quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 19:56 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Och, vast wel.
Maarja.
Vanaf nu ben ik in géén van deze topics meer te vinden.Unless Im called.
Helaas mensen.![]()
Ze zijn niet goed voor me.
Daaag.![]()
Jij woont ook in Den Haagquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 20:46 schreef Huppelei het volgende:
Oke ik mis wat. Wat is die voor meet?
vol met bruinenquote:
quote:
Hier nog eentje.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 21:18 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
ben er ook eentje, voelde me thuis![]()
Voelde ?quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 21:18 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
ben er ook eentje, voelde me thuis![]()
Eeh nee heb er gestudeerd en had er appartement.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 21:28 schreef outsidr het volgende:
[..]
Voelde ?
Je woont nu bij Hoi_Piepeloi in de buurt ?
Noordwijk ofzo ?
Geen idee, heb het plaatje via google afbeeldingenquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 20:47 schreef MASD het volgende:
[..]
kan niet man![]()
[..]
waar heb je die test gedaan?
Ik heb iets gemist denk ikquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 19:56 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Och, vast wel.
Maarja.
Vanaf nu ben ik in géén van deze topics meer te vinden.Unless Im called.
Helaas mensen.![]()
Ze zijn niet goed voor me.
Daaag.![]()
Dat zal er meer op lijkenquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 22:04 schreef outsidr het volgende:
Ok...
Het is nu zeker dat Ska-te een avond langs komt om te neuken![]()
Bwhaahaquote:
Nou vergeet je de belangrijkste persoon....quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 23:08 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Dit jaar neit, volgend jaar wel, op voorwaarde dat PDL, BA, enter, TheSorrow en badsloeven ook komen.
Jij hoeft niet opgesomd te worden, jij bent onderdeel van de inventarisquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 23:26 schreef purplerose het volgende:
[..]
Nou vergeet je de belangrijkste persoon....MIJ!
![]()
Ben ik zo om te huilen?quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 23:38 schreef purplerose het volgende:
ow thank the goddess
toch nog iemand die me waardeert
Badsloef? Is dat niet van voor jouw tijd?quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 23:08 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Dit jaar neit, volgend jaar wel, op voorwaarde dat PDL, BA, enter, TheSorrow en badsloeven ook komen.
kan ik hieruit opmaken dat de sex niet geweldig was?quote:Op woensdag 31 oktober 2007 13:27 schreef Berenanus het volgende:
[..]
Weet je hoe een eind dat fietsen is goffedommeeee!!!![]()
![]()
Ik heb de rit niet gemaaktquote:Op woensdag 31 oktober 2007 13:37 schreef MASD het volgende:
[..]
kan ik hieruit opmaken dat de sex niet geweldig was?
ik snap hem gewoonquote:Op woensdag 31 oktober 2007 14:57 schreef Berenanus het volgende:
[..]
Ik maakte ook een garpje, een dubbelzinnige zelfs man
Sinds wanneer woon ik in Noordwijkquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 21:28 schreef outsidr het volgende:
Voelde ?
Je woont nu bij Hoi_Piepeloi in de buurt ?
Noordwijk ofzo ?
Katwijk, Noordwijk, Rijnsburg... 1 pot nat voor zover ik weetquote:Op woensdag 31 oktober 2007 18:31 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Sinds wanneer woon ik in Noordwijk![]()
![]()
Katwijk ftw
Neeequote:Op woensdag 31 oktober 2007 18:37 schreef outsidr het volgende:
Katwijk, Noordwijk, Rijnsburg... 1 pot nat voor zover ik weet
Sorry![]()
Mijn ex woont in Rijnsburg...quote:Op woensdag 31 oktober 2007 19:25 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Neeeje doet het helemaal fout!
Katwijk is gewoon hét dorp! Katwijkers (haringen) zijn gewoon cool. Noordwijkers voelen zich boven iedereen verheven en Rijnsburgers (uien) zijn patsers. Rijnsburg is tevens de ghetto van Katwijk.
Het is niet voor niets zo dat wij haringen zijn en Rijnsburgers uienHaring kan prima zonder ui (het blijft smerig). Maar ui zonder haring, dat kan gewoon niet.
Teven hebben wij een eigen taaltje, het Katwijks, dat kan je zelfs studeren. ("Wenou maed ik skou je waer ars krijg je n skop tege het akterste van je skip")
.
Dus niks 1 pot nat. Katwijk is hot, Noordwijk en Rijnsburg zijn not
Ik niet vaak in Rijnsburgquote:Op woensdag 31 oktober 2007 19:28 schreef outsidr het volgende:
Mijn ex woont in Rijnsburg...
Dat het uien zijn en er naar ruiken ken ik bevestigen
Evenals dat het patsers zijn...
Familie Brussee zegt je wss wel wat...![]()
"schat, ben je uien aan het snijden?"quote:Op woensdag 31 oktober 2007 19:28 schreef outsidr het volgende:
[..]
Mijn ex woont in Rijnsburg...
Dat het uien zijn en er naar ruiken ken ik bevestigen
Beetje blood & crips? Wat een ongeregeld zooitje daar in Katwijk. Hier in Bemmel leven we in 1 harmoniequote:Op woensdag 31 oktober 2007 19:25 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Neeeje doet het helemaal fout!
Katwijk is gewoon hét dorp! Katwijkers (haringen) zijn gewoon cool. Noordwijkers voelen zich boven iedereen verheven en Rijnsburgers (uien) zijn patsers. Rijnsburg is tevens de ghetto van Katwijk.
Het is niet voor niets zo dat wij haringen zijn en Rijnsburgers uienHaring kan prima zonder ui (het blijft smerig). Maar ui zonder haring, dat kan gewoon niet.
Teven hebben wij een eigen taaltje, het Katwijks, dat kan je zelfs studeren. ("Wenou maed ik skou je waer ars krijg je n skop tege het akterste van je skip")
.
Dus niks 1 pot nat. Katwijk is hot, Noordwijk en Rijnsburg zijn not
Amor del Reyquote:Op woensdag 31 oktober 2007 20:14 schreef Berenanus het volgende:
[..]
Beetje blood & crips? Wat een ongeregeld zooitje daar in Katwijk. Hier in Bemmel leven we in 1 harmonie
Harmo NET NIETquote:Op woensdag 31 oktober 2007 21:46 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Snap het garpje nieten ik sprak hem hardop uit!
Rustig, denk aan je hartquote:Op woensdag 31 oktober 2007 22:03 schreef Berenanus het volgende:
Harmo NET NIET
ipv harmonie
ja, nu is die niet meer leuk
Ah ! Iemand die em begrijpt !quote:Op woensdag 31 oktober 2007 19:53 schreef MASD het volgende:
[..]
"schat, ben je uien aan het snijden?"
"oh sorry outsidr, ik heb m'n kut nog niet gewassen"
Nja Fam. Brussee runt dat hele tuinders/veiling gebeuren in Rijnsburg enzo...quote:Op woensdag 31 oktober 2007 19:41 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Ik niet vaak in Rijnsburgals ik er al ben is het voor 10 seconden, taxi naar Noordwijk enzo.
Er was wel een tijd dat ik met een zooi Rijnsburgers omging, maar de naam Brussee is nooit ter sprake gekomen oid![]()
De flora bedoel je?quote:Op donderdag 1 november 2007 00:41 schreef outsidr het volgende:
Nja Fam. Brussee runt dat hele tuinders/veiling gebeuren in Rijnsburg enzo...
En maar lopen patsen omdat ze zo rijk zijn...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |