Ik kreeg ook al zo leuk smsje onder werkquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 18:20 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
of zulke smsjes als vandaag en gisteren.![]()
gezelligquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 09:03 schreef outsidr het volgende:
Nah... babbelende broek moet zeker komen![]()
Oh en erhm....
Ik heb Nienke oftewel Ska-te oftewel mijn vrouwelijke drum collega oftewel nog een gestoorde tikkende drum neuroot gevraagd of zij ook wou komen.
En het lijkt haar ook wel leuk om deze groep gekken te ontmoeten![]()
Komt goed, ik sleep je prima door het weekend heenquote:
Doe je rustig aan met hem?quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 19:12 schreef purplerose het volgende:
[..]
Komt goed, ik sleep je prima door het weekend heen
Tuurlijk! Op wellicht wat krasjes en beurse plakken naquote:
Dankjewel.quote:
Al ons zaad met ijsklontjes?quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 19:25 schreef purplerose het volgende:
I'm thinking....
White Russians
[ afbeelding ]
2Girls 1Cup flashback met andere substantiequote:
Die stuurde ChipsZak. mij dus door he!quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 19:44 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
2Girls 1Cup flashback met andere substantie
![]()
![]()
PDL houdt me uit de geile armen van Dingie, die beschermt me ook vast tegen Paramnesia die mn foon wil jatten... Chris gaat vast en zeker mn oog weer bekogelen met vloeitjes als hij er niets meer van snapt....quote:
Ik doe niet zo aan de zaaddrinkfetish sorriequote:
* TheSorrow stuffs the bongquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 19:50 schreef purplerose het volgende:
[..]
Ik doe niet zo aan de zaaddrinkfetish sorrie
Och, vast wel.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 19:48 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Die stuurde ChipsZak. mij dus door he!![]()
[..]
PDL houdt me uit de geile armen van Dingie, die beschermt me ook vast tegen Paramnesia die mn foon wil jatten... Chris gaat vast en zeker mn oog weer bekogelen met vloeitjes als hij er niets meer van snapt....! PDL 2 the rescue
I'll be fine darlin'![]()
Bongen daarentegenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |