quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 19:56 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Och, vast wel.
Maarja.
Vanaf nu ben ik in géén van deze topics meer te vinden.Unless Im called.
Helaas mensen.![]()
Ze zijn niet goed voor me.
Daaag.![]()
Jij woont ook in Den Haagquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 20:46 schreef Huppelei het volgende:
Oke ik mis wat. Wat is die voor meet?
vol met bruinenquote:
quote:
Hier nog eentje.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 21:18 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
ben er ook eentje, voelde me thuis![]()
Voelde ?quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 21:18 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
ben er ook eentje, voelde me thuis![]()
Eeh nee heb er gestudeerd en had er appartement.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 21:28 schreef outsidr het volgende:
[..]
Voelde ?
Je woont nu bij Hoi_Piepeloi in de buurt ?
Noordwijk ofzo ?
Geen idee, heb het plaatje via google afbeeldingenquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 20:47 schreef MASD het volgende:
[..]
kan niet man![]()
[..]
waar heb je die test gedaan?
Ik heb iets gemist denk ikquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 19:56 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Och, vast wel.
Maarja.
Vanaf nu ben ik in géén van deze topics meer te vinden.Unless Im called.
Helaas mensen.![]()
Ze zijn niet goed voor me.
Daaag.![]()
Dat zal er meer op lijkenquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 22:04 schreef outsidr het volgende:
Ok...
Het is nu zeker dat Ska-te een avond langs komt om te neuken![]()
Bwhaahaquote:
Nou vergeet je de belangrijkste persoon....quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 23:08 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Dit jaar neit, volgend jaar wel, op voorwaarde dat PDL, BA, enter, TheSorrow en badsloeven ook komen.
Jij hoeft niet opgesomd te worden, jij bent onderdeel van de inventarisquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 23:26 schreef purplerose het volgende:
[..]
Nou vergeet je de belangrijkste persoon....MIJ!
![]()
Ben ik zo om te huilen?quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 23:38 schreef purplerose het volgende:
ow thank the goddess
toch nog iemand die me waardeert
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |