Volgens mij kan je prima de OP uit de NL-versie jatten, zelfde show tenslotte. Hier staat iequote:Op vrijdag 12 oktober 2007 23:38 schreef RacerDKB het volgende:
Dit is even een tijdelijke OP, zal morgen ofzo wel wat plaatjes opzoeken.
Of iemand anders die tijd heeft en wat leuks kan maken?
Let op:
Dit topic is bedoeld voor de afleveringen die worden uitgezonden in Amerika.
Het seizoen is nu lopende, dus elke vrijdag komt er een nieuwe aflevering online.
Vrijdagmiddag worden die afleveringen hier dus besproken, zonder het gebruik van spoilertags.
Volg je dus The Office US op comedy central, ga dan maar naar dit topic.
Als mensen gaan zeiken dat dit niet het NL topic is, is het jouw schuld hoorquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 23:41 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Volgens mij kan je prima de OP uit de NL-versie jatten, zelfde show tenslotte. Hier staat ie
Verder tvp![]()
De derde aflevering van seizoen 4 is nu geweest.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 23:39 schreef Repeat het volgende:
is het weer begonnen?
Fucking heftig
* Repeat gaat meteen downloaden!
Ze lopenquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 00:01 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
De derde aflevering van seizoen 4 is nu geweest.
TS heeft schaamteloos de OP van een ander topic gejatquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 01:22 schreef athlonkmf het volgende:
Wat doet roy nog in de op?
Waardoor de informatie bijvoorbeeld over Ryan ook verouderd is.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 01:36 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
TS heeft schaamteloos de OP van een ander topic gejat
Er komt na de eerste 4 nog één dubbele aflevering, alleen ben niet zeker van wanneer. Het zal wel met kerst of de season finale zijn.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 11:47 schreef PimD het volgende:
Ik geloof dat de eerste 4 afleveringen van dit seizoen 40 minuten duren, daarna weer gewoon 20.
quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 01:22 schreef athlonkmf het volgende:
Wat doet roy nog in de op?
quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 01:36 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
TS heeft schaamteloos de OP van een ander topic gejat
Ik heb Roy weggehaald, en geprobeerd wat up-to-date info bij iedereen te zetten.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 08:47 schreef Jovatov het volgende:
[..]
Waardoor de informatie bijvoorbeeld over Ryan ook verouderd is.
Omdat ik geen foto van darryl kan vinden in de stijl als de andere foto'squote:
De eerste 4 zijn dubbele afleveringen (dus 2 x 20 min), daarna worden ze weer van normale lengte.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 00:36 schreef Repeat het volgende:
zijn ze tegenwoordig een uur? want ik heb nu aflevering 1, 2 en 3 gezien en deze waren 40 minuten
Leuk stukje.quote:Op zondag 14 oktober 2007 17:58 schreef Breuls het volgende:
Wrong for Each Other, Right for the Show
Artikeltje in de NYT over Melora Hardin's Jan Levinson.
Dat dacht ik eerst ook maar nu denk ik toch dat het gewoon vrienden waren die hem hielpen. Verklaart ook de "How did it go?" en "Did she say yes?" beter.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 16:01 schreef U het volgende:
Dat zangclubje van Andy was toch hijzelf die zijn eigen voicemail had ingezongen?
Hierin kan ik me wel vinden. Die Jan is echt een enorme bitch en gebruikt Micheal zo enorm. En Kelly met die Darryl, ook wel geinig.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 15:10 schreef DaFrenk het volgende:
Wow.. het was idd een aflevering vol emotie.. maar om nou te zeggen "stom"? Nee.. vond het best een welkome afwisseling. Een aflevering waar flink aan de karakters werd gesleuteld. Dwight maakte een moeilijke tijd door waar hij nu weer sterk uit is gekomen.. relatie tussen Michael en Jan heeft ook een boost gekregen dankzij die geldproblemen zo lijkt het.
En heb weer flink gelachen tijdens hun verblijf bij DwightDie Mose op die buiten wc
![]()
Als ze afleveringen als die van vorige week blijven maken ligt de houdbaarheidsdatum pas ver, ver in de toekomstquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 18:24 schreef arneaux het volgende:
Ik vraag me trouwens af wat de houdbaarheidsdatum is van the Office. Je merkt nu al dat er heel veel buiten the Office gebeurd. In de eerste 2 seizoenen werd alles op de afdeling, en soms de storage (kan niet op het Nederlandse woord komen) afgespeeld. Nu veel buiten.
Natuurlijk gaat daarmee karakterverdieping gepaard maar ik denk dat ze 2 spanningsbogen te vroeg hebben afgesneden. Ten eerste die van Jim en Pam. Dat had echt nog wel even langer mogen duren. Of dat ze een one-night-stand hadden gehad ofzo. Nu is het zo definitief op de 1 of andere manier. Nagoed. En dan had je nog Dwight en Angela wat ikzelf een een superkoppel vond omdat het allemaal zo geheim moest. Eigenlijk had ik meer van hun relatie willen zien. We zagen altijd maar dat stiekeme gedoe, maar ik ben benieuwd hoe ze waren als ze bij elkaar waren.
Hmm. Just my 2 cents.
Ja, die was echt heerlijk droog.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 22:40 schreef Felixa het volgende:
Oscar tegen Michael: "Are you having money problems?" Michael: "Monkey problems? I don't have monkey problems."
Mooi gezegd.. Hoe bedenken ze het toch! Kelly was echt heerlijk bezig.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 22:40 schreef Felixa het volgende:
Ik vond het een fantastische ep, er gebeurde zo veel!
En op het laatst even een Office UK momentje, toen Dwight met een lliniaal zijn bureau "schoonveegde".
..samenvatting..
Heb je een linkje?quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 01:28 schreef Cracka-ass het volgende:
Staan trouwens wel grappige bloopers van seizoen 3 op youtube.
Klopt, viel me ook al op, maar heeft misschien ook te maken met dat de afleveringen 2x zo lang waren, je moet de tijd toch vullen... maar er was nog wel genoeg te zien in het kantoor zelf.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 18:24 schreef arneaux het volgende:
Ik vraag me trouwens af wat de houdbaarheidsdatum is van the Office. Je merkt nu al dat er heel veel buiten the Office gebeurd. In de eerste 2 seizoenen werd alles op de afdeling, en soms de storage (kan niet op het Nederlandse woord komen) afgespeeld. Nu veel buiten.
Vind ik juist niet, het duurde nu al 3 jaar! Zou een beetje eentonig worden als het altijd zo door was gegaan met Roy enzo. En durf er echt wel wat Schrute Bucks om te verwedden dat dit niet goed blijft gaan....quote:Natuurlijk gaat daarmee karakterverdieping gepaard maar ik denk dat ze 2 spanningsbogen te vroeg hebben afgesneden. Ten eerste die van Jim en Pam. Dat had echt nog wel even langer mogen duren. Of dat ze een one-night-stand hadden gehad ofzo. Nu is het zo definitief op de 1 of andere manier.
Ja da's dan wel weer jammer, bijvoorbeeld het etentje wat ze lieten zien was erg leukquote:Nagoed. En dan had je nog Dwight en Angela wat ikzelf een een superkoppel vond omdat het allemaal zo geheim moest. Eigenlijk had ik meer van hun relatie willen zien. We zagen altijd maar dat stiekeme gedoe, maar ik ben benieuwd hoe ze waren als ze bij elkaar waren.
Haha ja ik lag dubbelquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 16:19 schreef Repeat het volgende:
"And up comes the toolbar - that's what she said"
hahaha
Vanaf deze week weer, als ik het goed hebquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 16:30 schreef Liquidootje het volgende:
was leuker toen het 23 minuten duurde.
Echt? Jammerquote:Op maandag 22 oktober 2007 15:45 schreef Plastic_Power het volgende:
[..]
Vanaf deze week weer, als ik het goed heb![]()
quote:I am exited about doing the ad.. but I'm not really used to doing videos with so many people around
Had ik het tóch goed gezien!quote:
In Second Life?quote:
quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 17:14 schreef Houtspeer het volgende:
Jaa ze duren eindelijk weer 20 minuten
Heb je wel goed geluisterd naar de slogan op het eind "in a paperless world".quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 14:08 schreef BigFire het volgende:
opzich een prima reclame van Michael.. alleen jammer van die stereotypes![]()
Wat werd er gezegd dan?quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 16:06 schreef GirlyGirl het volgende:
[..]
Heb je wel goed geluisterd naar de slogan op het eind "in a paperless world".
"in a paperless world" ... terwijl ze zelf een papercompany zijn. Kan nooit meer een goede reclame zijn.quote:
technologie vervangt papier meer en meer in deze tijd, dat wordt er mee bedoeld denk ik.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 16:50 schreef GirlyGirl het volgende:
[..]
"in a paperless world" ... terwijl ze zelf een papercompany zijn. Kan nooit meer een goede reclame zijn.
Dat snap ik, ... jij snapt ook dat ze bij dunder mifflin zogenaamd papier verkopen?quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 17:09 schreef BigFire het volgende:
technologie vervangt papier meer en meer in deze tijd, dat wordt er mee bedoeld denk ik.
ja en? op deze dromerige manier lieten ze de oneindige mogelijkheden van papier zien in deze papierloze tijd.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 17:27 schreef GirlyGirl het volgende:
[..]
Dat snap ik, ... jij snapt ook dat ze bij dunder mifflin zogenaamd papier verkopen?
klonk net echtquote:
Oh da's wel scherp idd!quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 17:26 schreef xuanery het volgende:
hahaa hoe kan een vrouw nou niet weten dat ze een zoon heeft![]()
Idd jammer dat de afleveringen weer zo kort zijn.. De lange afleveringen boden juist kans om wat beter uitgewerkte verhalen te hebben.quote:Op zondag 28 oktober 2007 02:38 schreef Madine het volgende:
Oeh, lang niet gereageerd in deze topics, maar ik volg het nog steeds op de voet. Vond de laatste aflevering eigenlijk niet top, had redelijk wat potentieel, onder andere met Second Dwight, maar de episode was eigenlijk afgelopen voordat het op gang kwam.
Michael's ad was trouwens veeeeeeeeel beter
Ik pik nog af en toe een rerun mee op Comedy Central en moet toch echt zeggen dat ik vind dat ze een grote fout hebben begaan door Ryan op corporate te zetten, als temp of junior sales was hij veel grappiger en geloofwaardiger.
Een beetje te fanatiek somsquote:Op zondag 28 oktober 2007 18:28 schreef SaintOfKillers het volgende:
Topic is een beetje opgeruimd.
Maar het kan wel dat een vrouw niet weet wíe haar zoon is. Ik vond het een fijne aflevering, de reclame van Micheal was een stuk beter dan ik had gedacht, had echt iets slechts verwacht. En het 'oh D' stuk was fantastischquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 17:26 schreef xuanery het volgende:
hahaa hoe kan een vrouw nou niet weten dat ze een zoon heeft![]()
30 afleveringen. Die uurlange van afgelopen weken tellen voor 2 trouwens.quote:Op maandag 29 oktober 2007 21:29 schreef RacerDKB het volgende:
Hehe
2 weken een ban gehad, zal nu wel even die OP aanpassen ofzo, werd nog om gezeken op pagina 1.
Heeft iemand eigenlijk een idee hoeveel afleveringen dit seizoen heeft? 24 hoop ik?
quote:If imitation is the sincerest form of flattery, NBC may be about to pay a major compliment to Grey's Anatomy. Multiple sources confirm to me exclusively that the Peacock is developing an episode of The Office that would introduce several new characters who would then be spun off into a new series à la Private Practice.
However, unlike Practice, which stole Grey's regular Kate Walsh to anchor the new series, the proposed Office 2 is not expected to include any of the mother ship's core cast. In fact, producers are already casting about for a "name" to headline the potential show.
Ja maar dat is niet eerlijkquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 19:23 schreef Kokstra het volgende:
[..]
30 afleveringen. Die uurlange van afgelopen weken tellen voor 2 trouwens.
Dit zijn de productiecodes van de afleveringen tot nu toe (tussen haakjes)quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 19:37 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Ja maar dat is niet eerlijkdan hebben we nu al 9 afleveringen gehad.
De productiecode van één zo'n aflevering is anders wel gewoon EP01, en niet
EP01-EP02 ofzoiets.
Dus 9 afleveringen alquote:(#401/402) FUN RUN, PARTS 1 & 2
(#403/404) DUNDLER-MIFFLIN INFINITY, PARTS 1 & 2
(#405/406) LAUNCH PARTY, PARTS 1 & 2
(#407/408) MONEY, PARTS 1 & 2
(#409) LOCAL AD
Torrent? Never mind.quote:Op vrijdag 2 november 2007 13:13 schreef Hephaistos. het volgende:
Matige aflevering, op de laatste scene na dan...
quote:November 01, 01:03 PM
Creed Thoughts
If anyone knows how to get chocolate out of hair, let me know. I fell asleep on top of forty Fun Size Milky Ways last night and now I’ve got nougat everywhere. I already tried peanut butter, but that just made my hair into a different kind of candy. I’ll make you a deal: you get it out of my hair, you get to keep it.
Parents always freak out about crazy people giving their kids apples with razorblades hidden inside for Halloween. Those parents are idiots. If you’re getting a free razorblade inside your apple, you shouldn’t be complaining. And if you really want to impress me on Halloween, give me some licorice. That stuff hits the spot.
Hier ben ik het wel mee eens ja.quote:Op vrijdag 2 november 2007 19:14 schreef Hephaistos. het volgende:
Het was zo vergezocht allemaal, ik ben meer van de subtiele kantoorhumor, dat blijft ook wat meer bij het idee achter de show. Een wraak-tocht naar een ander kantoor, compleet met vemomming en nep-snorren vind ik niet zo grappig. Zoiets als dat vierkantje op dat TV-scherm van een paar weken geleden, dat is geniaal. Juist in die alledaagse dingen komen personages veel sterker naar voren.
inderdaad, daar ligt juist de kracht van The Office en JUIST daarin is het onderscheidendquote:Op vrijdag 2 november 2007 19:14 schreef Hephaistos. het volgende:
Het was zo vergezocht allemaal, ik ben meer van de subtiele kantoorhumor, dat blijft ook wat meer bij het idee achter de show. Een wraak-tocht naar een ander kantoor, compleet met vemomming en nep-snorren vind ik niet zo grappig. Zoiets als dat vierkantje op dat TV-scherm van een paar weken geleden, dat is geniaal. Juist in die alledaagse dingen komen personages veel sterker naar voren.
precies. ik vind het een geweldige mix van alle factoren. er zijn ook genoeg afleveringen die zich compleet in het kantoorgebouw plaatsvinden, dus het is niet alsof ze dat niet ook kunnen. de afwisseling is wat het leuk houdt.quote:Op vrijdag 2 november 2007 20:27 schreef BigFire het volgende:
beetje gezeur aangezien dit niet de eerste aflevering is die zich voor een deel buiten het kantoor afspeelt en er toch best veel in het kantoor zelf gebeurde.
Absoluutquote:Op zaterdag 3 november 2007 22:51 schreef Thien het volgende:
Er zijn echt veel toffe dingen te koop in NBC's store
bv: een dundie award, dwight en michael bobblehead
alleen de verzendskosten naar nederland zijn belachelijk duur
whee!!quote:Op zaterdag 3 november 2007 22:51 schreef Thien het volgende:
Er zijn echt veel toffe dingen te koop in NBC's store
bv: een dundie award, dwight en michael bobblehead
alleen de verzendskosten naar nederland zijn belachelijk duur
Nee 3-4 dagen, vind ik no-timequote:Op zondag 4 november 2007 18:46 schreef Houtspeer het volgende:
Dat is bijna 10 uur?
Dat was inderdaad hilarisch..quote:Op maandag 5 november 2007 10:49 schreef Felixa het volgende:
Ik vond die snorren echt hilarisch. Had iets weg van de clip van Sabotage van the Beastie Boys.
4 uurquote:Op zondag 4 november 2007 19:13 schreef PimD het volgende:
Net bijna 4 uur aan deleted scenes van seizoen 3 binnen gehaald... Dwight die verteld over een homoseksuele stier die ze moesten afslachten omdat hij de andere stieren lastig viel
Precies. Het is ook volstrekt niet meer geloofwaardig dat de camera overal bij is. Sinds seizoen vier vind ik de serie eigenlijk maar een gewone - zelfs matige - sitcom.quote:Op vrijdag 2 november 2007 19:14 schreef Hephaistos. het volgende:
Het was zo vergezocht allemaal, ik ben meer van de subtiele kantoorhumor, dat blijft ook wat meer bij het idee achter de show.
Er zaten toch nog maar 2 aan te komen tot aan januari... geen nieuws dus. Maar hopelijk gaat het daarna wel weer verder, hoop niet dat die staking erg lang gaat durenquote:Op dinsdag 6 november 2007 21:20 schreef DaFrenk het volgende:
Ik las dat de schrijvers van The Office inmiddels ook mee doen aan die staking?! Nu weet ik niet wat er al is opgenomen, maar best kans dat we dus binnenkort Office-loze vrijdagen krijgen![]()
Tja, dat zat er wel in natuurlijk.quote:Op woensdag 7 november 2007 11:30 schreef xuanery het volgende:
http://community.livejournal.com/ohnotheydidnt/17208104.html
Is me ook niet helemaal duidelijkquote:Op woensdag 7 november 2007 12:21 schreef BigFire het volgende:
dus wordt er vanaf nu niks meer uitgezonden of niks meer geschreven?
Op Television Without Pity postten enkele mensen dat er nog twee afleveringen klaarliggen en zullen worden uitgezonden, maar dat er daarna niks meer klaar was (onder andere dus die aflevering waar Breuls het hierboven over heeft). Dus nog twee weken waarschijnlijk.quote:Op woensdag 7 november 2007 12:21 schreef BigFire het volgende:
dus wordt er vanaf nu niks meer uitgezonden of niks meer geschreven?
Da's geen trend maar standaard bij Amerikaanse series jammergenoeg...quote:Op dinsdag 6 november 2007 21:42 schreef DaFrenk het volgende:
Oh.. hmm, ook al zo'n pauze midden in een seizoen? Vervelende trend..
quote:Op donderdag 8 november 2007 15:20 schreef Breuls het volgende:
[..]
Vanavond en volgende week de voorlopig twee laatste Office afleveringen: NY Times.
quote:Op vrijdag 9 november 2007 12:05 schreef Hephaistos. het volgende:
Wow, wat een steengoede aflevering zeg!
Hoeft ook niet :pquote:Op vrijdag 9 november 2007 14:36 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Deze serie maken kost echt geen ene kloot volgens mij.
quote:Nobody cares!
Waarom denk je dat?quote:Op vrijdag 9 november 2007 14:36 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Deze serie maken kost echt geen ene kloot volgens mij.
idd, vond dit ook de matigste EP tot nu toe.. alleen Jim die in Michael verandert was grappigquote:Op zaterdag 10 november 2007 01:48 schreef Ruzbeh het volgende:
Ik vond het maar een matige aflevering. Er waren wat grappige stukjes maar ook wat saaie scenes.Michael in het bos = meh.
Geen special effects, geen stunts, ze hoeven eigenlijk alleen maar in het kantoor te schieten en het decor kost ook niets.quote:Op zaterdag 10 november 2007 00:34 schreef Breuls het volgende:
[..]
Waarom denk je dat?
Voor een sitcom is het nogal wat om regelmatig buiten de deur te schieten. En een kleine cast hebben ze ook al niet.
Dat is zo goed als altijd bij sitcoms.quote:Op zaterdag 10 november 2007 11:15 schreef Ranja_Ranja het volgende:
[..]
Geen special effects, geen stunts,
Ze hebben het kantoor met de grote ruimte, conferentie, Michaels kantoor, kantine, toiletten, magazijn, trappenhuis. Dat zijn nogal wat sets en zo goedkoop lijkt he me niet. Daarnaast hebben ze vaak scenes op het parkeerterrein of zoals nu in het bos. Verplaats maar effe een hele crew naar een bos. Het is geen megaproject, maar wel duurder dan de gemiddelde 'we schieten alles op een avondje in de studio'-sitcom.quote:ze hoeven eigenlijk alleen maar in het kantoor te schieten en het decor kost ook niets.
Plus een percentage van de internet-opbrengsten.quote:Op zaterdag 10 november 2007 14:02 schreef RacerDKB het volgende:
Geef die schrijvers nou gewoon 6 8 cent ipv 3 4 cent per DVD,
Als ik me niet vergis is het 1 grote set, gewoon een echt kantoor zeg maar. Het eerste seizoen is ook geschoten in een echt kantoor en in het 2e seizoen hebben ze dat kantoor nagebouwd. Natuurlijk brengt dat wat kost met zich mee maar niet zo ontzettend veel.quote:Op zaterdag 10 november 2007 11:25 schreef Breuls het volgende:
[..]
Dat is zo goed als altijd bij sitcoms.
[..]
Ze hebben het kantoor met de grote ruimte, conferentie, Michaels kantoor, kantine, toiletten, magazijn, trappenhuis. Dat zijn nogal wat sets en zo goedkoop lijkt he me niet. Daarnaast hebben ze vaak scenes op het parkeerterrein of zoals nu in het bos. Verplaats maar effe een hele crew naar een bos. Het is geen megaproject, maar wel duurder dan de gemiddelde 'we schieten alles op een avondje in de studio'-sitcom.
Ik heb het nog niet echt lang gespeeld, zal zo wel weer even kijkenquote:Op zaterdag 10 november 2007 16:13 schreef DaFrenk het volgende:
Hmm, geen idee wat ik van het spel verwacht had. Maar zoiets niet![]()
Zijn er nog andere spelletjes dan alleen mensen voorzien van mappen en kopietjes?
quote:Op zaterdag 10 november 2007 22:56 schreef Liquidootje het volgende:Zoiets had ik wel van fox verwacht... maar nbs
Dat ze verwacht had dat Fox wel 102 mensen zou ontslaan, maar dat ze dit niet van NBC had verwacht.quote:
Ja dat snapte ikquote:Op zaterdag 10 november 2007 23:26 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Dat ze verwacht had dat Fox wel 102 mensen zou ontslaan, maar dat ze dit niet van NBC had verwacht.
Niet als ze nog niet de rechten voor S4 hebben. Dan is het gewoon voor de vijfde keer S1 t/m 3.quote:Op zaterdag 10 november 2007 23:34 schreef Caesu het volgende:
the office zal op comedy central nog wel een flink aantal nieuwe aflleveringen te gaan hebben.
FoX is evil enzo. Volg de Amerikaanse media wereld een beetje ofzo.quote:Op zondag 11 november 2007 01:06 schreef Kokstra het volgende:
[..]
Ja dat snapte ikSnap alleen niet waarom het ene slechter zou zijn dan het andere.
Het zijn beide grote internationale bedrijven die er op uit zijn om geld te verdienen. Leuk ook zo'n kinderachtige opmerking op het eind er nog bij dat jij meer denkt te weten dan een anderquote:Op zondag 11 november 2007 12:23 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
FoX is evil enzo. Volg de Amerikaanse media wereld een beetje ofzo.
Projectiequote:
ABC haalde vorig jaar 2 series na 1 aflevering van de buis, CBS deed hetzelfde met Smith na 3 afleveringen en met NBC en CW gaat het zo slecht dat ze bijna niks van de buis durven te halen dus ik zie echt geen verschil.quote:In de wereld van tv-series'tjes staat fox er lekker bekend om om leuke series met potentie vrij snel en vaak te cancellen. John Doe, Angel met WB, Firefly etc.
Klopt, maar dat is meer News Corporation als geheel.quote:Zeker als je ook nog rightwing fox-news incl o'reilly erbij telt. Daarom staat ie bekent als een evil corporate fair and balanced my ass.
Het mooie is, het komt me zo bekend voor. Filmpje kijken met wat mensen en als er dan iemand even sanitair ging relaxen hadden we altijd exact het zelfdequote:Op woensdag 14 november 2007 01:27 schreef kikoooooo het volgende:
Hahahaha
Ik heb net het hele huis wakkergelachen hier om die scene met die screensaver van de dvdspeler in S4E3![]()
Goeie aflevering.quote:Op vrijdag 16 november 2007 14:55 schreef Xurk het volgende:
Jammer dat dit de laatste is voorlopig, aangezien ik heb gelezen dat de volgende aflevering onder andere over een ruzie tussen Michael en Jan gaat [naar aanleiding van deze aflevering], lijkt me interessant!
Ik vond het echt een ijzersterke aflevering, die zitting bij corporate was zowel hilarisch als pijnlijk op verschillende momenten, wat perfecte The Office beelden oplevert [afbeelding] Ik vind het wel altijd zo zielig voor Toby hoe Michael tegen hem doet, ik verwachtte dat het hier zou eindigen toen Toby begon over de scheiding van zijn ouders, maar blijkbaar wil Michael dat niet [afbeelding] Ik kan me ook echt niet meer herinneren waarom Michael ook alweer zo'n hekel heeft aan Toby [afbeelding] Maar Toby pakte hem meteen erna terug nadat iedereen zijn dagboek had gelezen [dat vond ik trouwens écht niet kunnen!].
Het subplot op kantoor was ook geweldig, Pam [die er trouwens de laatste tijd echt leuk uitziet, daten met Jim doet haar goed [afbeelding]] die Jim laat trainen zodat ze kan trash- / smack-talken tegen Kelly [afbeelding] Ik dacht dat die twee een catfight gingen houden op het eind, maar het was nog grappiger toen ze tegen elkaar gingen bitchen en vervolgens allebei KEIhard suckten in tafeltennis [afbeelding]
Dwight en Mose als semi-pro tafeltennisspelers was ook priceless!
Yes. Correctquote:Op vrijdag 16 november 2007 15:12 schreef Felixa het volgende:
Volgens mij heeft Michael zo'n hekel aan Toby omdat Toby de enige op kantoor is die contact heeft met corporate in zijn functie als HR-manager. Van alles wat Michael fout doet, zegt Toby dat hij dat aan corporate gaat melden. Zoals toen het uitkwam dat Michael met Jan ging.
Nadat Michael zijn dienblad van tafel had geschoven en de pauze voorbij was, begonnen die lui over wat Michael over Ryan had geschreven in zijn dagboek en Toby ging toen opzichtig zitten lachenquote:Op vrijdag 16 november 2007 15:01 schreef Repeat het volgende:
En hoezo pakte Toby Michael terug na het lezen van zijn dagboek? Wat heb ik gemist?
De tegenhanger van Neil (die gast die de baan bij corporate kreeg in plaats van David Brent) was in the Office US Josh van Stamford Branch. In the Office UK zat geen 'Toby'. David Brent had wel een hekel aan Neil, maar liet dat niet zo duidelijk blijken als Michael dat bij Toby doet en Brent kopieerde Neil ook schaamteloos. De reden dat Michael Toby niet mag is omdat hij direct rapporteert aan corporate (lees: Michael's screw ups)quote:Op vrijdag 16 november 2007 15:57 schreef Xurk het volgende:
Ik zat aan de parallel tussen Toby en die gast die de baan bij corporate kreeg in plaats van David Brent in The Office UK te denken, David mocht hem ook niet op ongeveer dezelfde manier, doordat die gast populair was bij de werknemers en sociaal begaafder was dan hij. Dit zie je maar in één of twee afleveringen terug bij US [bijv. dat Michael mensen om Toby's grappen / uitspraken zien lachen], maar het leek me niet genoeg om die haat die Michael voor hem heeft te rechtvaardigen
Neefquote:Op vrijdag 16 november 2007 17:43 schreef RacerDKB het volgende:
Jezus
Dwight met ze broer die pingpongen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |