars Ferrari 360 Modena F1 1.45,58 125,01
13. Sportec SP 580 Cabrio 1.46,01 124,53
14. Porsche 911 turbo (werksgetunt) 1.46,55 123,90
15. BMW M3 CSL 1.46,60 123,84
16. Brandes&Dschüdow Lotus Esthi <3.4 1.46,75 123,66
17. WestAfield ZEI Cosworth 2.0 Turbo 1.46,99 123,39
18. Edo-Porsche 996 Turbo 1.47,12 123,24
19. Porsche 911 turbo 1.47,40 122,92
20. Porsche 911 GT3 1.47,60 122,69
21. HGP VW Golf R32 Biturbo 1.47,72 122,60
22. BMW M5 (E60) 1.48,55 121,61
23. Mercedes SL 55 AMG 1.49,40 120,67
24. Porsche 911 Carrera 4S 1.49,50 120,56
25. Hohenester Audi A4 HSR (B6) 1.49,80 120,23
26. BMW M3 Coupé SMG (E46) 1.50,00 120,01
27. Mitsubishi Carisma GT Evo VII 1.50,02 120,00
28. Mitsubishi Lancer Evolution VIII 1.50,08 119,92
29. Steinmetz Funster 1.50,17 119,83
30. Startech Coupé V8 1.50,18 119,81
31. BMW M3 Coupé (E46) 1.50,59 119,37
32. Infinitas BMW Z4 3.0i Kompressor 1.50,62 119,34
33. Brabus CLS 6.1 S 1.50,64 119,32
34. BMW M Coupé 1.50,80 119,14
35. BMW Z8 1.50,89 119,05
36. Lotus Exige 1.50,97 118,96
37. BMW M3 Cabriolet (E46) 1.51,00 118,93
38. Maserati Spyder Cambiocorsa 1.51,02 118,91
39. Alpina Roadster S 1.51,15 118,77
40. Riechert-Racing Skoda Octavia RRS 1.51,21 118,71
41. Corvette C5 Cabrio 1.51,35 118,56
42. Digit-Power Subaru Impreza 2.0 WRX STi 1.51,37 118,53
43. Elia 350Z Le ManZ 1.51,80 118,08
44. Moto Concept Opel Speedster 180 GT 1.51,80 118,08
45. BMW M5 (E39) 1.52,00 117,87
46. Eibach Mitsubishi Carisma GT Evo VII 1.52,01 117,86
47. Lotus Elise 111R 1.52,05 117,82
48. Brabus 6.7 S 1.52,11 117,76
49. Audi S4 4.2 quattro 1.52,17 117,69
50. Audi RS6 Limousine 1.52,20 117,66

Porsche scoort 1, 2 en 3. De supra... o, sorry, die staat niet bij de top 50. Waarom toch niet als het zo'n geweldige circuitauto is?

Feitelijk heeft de supra nooit indruk gemaakt op het circuit. Dat is zo gek niet. De auto was een compromis, geen harde sportauto, maar meer een GT. Luxe uitgevoerd, vandaar ook het enorm hoge gewicht, en veren en dempers op zo'n wijze gekozen dat er ook comfortabel mee kon worden gereden. Wat misschien grappig is, is het volgende:


Voor de wegligging stonden twee Porsches ter voorbeeld. De 944 vanwege zijn mieterse bochtengedrag en de 928 wegens zijn treinachtige rechtuitstabiliteit.
(AutoVisie 18/93, 28 augustus 1993, p. 19).

En ook het volgende wil ik je niet onthouden (zelfde bron):

Op die binnenwegen komt een van de minder sterke punten van de auto naar voren: hij staat wat week op de dempers waardoor hij in bochten een fractie teveel overhelt (ondanks stabilisatorstangen) en hij zich iets te onzeker laat zetten.

En dan zou deze auto indertijd het snelste op circuits zijn? Kom nou toch!
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_54057623
quote:
Op zaterdag 20 oktober 2007 20:02 schreef StefanP het volgende:

[..]

En je wist dat dit een wedstrijd was waar je alleen pump gas mocht gebruiken? Onwetende ziel. Laat ik nou net de topics over die races maanden geleden al gelezen hebben op dat board en SF.com. Draai de boost in die supra maar eens van 18 naar 35PSI en herhaal die race nog maar eens. Dan is het Porsche. Echt, jij en je vriendjes kunnen alleen wanhopig googlen zonder ook maar een moment te weten waar je het over hebt.
dan moet je voor de eerlijkheid bij de porsche ook de voost omhoog gooien, dan is het pas weer eerlijk
zoals het er nu staat is het een beetje een dom punt
Uit de gouden korenaren schiep God de Twentenaren,
en uit het kaf en de resten de mensen uit het Westen
pi_54057642
quote:
Op zaterdag 20 oktober 2007 20:26 schreef StefanP het volgende:
Je bedoelt deze slalom?

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Goh, die kut Supra kan inderdaad alleen maar rechtdoor. Moeilijk he, lezen?

Ga je m'n uitdaging nog aan, meneer de virtuoos? Of lul je er overheen?
Calm down, please!
pi_54057777
quote:
Op zaterdag 20 oktober 2007 20:26 schreef StefanP het volgende:

Goh, die kut Supra kan inderdaad alleen maar rechtdoor. Moeilijk he, lezen?
Waarom denk jij dat een skidpad jou gaat vertellen hoe snel een auto op het circuit is?

Het is vreemd om te lezen dat de Supra volgens dit blad presteert gelijk Ferrari en de Porsche. De 512TR presteert op het circuit veel minder dan de 911. Dat hebben ze misschien niet ontdekt met hun tests, maar het is wel een feit.

De lakmoesproef is het circuit zelf. Liefst een aantal circuits, omdat een auto toevallig op een bepaald circuit goed kan presteren of nog beter de Nürburgring, omdat deze zoveel variatie heeft dat het gelijk staat aan meerdere circuits (ook vwb lengte). Die tijden zijn er. De Supra was daar niet geweldig. Is daar niet geweldig.

PUNT.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_54058347
quote:
Op zaterdag 20 oktober 2007 20:29 schreef Jimmeh het volgende:

[..]

Ik ken het M5board ja en die 'mega'test was gehouden in Zweden op het testvliegveld van Koenigsegg. En in Zweden kan je prima benzine tanken, niet die Amerikaanse troep dus...

Nu is het toch 650 pk tegen 650 pk, maar jij wilt het boost op het dubbele, want dan is de race opeens vet veel eerlijker...
Ben je achterlijk?

1. Je mocht geen andere benzine dan pump gas gebruiken.
2. 'Amerikaanse troep'? Dwaas die je bent. De benzine hier is hetzelfde, en daarnaast kan ik hier een dozijn exotische race benzines halen waar jij in NL alleen maar van kan dromen. Vertel eens, hoeveel moeite moet jij doen om C16 te halen?
3. Nee, want die Supra dyno't maar 450pk o.i.d. op 18PSI.

Je bent gewoon een of ander figuur dat nog nooit verder is gekomen dan z'n Playstation en Google.
quote:
Op zaterdag 20 oktober 2007 20:33 schreef Googolplexian het volgende:

[..]

Ga je m'n uitdaging nog aan, meneer de virtuoos? Of lul je er overheen?
Dacht je nou echt dat ik op zulke kolder inging?
quote:
Op zaterdag 20 oktober 2007 20:39 schreef DS4 het volgende:

[..]

Waarom denk jij dat een skidpad jou gaat vertellen hoe snel een auto op het circuit is?

Het is vreemd om te lezen dat de Supra volgens dit blad presteert gelijk Ferrari en de Porsche. De 512TR presteert op het circuit veel minder dan de 911. Dat hebben ze misschien niet ontdekt met hun tests, maar het is wel een feit.

De lakmoesproef is het circuit zelf. Liefst een aantal circuits, omdat een auto toevallig op een bepaald circuit goed kan presteren of nog beter de Nürburgring, omdat deze zoveel variatie heeft dat het gelijk staat aan meerdere circuits (ook vwb lengte). Die tijden zijn er. De Supra was daar niet geweldig. Is daar niet geweldig.

PUNT.
Ach ja, ik was het vergeten natuurlijk. Eerst komen jij en je vriendjes hard lachen dat die Supra alleen rechtdoor kan. Vervolgens komt er een half dozijn artikelen van verschillende onafhankelijke bladen waarin die Supra het topmodel Porsche en vele andere exoten vernedert, op de slalom, de g-krachten, het circuit, de remafstand, de prijs, enzovoort. En dan is het volgens jullie ineens het geval dat die artikelen 'gekleurd' zijn.

Tuurlijk, whatever, bla bla.
"Welfare culture is bad not just because, as in Europe, it's bankrupting the state, but because it enfeebles the citizenry, it erodes self-reliance and resourcefulness."
-Mark Steyn
pi_54058393
quote:
Op zaterdag 20 oktober 2007 20:59 schreef StefanP het volgende:

[..]

Ben je achterlijk?

1. Je mocht geen andere benzine dan pump gas gebruiken.
2. 'Amerikaanse troep'? Dwaas die je bent. De benzine hier is hetzelfde, en daarnaast kan ik hier een dozijn exotische race benzines halen waar jij in NL alleen maar van kan dromen. Vertel eens, hoeveel moeite moet jij doen om C16 te halen?
3. Nee, want die Supra dyno't maar 450pk o.i.d. op 18PSI.

Je bent gewoon een of ander figuur dat nog nooit verder is gekomen dan z'n Playstation en Google.
OK ... talloze keren weg-geedit maar:


Ben je nou expres heel dom of begrijp je echt niet wat er gezegd wordt.

Dat eerste he ... waarschijnlijk.

Goed ... voor de minder bedeelde mongooltjes dan:

"IEDERE SUFKUT KAN ELKE AUTO MET GENOEG GELD TUNEN OM 1 ONDERDEEL TE WINNEN, POEPDOOS"

Dus ... Top Gear kan van een Lada een race-monstertje maken (kommaar op met die standaard Lada-specs dan ... dat MOET dan wel de beste auto te wereld zijn!)

Jij kunt in het land der dwazen van een skelter ook een raket maken ... zelfs jij.
Dat je nog steeds voor lul rijdt is een vast gegeven. Jij zeker.


ahhhh ... dat lucht op en compenseert weer wat voor de beledigingen die jij eruit slingert
Calm down, please!
pi_54058640
quote:
Op zaterdag 20 oktober 2007 20:59 schreef StefanP het volgende:

Je bent gewoon een of ander figuur dat nog nooit verder is gekomen dan z'n Playstation en Google.
Je blijft deze tekst keer op keer gebruiken, maar een aantal teksten van jou in dit draadje geven aan dat JIJ iig ook niet de bakken ervaring hebt waar jij je op voor staat. Met je onzin opmerking over koppel ben je wel heel erg door de mand gevallen en toen ik je daar op wees heb je ook maar heel wijselijk je mond er verder over gehouden.

Je houdt echt niemand voor de gek hoor. Er zijn wel meer dingen die je over jezelf claimt die zullen we het voorzichtig zeggen... niet helemaal in lijn lijken met de feiten, of op zijn minst verdacht.

Als ik jou was zou ik de discussie gewoon inhoudelijk voeren in plaats van teksten als "ik heb in ik weet niet hoeveel exoten gereden en jullie doen alleen maar fietsen, dus ik weet alles en jullie weten niets". Dat maakt niet alleen geen indruk, je maakt je er een beetje belachelijk mee. Zei ik daar "een beetje"?
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_54058677
quote:
Op zaterdag 20 oktober 2007 21:01 schreef Googolplexian het volgende:

"IEDERE SUFKUT KAN ELKE AUTO MET GENOEG GELD TUNEN OM 1 ONDERDEEL TE WINNEN, POEPDOOS"
Onbenul.

  • Voorlopig zie ik een Supra die in 1 mijl 367km/uur gaat.
  • Voorlopig las ik gisteren nog dat Boostlogic een 1/4 mijl van 7.75 seconden@301 km/u reed.
  • Voorlopig zie ik hier een half dozijn artikelen waarin de Supra de beste Porsche van de baan veegt: remafstand, g-krachten, slalomsnelheid, circuit tijden, fun factor en op vele andere gebieden.
  • Voorlopig heb ik twee dozijn links geplaatst van stock Supras die nu meer dan de nieuwprijs kosten.
  • Voorlopig zie ik talloze Supras met 500-1000rwhp, met uitschieters naar de 1500rwhp, en NUL Porsches e.d.
  • Voorlopig zie ik een auto die 1/3 kost van je Porsches en exoten op elk gebied fantastisch presteren, terwijl je tientallen exoten lachwekkend eendimensioneel zijn.

    Veel plezier met je gelul in de rondte. Met feiten of bronnen komen kun je namelijk niet.

    [ Bericht 12% gewijzigd door StefanP op 20-10-2007 21:15:25 ]
  • "Welfare culture is bad not just because, as in Europe, it's bankrupting the state, but because it enfeebles the citizenry, it erodes self-reliance and resourcefulness."
    -Mark Steyn
    pi_54058874
    quote:
    Op zaterdag 20 oktober 2007 20:59 schreef StefanP het volgende:
    En dan is het volgens jullie ineens het geval dat die artikelen 'gekleurd' zijn.
    Nee, dat heb ik niet gezegd. Ik geef alleen aan dat het maar autojournalisten zijn. Ik heb hierboven een stukje AutoVisie geplaatst. Die denken wezenlijk anders over die supra.

    Er is overigens een verschil met de supra in NL en die in de VS. Die in de VS had specifieke Bridgestones als ik mij niet vergis. Dat zou een aantal zwakke punten in de VS hebben kunnen maskeren natuurlijk.

    Maar feit blijft: die Supra zien we niet terug op de top X lijsten van de diverse circuits. Porsches bezetten daar WEL de top posities.

    Anders gezegd: the proof of the pudding is in the eating. Leuk dat er een snelle slalomtijd kwam (de 911 is daar natuurlijk niet geweldig in vanwege het pendule-effect), leuk dat de skidpad een mooi resultaat opleverde...

    Het is zoiets als een pleintjesvoetballer die een bal op de meest waanzinnige manieren hoog kan houden, die iedereen door de benen speelt, enz. Om te beoordelen of deze ook op het veld mee kan moet je die speler op het veld zetten en dan kijken. Daar vallen de meeste pleintjesvoetballer door de mand. Hé, dat doet de Supra ook op het circuit!
    Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
    [quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
    Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
    pi_54058960
    quote:
    Op zaterdag 20 oktober 2007 21:08 schreef DS4 het volgende:

    [..]

    Je blijft deze tekst keer op keer gebruiken, maar een aantal teksten van jou in dit draadje geven aan dat JIJ iig ook niet de bakken ervaring hebt waar jij je op voor staat. Met je onzin opmerking over koppel ben je wel heel erg door de mand gevallen en toen ik je daar op wees heb je ook maar heel wijselijk je mond er verder over gehouden.
    Je hebt je eigen link niet eens gelezen, kerel. Ken je het verschil tussen koppel en PKs, het verschil tussen 300PK bij 4000 toeren en 300PK bij 6000 toeren, het verschil tussen 300PK en 300Nm en 300PK en 600Nm, het belang van de overbrenging, de bakverhoudingen en het differentieel? Zo te zien niet. Maar als je dat opnieuw op wil graven dan kan dat gerust hoor, want de discussie van de afgelopen pagina's heb ik overduidelijk gewonnen omdat jullie nogal heel beteuterd stonden te kijken toen bleek dat de Supra op het circuit, op de slalom, kwa remafstand, kwa laterale Gs e.d. stukken beter was dan je exoten.
    "Welfare culture is bad not just because, as in Europe, it's bankrupting the state, but because it enfeebles the citizenry, it erodes self-reliance and resourcefulness."
    -Mark Steyn
    pi_54059062
    quote:
    Op zaterdag 20 oktober 2007 21:15 schreef DS4 het volgende:
    Anders gezegd: the proof of the pudding is in the eating. Leuk dat er een snelle slalomtijd kwam (de 911 is daar natuurlijk niet geweldig in vanwege het pendule-effect), leuk dat de skidpad een mooi resultaat opleverde...

    Het is zoiets als een pleintjesvoetballer die een bal op de meest waanzinnige manieren hoog kan houden, die iedereen door de benen speelt, enz. Om te beoordelen of deze ook op het veld mee kan moet je die speler op het veld zetten en dan kijken. Daar vallen de meeste pleintjesvoetballer door de mand. Hé, dat doet de Supra ook op het circuit!
    Op de circuits van de vele artikelen die ik geplaatst heb anders niet. Je mag van geluk spreken dat Toyota die auto inderdaad niet jarenlang op de ring liet testen want anders kon je zelfs het enige 'argument' dat je nog over hebt -ringtijden- niet eens meer gebruiken. Ik kan me namelijk maar al te veel Best Motoring en dergelijke video's herinneren waar op Japanse circuits de Supra tegen exoten werd getest, en als je wil kan ik die ook op gaan zoeken om je met de neus eventjes op die voor jou pijnlijke resultaten te drukken.
    "Welfare culture is bad not just because, as in Europe, it's bankrupting the state, but because it enfeebles the citizenry, it erodes self-reliance and resourcefulness."
    -Mark Steyn
    pi_54059067
    quote:
    Op zaterdag 20 oktober 2007 21:09 schreef StefanP het volgende:

  • Voorlopig zie ik een Supra die in 1 mijl 367km/uur gaat.
  • And we don't care...
    quote:
  • Voorlopig las ik gisteren nog dat Boostlogic een 1/4 mijl van 7.75 seconden@301 km/u reed.
  • Poeh hee... Nounou...
    quote:
  • Voorlopig zie ik hier een half dozijn artikelen waarin de Supra de beste Porsche van de baan veegt:
  • De Porsche die je had moeten nemen was de 993 Turbo natuurlijk, omdat die nu net met de Supra in hetzelfde tijdvak valt en niet de 964... Maar dit even terzijde. Ook de 964 Turbo was op het circuit gewoon sneller. Is nu ook sneller.
    quote:
  • Voorlopig heb ik twee dozijn links geplaatst van stock Supras die nu meer dan de nieuwprijs kosten.
  • Je kan slecht tellen. Zou dat de reden zijn dat je denkt dat die supra zo geweldig is?

    Voorlopig zie ik een auto die 1/3 kost van je Porsches [/quote]

    15% verschil alhier. En dan nog? Is goedkoop zijn een argument?
    quote:
    terwijl je tientallen exoten lachwekkend eendimensioneel zijn.
    Jij bent vooral eendimensionaal.
    quote:
    Met feiten of bronnen komen kun je namelijk niet.
    Behalve dan natuurlijk met die circuittijden waar de beste auto ter wereld plotseling niet de beste bleek...
    Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
    [quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
    Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
    pi_54059101
    quote:
    Op zaterdag 20 oktober 2007 21:09 schreef StefanP het volgende:

    [..]

    Onbenul.

  • Voorlopig zie ik een Supra die in 1 mijl 367km/uur gaat.
  • Voorlopig las ik gisteren nog dat Boostlogic een 1/4 mijl van 7.75 seconden@301 km/u reed.
  • Voorlopig zie ik hier een half dozijn artikelen waarin de Supra de beste Porsche van de baan veegt: remafstand, g-krachten, slalomsnelheid, circuit tijden, fun factor en op vele andere gebieden.
  • Voorlopig heb ik twee dozijn links geplaatst van stock Supras die nu meer dan de nieuwprijs kosten.
  • Voorlopig zie talloze Supras met 500-1000rwhp, met uitschieters naar de 1500rwhp, en NUL Porsches e.d.
  • Voorlopig zie ik een auto die 1/3 kost van je Porsches en exoten op elk gebied fantastisch presteren, terwijl je tientallen exoten lachwekkend eendimensioneel zijn.

  • Voorlopig slaat Murray dus de spijker op z'n kop met "It’s about as narrow minded as you can get as a car designer to pick on one element".

    Voorlopig heb je het weer over veschillende auto's

    Voorlopig kun je nog niet 1 voorbeeld van een Supra presenteren die Veyron's en GT3's op elk vlak uitlachen.

    Voorlopig begrijp je kennelijk nog steeds geen hol van stijl / klasse maar gaat het jou om die 0.01G skidpad of de 2 mph top speed ongeacht hoe je ook voor lul rijdt.

    Voorlopig worden alle argumenten heen en weer herhaald en zie jij het nog steeds als 1 wijs man (jezelf natuurlijk) tegen de rest van de wereld van niet Amerika.

    Voorlopig kopen sheiks en mensen met geld / verstand geen Supra.

    Voorlopig blijf je mensen die je totaal niet kent beledigen op hun kennis terwijl je allang hebt laten zien dat jouw kennis zo eenzijdig als de kolere is

    Voorlopig zijn alle prestatie-posts over andere auto's dan die van jezelf. De jouwe zijn zg. pimp fotootjes ... tupperware voor de circuit-rijders. Als je nu terugkomt met "kom dan, de mijne is sneller" dan zeg ik ... wtf moet ik in een land van mensen met 0 verstand van auto's? Als ik daar zou komen zou het een walhalla zijn van goedkope troep. Maar ik ben niet bereid oorlog te voeren ervoor.

    Voorlopig laat ik het hierbij. Loser
    Calm down, please!
      zaterdag 20 oktober 2007 @ 21:27:30 #282
    17568 GizartFRL
    Ik ben jarig!
    pi_54059234
    Met een Porsche ben je een Porsche rijder.
    Met een supra ben je een hondarijder die iets meer geld heeft.
    "Charlotte Muis is een dief en heel Nederland weet het nu"
    pi_54059274
    De enige loser hier ben je zelf. Je krabbelt zelfs gauw terug en geeft toe dat de Supra beter is, maar dat 'imago' veel belangrijker is. Je bent dus gewoon een domme Fanboy die alles over heeft voor een embleempje Vertel eens, geef je ook al het geld van je vakkenvullen uit aan merkkleding die tien keer te duur is? Dan zul je nog lang op je fietsje moeten rijden voordat je genoeg gespaard hebt voor je eigen exoot.

    Je bent niet eens in staat om te zien dat je al die prestaties met een Supra kunt behalen, en lult een eind in de rondte dat het 'verschillene auto's zijn'. Ja, DUH! Ben je achterlijk? Het is wel allemaal een Supra. Andere turbo er op, de tune wijzigen, de coilovers iets anders afstellen en je hebt die 'verschillende' auto. Probeer dat maar eens met die prutsexoten die je zo goed 'kent' uit je Playstation spelletjes.

    Edit: reed jij niet in een CRX? En je hebt het lef om mijn Supra te beschuldigen van tupperware? *Proest* Loser.











    [ Bericht 24% gewijzigd door StefanP op 20-10-2007 21:39:41 ]
    "Welfare culture is bad not just because, as in Europe, it's bankrupting the state, but because it enfeebles the citizenry, it erodes self-reliance and resourcefulness."
    -Mark Steyn
    pi_54059363
    quote:
    Op zaterdag 20 oktober 2007 21:29 schreef StefanP het volgende:
    De enige loser hier ben je zelf. Je krabbelt zelfs gauw terug en geeft toe dat de Supra beter is, maar dat 'imago' veel belangrijker is. Je bent dus gewoon een domme Fanboy die alles over heeft voor een embleempje Vertel eens, geef je ook al het geld van je vakkenvullen uit aan merkkleding die tien keer te duur is? Dan zul je nog lang op je fietsje moeten rijden voordat je genoeg gespaard hebt voor je eigen exoot.

    Je bent niet eens in staat om te zien dat je al die prestaties met een Supra kunt behalen, en lult een eind in de rondte dat het 'verschillene auto's zijn'. Ja, DUH! Ben je achterlijk? Het is wel allemaal een Supra. Andere turbo er op, de tune wijzigen, de coilovers iets anders afstellen en je hebt die 'verschillende' auto. Probeer dat maar eens met die prutsexoten die je zo goed 'kent' uit je Playstation spelletjes.
    omg

    Toen jij naar Amerika vertrok verdubbelde in beide landen het gemiddelde IQ.

    Dit moet een rel-kloon zijn. Kan-niet-anders-meer!
    Calm down, please!
    pi_54059375
    quote:
    Op zaterdag 20 oktober 2007 21:18 schreef StefanP het volgende:

    Je hebt je eigen link niet eens gelezen, kerel. Ken je het verschil tussen koppel en PKs, het verschil tussen 300PK bij 4000 toeren en 300PK bij 6000 toeren, het verschil tussen 300PK en 300Nm en 300PK en 600Nm, het belang van de overbrenging, de bakverhoudingen en het differentieel? Zo te zien niet.
    Kijk, dit is grappig. Ik had het verwacht dat je zo dom zou zijn om weer onzin te gaan lopen beweren, waarmee je aantoont dat je het dus NIET begrepen hebt. Ik heb de link niet van voor tot achteren gelezen, maar dat wat ik snel controleerde gaat in tegen wat jij hier zegt over je 300 pk bij 4.000 tpm is anders dan 300 pk bij 6.000 tpm, 300 pk bij 300 Nm en 300 pk bij 600 Nm. 300 pk is echt 300 pk.

    Bakverhoudingen e.d. zijn dan nog wel van belang, maar zoals ik je al eerder heb uitgelegd: de auto's wara we het over hebben, hebben grofweg dezelfde top, dus die kun je wel even voor het gemak buiten beschouwing laten.

    Ga jij nou maar die link lezen, voorkom je de volgende keer weer zo'n blunder.
    quote:
    Maar als je dat opnieuw op wil graven dan kan dat gerust hoor,
    Dat klopt, want dat had ik inmiddels gedaan en jij was zo dom om EN te happen EN te laten zien dat jij er echt geen donder van begrijpt.
    quote:
    want de discussie van de afgelopen pagina's heb ik overduidelijk gewonnen omdat jullie nogal heel beteuterd stonden te kijken toen bleek dat de Supra op het circuit, op de slalom, kwa remafstand, kwa laterale Gs e.d. stukken beter was dan je exoten.
    Ik begrijp dat die geweldige circuittijden allemaal in het geheim zijn gemeten en zodoende niemand ze kent... Alleen die Blitz is uitgelekt, maar dat was een stock supra met kapotte turbo, lekke banden, enz.

    Je moet het maar durven, als volwassene jezelf uitroepen tot winnaar van een discussie...
    Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
    [quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
    Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
    pi_54059421
    quote:
    Op zaterdag 20 oktober 2007 21:27 schreef GizartFRL het volgende:

    Met een supra ben je een hondarijder die iets meer geld heeft.
    Huh? Krijg je bij een Toyota supra gratis een Honda?
    Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
    [quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
    Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
    pi_54059442
    quote:
    Op zaterdag 20 oktober 2007 21:34 schreef DS4 het volgende:

    [..]

    Huh? Krijg je bij een Toyota supra gratis een Honda?
    Dan hoef ik geen honda meer
    Calm down, please!
    pi_54059465
    quote:
    Op zaterdag 20 oktober 2007 21:29 schreef StefanP het volgende:
    Andere turbo er op, de tune wijzigen, de coilovers iets anders afstellen en je hebt die 'verschillende' auto.
    Dit KAN niet waar zijn... Een volwassen kerel met dit soort uitspraken...
    Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
    [quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
    Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
    pi_54059525
    quote:
    Op zaterdag 20 oktober 2007 21:35 schreef Googolplexian het volgende:
    Dan hoef ik geen honda meer
    NSX-R is eigenlijk wel een hele prettige auto... Lief zijn voor Honda dus.
    Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
    [quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
    Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
    pi_54059645
    quote:
    Op zaterdag 20 oktober 2007 21:32 schreef DS4 het volgende:

    [..]

    Kijk, dit is grappig. Ik had het verwacht dat je zo dom zou zijn om weer onzin te gaan lopen beweren, waarmee je aantoont dat je het dus NIET begrepen hebt. Ik heb de link niet van voor tot achteren gelezen, maar dat wat ik snel controleerde gaat in tegen wat jij hier zegt over je 300 pk bij 4.000 tpm is anders dan 300 pk bij 6.000 tpm, 300 pk bij 300 Nm en 300 pk bij 600 Nm. 300 pk is echt 300 pk.
    Dombo. Grappig dat het zogenaamde advocaatje het beter denkt te weten dan een ingenieur.
    "Welfare culture is bad not just because, as in Europe, it's bankrupting the state, but because it enfeebles the citizenry, it erodes self-reliance and resourcefulness."
    -Mark Steyn
    pi_54059655
    quote:
    Op zaterdag 20 oktober 2007 21:38 schreef DS4 het volgende:

    [..]

    NSX-R is eigenlijk wel een hele prettige auto... Lief zijn voor Honda dus.
    Heb er zelf 2 (honda's, niet NSX-R's) en als het aan mij ligt over niet al te lang een andere rode cabrio erbij: S600
    Maar dat zal nog wel effe duren gezien ik een pauper ben enzo... met 0 verstand van auto's, alleen maar Playstation ervaring en meer petjes dan geld. Hmmm op één of andere manier zie ik een glimmende overpriced Jap voor me met 28inch chroom, natuurlijk
    Calm down, please!
    pi_54059700
    quote:
    Op zaterdag 20 oktober 2007 21:42 schreef StefanP het volgende:

    [..]

    Dombo. Grappig dat het zogenaamde advocaatje het beter denkt te weten dan een ingenieur.
    dit topic ga ik maar eens in de weblog gooien ofzo dit is toch wel bizar grappig aan het worden
    Calm down, please!
    pi_54059734
    quote:
    Op zaterdag 20 oktober 2007 21:32 schreef Googolplexian het volgende:

    [..]

    omg

    Toen jij naar Amerika vertrok verdubbelde in beide landen het gemiddelde IQ.

    Dit moet een rel-kloon zijn. Kan-niet-anders-meer!
    Het heeft geen enkel nut om clowns zoals jijzelf artikelen, links en andere bewijzen te tonen. Waarschijnlijk ben je nog te dom om die artikelen te kunnen lezen, en kom je daarom terug met bovenstaand soort VMBO-respons. Zeg eens mannetje, wat is je opleiding? Ach laat ook maar, want het zegt genoeg dat je een tiendehands afgeragde CRX rijdt. Maar vanzelfsprekend weet je wel alles over Supras, Vipers, Porsches, Corvettes e.d.
    "Welfare culture is bad not just because, as in Europe, it's bankrupting the state, but because it enfeebles the citizenry, it erodes self-reliance and resourcefulness."
    -Mark Steyn
    pi_54059801
    quote:
    Op zaterdag 20 oktober 2007 21:45 schreef StefanP het volgende:

    [..]

    Het heeft geen enkel nut om clowns zoals jijzelf artikelen, links en andere bewijzen te tonen. Waarschijnlijk ben je nog te dom om die artikelen te kunnen lezen, en kom je daarom terug met bovenstaand soort VMBO-respons. Zeg eens mannetje, wat is je opleiding? Ach laat ook maar, want het zegt genoeg dat je een tiendehands afgeragde CRX rijdt. Maar vanzelfsprekend weet je wel alles over Supras, Vipers, Porsches, Corvettes e.d.
    HBO INSI + luchtverkeersleider AAA systeem, jij?
    Verder nog een scheepvaartopleidinkje gedaan (2de stuurman/machinist, zegt jou waarschijnlijk geen hol maar heeft iets te maken met veel leren over motoren en pk's)

    Enige lezen waar ik moeite mee heb zijn jouw posts ... nog maar een paar gelukkig en dan is dit topic ook weer vol
    Calm down, please!
    pi_54059876
    quote:
    Op zaterdag 20 oktober 2007 21:48 schreef Googolplexian het volgende:

    [..]

    HBO INSI + luchtverkeersleider AAA systeem, jij?
    Verder nog een scheepvaartopleidinkje gedaan (2de stuurman/machinist, zegt jou waarschijnlijk geen hol maar heeft iets te maken met veel leren over motoren en pk's)
    Master's in computer science. Owned.
    quote:
    Enige lezen waar ik moeite mee heb zijn jouw posts ... nog maar een paar gelukkig en dan is dit topic ook weer vol
    Dan kun je inderdaad opgelucht ademhalen, omdat je niet meer hoeft te reageren met ongefundeerde 'imago' kletspraat terwijl de keiharde feiten, links en cijfers je om de oren vliegen. Kom, plaats ook eens een foto van je CRX?

    Een vriend hier heeft een NSX -die rommel kost hier slechts rond de 25K dollar- en het is echt lachwekkend hoe traag die bak is. De gemiddelde gezinsautorijdt hem er bij het stoplicht uit. Nou nou, wat een superauto.
    "Welfare culture is bad not just because, as in Europe, it's bankrupting the state, but because it enfeebles the citizenry, it erodes self-reliance and resourcefulness."
    -Mark Steyn
      zaterdag 20 oktober 2007 @ 21:54:03 #296
    132767 lipje
    zeg maar nee, krijg je er twee
    pi_54059930
    quote:
    Op zaterdag 20 oktober 2007 21:29 schreef StefanP het volgende:
    De enige loser hier ben je zelf. Je krabbelt zelfs gauw terug en geeft toe dat de Supra beter is, maar dat 'imago' veel belangrijker is. Je bent dus gewoon een domme Fanboy die alles over heeft voor een embleempje Vertel eens, geef je ook al het geld van je vakkenvullen uit aan merkkleding die tien keer te duur is? Dan zul je nog lang op je fietsje moeten rijden voordat je genoeg gespaard hebt voor je eigen exoot.

    Je bent niet eens in staat om te zien dat je al die prestaties met een Supra kunt behalen, en lult een eind in de rondte dat het 'verschillene auto's zijn'. Ja, DUH! Ben je achterlijk? Het is wel allemaal een Supra. Andere turbo er op, de tune wijzigen, de coilovers iets anders afstellen en je hebt die 'verschillende' auto. Probeer dat maar eens met die prutsexoten die je zo goed 'kent' uit je Playstation spelletjes.

    Edit: reed jij niet in een CRX? En je hebt het lef om mijn Supra te beschuldigen van tupperware? *Proest* Loser.

    [ afbeelding ]

    [ afbeelding ]

    [ afbeelding ]

    [ afbeelding ]

    jij had je Supra's toch verkocht omdat je er niet in durfde te rijden?
    Return of the Unox-muts
    Bezitter van een burgerbak Voorheen Alfist
    verrekte koekwaus :')
    Pappa van Aafke en Onno
    pi_54059947
    quote:
    Op zaterdag 20 oktober 2007 21:51 schreef StefanP het volgende:

    [..]

    Master's in computer science. Owned.


    Je lult jezelf vast waar het maar kan, he.

    INSI = Intersector Informatica. Ik programmeerde al toen jij nog in je pa's lul kriebelde
    Totaal ongefundeerde bewering maar dan praten we iig op 1 lijn

    P.s.: Tupperware is wat een loser op z'n auto plakt ... zoals van die "racers" met 24 inch chroom.
    Ach ... hoef ik jou niet uit te leggen ... weet jij beter dan ik.
    Calm down, please!
    pi_54060064
    quote:
    Op zaterdag 20 oktober 2007 21:51 schreef StefanP het volgende:
    Master's in computer science. Owned.
    Alsof een informaticus iets af weet van vermogen, koppel en andere mechanica.
    pi_54060093
    quote:
    Op zaterdag 20 oktober 2007 21:54 schreef Googolplexian het volgende:

    Totaal ongefundeerde bewering maar dan praten we iig op 1 lijn
    Hoeveel links, bronnen en artikelen heb jij hier al geplaatst? NUL. Loser. Ik heb tig artikelen en links ter onderbouwing geplaatst.
    quote:
    Ach ... hoef ik jou niet uit te leggen ... weet jij beter dan ik.
    Sukkel. Wijs mij even op de rice? Hier heb je de foto's:

    http://home.comcast.net/~stefanpieterse/supra_thumbs.html


    704pk aan de wielen, bitch.

    Waar blijven trouwens de foto's van je CRXje? Hoe lachwekkend is het wel niet dat een ricertje mij van tupperware beschuldigt. Kneusje.
    "Welfare culture is bad not just because, as in Europe, it's bankrupting the state, but because it enfeebles the citizenry, it erodes self-reliance and resourcefulness."
    -Mark Steyn
    pi_54060167
    quote:
    Op zaterdag 20 oktober 2007 21:58 schreef Bolkesteijn het volgende:

    [..]

    Alsof een informaticus iets af weet van vermogen, koppel en andere mechanica.
    Ik heb VWO met natuurkunde gedaan, toen het nog niet verwaterd was tot de onzin die jullie tegenwoordig krijgen. Vertel eens, wat heb jij?

    Ik zal het even voor je quoten hoor, aangezien je te dom bent om te lezen:

    It is better to make torque at high rpm than at low rpm, because you can take advantage of *gearing*

    We see that Engine A puts out much greater torque, especially over the typical engine speed range, indicating that under normal conditions Engine A will give you much more “oomph” than Engine B.

    Notice that although Engine B has more peak horsepower, Engine A has more power at speeds up to 5500 rpm

    Nou DS4, waar blijf je met je lachwekkende prietpraat dat 300pk 300pk is? Goh, valt het even vies tegen dat de Supra met z'n turbo's een enorme berg koppel heeft waar jouw bagger Porsche alleen maar van kan dromen...
    "Welfare culture is bad not just because, as in Europe, it's bankrupting the state, but because it enfeebles the citizenry, it erodes self-reliance and resourcefulness."
    -Mark Steyn
    abonnement bol.com Unibet Coolblue
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')