abonnement Unibet Coolblue
pi_54026221
quote:
Op donderdag 18 oktober 2007 01:30 schreef StefanP het volgende:
Die 968, is dat er zo eentje die een paar zinnen later beschreven wordt als a rival that's slower and more dynamically flawed? Tsja, over keiharde prestaties kun je niet twisten, maar over smaak wel. Als iemand liever in een Porsche rijdt, dan mogen ze dat gerust. Maar dan wens ik niet te horen dat de Supra een 'pauper bak' en een een 'sjonnie bak' is, dat hij na 1km uit elkaar valt en dat hij alleen hard kan in een rechte lijn, want die sprookjes zijn inmiddels wel via tig artikelen en bronnen naar het land der fabeltjes verwezen.
Op het moment dat je een Supra zo gaat tunen dat jij 'm begint te vergelijken met een Veyron of iets dergelijks GAAT DE SUPRA ALLEEN NOG MAAR RECHTDOOR

Die vergelijkingen gaan echt nooit op, man! Besef dat nou eensch!
Calm down, please!
pi_54026229
quote:
Op vrijdag 19 oktober 2007 08:44 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:

[..]

In dit geval toch terecht?
Die Supra gaat sneller dan de Veyron, Viper en Porsches naar de 367 km/u.
Ok ... anders gezegd dan. Stel je HEBT een Veyron. Sta je dan nu je hart uit te vreten?
Or couldn't you care less, really.
Calm down, please!
  vrijdag 19 oktober 2007 @ 09:08:40 #203
26458 Tjabbo
2.5 TwinTurbo
pi_54026457
quote:
Op vrijdag 19 oktober 2007 08:47 schreef Googolplexian het volgende:

[..]

Op het moment dat je een Supra zo gaat tunen dat jij 'm begint te vergelijken met een Veyron of iets dergelijks GAAT DE SUPRA ALLEEN NOG MAAR RECHTDOOR

Die vergelijkingen gaan echt nooit op, man! Besef dat nou eensch!
Het valt wel mee. Je moet er wél veel geld in stoppen maar dan kan je best een auto bouwen die vergelijkbare prestaties kán leveren.

Het grote verschil is dat je in een supra -of welke auto dan ook- constant op je klokjes aan het kijken bent of er niets kapot gaat na lang en veel misbruik achter elkaar. (ik noem maar iets als een rondje of 30 rond een circuit en dan voluit gaan) De veyron is gemaakt om dat soort dingen 'all day long' te doen incl garantie van de fabriek.

However in de OP van dit topic -waar de huidige discussie nu niet meer lijkt op de OP- eten inderdaad alle andere auto's hun hart uit. Ja.
En als je dan een auto hebt die over een miljoen euro kost en je wordt nóg geowned? ja dan sta je wél beteuterd te kijken. reken maar van yes.
pi_54026481
quote:
Op vrijdag 19 oktober 2007 08:48 schreef Googolplexian het volgende:

[..]

Ok ... anders gezegd dan. Stel je HEBT een Veyron. Sta je dan nu je hart uit te vreten?
Or couldn't you care less, really.
Ik denk dat je dan echt je hart eruit staat te vreten
pi_54026577
quote:
Op vrijdag 19 oktober 2007 09:08 schreef Tjabbo het volgende:
However in de OP van dit topic -waar de huidige discussie nu niet meer lijkt op de OP- eten inderdaad alle andere auto's hun hart uit. Ja.
En als je dan een auto hebt die over een miljoen euro kost en je wordt nóg geowned? ja dan sta je wél beteuterd te kijken. reken maar van yes.
Definieer ownen

- sta je dan met je helmet-hair en je race-overall naast je met isolatie-tape beplakte Jap zwaar te ownen.
Zweet druipt in je bilnaad en nog steeds een constante piep in je oren.

Topsnelheid is niet alles.
Calm down, please!
pi_54027666
quote:
Op vrijdag 19 oktober 2007 08:39 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
Wat dat betreft is een Supra dus wél wat waard gebleven in tegenstelling tot de meeste 911's.
In de VS, waar die auto destijds voor 3x niks te koop was. In Europa ligt dat anders. De supra was ongeveer 15% goedkoper dan de 911 uit die tijd (de 993).

Zelfs als de supra in Europa thans nog 30K waard is, dan nog is de waardevermindering groter, want de 993 zit gemiddeld op 40K. En de S versies hebben relatief gezien nog veel minder verloren.

Dat het in de VS wat anders ligt zal mij boeien. Amerikanen hebben nooit verstand van auto's gehad (een Amerikaan denkt dat er geen gevoel in het stuur hoort te zitten, de vering een bootje op de zee na moet doen, dat wegligging onbelangrijk is, dat een automaat zelfs als je 16 bent (bij 61 kan ik het mij voorstellen) een goed idee is, dat een pick-up truck stoer is, enz.), dus ik neem het niet als maatstaf.

Dan de Britten. Echte autoliefhebbers. Daar verkocht deze week iemand voor 6.600 euro een supra mk IV turbo. In het VK betaal je je echter blauw voor een goede 911.

In zijn algemeenheid is een 911 zonder meer waardevaster dan een supra.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_54028058
quote:
Op vrijdag 19 oktober 2007 09:17 schreef Googolplexian het volgende:

[..]

Definieer ownen

- sta je dan met je helmet-hair en je race-overall naast je met isolatie-tape beplakte Jap zwaar te ownen.
Zweet druipt in je bilnaad en nog steeds een constante piep in je oren.

Topsnelheid is niet alles.
Ik denk dat die gast met die Veyron zonder enig kreukje in zijn maatshirt rustig naar zijn Gulfstream loopt om daar zijn versgemalen cappuchinootje te verorberen tijdens de reis terug. Hij neemt een eerste slok, rekt zich nog eens uit en ziet vanuit zijn handgemaakte kalfslederen fauteuil StefkeP als een oude man uit zijn tuperwarebolide komen. De Veyronbezitter glimlacht, zoveel vertedering heeft sinds lange tijd niet meer mogen aanschouwen.

Maar hé, je hebt wel gewonnen

[ Bericht 1% gewijzigd door Bastardi op 19-10-2007 10:49:39 ]
pi_54028167
quote:
Op vrijdag 19 oktober 2007 09:08 schreef Tjabbo het volgende:

En als je dan een auto hebt die over een miljoen euro kost en je wordt nóg geowned? ja dan sta je wél beteuterd te kijken. reken maar van yes.
Dat denk ik niet hoor. Je moet om te beginnen niet goed bij je hoofd zijn om de Veyron als uitgangspunt voor dit soort spielerei voor gemankeerde coureurs te nemen. De Veyron is nl. meer dan alleen snel. Het is de snelste straatauto EN daarnaast een auto met veel luxe die ook nog eens relatief makkelijk te rijden valt. Dat was wat Piëch (familie van...) wilde. En dat hebben ze gemaakt. Daarmee is het een unieke auto. Je ziet dan ook dat de auto's die de Veyron nu willen verslaan op bepaalde kwaliteiten moeten bezuinigen: met name luxe.

Het is nu eenmaal moeilijker (en veel duurder) om die Veyron terug te toveren tot een lichte auto (hetgeen voor acceleratie vrij prettig is) dan om een auto die van nature minder weegt gewoon meer vermogen te geven. Zeker als je slechts kortstondig dat vermogen nodig hebt. Op die website kan ik ook geen verwijzing naar een Veyron vinden, dus ik neem aan dat er geen Veyron meedeed (overigens kwam ik meer resultaten niet tegen, in een resultatenlijst kwam ik maar twee supra's tegen, waarvan een vrij pover had gepresteerd in verhouding tot de ander, zal dus wel minder aan zijn gesleuteld).

Nou is de supra ook niet licht van nature (verre van), maar het is een auto waar je voor relatief weinig geld veel vermogen uit kan halen. Dus een aardige start. Eigenlijk maakt het ook niet uit waarmee je begint, als je wil winnen, zul je de auto fiks moeten verbouwen. Ik begreep dat Camaro's ook jarenlang super presteerden in dit soort stukjes rechtuit en de Camaro was niet bepaald een voorbeeld van hoe je een sportauto moet bouwen.

Afijn, dit allemaal als je je interesseert in dit soort races. De gemiddelde Europeaan couldn't care less... Dragraces zijn hier niet populair. Zelfs al zou dat anders zijn dan nog denk ik niet dat een Veyron bezitter zich hier druk om maakt. Als Renault wereldkampioen F1 wordt en Ferrari verslaat, dan gaat de man met een Enzo ook niet verlekkerd kijken naar een Espace.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_54028547
leuke quotes over de Veyron en over topsnelheid
quote:
Previews
Gordon Murray, designer of the McLaren F1 (which for many years was the fastest production car ever built) said the following about the Bugatti Veyron in UK auto magazine evo during its development period:

"The most pointless exercise on the planet has got to be this four-wheel-drive 1000 horsepower Bugatti. I think it’s incredibly childish this thing people have about just one element—top speed, standing kilometer or 0-60. It’s about as narrow minded as you can get as a car designer to pick on one element. It’s like saying we’re going to beat the original Mini because we’re going to make a car 10 mph faster on its top speed—but it's two feet longer and 200 kilos heavier. That’s not car designing—that just reeks of a company who are paranoid."

Murray was impressed with the Veyron after he test drove one, but still apprehensive about it in an article he wrote for Road and Track magazine.

Reviews
After the car had reached production, Murray went on to write an article for another UK auto magazine, Top Gear, retracting a lot of his past criticism of the car.

"One really good thing, and I simply never expected this, is that it does change direction. It hardly feels its weight. Driving it on a circuit I expected a sack of cement, but you can really throw it at tight chicanes."

He also declared in the article that: "The braking is phenomenal, the primary ride and body control are good too" and "It's a huge achievement."
Calm down, please!
pi_54029445
Tss maar dat kan een Supra toch ook allemaal wel
Op zondag 21 oktober 2007 20:47 schreef StefanP het volgende:
300PK is in de autowereld geen 300PK. Klaar.
  vrijdag 19 oktober 2007 @ 14:21:14 #211
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_54032133
Dat stelt niks voor tegenover een Supra..


Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  vrijdag 19 oktober 2007 @ 15:50:33 #212
26458 Tjabbo
2.5 TwinTurbo
pi_54033777
quote:
Op vrijdag 19 oktober 2007 09:17 schreef Googolplexian het volgende:

[..]

Definieer ownen

- sta je dan met je helmet-hair en je race-overall naast je met isolatie-tape beplakte Jap zwaar te ownen.
Zweet druipt in je bilnaad en nog steeds een constante piep in je oren.

Topsnelheid is niet alles.
iemand die meer dan 5 ton uitgeeft aan een auto flink de pijp laten zien met je jap noem ik wel ownen.
Daarnaast doet natuurlijk iedereen bij zo'n race mee om te winnen. Zo niet, dan kan je er beter mee stoppen.

btw de 1000+pk supras hebben 'tegenwoordig' ook gewoon full interior en de climat control nog steeds beschikbaar. dus dat zweten zal wel meevallen
De herrie, jeah die zal ws wel meer zijn. Héérlijk.
pi_54034325
quote:
Op vrijdag 19 oktober 2007 15:50 schreef Tjabbo het volgende:

iemand die meer dan 5 ton uitgeeft aan een auto flink de pijp laten zien met je jap noem ik wel ownen.
Daarnaast doet natuurlijk iedereen bij zo'n race mee om te winnen. Zo niet, dan kan je er beter mee stoppen.
Maar er deed volgens mij geen Veyron mee...

Het is natuurlijk ook maar de vraag of de supra die gewonnen heeft uiteindelijk niet net zoveel of meer heeft gekost dan de Veyron. Tunen is ook geen goedkope hobby.
quote:
btw de 1000+pk supras hebben 'tegenwoordig' ook gewoon full interior en de climat control nog steeds beschikbaar. dus dat zweten zal wel meevallen
Toch niet bij een dragracer? Dan zou ik alles wat overbodig is onmiddellijk eruit mikken. Ik neem aan dat die gedachtegang ook bij de deelnemers aan het texas mijltje op komt.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_54034351


En dan durven mensen een Toyota Supra in één zin met een Bugatti Veyron te noemen
  vrijdag 19 oktober 2007 @ 17:08:01 #215
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_54034918
Een Supra is natuurlijk 10x mooier...


Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  vrijdag 19 oktober 2007 @ 17:09:43 #216
26458 Tjabbo
2.5 TwinTurbo
pi_54034947
over smaak valt niet te twisten ?
  vrijdag 19 oktober 2007 @ 17:13:08 #217
128033 eer-ik
Koning. Ja, nog steeds.
pi_54034999
Is dit nog een kwestie van smaak dan?
Signature.
pi_54035031
quote:
Op vrijdag 19 oktober 2007 17:09 schreef Tjabbo het volgende:
over smaak valt niet te twisten ?
Wedden van wel?
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_54035048
hoe lang kan deze discussie echt doorgaan
pi_54035182
quote:
Op vrijdag 19 oktober 2007 16:29 schreef Bastardi het volgende:
[ afbeelding ]

En dan durven mensen een Toyota Supra in één zin met een Bugatti Veyron te noemen
Zie ik daar nou VW Caddy koplampen?
pi_54035333
quote:
Op vrijdag 19 oktober 2007 17:22 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:

Zie ik daar nou VW Caddy koplampen?
Ik zou eerder een Caddy kopen dan een supra...
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_54035410
quote:
Op vrijdag 19 oktober 2007 17:22 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:

[..]

Zie ik daar nou VW Caddy koplampen?
Eigenlijk is die veyron gewoon een kever met een grote motor.
Op zondag 21 oktober 2007 20:47 schreef StefanP het volgende:
300PK is in de autowereld geen 300PK. Klaar.
pi_54035446
quote:
Op vrijdag 19 oktober 2007 17:31 schreef DS4 het volgende:

[..]

Ik zou eerder een Caddy kopen dan een supra...
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een Caddy rijdt nog best goed
Wat bezorg je eigenlijk?
pi_54035590
quote:
Op vrijdag 19 oktober 2007 17:37 schreef Kill_em_all het volgende:

Eigenlijk is die veyron gewoon een kever met een grote motor.
Dat klinkt goed!
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_54035645
quote:
Op vrijdag 19 oktober 2007 17:39 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
Een Caddy rijdt nog best goed
De laatste bezorgauto die ik kocht was een partner van Peugeot met 1.6 Hdi motor. En in de dorpen rijdt dat voor het soort auto best aardig.
quote:
Wat bezorg je eigenlijk?
Ikzelf bezorg geregeld hoofdpijn (bij de wederpartij en soms bij mijn wederhelft).

De bezorgers zijn strikt genomen de bezorgers van mijn vrouw, ik ben alleen degene die de bezorgauto koopt, althans, ik regel dat en dan komt zij op het laatst teken omdat ik niet tekenbevoegd ben. En dat houdt dus in dat er medicijnen worden bezorgd.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_54035664
quote:
Op vrijdag 19 oktober 2007 17:48 schreef DS4 het volgende:

[..]

Dat klinkt goed!
Jammer alleen dat de kever z'n motor op de verkeerde plek heeft zitten.
pi_54035913
quote:
Op vrijdag 19 oktober 2007 17:52 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:

Jammer alleen dat de kever z'n motor op de verkeerde plek heeft zitten.
WTF!

Ik dacht dat de motor bij de Kever achterin zat?
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_54036451
quote:
Op vrijdag 19 oktober 2007 10:43 schreef DS4 het volgende:

[..]

Afijn, dit allemaal als je je interesseert in dit soort races. De gemiddelde Europeaan couldn't care less... Dragraces zijn hier niet populair. Zelfs al zou dat anders zijn dan nog denk ik niet dat een Veyron bezitter zich hier druk om maakt. Als Renault wereldkampioen F1 wordt en Ferrari verslaat, dan gaat de man met een Enzo ook niet verlekkerd kijken naar een Espace.
Dit kan je niet echt dragraces noemen. In Europa zijn 'echte' dragraces best populair trouwens. Maar zo'n sprintje gaat over 400 meter.
Waar moet een auto in de 'unlimited klasse' aan voldoen bijvoorbeeld? Moet het een kenteken hebben? Waarschijnlijk wel.
Zet er anders een echte dragster neer en beuk dat record aan gort
Van ongelukken op de achterbank komen kinderen. Van kinderen op de achterbank komen ongelukken.
pi_54036824
quote:
Op vrijdag 19 oktober 2007 18:32 schreef PeeJay1980 het volgende:

Dit kan je niet echt dragraces noemen.
Het is toch gewoon een dragrace over langere afstand?
quote:
In Europa zijn 'echte' dragraces best populair trouwens.
Niet dat ik er een onderzoek naar heb gedaan, maar volgens mij is het in de VS redelijk populair en valt dat in Europa vies tegen. Maakt ook niet uit eigenlijk...
quote:
Zet er anders een echte dragster neer en beuk dat record aan gort
Dat kan niet, de supra is de beste auto ooit.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
  vrijdag 19 oktober 2007 @ 18:50:29 #230
128033 eer-ik
Koning. Ja, nog steeds.
pi_54036866
quote:
Op vrijdag 19 oktober 2007 18:32 schreef PeeJay1980 het volgende:

[..]

Dit kan je niet echt dragraces noemen. In Europa zijn 'echte' dragraces best populair trouwens. Maar zo'n sprintje gaat over 400 meter.
Waar moet een auto in de 'unlimited klasse' aan voldoen bijvoorbeeld? Moet het een kenteken hebben? Waarschijnlijk wel.
Zet er anders een echte dragster neer en beuk dat record aan gort
Ik vond dit ergens:

Dragrace is een tak van motor- en autosport waarbij twee coureurs vanuit stilstand tegen elkaar rijden over een korte afstand van meestal 1/4 of 1/8 mijl.
De winnaar gaat door naar de volgende ronde. Ontstaan in Amerika uit de zgn. stoplichtsprintjes. Dragrace lijkt op motorsprint. De klassen waarin gereden wordt verschillen per continent en zelfs per land.

Oftewel: dit was gewoon een dragrace.
Nou is een mijl wel langer, maar het principe is hetzelfde toch.
Signature.
pi_54037505
quote:
Op vrijdag 19 oktober 2007 18:48 schreef DS4 het volgende:

[..]

Het is toch gewoon een dragrace over langere afstand?
[..]

Niet dat ik er een onderzoek naar heb gedaan, maar volgens mij is het in de VS redelijk populair en valt dat in Europa vies tegen. Maakt ook niet uit eigenlijk...
Dragracen doe je zij aan zij. Eliminations dus
Zijn voldoende Europese teams die met de wereldtop meegaan.
In de dragracewereld heeft/had Nederland een goede naam
Nu dé dragstrip naar de kloten is, begint dat wat te verschuiven
quote:
Op vrijdag 19 oktober 2007 18:50 schreef eer-ik het volgende:

[..]

Ik vond dit ergens:

Dragrace is een tak van motor- en autosport waarbij twee coureurs vanuit stilstand tegen elkaar rijden over een korte afstand van meestal 1/4 of 1/8 mijl.
De winnaar gaat door naar de volgende ronde. Ontstaan in Amerika uit de zgn. stoplichtsprintjes. Dragrace lijkt op motorsprint. De klassen waarin gereden wordt verschillen per continent en zelfs per land.

Oftewel: dit was gewoon een dragrace.
Nou is een mijl wel langer, maar het principe is hetzelfde toch.
De texas mijl wordt gemeten in tijd en topsnelheid, niet direct tegen elkaar. Hierdoor zou het eigenlijk een sprintrace zijn.
En dan nog...een echte dragster haalt 376km/h in 400 meter

Blijft het een erorme prestatie voor een 'straatauto' natuurlijk...petje af voor die Supra
Van ongelukken op de achterbank komen kinderen. Van kinderen op de achterbank komen ongelukken.
pi_54037648
quote:
Op vrijdag 19 oktober 2007 18:07 schreef DS4 het volgende:

[..]

WTF!

Ik dacht dat de motor bij de Kever achterin zat?
Nee joh..
Die zit voor de vooras.
  vrijdag 19 oktober 2007 @ 19:34:41 #233
128033 eer-ik
Koning. Ja, nog steeds.
pi_54037760
quote:
Op vrijdag 19 oktober 2007 19:29 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:

[..]

Nee joh..
Die zit voor de vooras.

sure.
Signature.
pi_54037920
quote:
Op vrijdag 19 oktober 2007 19:34 schreef eer-ik het volgende:

[..]


sure.
Dat heeft meneer Porsche destijds zo ge-engineerd om meer beenruimte te creëren.
  vrijdag 19 oktober 2007 @ 19:47:17 #235
128033 eer-ik
Koning. Ja, nog steeds.
pi_54038039
quote:
Op vrijdag 19 oktober 2007 19:42 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:

[..]

Dat heeft meneer Porsche destijds zo ge-engineerd om meer beenruimte te creëren.
bij een kever?
De motor voor de vooras?
VW kever?

Je zit te grollen.
Signature.
  vrijdag 19 oktober 2007 @ 21:11:21 #236
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_54039897
quote:
Op vrijdag 19 oktober 2007 19:29 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:

[..]

Nee joh..
Die zit voor de vooras.
Ga je mond spoelen
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_54040053
Okee ff topic doorgelezen.

Paar dingen vallen mij op:

-Supra is de beste auto ooit volgens StefanP
-StefanP heeft veeeel geld
-Ondanks dat StefanP de Supra de beste auto ooit vind en veeeel geld heeft rijd hij geen Supra maar een 2e hands Corvette Cvijf (cijfertoets doet het niet!) ipv van de nieuwe C6 Z06
-StefanP loopt continue tegenstanders in de discussie uit te schelden, hetgeen genoeg zegt

Sukkel
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  vrijdag 19 oktober 2007 @ 21:19:13 #238
162670 DoimeN
Nee, het boeit me niets!
pi_54040084
Iedereen weet dat supra's alles ownen, als je namelijk op de rode knop op je stuur drukt ga je sneller dan het licht.
--------------------------------------------------------------------------------------------
Als je gewoon je bek dicht houdt, is er niets aan de hand!
pi_54040119
quote:
Op vrijdag 19 oktober 2007 19:29 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:

Nee joh..
Die zit voor de vooras.
Ik begrijp dat de kever 4 achteruit versnelling heeft en slechts één vooruit en dat de heer Porsche daarom maar de stoelen en bedieningselementen achterstevoren heeft geplaatst? Zoiets?
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_54040356
quote:
Op vrijdag 19 oktober 2007 21:20 schreef DS4 het volgende:

[..]

Ik begrijp dat de kever 4 achteruit versnelling heeft en slechts één vooruit en dat de heer Porsche daarom maar de stoelen en bedieningselementen achterstevoren heeft geplaatst? Zoiets?
quote:
Op vrijdag 19 oktober 2007 19:42 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:

[..]

Dat heeft meneer Porsche destijds zo ge-engineerd om meer beenruimte te creëren.
  vrijdag 19 oktober 2007 @ 21:30:41 #241
128033 eer-ik
Koning. Ja, nog steeds.
pi_54040380
quote:
Op vrijdag 19 oktober 2007 21:18 schreef StateOfMind het volgende:
Okee ff topic doorgelezen.

Paar dingen vallen mij op:

-Supra is de beste auto ooit volgens StefanP
-StefanP heeft veeeel geld
-Ondanks dat StefanP de Supra de beste auto ooit vind en veeeel geld heeft rijd hij geen Supra maar een 2e hands Corvette Cvijf (cijfertoets doet het niet!) ipv van de nieuwe C6 Z06
-StefanP loopt continue tegenstanders in de discussie uit te schelden, hetgeen genoeg zegt

Sukkel
goeie post
Signature.
  vrijdag 19 oktober 2007 @ 21:31:30 #242
128033 eer-ik
Koning. Ja, nog steeds.
pi_54040399
quote:
Op vrijdag 19 oktober 2007 21:29 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:

[..]


[..]
ik schrok al
Signature.
  vrijdag 19 oktober 2007 @ 23:03:45 #243
155158 Pascal86
Volvo for life
pi_54042556
quote:
Op zondag 14 oktober 2007 04:20 schreef gelly het volgende:
Nee, ik vind het gewoon een lelijke bak. Bovendien vind ik een sprintje trekken niet bepaalt het summum van autoracen.
Net als motoren, vaak zie je van die gastjes een fucking snelle motor rijden maar bochtenwerk is toch wel te eng voor ze
Because they will last that long.
pi_54047036
Ik vind dit echt een knappe prestatie van de Supra, dat vooropgesteld!
Maar een (super)sportauto is toch puur emotie. Al zou de supra 10x beter zijn dan een Ferrari, dan ga ik toch 100x eerder voor de Ferrari. Puur omdat het voor MIJ een geweldige auto is.
Jeff Buckley - All Flowers in Time bend Towards the Sun
http://youtube.com/watch?v=chZbxlbGkMU&mode=user&search=
Jeff Buckley - I Woke up in a Strange Place
http://youtube.com/watch?v=jfy_vnWWN0s
pi_54047328
quote:
Op vrijdag 19 oktober 2007 08:47 schreef Googolplexian het volgende:

[..]

Op het moment dat je een Supra zo gaat tunen dat jij 'm begint te vergelijken met een Veyron of iets dergelijks GAAT DE SUPRA ALLEEN NOG MAAR RECHTDOOR

Die vergelijkingen gaan echt nooit op, man! Besef dat nou eensch!
Jij hebt het duidelijk niet begrepen

Hint: lees het onderste deel van deze post eens.
"Welfare culture is bad not just because, as in Europe, it's bankrupting the state, but because it enfeebles the citizenry, it erodes self-reliance and resourcefulness."
-Mark Steyn
pi_54047356
quote:
Op vrijdag 19 oktober 2007 21:18 schreef StateOfMind het volgende:
Okee ff topic doorgelezen.

Paar dingen vallen mij op:

-Supra is de beste auto ooit volgens StefanP
-StefanP heeft veeeel geld
-Ondanks dat StefanP de Supra de beste auto ooit vind en veeeel geld heeft rijd hij geen Supra maar een 2e hands Corvette Cvijf (cijfertoets doet het niet!) ipv van de nieuwe C6 Z06
-StefanP loopt continue tegenstanders in de discussie uit te schelden, hetgeen genoeg zegt

Sukkel
Inderdaad, de beste auto ooit. Kom je met een voorbeeld van een auto die met een enkel model alles beter kan? Wil je harder gaan dan wat dan ook? Wil je op het circuit alle exoten van die tijd, en de meeste van deze tijd, stuk rijden? Wil je 1800pk? Wil je na jarenlang plezier je auto voor dezelfde prijs verkopen die jij destijds betaald hebt? Wil je op de snelweg alles kapot rijden bij sprintjes? Wil je dat alles met een auto doen waar je desondanks probleemloos 400000+km mee rijdt? Ach, ik verdoe mijn tijd, want verder dan een fiets kom je waarschijnlijk toch niet.

Ik rijd een C5Z06 omdat dat het mooiste model Corvette is. Zeggen de woorden supercharger of turbokit je trouwens iets? Waarschijnljik heeft jouw fiets er trouwens meer km op zitten dan deze Corvette.

[ Bericht 9% gewijzigd door StefanP op 20-10-2007 04:14:46 ]
"Welfare culture is bad not just because, as in Europe, it's bankrupting the state, but because it enfeebles the citizenry, it erodes self-reliance and resourcefulness."
-Mark Steyn
pi_54047626
quote:
Op zaterdag 20 oktober 2007 04:02 schreef StefanP het volgende:

[..]

Jij hebt het duidelijk niet begrepen

Hint: lees het onderste deel van deze post eens.
En dat geloof jij? Ik weet dat heleboel mensen dat beweren van hun favo merk maar ik denk dat zelfs Sakichi Toyoda (pa, ja) zelf keihard in z'n graf lacht bij het lezen hiervan.

Maar ik daag je uit...
- Eén Supra (Je hebt toch geld zat. Qua investering ben je door je MEGA-uurloon veel minder geld kwijt door het ons te laten zien dan jaren op fora ons te proberen te overtuigen).
- Jij tuned 'm dattie recordje rijdt op de Nur of Seca (daar maar mee beginnen),
- Recordje rijdt op de 400, 800 en 1600 meter,
- Porsches en ander mindere auto's eruit rijdt en remt ... (ik zou zeggen; mik op die Veyron),
- Nog comfortabel is voor twee personen op een lange rit,
- De uiteindelijke waarde hoger is dan het geld dat jij erin hebt gestopt (een auto meer waard maken dan nieuwprijs is niet moeilijk he... gewoon geld in blijven douwen, dus doen we het zo).
- Je niet ongeloveloos voor lul rijdt (moeilijkste onderdeel).

Je kunt beginnen met je eigen Supra (onduidelijk of je die nog hebt naast de Vette) al is het mij een raadsel dat je dat met jouw astronomische inkomen en kennis nog neit hebt gedaan. Isse siempel.

ow P.S.: Alles met 1 auto, natuurlijk ... en niet 2 maanden verbouwen tussendoor maar gewoon 1 keer tunen en daarna alle onderdelen winnen. Da's namelijk het toppe van een Supra hoor ik zo.

[ Bericht 1% gewijzigd door Googolplexian op 20-10-2007 09:14:06 ]
Calm down, please!
pi_54047724
quote:
Op zaterdag 20 oktober 2007 04:02 schreef StefanP het volgende:

Jij hebt het duidelijk niet begrepen
Volgens mij is de plaat van gewapend beton voor jouw kop geplaatst hoor...
quote:
Hint: lees het onderste deel van deze post eens.
Ik moest er weer om lachen... Op de kleuterschool vertelde je elkaar dit soort verhalen. Dan is je fantasie nog groot genoeg daarvoor en was er nog iemand te vinden die oeh en aah riep in plaats van rollend van het lachen over de vloer te gaan.

1.800 pk en dat ruim 400.000 km heel houden... Echt, het pleidooi dat de paashaas bestaat klinkt reëler. Je overdrijft zo enorm dat geen hond je serieus neemt. Als je daar op aangesproken wordt ga je gewoon door, sterker nog: je zoekt de overtreffende trap op. Het bijzondere is dat jij op jouw leeftijd denkt dat je daarmee zieltjes gaat winnen, terwijl op die manier juist mensen afhaken. Je hebt kennelijk zo weinig benul van hoe e.e.a. overkomt op anderen dat ik een licht-autistische stoornis vermoed (no pun intended: mijn broer is autistisch, dus ik ben de laatste om er grappen over te maken).

Stefan: als jij eens wat normaler gaat doen, dan zul je de wind veel minder van voren krijgen. Kun je nagaan: een autoliefhebber, iemand die van snelle sportauto's houdt ook nog, iemand die op economisch gebied in dezelfde basisbeginselen gelooft als ik, iemand die net als ik de VS nog steeds wel een prima land vindt, iemand met een beta achtergrond (ik ben van nature ook een beta, maar heb een compleet andere studierichting gekozen)... en desondanks botst het op alle fronten vwb meningen. En de reden ligt compleet in hoe jij het brengt (en natuurlijk ook in hoe ik daar op reageer, waar twee kijven enz.). Alles in het overdrevene, alles op het scherpe, alles zo dat je mij verliest terwijl je als je reëel blijft wij het voor een groot deel met elkaar eens zouden zijn. Is dat nou niet doodzonde?

Gewoon een tip: lees dit nog eens een keer goed door, besef dat deze post niet bedoeld is om het bloed onder je nagels vandaan te halen, maar gewoon serieus is bedoeld. En doe er dan iets mee. Want ik denk dat er onder al die poeha interessante dingen zitten die we juist door die poeha niet kunnen zien.

Goed weekend gewenst. Er staat iig een spannende ontknoping in de F1 op stapel (ik hoop op Raïkkonen, zeker nadat Hamilton voor de derde keer dit seizoen is weggelopen met een zeer mild oordeel waar een gridstraf zonder meer op zijn plaats was).
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_54047769
quote:
Op zaterdag 20 oktober 2007 08:56 schreef DS4 het volgende:
(ik hoop op Raïkkonen, zeker nadat Hamilton voor de derde keer dit seizoen is weggelopen met een zeer mild oordeel waar een gridstraf zonder meer op zijn plaats was).
Erm ... geen voordeel is geldboete toch?

nvm Ander topic

en P.S.: Ik vind de posts van StefanP zelfs geinig ... als je elke vergelijking met andere auto's en sprookjes eruit filtert zijn het zeker interessante stukje om te lezen / zien. Maar daar gaat 't 'm om die onrealistische vergelijkingen en beweringen.
Calm down, please!
pi_54047979
quote:
Op zaterdag 20 oktober 2007 09:06 schreef Googolplexian het volgende:

Erm ... geen voordeel is geldboete toch?
Nee hoor. In deze gevallen is een gridpositie straf van 10 plaatsen de te verwachten straf.

In de spionagezaak was het ook vreemd. Een fikse straf voor McLaren omdat men bewezen acht dat de stukken bij meerdere personen zijn rond gegaan. Denk nog even terug aan hoe snel McLaren zich verbeterde in het begin van het seizoen (eerste race nog fiks minder dan Ferrari, daarna een voorsprong). Het is onwaarschijnlijk dat men de info had en er geen voordeel uit heeft gehaald. Daarom ook een straf voor McLaren. Maar geen straf voor de rijders... die toch ook meer punten halen als de renstal voordeel heeft gehad.

En dan het akkefietje in de regen. Een topcoureur doet geen gekke dingen zonder reden. Toch werd niets bewezen geacht... Nou had ik dat wel verwacht, Coulthard werd indertijd ook niet gestraft toen hij Schumacher bij hem achterop liet knallen (en ook daar deed Coulthard ongewoon "zonder reden").

Hoe dan ook vind ik dat Hamilton wel erg de hand boven het hoofd wordt gehouden. Kennelijk is het commercieel interessant om een zwarte F1 kampioen te hebben. Of is een nieuwe held nodig. Of whatever. Ik weet echter wel dat toen Schumacher met overmacht zijn eerste kampioenschap binnenhaalde hij juist keer op keer een fikse straf kreeg om de boel spannend te houden... Nee, wat dat betreft lijkt het nergens op.
quote:
nvm Ander topic
Ook weer waar.
quote:
en P.S.: Ik vind de posts van StefanP zelfs geinig ... als je elke vergelijking met andere auto's en sprookjes eruit filtert zijn het zeker interessante stukje om te lezen / zien. Maar daar gaat 't 'm om die onrealistische vergelijkingen en beweringen.
Ben ik helemaal met je eens. Het is vermakelijk. Maar als ik gelijk heb met mijn gedachte dat hij een licht-autistisch stoornis heeft, dan is het eigenlijk niet zo netjes om hem op dat zwakke punt aan te vallen om de lol. Dus probeer ik er maar een leermoment van te maken. Ik ben eigenlijk ook gewoon een watje ook...
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')