Onbenul.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 21:01 schreef Googolplexian het volgende:
"IEDERE SUFKUT KAN ELKE AUTO MET GENOEG GELD TUNEN OM 1 ONDERDEEL TE WINNEN, POEPDOOS"
Nee, dat heb ik niet gezegd. Ik geef alleen aan dat het maar autojournalisten zijn. Ik heb hierboven een stukje AutoVisie geplaatst. Die denken wezenlijk anders over die supra.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 20:59 schreef StefanP het volgende:
En dan is het volgens jullie ineens het geval dat die artikelen 'gekleurd' zijn.
Je hebt je eigen link niet eens gelezen, kerel. Ken je het verschil tussen koppel en PKs, het verschil tussen 300PK bij 4000 toeren en 300PK bij 6000 toeren, het verschil tussen 300PK en 300Nm en 300PK en 600Nm, het belang van de overbrenging, de bakverhoudingen en het differentieel? Zo te zien niet. Maar als je dat opnieuw op wil graven dan kan dat gerust hoor, want de discussie van de afgelopen pagina's heb ik overduidelijk gewonnen omdat jullie nogal heel beteuterd stonden te kijken toen bleek dat de Supra op het circuit, op de slalom, kwa remafstand, kwa laterale Gs e.d. stukken beter was dan je exoten.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 21:08 schreef DS4 het volgende:
[..]
Je blijft deze tekst keer op keer gebruiken, maar een aantal teksten van jou in dit draadje geven aan dat JIJ iig ook niet de bakken ervaring hebt waar jij je op voor staat. Met je onzin opmerking over koppel ben je wel heel erg door de mand gevallen en toen ik je daar op wees heb je ook maar heel wijselijk je mond er verder over gehouden.
Op de circuits van de vele artikelen die ik geplaatst heb anders niet. Je mag van geluk spreken dat Toyota die auto inderdaad niet jarenlang op de ring liet testen want anders kon je zelfs het enige 'argument' dat je nog over hebt -ringtijden- niet eens meer gebruiken. Ik kan me namelijk maar al te veel Best Motoring en dergelijke video's herinneren waar op Japanse circuits de Supra tegen exoten werd getest, en als je wil kan ik die ook op gaan zoeken om je met de neus eventjes op die voor jou pijnlijke resultaten te drukken.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 21:15 schreef DS4 het volgende:
Anders gezegd: the proof of the pudding is in the eating. Leuk dat er een snelle slalomtijd kwam (de 911 is daar natuurlijk niet geweldig in vanwege het pendule-effect), leuk dat de skidpad een mooi resultaat opleverde...
Het is zoiets als een pleintjesvoetballer die een bal op de meest waanzinnige manieren hoog kan houden, die iedereen door de benen speelt, enz. Om te beoordelen of deze ook op het veld mee kan moet je die speler op het veld zetten en dan kijken. Daar vallen de meeste pleintjesvoetballer door de mand. Hé, dat doet de Supra ook op het circuit!
And we don't care...quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 21:09 schreef StefanP het volgende:Voorlopig zie ik een Supra die in 1 mijl 367km/uur gaat.
Poeh hee... Nounou...quote:Voorlopig las ik gisteren nog dat Boostlogic een 1/4 mijl van 7.75 seconden@301 km/u reed.
De Porsche die je had moeten nemen was de 993 Turbo natuurlijk, omdat die nu net met de Supra in hetzelfde tijdvak valt en niet de 964... Maar dit even terzijde. Ook de 964 Turbo was op het circuit gewoon sneller. Is nu ook sneller.quote:Voorlopig zie ik hier een half dozijn artikelen waarin de Supra de beste Porsche van de baan veegt:
Je kan slecht tellen. Zou dat de reden zijn dat je denkt dat die supra zo geweldig is?quote:Voorlopig heb ik twee dozijn links geplaatst van stock Supras die nu meer dan de nieuwprijs kosten.
Jij bent vooral eendimensionaal.quote:terwijl je tientallen exoten lachwekkend eendimensioneel zijn.
Behalve dan natuurlijk met die circuittijden waar de beste auto ter wereld plotseling niet de beste bleek...quote:Met feiten of bronnen komen kun je namelijk niet.
Voorlopig slaat Murray dus de spijker op z'n kop met "It’s about as narrow minded as you can get as a car designer to pick on one element".quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 21:09 schreef StefanP het volgende:
[..]
Onbenul.Voorlopig zie ik een Supra die in 1 mijl 367km/uur gaat. Voorlopig las ik gisteren nog dat Boostlogic een 1/4 mijl van 7.75 seconden@301 km/u reed. Voorlopig zie ik hier een half dozijn artikelen waarin de Supra de beste Porsche van de baan veegt: remafstand, g-krachten, slalomsnelheid, circuit tijden, fun factor en op vele andere gebieden. Voorlopig heb ik twee dozijn links geplaatst van stock Supras die nu meer dan de nieuwprijs kosten. Voorlopig zie talloze Supras met 500-1000rwhp, met uitschieters naar de 1500rwhp, en NUL Porsches e.d. Voorlopig zie ik een auto die 1/3 kost van je Porsches en exoten op elk gebied fantastisch presteren, terwijl je tientallen exoten lachwekkend eendimensioneel zijn.
omgquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 21:29 schreef StefanP het volgende:
De enige loser hier ben je zelf. Je krabbelt zelfs gauw terug en geeft toe dat de Supra beter is, maar dat 'imago' veel belangrijker is. Je bent dus gewoon een domme Fanboy die alles over heeft voor een embleempje Vertel eens, geef je ook al het geld van je vakkenvullen uit aan merkkleding die tien keer te duur is? Dan zul je nog lang op je fietsje moeten rijden voordat je genoeg gespaard hebt voor je eigen exoot.
Je bent niet eens in staat om te zien dat je al die prestaties met een Supra kunt behalen, en lult een eind in de rondte dat het 'verschillene auto's zijn'. Ja, DUH! Ben je achterlijk? Het is wel allemaal een Supra. Andere turbo er op, de tune wijzigen, de coilovers iets anders afstellen en je hebt die 'verschillende' auto. Probeer dat maar eens met die prutsexoten die je zo goed 'kent' uit je Playstation spelletjes.
Kijk, dit is grappig. Ik had het verwacht dat je zo dom zou zijn om weer onzin te gaan lopen beweren, waarmee je aantoont dat je het dus NIET begrepen hebt. Ik heb de link niet van voor tot achteren gelezen, maar dat wat ik snel controleerde gaat in tegen wat jij hier zegt over je 300 pk bij 4.000 tpm is anders dan 300 pk bij 6.000 tpm, 300 pk bij 300 Nm en 300 pk bij 600 Nm. 300 pk is echt 300 pk.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 21:18 schreef StefanP het volgende:
Je hebt je eigen link niet eens gelezen, kerel. Ken je het verschil tussen koppel en PKs, het verschil tussen 300PK bij 4000 toeren en 300PK bij 6000 toeren, het verschil tussen 300PK en 300Nm en 300PK en 600Nm, het belang van de overbrenging, de bakverhoudingen en het differentieel? Zo te zien niet.
Dat klopt, want dat had ik inmiddels gedaan en jij was zo dom om EN te happen EN te laten zien dat jij er echt geen donder van begrijpt.quote:Maar als je dat opnieuw op wil graven dan kan dat gerust hoor,
Ik begrijp dat die geweldige circuittijden allemaal in het geheim zijn gemeten en zodoende niemand ze kent... Alleen die Blitz is uitgelekt, maar dat was een stock supra met kapotte turbo, lekke banden, enz.quote:want de discussie van de afgelopen pagina's heb ik overduidelijk gewonnen omdat jullie nogal heel beteuterd stonden te kijken toen bleek dat de Supra op het circuit, op de slalom, kwa remafstand, kwa laterale Gs e.d. stukken beter was dan je exoten.
Huh? Krijg je bij een Toyota supra gratis een Honda?quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 21:27 schreef GizartFRL het volgende:
Met een supra ben je een hondarijder die iets meer geld heeft.
Dan hoef ik geen honda meerquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 21:34 schreef DS4 het volgende:
[..]
Huh? Krijg je bij een Toyota supra gratis een Honda?
Dit KAN niet waar zijn... Een volwassen kerel met dit soort uitspraken...quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 21:29 schreef StefanP het volgende:
Andere turbo er op, de tune wijzigen, de coilovers iets anders afstellen en je hebt die 'verschillende' auto.
NSX-R is eigenlijk wel een hele prettige auto... Lief zijn voor Honda dus.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 21:35 schreef Googolplexian het volgende:
Dan hoef ik geen honda meer
Dombo. Grappig dat het zogenaamde advocaatje het beter denkt te weten dan een ingenieur.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 21:32 schreef DS4 het volgende:
[..]
Kijk, dit is grappig. Ik had het verwacht dat je zo dom zou zijn om weer onzin te gaan lopen beweren, waarmee je aantoont dat je het dus NIET begrepen hebt. Ik heb de link niet van voor tot achteren gelezen, maar dat wat ik snel controleerde gaat in tegen wat jij hier zegt over je 300 pk bij 4.000 tpm is anders dan 300 pk bij 6.000 tpm, 300 pk bij 300 Nm en 300 pk bij 600 Nm. 300 pk is echt 300 pk.
Heb er zelf 2 (honda's, niet NSX-R's) en als het aan mij ligt over niet al te lang een andere rode cabrio erbij: S600quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 21:38 schreef DS4 het volgende:
[..]
NSX-R is eigenlijk wel een hele prettige auto... Lief zijn voor Honda dus.
dit topic ga ik maar eens in de weblog gooien ofzo dit is toch wel bizar grappig aan het wordenquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 21:42 schreef StefanP het volgende:
[..]
Dombo. Grappig dat het zogenaamde advocaatje het beter denkt te weten dan een ingenieur.
Het heeft geen enkel nut om clowns zoals jijzelf artikelen, links en andere bewijzen te tonen. Waarschijnlijk ben je nog te dom om die artikelen te kunnen lezen, en kom je daarom terug met bovenstaand soort VMBO-respons. Zeg eens mannetje, wat is je opleiding? Ach laat ook maar, want het zegt genoeg dat je een tiendehands afgeragde CRX rijdt. Maar vanzelfsprekend weet je wel alles over Supras, Vipers, Porsches, Corvettes e.d.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 21:32 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
omg
Toen jij naar Amerika vertrok verdubbelde in beide landen het gemiddelde IQ.
Dit moet een rel-kloon zijn. Kan-niet-anders-meer!
HBO INSI + luchtverkeersleider AAA systeem, jij?quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 21:45 schreef StefanP het volgende:
[..]
Het heeft geen enkel nut om clowns zoals jijzelf artikelen, links en andere bewijzen te tonen. Waarschijnlijk ben je nog te dom om die artikelen te kunnen lezen, en kom je daarom terug met bovenstaand soort VMBO-respons. Zeg eens mannetje, wat is je opleiding? Ach laat ook maar, want het zegt genoeg dat je een tiendehands afgeragde CRX rijdt. Maar vanzelfsprekend weet je wel alles over Supras, Vipers, Porsches, Corvettes e.d.
Master's in computer science. Owned.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 21:48 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
HBO INSI + luchtverkeersleider AAA systeem, jij?
Verder nog een scheepvaartopleidinkje gedaan (2de stuurman/machinist, zegt jou waarschijnlijk geen hol maar heeft iets te maken met veel leren over motoren en pk's)
Dan kun je inderdaad opgelucht ademhalen, omdat je niet meer hoeft te reageren met ongefundeerde 'imago' kletspraat terwijl de keiharde feiten, links en cijfers je om de oren vliegen. Kom, plaats ook eens een foto van je CRX?quote:Enige lezen waar ik moeite mee heb zijn jouw posts ... nog maar een paar gelukkig en dan is dit topic ook weer vol
jij had je Supra's toch verkocht omdat je er niet in durfde te rijden?quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 21:29 schreef StefanP het volgende:
De enige loser hier ben je zelf. Je krabbelt zelfs gauw terug en geeft toe dat de Supra beter is, maar dat 'imago' veel belangrijker is. Je bent dus gewoon een domme Fanboy die alles over heeft voor een embleempje Vertel eens, geef je ook al het geld van je vakkenvullen uit aan merkkleding die tien keer te duur is? Dan zul je nog lang op je fietsje moeten rijden voordat je genoeg gespaard hebt voor je eigen exoot.
Je bent niet eens in staat om te zien dat je al die prestaties met een Supra kunt behalen, en lult een eind in de rondte dat het 'verschillene auto's zijn'. Ja, DUH! Ben je achterlijk? Het is wel allemaal een Supra. Andere turbo er op, de tune wijzigen, de coilovers iets anders afstellen en je hebt die 'verschillende' auto. Probeer dat maar eens met die prutsexoten die je zo goed 'kent' uit je Playstation spelletjes.
Edit: reed jij niet in een CRX? En je hebt het lef om mijn Supra te beschuldigen van tupperware? *Proest* Loser.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 21:51 schreef StefanP het volgende:
[..]
Master's in computer science. Owned.
Alsof een informaticus iets af weet van vermogen, koppel en andere mechanica.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 21:51 schreef StefanP het volgende:
Master's in computer science. Owned.
Hoeveel links, bronnen en artikelen heb jij hier al geplaatst? NUL. Loser. Ik heb tig artikelen en links ter onderbouwing geplaatst.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 21:54 schreef Googolplexian het volgende:
Totaal ongefundeerde bewering maar dan praten we iig op 1 lijn
Sukkel. Wijs mij even op de rice? Hier heb je de foto's:quote:Ach ... hoef ik jou niet uit te leggen ... weet jij beter dan ik.
Ik heb VWO met natuurkunde gedaan, toen het nog niet verwaterd was tot de onzin die jullie tegenwoordig krijgen. Vertel eens, wat heb jij?quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 21:58 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Alsof een informaticus iets af weet van vermogen, koppel en andere mechanica.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |