Ja, ga de grap uitleggen...quote:
Dat is misschien jammer voor je maar het viel mee de uitzending...quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 00:19 schreef SteveBallmer het volgende:
Heerlijk dat ik die linkse kutbende weer gemist heb.
quote:Jacqueline Govaert
Viert dit jaar dat haar band Krezip tien jaar bestaat. In 1997 begon de band in zijn ruwste vorm op het Willem II College in Tilburg met muziek maken. Hét grote voorbeeld van Govaert was zangeres Sarah Bettens van de Belgische formatie K's Choice. In 1999 stond Krezip op het Lowlands-festival en dat was het begin van de doorbraak naar een groter publiek. In 2000 bereikt hun single 'I Would Stay' de nummer 1-notering in de Top 40 en staat daar 18 weken in. Dit jaar kwam het zesde album van Krezip uit: 'Plug It In'. Krezip treedt vanavond live op tijdens de uitzending.
Naar de officiële Krezip-website
Herman Brusselmans
Noemt zichzelf 'de straaljager van de Nederlandse letteren' en dat is geen verkeerde bijnaam voor een schrijver die al meer dan veertig boeken op zijn naam heeft staan. Dit oeuvre bouwde Brusselmans op in 25 jaar schrijverschap. Na de de film 'Pulp Fiction' spiegelde Brusselmans zich graag aan regisseur Quentin Tarrantino. Ze deelden hun voorliefde voor grof geweld, seks en snedige dialogen. Op 9 oktober werd de oud-bibliothecaris Brusselmans vijftig, reden voor een goed gesprek.
Lees hier 'Brusselmans van A tot Z' ter gelegenheid van Brusselman's 50ste verjaardag
Fred Teeven
Teeven is justitiewoordvoerder voor de VVD in de Tweede Kamer en voormalig officier van justitie. Hij reageert op het steekincident afgelopen zondag in het politiebureau van het Amsterdamse stadsdeel Slotervaart. De dader, inmiddels bekend als Bilal B., sprong over de balie en stak een agente in de borst. Een collega die haar te hulp kwam werd ook gestoken, waarna de agente B. met haar dienstwapen neerschoot.
Ik sla ook over.quote:Op maandag 15 oktober 2007 19:21 schreef SCH het volgende:
[..]
Kan me geen van 3-en echt boeien, vrees ik.
Brusselmans is juist zo'n voorspelbaar stripfiguur - en dat lange vieze haarquote:Op maandag 15 oktober 2007 21:29 schreef golfer het volgende:
Alleen Brusselmans is misschien leuk. Rest vind ik niet de moeite waard.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |