quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 13:52 schreef BaajGuardian het volgende:
Meldt.
Ik ben hier voor de klapjes.
Ik vind niet dezelfde dingen als thesorrow keifijn, ik kijk weleens van die filmpjes waarin meisjes in hun broekje plassen.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 14:53 schreef purplerose het volgende:
Nou nog een paarse dildo in je hol
En als ik kom?quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 18:25 schreef ChipsZak. het volgende:
Als BG komt ben ik niet aanwezig, geen zin om met zo'n sukkel in een huisje mn tijd te gaan spenderen
maak je geen zorgen, hij komt echt niet buiten enzo!quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 18:25 schreef ChipsZak. het volgende:
Als BG komt ben ik niet aanwezig, geen zin om met zo'n sukkel in een huisje mn tijd te gaan spenderen
quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 18:46 schreef MASD het volgende:
[..]
maak je geen zorgen, hij komt echt niet buiten enzo!
Jij bent tofquote:
Idd, en als ie zou komen zit ie continu blozend in een hoekjequote:Op zaterdag 13 oktober 2007 18:46 schreef MASD het volgende:
[..]
Zal ik effûh een eitjûh voor jullie bakkûh?quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 19:38 schreef outsidr het volgende:
[..]
Joost... jij komt ook toch zker bij de volgende meet ?
Ik bedoel... iemand moet toch steeds die eieren van mij naar binnen werken
Joost!quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 17:03 schreef juiced het volgende:
Meldt!
Jammer, we hadden kunnen neuken.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 18:25 schreef ChipsZak. het volgende:
Precies, als ik naar buiten ga moet ik toch begeleiding hebben, anders weten de reptillians me te vinden.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 18:46 schreef MASD het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 20:10 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Jammer, we hadden kunnen neuken.
Jeweetzelluf, rijden op mijn pinkeltje.
Eet smakelijkquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 20:21 schreef BaajGuardian het volgende:
Ik zit te eten juup.
En ik heb ook geen pinkeltje
FYI, het was dus TheSorrow die dat postte, mannetje met zn grote mondquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 20:10 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Jammer, we hadden kunnen neuken.
Jeweetzelluf, rijden op mijn negerpenis.
whehehequote:Op zondag 14 oktober 2007 11:10 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
FYI, het was dus TheSorrow die dat postte, mannetje met zn grote mondMaak nou eerst maar es wat van je praatjes waar, want er komt alleen maar bullshit uit je.. "Neuken hier, neuken daar'" .... ik heb gister nog geneukt, kan jij niet zeggen!
Hoogachtend,
TheSorrow
Nee ik doe niet aan sletterig alles maar op en af neuken omdat je er anders niet bij zou horenquote:Op zondag 14 oktober 2007 11:10 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
FYI, het was dus TheSorrow die dat postte, mannetje met zn grote mondMaak nou eerst maar es wat van je praatjes waar, want er komt alleen maar bullshit uit je.. "Neuken hier, neuken daar'" .... ik heb gister nog geneukt, kan jij niet zeggen!
Hoogachtend,
TheSorrow
quote:Op zondag 14 oktober 2007 14:34 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Nee ik doe niet aan sletterig alles maar op en af neuken omdat je er anders niet bij zou horen
Dat is onpersoonlijk, dan reduceer je iemand tot een genotspop.
En waarmaken hoef ik niet, mijn grote negerpenis staat in kpd.
Zeggen in Afrika ook over AIDS, maar dat helpt ook nietquote:Op zondag 14 oktober 2007 15:41 schreef purplerose het volgende:
Heb alweer een kleine rel gemist zie ik
BG negeren werkt het beste, verdwijnt ie vanzelf
Whehehehehequote:Op zondag 14 oktober 2007 15:57 schreef Juup© het volgende:
[..]
Zeggen in Afrika ook over AIDS, maar dat helpt ook niet
Agreedquote:Op zondag 14 oktober 2007 16:13 schreef purplerose het volgende:
Daarom zeg ik negeren die hap, hij verdwijnt vanzelf of krijgt een ban
gaat astrid met jou mee naar de meet?quote:Op zondag 14 oktober 2007 17:32 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
AgreedJuiced had het eronder al mooi verwoord met zijn post, kneus is eigenlijk alsnog te goed voor een treurig persoon als BG
Heb er zin in!
Nu nog geen idee, dat bespreken we nogquote:Op zondag 14 oktober 2007 17:57 schreef MASD het volgende:
[..]
gaat astrid met jou mee naar de meet?
volgende keer even vantevoren meldenik lees net dat de vorige in twente was en daar woon ik toevallig
Astrid richting Den Haagquote:Op zondag 14 oktober 2007 18:32 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Nu nog geen idee, dat bespreken we nogIk moet haar nog even overhalen, help me mee!
![]()
Over een half uurtje richting de trein
Net terug van een nachtje Bemmelquote:Op zondag 14 oktober 2007 18:36 schreef Juup© het volgende:
enterrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr!!!!!!
Hoiquote:Op zondag 14 oktober 2007 18:37 schreef enter het volgende:
[..]
Net terug van een nachtje Bemmel
Moe is![]()
Eindelijk ontmaagd?quote:Op zondag 14 oktober 2007 19:03 schreef outsidr het volgende:
Jeetje... dat was me het avondje wel gisteren/vanacht![]()
goed hoor! beetje gejam(d/t) met mijn band....quote:Op zondag 14 oktober 2007 18:33 schreef BaajGuardian het volgende:
Hoi MASD hoe is het maat
ontvoer haar stiekem!quote:Op zondag 14 oktober 2007 18:32 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Nu nog geen idee, dat bespreken we nogIk moet haar nog even overhalen, help me mee!
![]()
Over een half uurtje richting de trein
Anaal was ik al ontmaagd door jou vriendjequote:
Agreedquote:Op zondag 14 oktober 2007 20:18 schreef ChipsZak. het volgende:
Alles wat hier gezegd is onder mijn naam, neemt Tom voor zijn rekening![]()
Jij moet ook naar onze meet komenquote:Op maandag 15 oktober 2007 20:07 schreef MASD het volgende:
luv is in teh air!
ja ik kan helemaal nietquote:Op maandag 15 oktober 2007 21:50 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Jij moet ook naar onze meet komen
Dan maak je daar GVD maar plaats voor zoals elkander doet die naar deze meet komt en eigenlijk niet ken !quote:
dunnoquote:Op maandag 15 oktober 2007 22:12 schreef TheSorrow het volgende:
Wrom werd ik gePM't dat je ook wou komen dan
Gaan we ff keihard batsen he ?quote:
Aah, jullie komen gezellig bij me chillen?quote:
Dit vind ik een goed ideequote:Op maandag 15 oktober 2007 22:39 schreef TheSorrow het volgende:
We kunnen eventueel wel langs gaan om haar wiet te proeven Tim![]()
I heard she's got some goooooooood shit
ik zal me best doen me in te houden chippiequote:
Thx, gaat goed komenquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 15:20 schreef ChipsZak. het volgende:
Voor de rest natuurlijk, veel plezier gewenst mochten ze langskomen.
Ik las eerst maaT, ben ik blij dat ik het nu goed leesquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 09:02 schreef BaajGuardian het volgende:
Maar thesorrow ik vind je wel aardig en ik heb ook vrienden die wel op je lijken en ik dacht mischien kunnen we ook vrienden worden.
Maar we verschillen niet zoveel van elkaar, we kunnen wel eens samen een cola drinken.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 17:41 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Ik las eerst maaT, ben ik blij dat ik het nu goed leesEn nee
Neequote:Op woensdag 17 oktober 2007 11:43 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Maar we verschillen niet zoveel van elkaar, we kunnen wel eens samen een cola drinken.
quote:
quote:Op woensdag 17 oktober 2007 11:43 schreef MASD het volgende:
[..]
Maar we verschillen niet zoveel van elkaar, we kunnen wel eens samen een cola drinken.
ik heb ook weer nieuw spul binnenquote:Op woensdag 17 oktober 2007 21:20 schreef Berenanus het volgende:
Ik heb weer nieuwe GHB!![]()
en hij is fijn!
quote:Op woensdag 17 oktober 2007 21:30 schreef MASD het volgende:
[..]
ik heb ook weer nieuw spul binnen
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 17 oktober 2007 21:20 schreef Berenanus het volgende:
Ik heb weer nieuwe GHB!![]()
en hij is fijn!
quote:Op maandag 22 oktober 2007 22:52 schreef outsidr het volgende:
Ik had vernomen dat pdl met een opzet bezig was omtrend deze meet en die 1 dezer dagen zou versturen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |