quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 13:52 schreef BaajGuardian het volgende:
Meldt.
Ik ben hier voor de klapjes.
Ik vind niet dezelfde dingen als thesorrow keifijn, ik kijk weleens van die filmpjes waarin meisjes in hun broekje plassen.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 14:53 schreef purplerose het volgende:
Nou nog een paarse dildo in je hol
En als ik kom?quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 18:25 schreef ChipsZak. het volgende:
Als BG komt ben ik niet aanwezig, geen zin om met zo'n sukkel in een huisje mn tijd te gaan spenderen
maak je geen zorgen, hij komt echt niet buiten enzo!quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 18:25 schreef ChipsZak. het volgende:
Als BG komt ben ik niet aanwezig, geen zin om met zo'n sukkel in een huisje mn tijd te gaan spenderen
quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 18:46 schreef MASD het volgende:
[..]
maak je geen zorgen, hij komt echt niet buiten enzo!
Jij bent tofquote:
Idd, en als ie zou komen zit ie continu blozend in een hoekjequote:Op zaterdag 13 oktober 2007 18:46 schreef MASD het volgende:
[..]
Zal ik effûh een eitjûh voor jullie bakkûh?quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 19:38 schreef outsidr het volgende:
[..]
Joost... jij komt ook toch zker bij de volgende meet ?
Ik bedoel... iemand moet toch steeds die eieren van mij naar binnen werken
Joost!quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 17:03 schreef juiced het volgende:
Meldt!
Jammer, we hadden kunnen neuken.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 18:25 schreef ChipsZak. het volgende:
Precies, als ik naar buiten ga moet ik toch begeleiding hebben, anders weten de reptillians me te vinden.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 18:46 schreef MASD het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 20:10 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Jammer, we hadden kunnen neuken.
Jeweetzelluf, rijden op mijn pinkeltje.
Eet smakelijkquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 20:21 schreef BaajGuardian het volgende:
Ik zit te eten juup.
En ik heb ook geen pinkeltje
FYI, het was dus TheSorrow die dat postte, mannetje met zn grote mondquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 20:10 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Jammer, we hadden kunnen neuken.
Jeweetzelluf, rijden op mijn negerpenis.
whehehequote:Op zondag 14 oktober 2007 11:10 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
FYI, het was dus TheSorrow die dat postte, mannetje met zn grote mondMaak nou eerst maar es wat van je praatjes waar, want er komt alleen maar bullshit uit je.. "Neuken hier, neuken daar'" .... ik heb gister nog geneukt, kan jij niet zeggen!
Hoogachtend,
TheSorrow
Nee ik doe niet aan sletterig alles maar op en af neuken omdat je er anders niet bij zou horenquote:Op zondag 14 oktober 2007 11:10 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
FYI, het was dus TheSorrow die dat postte, mannetje met zn grote mondMaak nou eerst maar es wat van je praatjes waar, want er komt alleen maar bullshit uit je.. "Neuken hier, neuken daar'" .... ik heb gister nog geneukt, kan jij niet zeggen!
Hoogachtend,
TheSorrow
quote:Op zondag 14 oktober 2007 14:34 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Nee ik doe niet aan sletterig alles maar op en af neuken omdat je er anders niet bij zou horen
Dat is onpersoonlijk, dan reduceer je iemand tot een genotspop.
En waarmaken hoef ik niet, mijn grote negerpenis staat in kpd.
Zeggen in Afrika ook over AIDS, maar dat helpt ook nietquote:Op zondag 14 oktober 2007 15:41 schreef purplerose het volgende:
Heb alweer een kleine rel gemist zie ik
BG negeren werkt het beste, verdwijnt ie vanzelf
Whehehehehequote:Op zondag 14 oktober 2007 15:57 schreef Juup© het volgende:
[..]
Zeggen in Afrika ook over AIDS, maar dat helpt ook niet
Agreedquote:Op zondag 14 oktober 2007 16:13 schreef purplerose het volgende:
Daarom zeg ik negeren die hap, hij verdwijnt vanzelf of krijgt een ban
gaat astrid met jou mee naar de meet?quote:Op zondag 14 oktober 2007 17:32 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
AgreedJuiced had het eronder al mooi verwoord met zijn post, kneus is eigenlijk alsnog te goed voor een treurig persoon als BG
Heb er zin in!
Nu nog geen idee, dat bespreken we nogquote:Op zondag 14 oktober 2007 17:57 schreef MASD het volgende:
[..]
gaat astrid met jou mee naar de meet?
volgende keer even vantevoren meldenik lees net dat de vorige in twente was en daar woon ik toevallig
Astrid richting Den Haagquote:Op zondag 14 oktober 2007 18:32 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Nu nog geen idee, dat bespreken we nogIk moet haar nog even overhalen, help me mee!
![]()
Over een half uurtje richting de trein
Net terug van een nachtje Bemmelquote:Op zondag 14 oktober 2007 18:36 schreef Juup© het volgende:
enterrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr!!!!!!
Hoiquote:Op zondag 14 oktober 2007 18:37 schreef enter het volgende:
[..]
Net terug van een nachtje Bemmel
Moe is![]()
Eindelijk ontmaagd?quote:Op zondag 14 oktober 2007 19:03 schreef outsidr het volgende:
Jeetje... dat was me het avondje wel gisteren/vanacht![]()
goed hoor! beetje gejam(d/t) met mijn band....quote:Op zondag 14 oktober 2007 18:33 schreef BaajGuardian het volgende:
Hoi MASD hoe is het maat
ontvoer haar stiekem!quote:Op zondag 14 oktober 2007 18:32 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Nu nog geen idee, dat bespreken we nogIk moet haar nog even overhalen, help me mee!
![]()
Over een half uurtje richting de trein
Anaal was ik al ontmaagd door jou vriendjequote:
Agreedquote:Op zondag 14 oktober 2007 20:18 schreef ChipsZak. het volgende:
Alles wat hier gezegd is onder mijn naam, neemt Tom voor zijn rekening![]()
Jij moet ook naar onze meet komenquote:Op maandag 15 oktober 2007 20:07 schreef MASD het volgende:
luv is in teh air!
ja ik kan helemaal nietquote:Op maandag 15 oktober 2007 21:50 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Jij moet ook naar onze meet komen
Dan maak je daar GVD maar plaats voor zoals elkander doet die naar deze meet komt en eigenlijk niet ken !quote:
dunnoquote:Op maandag 15 oktober 2007 22:12 schreef TheSorrow het volgende:
Wrom werd ik gePM't dat je ook wou komen dan
Gaan we ff keihard batsen he ?quote:
Aah, jullie komen gezellig bij me chillen?quote:
Dit vind ik een goed ideequote:Op maandag 15 oktober 2007 22:39 schreef TheSorrow het volgende:
We kunnen eventueel wel langs gaan om haar wiet te proeven Tim![]()
I heard she's got some goooooooood shit
ik zal me best doen me in te houden chippiequote:
Thx, gaat goed komenquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 15:20 schreef ChipsZak. het volgende:
Voor de rest natuurlijk, veel plezier gewenst mochten ze langskomen.
Ik las eerst maaT, ben ik blij dat ik het nu goed leesquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 09:02 schreef BaajGuardian het volgende:
Maar thesorrow ik vind je wel aardig en ik heb ook vrienden die wel op je lijken en ik dacht mischien kunnen we ook vrienden worden.
Maar we verschillen niet zoveel van elkaar, we kunnen wel eens samen een cola drinken.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 17:41 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Ik las eerst maaT, ben ik blij dat ik het nu goed leesEn nee
Neequote:Op woensdag 17 oktober 2007 11:43 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Maar we verschillen niet zoveel van elkaar, we kunnen wel eens samen een cola drinken.
quote:
quote:Op woensdag 17 oktober 2007 11:43 schreef MASD het volgende:
[..]
Maar we verschillen niet zoveel van elkaar, we kunnen wel eens samen een cola drinken.
ik heb ook weer nieuw spul binnenquote:Op woensdag 17 oktober 2007 21:20 schreef Berenanus het volgende:
Ik heb weer nieuwe GHB!![]()
en hij is fijn!
quote:Op woensdag 17 oktober 2007 21:30 schreef MASD het volgende:
[..]
ik heb ook weer nieuw spul binnen
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 17 oktober 2007 21:20 schreef Berenanus het volgende:
Ik heb weer nieuwe GHB!![]()
en hij is fijn!
quote:Op maandag 22 oktober 2007 22:52 schreef outsidr het volgende:
Ik had vernomen dat pdl met een opzet bezig was omtrend deze meet en die 1 dezer dagen zou versturen![]()
Water over borsten pleurtquote:Op donderdag 25 oktober 2007 21:03 schreef pussydeluxe het volgende:
Update volgt dit weekend.
14 mensen hebben zich aangemeld.
Maak jullie borsten maar nat![]()
Pol Roger champagnequote:
* TheSorrow als ex-TPGNT'er drukt de envelop met PDL's uitnodiging in Juup©'s handenquote:Op donderdag 25 oktober 2007 21:38 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Wat doe je in het weekend van 30 november?![]()
Geadresseerde onbekendquote:Op donderdag 25 oktober 2007 22:07 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
* TheSorrow als ex-TPGNT'er drukt de envelop met PDL's uitnodiging in Juup©'s handen
quote:
Ik kom idd niet (althans niet op de meetingquote:Op donderdag 25 oktober 2007 22:23 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Kon niet bezorgd worden...Kom je niet?
Ik doelde niet op je nick, ik doeldde op mn eigen postquote:Op donderdag 25 oktober 2007 22:31 schreef Juup© het volgende:
[..]
Zie jij dat nu pas
Om mezelf te onderscheiden van de rest
quote:Op donderdag 25 oktober 2007 22:38 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Ik doelde niet op je nick, ik doeldde op mn eigen post![]()
Staat een beetje dom
![]()
Wat Tom zegtquote:
Ons een beetje lekker maken he ?quote:Op donderdag 25 oktober 2007 21:03 schreef pussydeluxe het volgende:
Update volgt dit weekend.
14 mensen hebben zich aangemeld.
Maak jullie borsten maar nat![]()
Duuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuurtlang!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op maandag 29 oktober 2007 18:58 schreef pussydeluxe het volgende:
Update volgt spoedig.
Ik heb het nogal druk met oogsten, drogen en knippen. Wist niet dat 5 planten zo veel werk kunnen geven.
@ TheSorrow: ik heb helaas nog geen nieuwe foto's kunnen maken, mijn camera ligt ergens anders.
Haha, ok danquote:Op maandag 29 oktober 2007 18:58 schreef pussydeluxe het volgende:
Update volgt spoedig.
Ik heb het nogal druk met oogsten, drogen en knippen. Wist niet dat 5 planten zo veel werk kunnen geven.
@ TheSorrow: ik heb helaas nog geen nieuwe foto's kunnen maken, mijn camera ligt ergens anders.
omgquote:Op maandag 29 oktober 2007 19:07 schreef BaajGuardian het volgende:
hoi thesorrow!
- Meldt!quote:Op maandag 29 oktober 2007 20:52 schreef Paramnesia het volgende:
Oke ik moet ff een paar dingen weten:
Hoeveel mensen denken er plantjes te oogsten
Hoeveel mensen gaan Mercedesjes rijden
Hoeveel mensen gaan de witte zonsopgang met neusvliezen beproeven
quote:Op maandag 29 oktober 2007 20:52 schreef Paramnesia het volgende:
quote:Op maandag 29 oktober 2007 21:38 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
.
Je vergeet mijn toverdrank.
-checkquote:Op maandag 29 oktober 2007 20:52 schreef Paramnesia het volgende:
Ik kom niet.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 07:50 schreef enter het volgende:
Ik lees alles vanmiddag na werk, je mist Chipszak. als ik zo snel even kijkof komt ze niet?
Ik mis jou!quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 07:50 schreef enter het volgende:
Ik lees alles vanmiddag na werk, je mist Chipszak. als ik zo snel even kijkof komt ze niet?
Helaasquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 11:13 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ik kom niet.
Ik kijk wel uit.
Maar dat zal toch niemand snappen.![]()
* Paramnesia zet Chips weer terug op het boodschappenlijstjequote:Op dinsdag 30 oktober 2007 11:13 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ik kom niet.
Ik kijk wel uit.
Maar dat zal toch niemand snappen.![]()
Je weet mijn redenen en dat ik ws zeeeer unhappy wordt anders.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 17:05 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Helaas![]()
Gelukkig zie ik je voor die tijd zowieso nog![]()
![]()
![]()
Niet alleen van dit topic.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 16:39 schreef Paramnesia het volgende:
Al die Fok-stelletjes ook
de liefde druipt van dit topic af in dikke witte slierten
no homo
Kweet lief, ik red me daar wel hoorquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 17:23 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Je weet mijn redenen en dat ik ws zeeeer unhappy wordt anders.
Dus.
Ja idd.![]()
Zolang je niet klaarkomt op mijn slaapzak vind ik alles okquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 17:59 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Kweet lief, ik red me daar wel hoor![]()
Heb altijd mn rechterhand + geyle fantasiën nog
of zulke smsjes als vandaag en gisteren.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 17:59 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Kweet lief, ik red me daar wel hoor![]()
Heb altijd mn rechterhand + geyle fantasiën nog
Again, zolang hij me niet in mn reet rost is alles ok. Grote No Homo op die zin.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 18:17 schreef BaajGuardian het volgende:
Wel uitkijken paramnesia, hippies zoals thesorrow hebben pietjes.
Ja ja wel erover hebben in het topic maar niet posten. Laat ons niet zo wanhopig.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 18:20 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
of zulke smsjes als vandaag en gisteren.![]()
Ik denk dat je zelf wel dingen zou kunnen verzinnen.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 18:27 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
Again, zolang hij me niet in mn reet rost is alles ok. Grote No Homo op die zin.
[..]
Ja ja wel erover hebben in het topic maar niet posten. Laat ons niet zo wanhopig.![]()
uhu uhuquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 18:28 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ik denk dat je zelf wel dingen zou kunnen verzinnen.![]()
Doe maar niet.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 18:29 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
uhu uhu
* Paramnesia maakt plannen om TheSorrow zn telefoon dan te stelen.
Maar jammer dat je niet meegaat, wordt 100% saaier nu.quote:
Dat is waar.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 18:40 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
Maar jammer dat je niet meegaat, wordt 100% saaier nu.![]()
Oke, iedereen heeft zijn persoonlijke redenen toch. Hoeft niemand te weten.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 18:46 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Dat is waar.
Ik ben echt de, ja hoe zeg je dat, gangmaker.![]()
Nee, maar, jammer dan. Ik ga niet mee vanwege bepaalde redenen die ik hier liever niet uitgebreid heb staan.
Dit is níet echt het topic om daarover te beginnen.![]()
Daar hebben we tissues voor, no worriesquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 18:16 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
Zolang je niet klaarkomt op mijn slaapzak vind ik alles ok![]()
quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 18:17 schreef BaajGuardian het volgende:
Dus ik neem aan dat als ik nu vraag of je me ballen wil likken dat je dat niet doet?quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 18:17 schreef BaajGuardian het volgende:
quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 18:29 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
uhu uhu
* Paramnesia maakt plannen om TheSorrow zn telefoon dan te stelen.
quote:
quote:of zulke smsjes als vandaag en gisteren.
Agreedquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 18:40 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
Maar jammer dat je niet meegaat, wordt 100% saaier nu.![]()
Ik kreeg ook al zo leuk smsje onder werkquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 18:20 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
of zulke smsjes als vandaag en gisteren.![]()
gezelligquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 09:03 schreef outsidr het volgende:
Nah... babbelende broek moet zeker komen![]()
Oh en erhm....
Ik heb Nienke oftewel Ska-te oftewel mijn vrouwelijke drum collega oftewel nog een gestoorde tikkende drum neuroot gevraagd of zij ook wou komen.
En het lijkt haar ook wel leuk om deze groep gekken te ontmoeten![]()
Komt goed, ik sleep je prima door het weekend heenquote:
Doe je rustig aan met hem?quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 19:12 schreef purplerose het volgende:
[..]
Komt goed, ik sleep je prima door het weekend heen
Tuurlijk! Op wellicht wat krasjes en beurse plakken naquote:
Dankjewel.quote:
Al ons zaad met ijsklontjes?quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 19:25 schreef purplerose het volgende:
I'm thinking....
White Russians
[ afbeelding ]
2Girls 1Cup flashback met andere substantiequote:
Die stuurde ChipsZak. mij dus door he!quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 19:44 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
2Girls 1Cup flashback met andere substantie
![]()
![]()
PDL houdt me uit de geile armen van Dingie, die beschermt me ook vast tegen Paramnesia die mn foon wil jatten... Chris gaat vast en zeker mn oog weer bekogelen met vloeitjes als hij er niets meer van snapt....quote:
Ik doe niet zo aan de zaaddrinkfetish sorriequote:
* TheSorrow stuffs the bongquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 19:50 schreef purplerose het volgende:
[..]
Ik doe niet zo aan de zaaddrinkfetish sorrie
Och, vast wel.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 19:48 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Die stuurde ChipsZak. mij dus door he!![]()
[..]
PDL houdt me uit de geile armen van Dingie, die beschermt me ook vast tegen Paramnesia die mn foon wil jatten... Chris gaat vast en zeker mn oog weer bekogelen met vloeitjes als hij er niets meer van snapt....! PDL 2 the rescue
I'll be fine darlin'![]()
Bongen daarentegenquote:
quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 19:56 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Och, vast wel.
Maarja.
Vanaf nu ben ik in géén van deze topics meer te vinden.Unless Im called.
Helaas mensen.![]()
Ze zijn niet goed voor me.
Daaag.![]()
Jij woont ook in Den Haagquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 20:46 schreef Huppelei het volgende:
Oke ik mis wat. Wat is die voor meet?
vol met bruinenquote:
quote:
Hier nog eentje.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 21:18 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
ben er ook eentje, voelde me thuis![]()
Voelde ?quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 21:18 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
ben er ook eentje, voelde me thuis![]()
Eeh nee heb er gestudeerd en had er appartement.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 21:28 schreef outsidr het volgende:
[..]
Voelde ?
Je woont nu bij Hoi_Piepeloi in de buurt ?
Noordwijk ofzo ?
Geen idee, heb het plaatje via google afbeeldingenquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 20:47 schreef MASD het volgende:
[..]
kan niet man![]()
[..]
waar heb je die test gedaan?
Ik heb iets gemist denk ikquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 19:56 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Och, vast wel.
Maarja.
Vanaf nu ben ik in géén van deze topics meer te vinden.Unless Im called.
Helaas mensen.![]()
Ze zijn niet goed voor me.
Daaag.![]()
Dat zal er meer op lijkenquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 22:04 schreef outsidr het volgende:
Ok...
Het is nu zeker dat Ska-te een avond langs komt om te neuken![]()
Bwhaahaquote:
Nou vergeet je de belangrijkste persoon....quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 23:08 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Dit jaar neit, volgend jaar wel, op voorwaarde dat PDL, BA, enter, TheSorrow en badsloeven ook komen.
Jij hoeft niet opgesomd te worden, jij bent onderdeel van de inventarisquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 23:26 schreef purplerose het volgende:
[..]
Nou vergeet je de belangrijkste persoon....MIJ!
![]()
Ben ik zo om te huilen?quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 23:38 schreef purplerose het volgende:
ow thank the goddess
toch nog iemand die me waardeert
Badsloef? Is dat niet van voor jouw tijd?quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 23:08 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Dit jaar neit, volgend jaar wel, op voorwaarde dat PDL, BA, enter, TheSorrow en badsloeven ook komen.
kan ik hieruit opmaken dat de sex niet geweldig was?quote:Op woensdag 31 oktober 2007 13:27 schreef Berenanus het volgende:
[..]
Weet je hoe een eind dat fietsen is goffedommeeee!!!![]()
![]()
Ik heb de rit niet gemaaktquote:Op woensdag 31 oktober 2007 13:37 schreef MASD het volgende:
[..]
kan ik hieruit opmaken dat de sex niet geweldig was?
ik snap hem gewoonquote:Op woensdag 31 oktober 2007 14:57 schreef Berenanus het volgende:
[..]
Ik maakte ook een garpje, een dubbelzinnige zelfs man
Sinds wanneer woon ik in Noordwijkquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 21:28 schreef outsidr het volgende:
Voelde ?
Je woont nu bij Hoi_Piepeloi in de buurt ?
Noordwijk ofzo ?
Katwijk, Noordwijk, Rijnsburg... 1 pot nat voor zover ik weetquote:Op woensdag 31 oktober 2007 18:31 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Sinds wanneer woon ik in Noordwijk![]()
![]()
Katwijk ftw
Neeequote:Op woensdag 31 oktober 2007 18:37 schreef outsidr het volgende:
Katwijk, Noordwijk, Rijnsburg... 1 pot nat voor zover ik weet
Sorry![]()
Mijn ex woont in Rijnsburg...quote:Op woensdag 31 oktober 2007 19:25 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Neeeje doet het helemaal fout!
Katwijk is gewoon hét dorp! Katwijkers (haringen) zijn gewoon cool. Noordwijkers voelen zich boven iedereen verheven en Rijnsburgers (uien) zijn patsers. Rijnsburg is tevens de ghetto van Katwijk.
Het is niet voor niets zo dat wij haringen zijn en Rijnsburgers uienHaring kan prima zonder ui (het blijft smerig). Maar ui zonder haring, dat kan gewoon niet.
Teven hebben wij een eigen taaltje, het Katwijks, dat kan je zelfs studeren. ("Wenou maed ik skou je waer ars krijg je n skop tege het akterste van je skip")
.
Dus niks 1 pot nat. Katwijk is hot, Noordwijk en Rijnsburg zijn not
Ik niet vaak in Rijnsburgquote:Op woensdag 31 oktober 2007 19:28 schreef outsidr het volgende:
Mijn ex woont in Rijnsburg...
Dat het uien zijn en er naar ruiken ken ik bevestigen
Evenals dat het patsers zijn...
Familie Brussee zegt je wss wel wat...![]()
"schat, ben je uien aan het snijden?"quote:Op woensdag 31 oktober 2007 19:28 schreef outsidr het volgende:
[..]
Mijn ex woont in Rijnsburg...
Dat het uien zijn en er naar ruiken ken ik bevestigen
Beetje blood & crips? Wat een ongeregeld zooitje daar in Katwijk. Hier in Bemmel leven we in 1 harmoniequote:Op woensdag 31 oktober 2007 19:25 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Neeeje doet het helemaal fout!
Katwijk is gewoon hét dorp! Katwijkers (haringen) zijn gewoon cool. Noordwijkers voelen zich boven iedereen verheven en Rijnsburgers (uien) zijn patsers. Rijnsburg is tevens de ghetto van Katwijk.
Het is niet voor niets zo dat wij haringen zijn en Rijnsburgers uienHaring kan prima zonder ui (het blijft smerig). Maar ui zonder haring, dat kan gewoon niet.
Teven hebben wij een eigen taaltje, het Katwijks, dat kan je zelfs studeren. ("Wenou maed ik skou je waer ars krijg je n skop tege het akterste van je skip")
.
Dus niks 1 pot nat. Katwijk is hot, Noordwijk en Rijnsburg zijn not
Amor del Reyquote:Op woensdag 31 oktober 2007 20:14 schreef Berenanus het volgende:
[..]
Beetje blood & crips? Wat een ongeregeld zooitje daar in Katwijk. Hier in Bemmel leven we in 1 harmonie
Harmo NET NIETquote:Op woensdag 31 oktober 2007 21:46 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Snap het garpje nieten ik sprak hem hardop uit!
Rustig, denk aan je hartquote:Op woensdag 31 oktober 2007 22:03 schreef Berenanus het volgende:
Harmo NET NIET
ipv harmonie
ja, nu is die niet meer leuk
Ah ! Iemand die em begrijpt !quote:Op woensdag 31 oktober 2007 19:53 schreef MASD het volgende:
[..]
"schat, ben je uien aan het snijden?"
"oh sorry outsidr, ik heb m'n kut nog niet gewassen"
Nja Fam. Brussee runt dat hele tuinders/veiling gebeuren in Rijnsburg enzo...quote:Op woensdag 31 oktober 2007 19:41 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Ik niet vaak in Rijnsburgals ik er al ben is het voor 10 seconden, taxi naar Noordwijk enzo.
Er was wel een tijd dat ik met een zooi Rijnsburgers omging, maar de naam Brussee is nooit ter sprake gekomen oid![]()
De flora bedoel je?quote:Op donderdag 1 november 2007 00:41 schreef outsidr het volgende:
Nja Fam. Brussee runt dat hele tuinders/veiling gebeuren in Rijnsburg enzo...
En maar lopen patsen omdat ze zo rijk zijn...
quote:Op donderdag 1 november 2007 19:53 schreef pussydeluxe het volgende:
Ja ja... ik merk het.
Te veel drugs gebruikt en het lijkt of FOK! een heeeeeeeeel andere lay-out heeft.
Idd...quote:Op vrijdag 2 november 2007 19:14 schreef Paramnesia het volgende:
Fuck werken
dat was weer mijn constructieve bijdrage voor vandaag.![]()
En zo hoort hetquote:Op vrijdag 2 november 2007 19:18 schreef outsidr het volgende:
Idd...
Heb de hele dag lopen borrelen op me werk![]()
Eerst op verdieping 20... toen op verdieping 10, toen op de 9de en rond half 5 de laatste op de 2de verdiepingquote:
Chill tochquote:Op zaterdag 3 november 2007 11:52 schreef outsidr het volgende:
Eerst op verdieping 20... toen op verdieping 10, toen op de 9de en rond half 5 de laatste op de 2de verdieping
Boterhammetjes met pindakaasquote:Op zaterdag 3 november 2007 11:53 schreef outsidr het volgende:
Me moeder had me boterhammetjes met pindakaas voor niets gemaakt gister
Vanaf groep 3!quote:Op zaterdag 3 november 2007 14:17 schreef Berenanus het volgende:
Een keertje verwennen met iets lekkers.. maar zelfs je boterham met pindakaas laten smeren.... Ik moest het vanaf groep 3 zelf doen!
GMTA !quote:Op zaterdag 3 november 2007 14:28 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Vanaf groep 3!![]()
Ik laat het ook nog steeds door me moeder doen, kan je nog even blijven liggen
Uhuquote:Op zaterdag 3 november 2007 14:36 schreef outsidr het volgende:
GMTA !![]()
Wij hebben gewoon zorgzame lieve moeders![]()
lucky bastardsquote:Op zaterdag 3 november 2007 14:43 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Uhu![]()
Speaking of whichze kwam net een tosti brengen
voor tijdens het 'leren'. Waar ik maar eens mee ga beginnen
![]()
![]()
![]()
En nog eens GMTA...quote:Op zaterdag 3 november 2007 14:43 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Uhu![]()
![]()
![]()
![]()
GMTA van de moeders ja, kankâhneus!quote:Op zaterdag 3 november 2007 14:46 schreef outsidr het volgende:
[..]
En nog eens GMTA...
Bij binnenkomst van de huiskamer zei me moeder ook: "Tim! wil je een tosti ?"
Hij was wel zeer lekker![]()
Succes met leren Piepeloi !![]()
Ik heb mijn eigen tosti gemaakt netquote:Op zaterdag 3 november 2007 14:43 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Uhu![]()
![]()
![]()
![]()
Nou join the club tomquote:Op vrijdag 2 november 2007 17:34 schreef TheSorrow het volgende:
Eindelijk weer postenIk vertikte het op die andere, ik kon niet eens een PI doen
Vandaag ruzie gehad met de baas
Het begon 's ochtends al, ik was weer eens te laat![]()
Zegt ie tegen me ja haal die dingen er maar uit, laat je collega die pallet inladen, en kijk of ie compleet is, ik kom zo naar je toe althans, dat begreep ik er uit, aangezien ik nog naar Ridderkerk moest, en de verkeerde hoeken erop lagen volgens die andere kantoorgast. Dus ik wachten, komt ie opeens en begint gelijk weer te tieren;
Ik: "O ja het word weer verdraaid."
Hij: "Je moet je muil houden!"
Ik: "Ga zelf naar Gorinchem dan."
Hij: "Is goed! Dan ga jij nu naar huis, en hoeft maandag niet terug te komen."
Ik: "Is goed, *pakt spullen, praat wat met collega die er bij stond en loopt weg*
Stonden tevens ook een klant en nog 4 collega's, lekker dan
Daarna mn kluissleutel ingeleverd, mn urenstrookje en het urenstrookboekje
En toen met een maat van me die er ook werkt (door mij werkt hij daar) in het fietsenhok staan roken, en toen kwam er zo'n gast van kantoor en die zei van "jaaaa kom maandag half 9 maar, dan kan het even afkoelen." En praatte er een beetje grappig over... Dus maandag dan maar ff afwachten
Vanavond in Schiedam in een zuip/smoke café met gasten van het bedrijf waar wij veel spullen halen, werken allemaal toffe gasten die smoken enzoDus die lachen zich kapot vanavond, ze vinden Aluned al gaar, maar mij wel tof
En mn collega ook trouwens
Fijne avond allemaal![]()
![]()
neuk zequote:
nou we zien je wel over 10 min terug danquote:
Heb jij geen mooie baan voor me dan?quote:Op zaterdag 3 november 2007 16:55 schreef Paramnesia het volgende:
Trouwens
werken voor een baas whahahahhahaha
Trouwensquote:Op zaterdag 3 november 2007 16:55 schreef Paramnesia het volgende:
Trouwens
werken voor een baas whahahahhahaha
quote:Op zaterdag 3 november 2007 16:55 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
nou we zien je wel over 10 min terug dan
Ik heb nog wel paar klusjes voor je?quote:Op zaterdag 3 november 2007 17:31 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Heb jij geen mooie baan voor me dan?
Werken is toch voor plebs/paupers?quote:
De functies van secretaresse en vertaler naar frans zijn al bezetquote:Op zaterdag 3 november 2007 17:31 schreef TheSorrow het volgende:
Heb jij geen mooie baan voor me dan?
quote:Op zaterdag 3 november 2007 17:44 schreef purplerose het volgende:
[..]
Werken is toch voor plebs/paupers?![]()
hihi
Da's mooi, da's ook niets voor mijquote:Op zaterdag 3 november 2007 17:51 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
De functies van secretaresse en vertaler naar frans zijn al bezet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |