Ik kom niet.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 07:50 schreef enter het volgende:
Ik lees alles vanmiddag na werk, je mist Chipszak. als ik zo snel even kijkof komt ze niet?
Ik mis jou!quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 07:50 schreef enter het volgende:
Ik lees alles vanmiddag na werk, je mist Chipszak. als ik zo snel even kijkof komt ze niet?
Helaasquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 11:13 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ik kom niet.
Ik kijk wel uit.
Maar dat zal toch niemand snappen.![]()
* Paramnesia zet Chips weer terug op het boodschappenlijstjequote:Op dinsdag 30 oktober 2007 11:13 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ik kom niet.
Ik kijk wel uit.
Maar dat zal toch niemand snappen.![]()
Je weet mijn redenen en dat ik ws zeeeer unhappy wordt anders.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 17:05 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Helaas![]()
Gelukkig zie ik je voor die tijd zowieso nog![]()
![]()
![]()
Niet alleen van dit topic.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 16:39 schreef Paramnesia het volgende:
Al die Fok-stelletjes ook
de liefde druipt van dit topic af in dikke witte slierten
no homo
Kweet lief, ik red me daar wel hoorquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 17:23 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Je weet mijn redenen en dat ik ws zeeeer unhappy wordt anders.
Dus.
Ja idd.![]()
Zolang je niet klaarkomt op mijn slaapzak vind ik alles okquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 17:59 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Kweet lief, ik red me daar wel hoor![]()
Heb altijd mn rechterhand + geyle fantasiën nog
of zulke smsjes als vandaag en gisteren.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 17:59 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Kweet lief, ik red me daar wel hoor![]()
Heb altijd mn rechterhand + geyle fantasiën nog
Again, zolang hij me niet in mn reet rost is alles ok. Grote No Homo op die zin.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 18:17 schreef BaajGuardian het volgende:
Wel uitkijken paramnesia, hippies zoals thesorrow hebben pietjes.
Ja ja wel erover hebben in het topic maar niet posten. Laat ons niet zo wanhopig.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 18:20 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
of zulke smsjes als vandaag en gisteren.![]()
Ik denk dat je zelf wel dingen zou kunnen verzinnen.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 18:27 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
Again, zolang hij me niet in mn reet rost is alles ok. Grote No Homo op die zin.
[..]
Ja ja wel erover hebben in het topic maar niet posten. Laat ons niet zo wanhopig.![]()
uhu uhuquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 18:28 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ik denk dat je zelf wel dingen zou kunnen verzinnen.![]()
Doe maar niet.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 18:29 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
uhu uhu
* Paramnesia maakt plannen om TheSorrow zn telefoon dan te stelen.
Maar jammer dat je niet meegaat, wordt 100% saaier nu.quote:
Dat is waar.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 18:40 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
Maar jammer dat je niet meegaat, wordt 100% saaier nu.![]()
Oke, iedereen heeft zijn persoonlijke redenen toch. Hoeft niemand te weten.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 18:46 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Dat is waar.
Ik ben echt de, ja hoe zeg je dat, gangmaker.![]()
Nee, maar, jammer dan. Ik ga niet mee vanwege bepaalde redenen die ik hier liever niet uitgebreid heb staan.
Dit is níet echt het topic om daarover te beginnen.![]()
Daar hebben we tissues voor, no worriesquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 18:16 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
Zolang je niet klaarkomt op mijn slaapzak vind ik alles ok![]()
quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 18:17 schreef BaajGuardian het volgende:
Dus ik neem aan dat als ik nu vraag of je me ballen wil likken dat je dat niet doet?quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 18:17 schreef BaajGuardian het volgende:
quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 18:29 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
uhu uhu
* Paramnesia maakt plannen om TheSorrow zn telefoon dan te stelen.
quote:
quote:of zulke smsjes als vandaag en gisteren.
Agreedquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 18:40 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
Maar jammer dat je niet meegaat, wordt 100% saaier nu.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |