Ik kom niet.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 07:50 schreef enter het volgende:
Ik lees alles vanmiddag na werk, je mist Chipszak. als ik zo snel even kijkof komt ze niet?
Ik mis jou!quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 07:50 schreef enter het volgende:
Ik lees alles vanmiddag na werk, je mist Chipszak. als ik zo snel even kijkof komt ze niet?
Helaasquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 11:13 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ik kom niet.
Ik kijk wel uit.
Maar dat zal toch niemand snappen.![]()
* Paramnesia zet Chips weer terug op het boodschappenlijstjequote:Op dinsdag 30 oktober 2007 11:13 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ik kom niet.
Ik kijk wel uit.
Maar dat zal toch niemand snappen.![]()
Je weet mijn redenen en dat ik ws zeeeer unhappy wordt anders.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 17:05 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Helaas![]()
Gelukkig zie ik je voor die tijd zowieso nog![]()
![]()
![]()
Niet alleen van dit topic.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 16:39 schreef Paramnesia het volgende:
Al die Fok-stelletjes ook
de liefde druipt van dit topic af in dikke witte slierten
no homo
Kweet lief, ik red me daar wel hoorquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 17:23 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Je weet mijn redenen en dat ik ws zeeeer unhappy wordt anders.
Dus.
Ja idd.![]()
Zolang je niet klaarkomt op mijn slaapzak vind ik alles okquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 17:59 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Kweet lief, ik red me daar wel hoor![]()
Heb altijd mn rechterhand + geyle fantasiën nog
of zulke smsjes als vandaag en gisteren.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 17:59 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Kweet lief, ik red me daar wel hoor![]()
Heb altijd mn rechterhand + geyle fantasiën nog
Again, zolang hij me niet in mn reet rost is alles ok. Grote No Homo op die zin.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 18:17 schreef BaajGuardian het volgende:
Wel uitkijken paramnesia, hippies zoals thesorrow hebben pietjes.
Ja ja wel erover hebben in het topic maar niet posten. Laat ons niet zo wanhopig.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 18:20 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
of zulke smsjes als vandaag en gisteren.![]()
Ik denk dat je zelf wel dingen zou kunnen verzinnen.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 18:27 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
Again, zolang hij me niet in mn reet rost is alles ok. Grote No Homo op die zin.
[..]
Ja ja wel erover hebben in het topic maar niet posten. Laat ons niet zo wanhopig.![]()
uhu uhuquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 18:28 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ik denk dat je zelf wel dingen zou kunnen verzinnen.![]()
Doe maar niet.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 18:29 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
uhu uhu
* Paramnesia maakt plannen om TheSorrow zn telefoon dan te stelen.
Maar jammer dat je niet meegaat, wordt 100% saaier nu.quote:
Dat is waar.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 18:40 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
Maar jammer dat je niet meegaat, wordt 100% saaier nu.![]()
Oke, iedereen heeft zijn persoonlijke redenen toch. Hoeft niemand te weten.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 18:46 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Dat is waar.
Ik ben echt de, ja hoe zeg je dat, gangmaker.![]()
Nee, maar, jammer dan. Ik ga niet mee vanwege bepaalde redenen die ik hier liever niet uitgebreid heb staan.
Dit is níet echt het topic om daarover te beginnen.![]()
Daar hebben we tissues voor, no worriesquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 18:16 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
Zolang je niet klaarkomt op mijn slaapzak vind ik alles ok![]()
quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 18:17 schreef BaajGuardian het volgende:
Dus ik neem aan dat als ik nu vraag of je me ballen wil likken dat je dat niet doet?quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 18:17 schreef BaajGuardian het volgende:
quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 18:29 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
uhu uhu
* Paramnesia maakt plannen om TheSorrow zn telefoon dan te stelen.
quote:
quote:of zulke smsjes als vandaag en gisteren.
Agreedquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 18:40 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
Maar jammer dat je niet meegaat, wordt 100% saaier nu.![]()
Ik kreeg ook al zo leuk smsje onder werkquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 18:20 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
of zulke smsjes als vandaag en gisteren.![]()
gezelligquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 09:03 schreef outsidr het volgende:
Nah... babbelende broek moet zeker komen![]()
Oh en erhm....
Ik heb Nienke oftewel Ska-te oftewel mijn vrouwelijke drum collega oftewel nog een gestoorde tikkende drum neuroot gevraagd of zij ook wou komen.
En het lijkt haar ook wel leuk om deze groep gekken te ontmoeten![]()
Komt goed, ik sleep je prima door het weekend heenquote:
Doe je rustig aan met hem?quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 19:12 schreef purplerose het volgende:
[..]
Komt goed, ik sleep je prima door het weekend heen
Tuurlijk! Op wellicht wat krasjes en beurse plakken naquote:
Dankjewel.quote:
Al ons zaad met ijsklontjes?quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 19:25 schreef purplerose het volgende:
I'm thinking....
White Russians
[ afbeelding ]
2Girls 1Cup flashback met andere substantiequote:
Die stuurde ChipsZak. mij dus door he!quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 19:44 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
2Girls 1Cup flashback met andere substantie
![]()
![]()
PDL houdt me uit de geile armen van Dingie, die beschermt me ook vast tegen Paramnesia die mn foon wil jatten... Chris gaat vast en zeker mn oog weer bekogelen met vloeitjes als hij er niets meer van snapt....quote:
Ik doe niet zo aan de zaaddrinkfetish sorriequote:
* TheSorrow stuffs the bongquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 19:50 schreef purplerose het volgende:
[..]
Ik doe niet zo aan de zaaddrinkfetish sorrie
Och, vast wel.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 19:48 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Die stuurde ChipsZak. mij dus door he!![]()
[..]
PDL houdt me uit de geile armen van Dingie, die beschermt me ook vast tegen Paramnesia die mn foon wil jatten... Chris gaat vast en zeker mn oog weer bekogelen met vloeitjes als hij er niets meer van snapt....! PDL 2 the rescue
I'll be fine darlin'![]()
Bongen daarentegenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |